عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 18 مهر 1402
بازدید : 14711
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

Social media branding graphic design logo social media سورتمه توچال : بعد از دیدن زیباییهای بام تهران تجربه سورتمه توچال نیز هیجانانگیز است. هزینه تله سیژ توچال خط 1 در سال 1401 برای تک مسیر 20.000 و رفت و برگشت 35.000 تومان محاسبه میشود. بر اساس روایت خاندان سلطنتی، صدها طرح مختلف برای ساخت برجی در محل برج آزادی ارسال شد. پانزده سال از ساخت این مجموعه می گذرد اما هنوز از نظر معماری چشم را می نوازد. در این پارک که از طبقات مختلف تشکیل شده پله های متعددی ساخته شده است که از مشخصات ویژه پارک محسوب می شود. علاوه بر خانه موزه مقدم تهران که در منطقه ۱۱ تهران قرار گرفته است، شما میتوانید در ادامه بازدیدتان از تعداد زیادی خانه زیبا و تاریخی دیگر هم بازدید کنید و از دیدن کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی آنها لذت ببرید. سپس میتوانید خودتان را به موزه هنرهای معاصر تهران و موزه فرش ایران برسانید که در این پارک قرار دارند. این سر و اشیا به مرد نمکی معروف شده زیرا گفته شده افتادن جنازه او در نمک باعث شده موی و صورتش تجزیه نشود. به گفته پیمانکار اجرایی پروژه، این پل ۱۰۰ سال قابل استفاده است. محل قرار گیری عمارت مسعودیه باعث شده است که تعدادی از بهترین دیدنی های تهران نیز در نزدیکی این عمارت در دسترس باشد. هرکدام از تجهیزات نام برده شده کاربردهای خاص خود را دارند و خودروسازان نیز سعی دارند تا با عرضه آن ها در نمایشگاه آفرود سطح توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

در آن به نمایش گذاشته خواهند شد. بلکه در چندین مورد، ساخت آن را به پدرش، علی خان حاجب الدوله نسبت میدهد. از دیگر زیبایی های این مجموعه می توان به طلاکاری های استفاده شده در آن اشاره کرد که سبب شده است، این مجموعه از ارزش بسیار زیادی در بین مردم برخوردار شود. در حال حاضر گردشگران میتوانند از فاز یک ایران مال استفاده نمایند، این فاز در فروردین ماه سال جاری به بهره برداری رسید و پیشبینی میشود که فاز بعدی ایران مال در سال 1399 افتتاح شود. مهاباد آفرود برای ششمین سال متوالی همراه شما هستیم با نمایشگاه جذاببببب افرود کمپینگ ، سفر و ماجراجویی به مدت ۵ روز از ۱۸ تا ۲۲ مرداد ماه همراه با بهترین شرکت های فعال در حوزه افرود و طبیعت گردی که شامل هم واردکنندگان و هم تولید کنندگان می شود، پذیرای شما دوستدارن ماجراجویی و سفر هستیم. با خط معمار همراه باشید. فقط به یاد داشته باشید که در نزدیکی این پاساژ عمدتاً جای پارک خودرو پیدا نمیشود؛ پس بهتر است از مترو و اتوبوس برای دسترسی به پاساژ استفاده کنید. هستند. ناگفته نماند که این هتل مجلل 5 ستاره میباشد. اشاره کنیم. همچنین ناگفته نماند که ایران مال دارای یک هایپر مارکت نیز هست که امکان خرید کالاهای مورد نیاز روزانه را برای گردشگران مهیا میکند. بر اساس آخرین پروانهی تغییر نقشهی ایران مال که در سال 1393 منعقد شد، مساحت این پروژه ۱.۶۶۹.۵۰۴ مترمربع خواهد بود و مالک آن نیز شرکت توسعه ساختمانی البرز تات میباشد؛ بنابراین هنوز فازهای بعدی این طرح افتتاح نشده است. سالن های سینما، به آخرین تکنولوژی های سینمایی در زمینه نور، صدا و تصویر مجهز شده اند که وعده کیفیت بالای تماشای فیلم را می دهند. پردیس سینمایی واقع در ضلع غربی این مجموعه دارای دوازده سالن سینما و دربرگیرنده نُه سالن عمومی و سه سالن مخصوص است .

