عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 9 اسفند 1401
بازدید : 54739
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


دیزل ژنراتورها از دیرباز در صنایع مختلف برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. چه برای پروژه‌های ساختمانی، پروژه‌های معدنی، بازیابی بلایای طبیعی، بیمارستان‌ها و آماده‌باش فرودگاه‌ها، دلایل زیادی برای تایید موتورهای دیزل وجود دارد.


دیزل ژنراتور چیست؟

یکی از مزایای استفاده از دیزل ژنراتور این است که دیزل کارآمدتر است. این به این دلیل است که در مقایسه با بنزین کمتر از نیمی از سوخت مصرف می کند و سوخت دیزل ژنراتور به دلیل قابل اشتعال بودن ایمن تر است. دیزل ژنراتورها با دوام و خوب ساخته شده و به اندازه کافی برای کارها و نیازهای مختلف قابل اعتماد هستند.

گازوئیل نسبت به بنزین در حوادث یا اضطرار کمتر قابل اشتعال است و کار با آن آسان تر است. روش دیزل ژنراتور با سوزاندن سوخت با استفاده از روش تراکم کار می کند. سوخت، یعنی سوخت دیزل و هوا به طور جداگانه از یکدیگر وارد موتور می شوند. همچنین فشرده سازی هوا وجود دارد که باعث می شود موتور با سوخت کمتر کارآمدتر شود.

 

http://aftabir.com/reportages/view/4438/%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%88%D9%84%D9%88%D9%88-%D9%BE%D9%86%D8%AA%D8%A7
عملکرد دیزل ژنراتور

مکانیسم دیزل ژنراتور با سوزاندن سوخت از طریق روش فشرده سازی کار می کند. سوخت، یعنی گازوئیل و هوا، به طور مستقل وارد موتور می شوند. و فشرده سازی هوا وجود دارد که باعث می شود موتور با سوخت کمتر کارآمدتر کار کند. سال ها پیش، دیزل ژنراتورها بسیار پر سر و صدا بودند. با این حال، با نوآوری های اخیر فناوری، بسیاری از دیزل ژنراتورها اکنون به اندازه کافی بی صدا هستند تا بدون وقفه کار کنند. برای کسانی که برای کارهای سنگین به نیروی اضافی نیاز دارند، سرمایه گذاری در دیزل ژنراتور عالی است.

موتورهای دیزل ژنراتور طوری طراحی شده اند که تحت بار برای مدت طولانی تری کار کنند و در شرایط سنگین در مقایسه با کار با بار سبک بهتر عمل کنند. اکنون با ظهور سوخت های زیستی، ژنراتورها به شما این امکان را می دهند که از چندین سوخت در یک ژنراتور استفاده کنید. آنها همچنین به عنوان ژنراتورهای دوگانه سوز شناخته می شوند و یک راه حل عالی در مواقع اضطراری هستند. این تضمین می کند که همیشه یک منبع تغذیه پشتیبان برای مواقع اضطراری دارید. تنظیمات ساده بهترین ژنراتورهای پروپان و گاز را در اختیار شما قرار می دهد و امکان تعویض آسان بین این دو را فراهم می کند. این قابلیت ژنراتور دوگانه سوخت دو گزینه را در اختیار کاربران قرار می دهد: یک ژنراتور قابل حمل مستقل برای مزایای سوخت پاک پروپان یا کاربردهای ساده بنزین.

 


دیزل ژنراتور ولوو

این پنج نکته ساده را دنبال کنید تا ژنراتور ولوو دیزل خود را در بهترین حالت نگه دارید:

• بهترین داروی پیشگیرانه برای دیزل ژنراتور ولوو پنتا، پیروی از اطلاعات دفترچه راهنمای مالک در مورد تعمیر و نگهداری دوره ای موتور است.

• اگر ژنراتور در محیط گرم یا گرد و غبار کار می کند، به نحوه عملکرد آن در مناطق خشن بیشتر توجه کنید.

• یادتان نرود که تعمیر و ساعات کار دیزل ژنراتور ولوو را یادداشت کنید.

• هنگام سرویس، تعمیر یا تعویض تجهیزات و سیستم های حفاظت از محیط زیست، باید بهترین متخصصان تعمیر ژنراتور را انتخاب کنید.

• هر کاری که باید انجام شود، همیشه برای مشاوره با یک فروشنده قابل اعتماد یا تکنسین واجد شرایط تماس بگیرید.

مهم نیست که کدام ژنراتور سوخت را انتخاب می کنید، حتماً برنامه تعمیر و نگهداری را دنبال کنید تا دستگاه خود را در حال کار نگه دارید. هرگز اجازه ندهید شکست نتیجه شرکت شما را خراب کند.



دیزل ژنراتور بالدوین

یک دیزل ژنراتور سوخت کمتری مصرف می کند زیرا این دیزل ژنراتورها مانند دیزل ژنراتور Badwin بیشتر برای مصارف صنعتی استفاده می شوند. به دلیل دوم، آنها بسیار دوستانه با محیط زیست هستند. در مقایسه با ژنراتورهای گازی، کار با دیزل ژنراتورها بسیار راحت تر است. علاوه بر این، دیزل ژنراتور Badwin نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد و در مقایسه با گاز خطر خرابی کمتری دارد. هنگامی که یک کسب و کار نیاز فوری به برق پشتیبان دارد، دیزل ژنراتور انتخاب ارجح است. این شرکت در مورد خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهد با مشتریان ارتباط برقرار می کند. با این حال، از دست دادن قدرت می تواند خطرناک باشد و منجر به تلفات بی شماری شود.



دیزل ژنراتورها یک راه حل عالی برای نیازهای انرژی تولیدکنندگان هستند و به آنها اجازه می دهند در طول فرآیندهای حیاتی خطوط تولید را سرویس کنند. این ژنراتورها نیز مانند انواع دیزل ژنراتور Badwin، برق پشتیبان ایمن و کافی را برای بیمارستان ها و کلینیک ها فراهم می کنند. برای دستگاه های بزرگ انتقال داده مانند سرورها در بانک ها و مؤسسات مالی، آنها همچنین ظرفیت خنک کننده قابل توجهی را فراهم می کنند. دیزل ژنراتورهای بادوین برای مصارف صنعتی در مواقع قطع برق یا کمبود برق نیز مناسب هستند. لازم به یادآوری است که برای کارایی و ایمنی باید از اندازه صحیح (دیزل ژنراتور نو یا دست دوم) استفاده شود. برای اطمینان از استفاده از دیزل ژنراتور مالکی، باید معیارهای زیر را بدانید:



• KVA و KW انرژی مورد نیاز برای تکمیل وظایف/فرآیندهای روزانه

• برای حرفه ای ها: ظرفیت راه اندازی و اجرایی شما چقدر است؟

• مهمترین اجزای یک ژنراتور برق کدامند؟

دیزل ژنراتورهای Badwin به راحتی در دسترس هستند و نمایندگی های زیادی دارند. دیزل ژنراتورهای Badwin به ویژه پس از بلایای طبیعی که بیشترین نیاز را دارند مفید هستند. دیزل ژنراتور جدید یا دست دوم مناسب می تواند یک زندگی را نجات دهد یا کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com