اهمیت کیفیت لوازم تصفیه آب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 بهمن 1401
بازدید : 68295
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

در فروشگاه ما تصفیه آب و آب سرد کن مثل پمپ تصفیه آب، فیلتر تصفیه آب، مخزن تصفیه آب وجود داره. به دلیل سرعت پایین قیلتراسیون ممبران و جمع شدگی آب آن به صورت قطره ای در منبع آب و جهت جلوگیری از بو و طعم نامطبوع احتمالی ناشی از راکد بودن آب در مخزن از فیلتر پست کربن استفاده می کنند. همچنین فیلتر دوم و سوم و پنجم این دستگاه از کربن صد درصد گیاهی پوسته نارگیل تولید شده است. یک تصفیه آب هر یک از این مراحل را نداشته باشد، از نوع 5 مرحلهای شناخته میشود اما عموماً دستگاه تصفیه آب خانگی 5 مرحلهای فیلتر مرحلهی آخر یعنی قلیاییکنندهی آب را ندارد. اگر مراحل فوق بصورت اصولی قرار نگیرند امکان تصفیه فراهم نمی شود و به دستگاه آسیب وارد خواهد شد. متخصصین نصب و تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب حتما لازم است که دوره های مخصوص این کار را گذرانده باشند وگرنه ممکن است به دستگاه شما آسیب برسانند.

 

به هنگام تعویض فیلتر فرابنفش به علت آن که لامپ یو وی و جیوه به کار رفته در آن سمی و خطرناک است، باید دقت لازم را انجام داد. این پیش فیلتر مرتباً و حداقل 6 ماه یک بار باید تعویض شود. هر فرد ممکن است بو طعم و مزه را از آب آلوده برای آنان به حداقل برسد. قبل از نصب باید ابتدا فضای مناسبی را برای نصب آن در نظر بگیرید. سطح علمی این پکیج به گونه ایست که اگر در تصفیه آب فعالیت هم میکنید میتوانید از این پکیج استفاده کنید و پاسخ نادانسته ها و سوالات خود را بگیرید. شما باید نسبت به بودجه، خواست و نیاز خود دستگاه را خریداری کنید. شرکت راد گستر نوین به عنوان وارد کننده مستقیم انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، گلچینی از بهترین برندهایاین نوع دستگاه ها را خدمت شما عزیزان ارائه می دهد. نوع آن تأثیر مستقیم بر ظرفیت و قدرت تولید آب در این دستگاهها دارد.

 

عامل مهم دیگر که روی خرید شما تأثیر میگذارد قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی است. یکی از موارد مهمی که درتعیین میزان فشار آب تصفیه شده تأثیر دارد وضعیت فیلترهای دستگاه می باشد. هر دو به وسیله پمپ های مخصوص فشار اسمزی لازم ایجاد میشود. در واقع پمپ دستگاه ربطی به فشار آب تصفیه شده ندارد و در جهت حذف املاح مضر آب لوله کشی را از حوزینگ مرحله چهارم عبور میدهد و در این فرآیند املاح مضر به پساب فاضلاب هدایت شده و آب با سختی نزدیک به صفر به محزخ ذخیره تحت فشار هدایت میشود. منظور اینکه فیلتر ممبران معمولاً به دلیل اینکه بسیار فشرده و ریز است تنها مولکولهای آب با اندازهی 0.0001 میکرون قادر به عبور از این مرحله فیلتر هستند که البته برای رد شدن از این مرحله نیاز به فشار پمپ و نیروی برق است. برای این که بتوانیم یک دستگاه بسیار پر کاربرد، خوب و مناسب را برای محل زندگی و محل کارمان تهیه کنیم، اول از همه باید با انواع دستگاه های تصفیه آب به خوبی آشنا شویم و در مورد هر کدام اطلاعات کافی را کسب نمائیم. قیمت دستگاه در این روش بسیار پایین تر است اما کیفیت آب به شدت پایین است.

 

در این بخش به طور مختصر روش اخذ نمایندگی تصفیه آب ارائه میشود. دستگاه های تصفیه آب RO یا اسمز معکوس که از بهترین روشهای تصفیه آب در آن استفاده شده و از بالاترین درجه کیفت از نظر بهداشت و سلامت آب بهره می برند.این دستگاه ها به واسطه فیلتر ممبران که در مرحله چهارمشان بکار رفته میتوانند سختی آب را به طور کامل از بین ببرند و نیترات ، نیتریت ،آرسنیک و خیلی از موادی که برای سلامت ما زیان بار هستند و حتی با جوشاندن آب هم قابل جداسازی نیستند را حذف کنند. دستگاه تصفیه آب خانگی ۸ فیلتر آکوا کلاسیک با قابلیت حذف تمام آلودگی های آب نظیر انگل،باکتری، قارچ، نیترات، نیتریت، سموم کشاورزی و ذرات معلق مانند گل و لای، لجن، رسوبات، کلر،طعم بد و بوی بد آب یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران میباشد . آب لوله کشی شهری با عبور از لوله های گالوانیزه و منابع زیر زمینی شامل ذراتی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، آهک و دیگر مواد مضر است که میتوان این مواد محلول در آب را توسط یک دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای، 7 مرحله ای و یا 8 مرحله ای کاملا تصفیه و به پساب فاضلاب هدایت نمود تا میزان آب مانده با سختی استاندارد زیر 100 را معدنی سازی کرده و برای مصرف آشامیدن روزانه استفاده کرد.

 

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir خرید تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com