و اما در این بخش، هر آنچه راجع به ساختمان بزرگ ایران مال نیاز است بدانید را در اختیار شما قرار خواهیم داد و در نهایت به بررسی معماری این مجتمع عظیم تجاری - اداری - تفریحی خواهیم پرداخت. هر آنچه باید درباره مرکز خرید میلاد نور بدانید: مرکز خرید میلاد نور تهران میلاد نور کجاست؟ بام تهران یکی از معروفترین جاهای دیدنی تهران است که هم برای پایتختنشینان و هم برای مسافران یکی از مقاصد بهیادماندنی به شمار میرود. یستم های مسیریاب یکی از مهم ترین تجهیزات آفرود به شمار می روند که استفاده از آن ها الزامی است. پیش از آن که بیشتر در رابطه با قسمتهای مختلف ایران مال توضیح بدهیم، بد نیست بدانید که بازار بزرگ ایران جزو 5 مرکز خرید بزرگ دنیا به شمار میآید و بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه خواهد بود. قبل از اینکه شهر تهران به شکل امروزیاش درآید، دور شهر دروازههایی بنا شده بود تا دفاع از شهر ممکن باشد. باغ ماهان دارای دو ورودی با نمایی شیشه ای است و محوطه شمالی ایران مال تهران را به دریاچه و آب نمای موزیکال در ضلع جنوبی متصل می نماید . به همین منظور، او در دانشگاه تهران به تاسیس دانشکده هنرهای زیبا پرداخت. اما در همین تهران نیز در هیاهوی خیابانهای شلوغ و در بین برجهای سر به فلک کشیده میتوانیم عمارتی با معماری منحصر به فرد بیابیم.

همچنین این مرکز برای برگزاری مسابقات داخلی و بین المللی نیز مناسب سازی شده است. به همین دلیل از هر خیابانی که برای رسیدن به کاخ گلستان استفاده کنید، بایستی خودروی خود را در این خیابان ها پارک نموده و مسیر باقی مانده را با پیاده روی طی کنید. همانطور که در بالا اشاره کردیم، کاخ مرمر که یکی از مهمترین کاخ های به جا مانده از دوران پهلوی است، از زمان ساخت آن تا کنون حوادث و اتفاق های مهمی را به خود دیده که در ادامه به ترتیب با برخی از آن ها آشنا خواهیم شد. تا زمان انقلاب، ۲۵ درصد کار ساخت انجام و پس از یک وقفه ۱۶ ساله، در سال ۱۳۷۳ ساخت آن دنبال گرفته شد.موزه قرآن کریم، دارای سه بخش موزه، کتابخانه تخصصی و بخش اداری است و بخش موزه با سه محور «تاریخی و فرهنگی»، «اشیا و آثار معاصر» و «نمایشگاههای دائم و موقت» اداره میشود. در واقع اگر بخواهیم مساحت کل پروژه را ملاک بگیریم (با احتساب بخش هایی که در آینده افتتاح خواهند شد)، باید آن را بزرگترین مجتمع تجاری، اداری و تفریحی جهان بنامیم. بخش تجاری ایران مال در حدود ۱۷ درصد از کل این مجتمع را بخود اختصاص داده است. بازار بزرگ ایران که با نام ایران مال شناخته می شود (IRAN MALL)، بنا بر اظهارات کارشناسان و متخصصین حوزه، به عنوان یکی از پنج مجتمع بزرگ تجاری، اداری و تفریحی در کل دنیا و بزرگترین در ایران و خاورمیانه شناخته می شود. اگر در یک جمله بخواهیم ایران مال را خلاصه کنیم، باید بگوییم که شما برای گشت و گذار در تمامی قسمت های این مجتمع باید قریب به ۱۵ کیلومتر پیاده روی کنید. در این بوستان مجسمه حضرت مریم، مجسمه سعدی و بسیاری مفاخر ایرانی قرار دارد. لازم به ذکر است، زاویه دید این فود کورت ها، مناظر چشمنواز رشته کوه البرز در کنار فوارههای موزیکال دریاچه می باشد.

