عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 31 تير 1402
بازدید : 40638
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


فرش یکی از صنایع دستی واقعی ایران و یکی از مهم ترین و مهم ترین اقلام خانه های ایرانی است. نقش فرش در منازل علاوه بر استفاده به عنوان کفپوش، به دلیل نقش و نگار و رنگ آن بر زیبایی و جلوه خانه نیز تأثیر می گذارد. حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام خرید این محصول برای منزل از خود بپرسید یک لوله مکانیکی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله می خواهیم در مورد خرید فرش مرغوب و درجه یک به شما توصیه های خاصی کنیم.

یک تشک ماشین خوب دارای ویژگی های زیادی است که همه باید قبل از خرید به آن توجه کنند. مثلا معیار اصلی برخی افراد زیبایی فرش است و بعد از آن قیمت فرش مهم می شود. برخی افراد تمایل به خرید فرش ارزان دارند.

فرش ماشینی خوب

در بالا اشاره کردیم که هر فردی به عنوان یک فرش خوب فاکتورهای خاص و شخصی برای خود دارد. در این مطلب سعی کرده ایم با توجه به تفاوت سلیقه افراد، تمامی ویژگی های فرش ایده آل را به شما بگوییم. برای کمک به شما در انتخاب و خرید فرش ماشینی درجه یک متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزلتان.

فرش ماشینی خوب و ارزان

اگر مایل به خرید فرش مناسب و ارزان برای منزل خود هستید، خرید فرش 700 شانه گزینه بهتری نسبت به سایر انواع فرش است. زیرا این نوع فرش از 1000 فرش کمتر، 1200 فرش کمتر و 1500 فرش کمتر ارزانتر است.

دلیل پایین بودن قیمت فرش 700 شانه به دلیل کیفیت پایین این محصول نیست، بلکه به دلیل پرز و تراکم کم فرش است. از دیگر ویژگی های این نوع فرش تراکم بالای آن ها نسبت به سایر فرش های ماشینی با تراکم بالا می باشد این عامل باعث ماندگاری بیشتر فرش می شود، بنابراین می توان از آن در مناطقی با رفت و آمد زیاد و به اصطلاح پیاده روی استفاده کرد.

به این دلایل اگر خانه شلوغی دارید و می خواهید فرش ارزان با قیمت مناسب بخرید. ما فرش 700 شانه را پیشنهاد می کنیم.

زیبایی فرش

اگر ملاک شما برای خرید فرش طرح زیباست و محدودیت قیمتی برای فرش ندارید، می توانید بین فرش 1200 و 1500 یکی را انتخاب کنید. فرش های 1200 و 1500 از نظر کیفیت شباهت زیادی به فرش دستباف دارند. به دلیل همین تعادل، فرش 1500 تخته ای نیز به عنوان فرش دستباف شناخته می شود.

اگر قصد خرید فرشی زیبا را دارید و می خواهید قیمت مناسبی بپردازید خرید فرش 1200 شانه را به شما پیشنهاد می کنیم اما اگر فرش تزیینی مانند فرش دستبافت می خواهید فرش های 1500 شانه گزینه مناسب تری برای شما هستند که با بررسی و مقایسه مدل های مختلف فرش می توانید بهترین طرح را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

فرش ماشینی خوب و ارزان انتخاب فرش با توجه به موقعیت مکانی

یکی از معیارهای خرید فرش ماشینی محل استفاده از فرش است. در انتخاب فرش ایده آل، افراد باید فضایی را که فرش در آن پهن می شود نیز در نظر بگیرند.

برای مثال می توان از فرش برای کف آشپزخانه استفاده کرد. از آنجایی که آشپزخانه به دلیل فعالیت های زیاد پر از آلودگی است، به همین دلیل فرش ماشینی انتخاب مناسبی برای آن مکان نیست. استفاده از فرش بهترین انتخاب است زیرا به راحتی قابل شستشو است و کثیفی و آلودگی را نشان نمی دهد.

اگر قصد خرید فرش اتاق خواب را دارید، بهتر است فرش های مدرن و شیک را نسبت به فرش های سنتی اتاق خواب انتخاب کنید. برای تزیین و زیبایی اتاق خواب می توانید از فرش های متناسب با فرش اتاق استفاده کنید.

