آب و هوای دبی در فصول مختلف


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 17 فروردين 1402
بازدید : 159194
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

دبی معروف به عروس خاورمیانه یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر تغییرات زیادی کرده است. این تغییرات باعث می شود دبی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان باشد. در سفر به دبی ساختمان های شگفت انگیزی مانند برج خلیفه، ساحل زیبا و صحرای سفید را خواهید دید که در هیچ جای دنیا نمی توانید آن ها را پیدا کنید. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید. در ادامه سعی خواهیم کرد به طور کامل به آن بپردازیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از مهمترین کارهایی است که قبل از سفر به دبی باید انجام دهید. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و سالانه بارندگی بسیار کمی دارد. در نتیجه هوای این شهر گرم و خشک است و برای کسانی که در مناطق خنک و کوهستانی زندگی می کنند، این هوا کسل کننده است و رطوبت هوا آنقدر زیاد است که مدام عرق می کنند. در نتیجه، بین بهار و تابستان، هوا با دمای متوسط ​​48 درجه سانتیگراد به طور غیر قابل تحملی گرم می شود.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه است، از نوامبر تا پایان فوریه دمای هوا بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.
آب و هوای دبی در فصول مختلف

پرواز تهران به دبی چقدر طول می کشد؟



نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی دانستن مدت زمان سفر است. مسیر تهران تا دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.

بهترین هتل دبی کدام است؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آن ها یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است. این شهر مدرن تعدادی از بهترین هتل های جهان را برای اقامت گردشگران دارد که در زیر تعدادی از مجلل ترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی و رستوران های عالی با غذاهای بین المللی است. همچنین هتل جمیرا دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به دبی مالز، مرکز شهر دبی و غیره می باشد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لوکس رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل و 15 دقیقه با فرودگاه دبی فاصله دارد. هتل رافلز دارای خدماتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، غذای رژیمی ویژه، مهدکودک، سرویس اتاق VIP است.

Heimilisfang: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا منظره بی نظیری از خلیج فارس را به نمایش می گذارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه و 9 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره مدرن و منحصر به فرد شهر دبی با 225 اتاق است که در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین از دبی مال و برج خلیفه و حدود 30 دقیقه با دبی فاصله دارد. ساحل با ماشین. علاوه بر این، امکانات رفاهی که این هتل در اختیار مسافران قرار می دهد، در سفر به دبی تجربه بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: باشگاه قایق بادبانی و گلف دبی


هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق است که مشرف به دریا و ساحل است، بنابراین با دیدن آب در شهر کویری دبی، تضادی هیجان انگیز و منحصر به فرد ایجاد می کند، همچنین اتاق های ویژه ای برای افراد دارای معلولیت و افراد مسن دارد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این متن سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی تمامی نکات مهم را برای تجربه یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید، می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت مسئول و معتبر سعادت رنت استفاده کنید. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید، در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com