کوه دماوند به ارتفاع ۵۶۷۱ متر در بخش لاریجان شهرستان آمل استان مازندران قرار دارد. فروشگاه محصولات غذایی کلانا : در بلوک C ارائه انواع محصولات سالم و میان وعده های تازه. مجموعه غذایی که در طبقه همکف این مرکز خرید قرار گرفته است، بیشتر مربوط به میان وعده است و انواع کیک، شیرینی، دسر، بستنی و نوشیدنیهای گرم و سرد در آن سرو میشود؛ اما فود کورت اصلی این مجتمع در طبقه سوم آن قرار گرفته است. این بازار سنتی در راسته اصلی ، گنبد مرکزی ، چهار سوق ایجاد شده است . این مکان در سالها بعد از سوی خاندان پهلوی به شهرداری تهران واگذار میشه تا در اون بوستانی عمومی ایجاد بشه. طرح گنبد این مسجد با توجه به گنبد حافظیه شیراز طراحی شده و از پنج گنبد ایجاد گردیده است . افرادی مانند شاهزاده اللهوردیمیرزا و ابوالملوک کیومرثمیرزا از این منطقه به عنوان محلی برای نشیمن و استراحت استفاده میکردند. بهمرورزمان رفتوآمد مردم به این پارک بیشتر شد و سازمانهای مسئول، مانند شهرداری، امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی به آن اضافه کردند. به مرور زمان دربند رشد و توسعه یافت و ساختمان های مهم مانند شهرداری، شهربانی، پست، کارخانه برق، مهمانخانه مخصوص شخصیت های خارجی و … نقاشی، زرنگاری، آینه کاری، گچ بری، منبت کاری و مرمر در سراسر عمارت به کار رفته است و به همین دلیل آن را یکی از ساختمان های جالب توجه و پرکار ارگ سلطنتی در آن زمان می دانند.

صاحب ایران مال تهران و ایده پرداز و طراح آن ، مهندس «علی انصاری» می باشد . خوشبختانه بام تهران از این جهت هم کاملا هوشمندانه و باسلیقه طراحی شده است. اما انجام مراحل تکمیلی آن به سالهای بعد موکول شد.ساخت موزه دوران اسلامی با انگیزه انجام فعالیتهای مختلف فرهنگی در سال ۱۳۲۳ در محوطه، بر پایه همین تفکرات، تغییرات بنیادین در قوانین باستانشناسی و علمی شدن این شاخه از فعالیتها و پژوهشهای تاریخی - فرهنگی به وجود آمد و در عین حال فعالیتهای میدانی و پژوهشی باستان شناختی، هدفمند شد و توسعه کمی و کیفی مشهودی یافت.پیکره گاو سفالی، چغازنبیل خوزستانگسترش کاوشهای باستان شناختی و ازدیاد روز افزون آثار در موزه ملی ایران، موجب شد که این موزه طی چند مرحله، گسترش کمی و کیفی یابد و در حد فاصل سالهای ۱۳۵۷ تا ۱۳۷۰، علاوه بر تعویض ویترینهای موزه، نوسازی سیستم گرمایشی و سیستم برقی موزه، واحدهایی تحت عنوان انبار و گنجینه در زیر موزه، ساخته و اضافه شد.سرستون، کتیبه و بخشی از پلههای تخت جمشیدمجسمه سنگی داریوش شاه، شوش خوزستاندر سال ۱۳۷۵، آثار دوران اسلامی، رسما از موزه ایران باستان منفک و به ساختمان مجاور موزه منتقل شد. شهربازی بزرگ و سروشیده بازار بزرگ ایران در ۲ طبقه واقع شده است و دسترسی های به نحوی تعریف شده است که از بخش های مختلف به آن دسترسی مستقیم وجود داشته باشد. مبنای این قضاوت، متراژ مفیدی است که این مجتمع عظیم در اختیار شما قرار می دهد. بعد از آشنایی با حدودی با این مجتمع عظیم، به سراغ سایر ویژگی های این مجتمع و آشنایی با کاربری های تعریف شده در بازار بزرگ ایران خواهیم رفت. جهت آشنایی بیشتر با این تجهیزات می توانید از سایت مهاباد آفرود دیدن کرده و به اطلاعات دقیق تری نیز درباره این نمایشگاه دست یابید.