فرش مناسب برای سبک زندگی خود را انتخاب کنید

برخی از عواملی که منجر به انتخاب فرش مناسب می شود، سبک زندگی افراد است. اگر سبک مدرن و امروزی را دوست دارید، فرش ایرانی با طرح ترک انتخابی عالی است. اگر خواهان طرح های اصیل ایرانی هستید، می توانید طرح های مورد علاقه خود را از اسلیمی، شکارگاه، شاه عباسی و ... انتخاب کنید. طرح هایی در زمینه طراحی فرش وجود دارد که از جمله آنها می توان به افشان که از گل و لاچ استفاده نمی کند، استفاده کرد که کاربران با توجه به سبک منزل خود می توانند از بین آنها یکی را انتخاب کنند.

فرشی بخرید که ابعاد مناسبی داشته باشد

هنگام خرید فرش باید به ابعاد فرش نیز توجه کرد. سایز فرش باید کوچکتر از ابعاد اتاق باشد و فرش را زیر مبلمان قرار ندهید. پر کردن کل اتاق با فرش، اتاق را کوچکتر نشان می دهد. رعایت این نکته باعث بهتر شدن اتاق می شود پس در خرید فرش به این نکته توجه کنید. حتما فرشی را انتخاب کنید که جلوی مبل را بپوشاند. در اتاق خواب نیز می توانید بر اساس ابعاد کف، فرشی را انتخاب کنید که با تخت هماهنگ باشد.

مواد حصیر خوب

برای خرید فرش با متریال و کیفیت خوب باید به نخ به کار رفته در پارچه فرش نیز توجه کرد. بهترین چیزی که می توان روی فرش ماشینی استفاده کرد یک هیت سینک اکریلیک است.

از خواص نخ هیت ست می توان به مقاومت آن در برابر حرارت و حرارت و همچنین عدم ایجاد حساسیت و عدم وجود مو در فرش ماشینی اشاره کرد. نخ اکریلیک دارای کیفیت و شفافیت بالایی است که باعث زیباتر شدن نقشه و طرح به کار رفته در فرش ماشینی می شود. بنابراین توصیه ما به کسانی که قصد خرید فرش ماشینی خوب را دارند این است که فرشی بافته شده با نخ اکریلیک مقاوم در برابر حرارت بخرند.

یک فرش ماشینی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای خرید یک فرش ماشینی خوب باید به عوامل مختلفی توجه کرد. در ادامه ویژگی های یک فرش مرغوب را نام برده و هر کدام را توضیح می دهیم:

شانه و تراکم بالا

ابعاد فرش

انواع الیاف و نخ، نخ جوت و نخ پایه

دستگاه بافت

شانه و تراکم عالی برای یک فرش ماشینی خوب

شانه فرش تعداد ریشه در یک متر عرض فرش ماشینی است. تراکم فرش به فشردگی الیاف فرش مربوط می شود. بنابراین، تراکم بالا باعث دوام و استحکام آن می شود.

شانه و تراکم مواردی هستند که در کیفیت یک فرش ماشینی خوب تاثیر زیادی دارند. از جمله شانه های فرش ماشینی موجود در بازار می توان به 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه اشاره کرد. بهتر است بدانید با افزایش پرز و تراکم فرش، کیفیت ترکیب آن نیز بهتر می شود. یکی دیگر از تاثیرات شانه و تراکم بالا، افزایش زیبایی و ظرافت طرح و نقش های فرش است.

بزرگ ترین اندازه در یک تشک ماشینی خوب

فرش ماشینی در سایزهای مختلف. و مردم فرش خود را با توجه به متراژ متراژ مورد نظر خریداری می کنند. رایج ترین سایزهای فرش در بازار 6 متر، 9 متر و 12 متر است.

بهترین الیاف و نخ در یک فرش ماشینی خوب

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کرد کیفیت الیاف و نخ های مورد استفاده در قالی بافی است. هنگام خرید فرش ماشینی باید به الیاف و نخ های آن توجه کرد. زیرا هر چه کیفیت الیاف بالاتر باشد، کیفیت فرش نیز بالاتر است. در بافت کلیه فرش های ماشینی از سه نوع نخ استفاده می شود: نخ پرز، نخ تار و نخ پود.

