عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 17 مرداد 1402
بازدید : 19840
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


کلاس کنکور یکی از ابزارهای کسب بهترین نتایج در کنکور است که در بین شرکت کنندگان کنکور سراسری از جایگاه ویژه ای برخوردار است. موسسات آموزشی مختلف کلاس های مختلفی را برای آمادگی در کنکور برگزار می کنند، اما دانش آموزان با وجود تنوع و تبلیغات، بسته به موسسات آموزشی مختلف یا کلاس برای انتخاب کلاس مناسب یا در این کلاس ها شرکت می کنند یا خیر. در ادامه به ویژگی های یک مدرسه امتحانی خوب و نکات طلایی برای انتخاب مدرسه مناسب می پردازیم. در مرکز آموزشی بمانید.

نکته 1: آزمون ورودی برای استفاده از کلاس الزامی است

ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا باید در کلاس آزمون تعیین سطح شرکت کنید یا خیر. راستش را بخواهید، ببینید آیا واقعاً به کلاس کنکور نیاز دارید و اگر خودتان را امتحان می کنید و روی آن دروس وقت می گذارید و با مطالب درست کار می کنید، چرا نقاط ضعف خود را با این دروس برطرف نکنید؟ اگر صلاحیت حل این مشکل را ندارید، از یک مشاور کمک بگیرید. ممکن است لازم باشد در برخی از دروس از کلاس های آزمایشی استفاده کنید. شاید مشکلات مطالعه شما با کتاب های درسی حل شود. قبل از شرکت در کلاس کنکور، باید خوب فکر کنید که آیا می توانید با توجه به زمانی که برای شما می گیرد از این کلاس خارج شوید یا خیر. در این قسمت از مقاله شما را به شرکت در نقد نوروزی اردو دعوت می کنیم.

نکته 2: اساتید مجرب در کنکور اسکوله حضور دارند

آزمون ورودی که با معلمان مجرب کار می کند، می تواند نقاط ضعف و مشکلات چهار ساله دوره متوسطه را برطرف و اصلاح کند. با معلمان قوی و با تجربه، مدرسه Concore می تواند راهنمایی ایده آلی برای اهداف تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان ارائه دهد. تجربه و توانایی بیان یک معلم می تواند کمک زیادی به یادگیری دانش آموزان کند.

می‌توانید از افرادی که در سال‌های گذشته با استاد کلاس‌های آموزشی شرکت کرده‌اند بپرسید و از آنجا انتخاب کنید. معلمانی هستند که در دبیرستان چهار سال در سطح حرفه ای و منظم در 8-9 ماه تدریس می کنند و خلأها و کمبودها را پوشش می دهند. کاری دشوار که تنها توسط معلمان حرفه ای و با تجربه انجام می شود.

نکته 3: زمان ورود به مدرسه برنامه ریزی شده است

یک سال قبل از کنکور، دانش آموزان خیلی فشرده برنامه ریزی می کنند. برنامه کلاس برای دانش آموزان بسیار مهم است. زمان کلاس هفتگی باید مشخص باشد تا دانش آموز بتواند با خیال راحت برنامه ریزی کند. مدارس کنکور باید برنامه کلاسی دقیقی را در اختیار دانش آموزان قرار دهند تا بتوانند کلاس های خود را به درستی برنامه ریزی کنند. نکته اصلی این است که این برنامه کلاسی نباید تغییر کند. در این قسمت از مقاله توصیه می کنیم با نقد و بررسی اردوی نوروزی همراه شوید.

نکته 4: هدف ارتقای استاندارد دروس کنکور است

دانش آموزان سطوح مختلف دانش و یادگیری دارند و یک مدرسه خوب باید این را در نظر بگیرد. اگر همه دانش آموزان کلاس در یک سطح باشند، معلم می تواند با سرعت مناسب به جلو حرکت کند. اگر سطح علمی شما ضعیف یا متوسط ​​است، نباید در کلاس هایی شرکت کنید که برای متقاضیان پیشرفته طراحی شده اند. با شرکت در کلاس هایی با سطوح نامناسب، زمان، انرژی و انگیزه خود را هدر می دهید و به نتیجه دلخواه نخواهید رسید.

نکته 5: باید ارتباط مناسبی بین کلاس ها و برنامه درسی وجود داشته باشد

اگر برنامه مطالعاتی خاصی دارید یا در مرکز کنکور خاصی ثبت نام کرده اید، سعی کنید در گروهی از آزمون های پیش آزمون که موضوع آنها با برنامه درسی شما مطابقت دارد، ثبت نام کنید. در این صورت تأثیر یادگیری در کلاس را مستقیماً در آزمون خود خواهید دید. آنچه از گروه کنکور انتظار می رود این است که درصد شما بیشتر از گروهی نباشد. در غیر این صورت حضور در این کلاس اساسا اتلاف وقت است.

حقیقت این است که هیچ کلاس یا موسسه ای نمی تواند تضمین کند که شما در بهترین رشته قبول خواهید شد. تلاش، اراده و تلاش شما معجزه می کند. آرزوی موفقیت و هدف خود داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. تست، کلاس کنکور، منابع آموزشی مختلف، مشاور و... – اینها ابزارهایی هستند که به شما کمک می کنند در مرحله دوم اقدام و تصمیم خود موفق شوید و اولین محرک و قدم اول انگیزه و هدف شماست.
مراجعه به منبع: https://payju.ir/content/لیست-آموزشگاه-های-کنکور-در- 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com