علی اکبربن عبدالجلیل چاپارباشی هم در نوشتار خود درباب جغرافیای شمیران، مشابه همین نظر را دربارۀ باغ فردوس در این زمان ارائه میدهد. همانطور که در بخش تاریخچه مقاله گفتیم، از زمان تاسیس این کاخ تا به امروز چندین و چند بار در دورانهای مختلف مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و با توجه به اسناد تاریخی برخی جاهای آن به طور کامل ویران شدهاست. این بدین معناست که گردشگر با هر سن و سال و سلیقهای میتواند از بعدهای زیبا و هیجان انگیز باغ فردوس لذت ببرد. با قدمزدن در این باغ پُردارودرخت، میتوان از سرسبزی محیط، آبوهوای تازه و آرامش دوستداشتنی باغ فردوس لذت ببرید. انواع کالاها اعم از انواع پوشاک، کیف، کفش، عینک، ساعت و زیورآلات در این بازار به فروش میرسد. پس شما می توانید با خیالی آسوده تا به ساعت ها در این مجموعه حضور داشته باشید . لازم است ذکر کنیم که امکان برگزاری انواع جشنها از جمله جشنهای ملی کشورهای مختلف و جشنوارههای مختلف غذایی (غذاهای سنتی، بین المللی یا کودک) نیز در فود کورتهای این مجموعه وجود دارد. برای رفاه و سرگرمی ایرانیان عزیز یک مجموعه تفریحی ورزشی با امکانات بسیار خوب نیز در ایران مال ساخته شده است. از مهمترین دلایلی که این هتل را ساختند، میتوانیم به موقعیت جغرافیایی و دسترسی خوب آن و همچنین مناظر زیبای دریاچهی چیتگر اشاره کنیم. خبر خوب این است که در این رستوران قلیان هم سرو میشود. ایران مال تهران نمونه ای از این فضا را با معماری دلنواز در خود جای داده است . قطعا هنگام پیادهروی یا گشت و گذار در دربند تهران، رستوران کوهپایه توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. بنابراین شما می توانید در کنار خرید و گشت و گذار ساعاتی را هم به تفریح خودتان اختصاص بدهید .

در بین این همه، بازار سرپوشیده تجریش یکی از معروف ترین بازارهای قدیمی تهران است که خرید و گشت و گذار در آن طرفداران بسیاری دارد. اگر نمیدانید زیپ لاین چیست، به طور خلاصه باید بگوییم دو نقطه هستند که یکی در ارتفاع بالاتر قرار دارد و بین این دو نقطه یک سیم وصل است. تمامی امکاناتی که در دِل خود جای داده و می تواند از همه نظر نیاز شما را برطرف نماید . ایران مال به لحاظ زیربنا، از تمامی مال های بزرگ خاورمیانه واقع در شهر دبی، شهرهای قطر و استانبول ترکیه بزرگ تر است. در این تالار دو تابلوی فرانسوی متعلق به قرن 17 و 18 میلادی نگهداری میشود. در حقیقت این منطقه، با داشتن امکانات تفریحی و گردشگری متعدد، یکی از کامل ترین مجموعه های تفریحی در تهران بوده که علاوه بر داشتن امکانات و جاذبه های تفریحی، مکانی مناسب برای ورزشکاران، طبیعت گردان، دوست داران رستوران و کافه گردی، و همچنین قرار های دوستانه می باشد. از افتخارات ایران مال ، کسبِ عنوان بهترین و جدیدترین مجتمع تجاری چند منظوره خاورمیانه در یکی از نمایشگاه معتبر شاپینگ مال های جهان به اسمِ MAPIC می باشد . این مجتمع در حدود ۷۰۰ واحد تجاری را با زیربنای خالص تجاری بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع در خود جای داده است. بگوییم که این پردیس از کافه سینما هم بهره مند می باشد . نکته ناراحت کننده در مورد این عمارت، این است که شاید دیگر نتوانید از زیبایی های آن تا اطلاع ثانوی بهره مند شوید. لازم به ذکر است در راستای تعامل هر چه بهتر مخاطب با بخش های تجاری، هریک از طبقات تجاری این مجتمع بر اساس نوع کالاها و خدمات، به رستههای کالایی و صنوف مختلف اختصاص یافته است. این جاذبه ها در بخش های مختلف مجتمع قرار گرفته اند تا بازدید کننده در هنگام سایر فعالیت ها نظیر خرید و …