نخ فرش

نخ فرش نخی است که در ابتدای فرش سازی به صورت عمودی استفاده می شود که به آن نخ قیر می گویند. معمولاً مواد تار ترکیبی از پنبه و پلی استر است که از پنبه برای نرمی و پلی استر برای مقاومت استفاده می شود. در حالت استاندارد این نوع نخ باید به صورت 65 درصد پلی استر و 35 درصد پنبه استفاده شود. با افزایش یا کاهش هر یک از این درصدها، مشکلاتی در فرش پدیدار می شود.

اگر درصد پلی استر افزایش یابد، فرش ممکن است با تمیز کردن فرش جمع شود. و با افزایش درصد پنبه مقاومت فرش از بین رفته و پاره می شود.

ریسمان جوت

نخ جوت از جوت بنگلادش تهیه می شود. در صنعت نساجی از کنف برای عایق کاری در برابر سرما و برق استفاده می شود. نخ کنف در یک فرش ماشینی خوب برای اهداف متعدد استفاده می شود.

نوع نخ

نوع نخ پنبه نیز یک عامل مهم و تاثیرگذار برای کیفیت خوب فرش است. در زیر به برخی از انواع نخ های مورد استفاده در قالی بافی اشاره می شود.

پلی استر قالبی

از این نوع نخ برای بافت فرش های کم تراکم و فرش های شانه شده استفاده می شود. نخ پلی استر مزایا و معایب زیادی دارد.

یکی از مزایای نخ پلی استر عایق بودن و پر نشدن آن است. و از معایب پلی استر می توان به تجمع کرک روی هم در نقاط پرتردد اشاره کرد.

هوای اکریلیک ثابت

بهترین گریدهای نخ پنبه در بافت فرش های مرغوب، نخ های اکریلیک که گرما را تثبیت می کنند استفاده می شود. از مزایای این نخ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حجیم و کرکی بودن الیاف که باعث کاهش مصرف در پارچه می شود.

تورم مفاصل

قابلیت شستشوی زیاد بدون آسیب حتی با مواد شوینده قوی

مقاومت در برابر نور خورشید

بدون ورود گرد و غبار و حساسیت

عایق در برابر سرما و رطوبت

مقاومت در برابر اجسام داغ و سنگین

پارچه های ریز بافته شده و نخ های اکریلیک هیت ست شده دوام و دوام بالایی دارند.

نخ ترکی

نخ ترک یکی از نخ های مرغوب وارداتی (از کشور ترکیه) است که برای بافت انواع فرش ماشینی استفاده می شود. خواص این نوع نخ مشابه نخ اکریلیک گرما سخت است.

من برای تو زندگی کردم

نخ نورانی یک پارچه اکریلیک است که در این فرآیند گرم شده و براق و بسیار مقاوم شده است. فرش بافته شده درخشان و نرم خواهد بود، اما عمر کوتاهی خواهد داشت.

تاثیر دستگاه بافنده بر فرش ماشینی خوب

از جمله تجهیزات مورد استفاده در بافت فرش با ماشین همچنین می توان به تجهیزات جدید HCPX و HCI اشاره کرد.دستگاه بافندگی جدید می تواند فرش 1500 شانه و فرش تراکم 4500 تولید کند.دستگاه های بافندگی جدید کیفیت بالایی دارند. این به این دلیل است که نخ ها و پشتی در داخل فرش و فرش متراکم تر است همچنین بهتر است روی فرش بخوابید.

فرش ماشینی کدام مارک خوب است؟

کاشان یکی از شهرهایی است که با کیفیت ترین فرش ماشینی تولید می کند. اکثر کارخانجات و تولیدکنندگان بهترین برندهای فرش ماشینی در کاشان قرار دارند. همچنین نقش مهمی در بازار فرش ایران و جهان دارد و بسیاری از بهترین و مرغوب ترین فرش های صادراتی ایرانی در شهر کاشان بافته می شود. از این رو شهری با شرکتی قابل اعتماد یکی از تولیدکنندگان فرش خوش برند است. کارخانه فرش کاشان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان فرش می باشد. مجرب در بافت انواع فرش ماشینی در سایزهای استاندارد و سفارشی. بنابراین با خرید این مجموعه بهترین فرش ماشینی را برای خود خریداری می کنید.

