زمان پخش رئالیتی شو غمگین در شبکه خانگی اعلام شد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 31 تير 1402
بازدید : 8023
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر



اولین قسمت از رئالیتی شو "زاد" به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب و کارگردانی مجید واشقانی یکشنبه 4 تیر ساعت 20 روی آنتن می رود.

در این فصل از رئالیتی شو زاد، 30 بازیگر و هنرمند سینما و تلویزیون در گروه های 10 نفره به رقابت می پردازند که در مرحله پایانی بازیگران اصلی مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

بر این اساس بازیگرانی چون امیرحسین رستمی، الیکا عبدالرزاقی، کمند امیرسلیمانی، حدس میرامینی، خمان حیات، بهنام تشکر، مجتبی پوربخش، امیر کاظمی، علی صالحی و امیرحسین مدرس به عنوان بازیگر در اولین قسمت از این رئالیتی شو به رقابت خواهند پرداخت.

«در مقابل» یک بازی گروهی منطقی و استنباطی است که در هر قسمت 10 نفر برای ایفای نقش جاسوس، ضد جاسوس، گروگان یا گردشگر به رقابت می پردازند.

رئالیتی شو «زاد» در این فصل دارای سه گروه است که هر گروه سه بازی ویژه انجام می دهد و در نهایت بهترین بازیکن برای صعود به فینال انتخاب می شود.

رئالیتی شو «زاد» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب و اجرای مجید واشقانی یکشنبه ساعت 20 از سکوی تماشاخون قابل مشاهده است.

ماخذ: https://tmk.ir/series/102077




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com