علاوهبر فضایی زیبا و تماشایی، این کافه از بهترین تجهیزات نیز استفاده میکند. همچنین با علی کسمایی، پدر دوبله ایران نیز آشنا خواهید شد. تیمچه علی اکبر ، یک بازار سنتی است که در بطنِ بازاری مدرن جای گرفته و در ساخت و ساز آن از بازار سنتی ایران چون ؛ شیراز ، تبریز و اصفهان کمک گرفته شده است . مرکز خرید ایران مال بر اساس نوع کالا دستهبندی شده است به این معنا که در هر طبقه از آن نوع خاصی از کالاها به فروش میرسند. طراحی این مسجد از مسجد النبی الهام گرفته است . طرح گنبد مسجد با الهام از گنبد حافظیه شیراز طراحی شده است و متشکل از ۵ گنبد می باشد. طرح کاشی کاری و گچ بری از چهار رنگِ لاجوردی ، فیروزه ای ، آجری و سفید ادغام شده است . میگویند: در جریان ساخت کاخ برای تهیه رنگ کرم برای سقف کاخ به مشکل بر خوردند، اما این مشکل توسط استاد بزرگ کاشی کاری به نام ایزدی با بهره بردن از ترکیبی از طلا حل شد. به نظر میرسد مقدم این قسمت را برای همسر خود ساخته باشد. از نظر مراکز خرید و بازارهم وضعیت محله بام مناسب است. کوچه مروی یکی از قدیمیترین خیابانهای تهران است که از دیرباز جز مراکز اصلی خرید در تهران بوده است. موزه اصلی تالار سلام در طبقه زیرین ساختمان قرار دارد. در شش ماهه ی دوم سال به دلیل کوهستانی بودن منطقه، هوا بسیار سرد است و لذت انجام بعضی تفریحات چندان جالب به نظر نمی آید، ولی می توان از هوای دلچسب و پاک منطقه در کنار خوردن یک نوشیدنی گرم لذت برد. ساکنین منطقه ۲۲ تهران که در گذشته از مناطق دور افتاده شهر محسوب می شد، به خواب هم نمی دیدند که روزی این منطقه با افتتاح ایران مال، رزمال، دریاچه چیتگر و بام لند، روزی به قطب گردشگری شهر تهران تبدیل گردد.

در قسمتِ کفِ این تالار ، فرشی گسترانده شده که به واسطه ی هنرمندان نیشابور بافته شده و انعکاس آن در آیینه ها تصویری تماشایی رقم می زند . این پارک ورودی های متفاوتی دارد و بعضی بخش های آن ورود ممنوع است. این شهربازی دارای ترن هوایی در فضای بسته، فضای بازی لیزری، سالن نمایش ویژهی کودکان، پیست قایقهای ضربهای و مسابقات قهرمانی بازیهای الکترونیک است که هریک از آنها به نوبهی خود جذاب هستند. یکی از ویژگیهای خاص مگامال اکباتان، اختصاص فضایی ویژه خانمها در طبقه اول است که شامل فروشگاههای لوازم آرایشی، فروشگاههای لباس، سالنهای زیبایی و مد و سالن ورزشی با تجهيزات مدرن بدنسازی میشود. یکی از مهمترین عرصههای تجاری موجود در ایران مال، مرکز نمایشگاهی آن است که در چهار طبقه بنا شده و رسالت خود را در راستای معرفی تولیدکنندگان و خریداران به یکدیگر به جای میآورد. این مجموعه در 2 طبقه طراحی و ساخته شده است و بازدید از آن به صورت بلوک به بلوک انجام می گیرد. سکوی شیشه ای ، پل شیشه ای برروی آب ، آبشار پلکانی از جمله دیدنی های این باغ محسوب می شود . بام تهران از جمله مناطقی است که هر ساله جمع کثیری از مسافران ایرانی و خارجی را به آغوش خود میهمان می کند. دوستان عزیز ما در طولِ این مطلب سعی نمودیم شما را با بازار بزرگ ایران مال تهران آشنا نماییم . به طور کلی باید بگوییم که فود کورتهای این مجموعه برای صرف غذای ایرانی، فست فود و نوشیدنی فضای مناسبی دارند.