فرش های چند پرز خوب هستند

هنگام خرید فرش، اولین سوال مردم این است که چند فرش خوب است؟ اگر به دنبال خرید فرش های زیبا و ظریف هستید، پیشنهاد می کنیم فرش های ماشینی شانه دار و تراکم بالاتر را انتخاب کنید. این نوع فرش ها شباهت زیادی به فرش های دستبافت دارند. اما اگر دوست دارید روی فرش بنشینید یا برای مناطق پر رفت و آمد فرش می خرید، فرش های 500 و 700 پرز را توصیه می کنم.

700 دستگاه فرش

از پرفروش ترین فرش های ماشینی می توان به فرش های 700 با تراکم 2550 اشاره کرد. عموما فرش 700 شانه درجه یک پس از بافته شدن در 8 یا 10 رنگ با ماشین آلات جدید در بازار به فروش می رسد.

فرش ماشینی 1000 کمتر

فرش 1000 شانه از جمله فرش های جدید بازار است که با الیاف بسیار ظریف بافته می شود. الیاف اکریلیک هیت ست در 10 رنگ در فرش 1000 شانه استفاده می شود. تراکم این نوع فرش حدود 3000 است.

دستگاه 1200 شامل حصیر

فرش 1200 فشاری و دوام بیشتری دارد و به فرش دستبافت معروف است. فرش 1200 در دسته فرش های لوکس و دارای تراکم 3600 می باشد.این نوع فرش ماشینی در 8 رنگ و از با کیفیت ترین الیاف بافته می شود.

چگونه یک فرش ماشینی خوب را تشخیص دهیم

معیارهای زیادی برای تعیین یک فرش ماشینی خوب وجود دارد، بنابراین ما می توانیم بهترین فرش ماشینی را برای منزل شما خریداری کنیم.

کیفیت نخ پنبه را بررسی کنید

نوع الیاف نخ یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت فرش است، زیرا الیاف نخ بیش از 70 درصد وزن فرش را تشکیل می دهد. کیفیت نخ فرش با قیمت تمام شده و دوام فرش ارتباط مستقیم دارد. بهترین انواع فرش ماشینی از الیاف اکریلیک 100% عملیات حرارتی شده ساخته شده است. روش های مختلفی برای جداسازی تشک های ماشینی اکریلیک وجود دارد:

دستتان را روی فرش بمالید: دستتان را روی فرش بکشید، اگر دستتان به آرامی روی فرش رفت و احساس چسبندگی نکردید، فرش اکریلیک است.

بوی فرش: فرش ماشین اکریلیک بوی محصولات پلاستیکی یا نفتی نمی دهد.

شفافیت رنگ ها: فرش های اضافی نسبت به انواع دیگر روشن تر و رنگ تر هستند.

به تعداد و تراکم شانه ها دقت کنید

گره ها را در طول و عرض فرش بشمارید. از جمله عوامل تعیین کننده در یک فرش ماشینی خوب، تراکم و شانه آن است.

تراکم عرضی یا شانه فرش: می توانید با شمارش تعداد گره ها در عرض، شانه های فرش را بدست آورید. مثلاً یک فرش 1000 پرز دارد، یعنی در هر متر طول فرش 1000 گره وجود دارد. شما می توانید اندازه 10 سانتی متر را تصور کنید که باید 100 گره باشد.

تراکم یا تراکم طولی فرش: با شمارش تعداد گره ها در طول فرش می توانید تراکم فرش را محاسبه کنید. هر چه تراکم فرش بیشتر باشد بافت آن متراکم تر است. تراکم فرش ماشینی 700 شانه 2550 می باشد.

به کیفیت رنگ فرش توجه کنید

یک فرش ماشینی جدید باید رنگ روشن، ترد و زنده داشته باشد. فرش های ماشینی اکریلیک نرم تر هستند و رنگ های درخشانی دارند. بنابراین اگر احساس می‌کنید رنگ‌های نقش‌های فرش کدر است، از خرید این فرش خودداری کنید. بنابراین رنگ فرش ها را به دقت بررسی کنید.