قطعاً شما هم پس از یک روز بازار گردی بینظیر در ایران مال تهران ، نوشِ جان کردن یک غذای لذیذ و خوش طعم یا یک فنجان دمنوش را ترجیح می دهید . جالب است بدانید که امکان برگزاری جشن های ملّی کشورهای متنوع و برگزاری جشنواره گوناگون غذایی چون ؛ غذای کودک ، بین المللی یا سنتی در این مجموعه مهیاست . این جک های لیفت اشاره به جک های مخصوص خوردهای آفرود دارند که در نمایشگاه آفرود می توان نمونه های مختلفی از آن ها را دید. جک های لیفت وزن کمی دارد و عمدتا برای افزایش ارتفاع خودروهای آفرود مورداستفاده قرار می گیرد. با استفاده از این جک ها می توانید ارتفاع خودروی خود را افزایش داده و فرایندهایی همچون خارج شدن تایرها از بین گل و لای و یا تعویض تایرهای پنچر شده را انجام دهید. با فراهم کردن فضایی آرام و سبز، این باغ کتاب به علاقهمندان کتاب و فرهنگ، فرصتی منحصربهفرد برای رهایی از همهمه شهری و غرق شدن در دنیای علم و ادبیات میدهد. چنانچه که شما بخواهید فقط در قسمت تجاری پروژه ایران مال پیاده روی نمایید ، جهتِ بازدید از هر مغازه و فروشگاه حدوداً پنج دقیقه زمان گذارید ، تقریباً سه روز طول می کشد تا از کلّیه ی فروشگاه ها دیدن کنید .

برای استفاده از پیست اسکیت همه روزه در ساعات 15 الی 22 و بازدید از پل طبیعت از ساعت 6 صبح تا 30 دقیقه بامداد فرصت دارید. • تالار نامآوران موزه سینمای ایران: در این تالار تاریک، ناگهان با نور فلاش عکاسان و صدای تشویق حضار روبهرو میشوید و سپس با نامآوران هنر آشنا میشوید. برای دیدن بناهای تاریخی این مجموعه میتوانید هر روز به کاخ گلستان بروید اما در روزهای عاشورا، تاسوعا، ۱۴ خرداد، ۲۱ ماه رمضان، ۲۸ صفر و ۲۵ شوال امکان بازدید وجود ندارد. از ساعت ۹ تا ۱۹ (فروش بلیط تا ساعت ۱۷:۱۵)؛ مجموعه کاخ گلستان در روزهای رحلت امام خمینی (ره) (۱۴ خرداد)، شهادت حضرت علی (ع) (۲۱ ماه رمضان)، تاسوعا و عاشورای حسینی (۹ و ۱۰ محرم)، اربعین حسینی (۲۰ صفر)، رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) (۲۸ صفر)، شهادت امام جعفرصادق (ع) (۲۵ شوال) و روز طبیعت (۱۳ فروردین) تعطیل است. قانون واگذاری چهاردانگ و نیم مشاع باغ چال به شهرداری کرمانشاه - مصوب ۲ آذر ۱۳۴۴ مجلس شورای ملی و ۱۳ آبان ۱۳۴۴ مجلس سنا. قانون واگذاری اموال منقول و غیرمنقول به کاخ جوانان - مصوب ۲۰ آذر ۱۳۴۵ مجلس شورای ملی و ۱۴ دی ۱۳۴۵ مجلس سنا. قانون افزایش هزینه دادرسی و سایر هزینههای منظور در قانون آیین دادرسی مدنی و امور حسبی - مصوب ۱۷ خرداد ۱۳۴۵ مجلس شورای ملی و ۹ خرداد ۱۳۴۵ مجلس سنا. علاقه این زوج فرهیخته به جمع آوری آثار و اشیاء تاریخی و نگهداری مناسب از آنها در مجموعههای متنوع کلکسیونی منجر به آن شد تا این خانه در نهایت به گنجینهای از هنر و فرهنگ ایران بدل شود. آنجا تبدیل گردید و اشراف این شهر باغ های زیادی جهت اقامت تابستان در آنجا احداث کردند. حالا هرکسی به راحتی میتواند به فود کورت مراجعه کرده و در کنار دوستان یا اعضای خانوادهی خود به گفتوگو بنشیند یا در گوشهای دنج به کارهای روزانهی خود مشغول شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com