شناسنامه فرش را مطالعه کنید

فرش هایی که شناسنامه ندارند نخرید. داشتن گواهی ثبت روی فرش باعث می شود احساس خوبی نسبت به تولیدکننده داشته باشید. بسیاری از صنایع این شناسنامه را زیر فرش جارو می کنند.

مقدار کرک فرش را در نظر بگیرید

اکثر فرش های ماشینی برای شروع دارای کرک های زیادی هستند. این به دلیل نو بودن فرش است. اما با گذشت زمان باید از مقدار کرک کاسته شود. اگر فرش ماشینی خریداری کرده اید که با گذشت زمان همچنان کرک زیادی تولید می کند، به این معنی است که از الیاف شل و بی کیفیت در بافت فرش استفاده می کنید. هنگام خرید می توانید با لمس فرش میزان کرک را بررسی کنید.

فرش ماشینی با کیفیت را از کارخانه خریداری کنید

یکی از عوامل مهم در خرید فرش ماشینی خوب مراجعه به فروشگاه های معتبر است. پس برای خرید بهترین فرش ماشینی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما خرید مستقیم کارخانه فرش از کارخانه فرش کاشان با قیمت مناسب و کیفیت ثابت است.

بهترین فرش ماشینی را چه بخرم؟

ابتدا باید ابعاد فضای مورد نظر خانه را بدانید. به عنوان مثال فرش پذیرایی از نظر طرح، رنگ و جنس با فرش اتاق خواب کاملا متفاوت است.

طرح فرش متناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید. برخی از افراد طرح های ساده را دوست دارند و برخی دوست دارند فرش هایشان پر نقش و نگار باشد.

فرش های ماشینی با الیاف اکریلیک گرم از بهترین فرش های ماشینی هستند که پخش کننده های زیادی دارند.

فرشی را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی شما باشد. مثلا، اگر در خانه بچه یا حیوانات خانگی دارید. بهتر است فرشی با رنگ شلوغ و تیره انتخاب کنید. بنابراین کثیفی به راحتی قابل مشاهده نیست.

وضعیت خانه را در نظر بگیرید. مثلا در خانه های کوچک بهتر است فرش های رنگ روشن بخرید تا خانه بزرگتر به نظر برسد.

بهترین مارک فرش با تعداد 1200

کارخانه فرش کاشان یکی از بهترین برندهای تولید کننده فرش ماشینی مرغوب با قیمت پایین می باشد. یکی از انواع فرش های تولید شده در این مجموعه فرش 1200 شانه است که خریداران زیادی دارد. دلایل بهترین بودن برند کارخانه فرش کاشان در تولید فرش 1200 شانه:

برای تولید فرش ماشینی از الیاف کافی با بهترین کیفیت معادل 1200 شانه استفاده می شود. 1200 فرش کاشان از الیاف اکریلیک با چسب حرارتی بافته شده است. بادوام، قوی و ضد حساسیت است. استفاده از این الیاف باعث بهبود کیفیت فرش های این برند شده است.

یکی دیگر از دلایل فروش فرش ماشینی 1200 شانه با 5 سال گارانتی که فرش کاشان را به یکی از بهترین برندهای فرش تبدیل کرد.

کارخانه فرش کاشان علاوه بر کیفیت بالا بر زیبایی محصولات خود تاکید دارد و به همین دلیل طرح فرش های 1200 نفری این مجموعه دارای برترین طراحان کشور است و از جدیدترین طرح ها، نقش ها و رنگ های فرش استفاده می کند.

کارخانه فرش کاشان انواع فرش ماشینی، فرش مدرن و فرش و قالیچه افسانه ای را در سایزهای مختلف تولید می کند. که با سلایق مختلف مشتریان مطابقت دارد. این امر باعث شده تا افراد با سلیقه های مختلف از محصولات این کارخانه راضی باشند. کارخانه فرش کاشان امکان فروش حضوری و آنلاین محصولات خود را به تمامی مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده است.

ادامه نوشته: https://ghalikhane.com/brand/negin-carpet

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com