بهترین زمان عقیم سازی سگ ماده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 19 تير 1401
بازدید : 8846
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


گربه های نر بین سنین ٧ تا ٩ ماهگی بالغ میشوند و به دلیل تغییرات هورمونی که در اونها ایجاد میشه، رفتارهای خاصی از خودشون نشون میدن. تغذیه Ad-lib بعد از عمل عقیم سازی با افزایش وزن بدن و وضعیت بدن به دلیل افزایش مصرف غذا همراه است. در این خصوص باید توجه داشت عوارض ناخواسته و مضرات عقیم سازی در حد ناچیزی است و شاید این آمارها توجیه مناسبی برای توقف و انصراف از این عمل نباشد. با یک حساب و کتاب سرانگشتی متوجه خواهید شد که قیمت های ارزانی که برخی برای عقیم سازی دریافت می کنند به دور از واقعیت بوده و حتی پول دارو و مواد مصرفی این جراحی ها نیز نخواهد شد. در نت یا شبکه های اجتماعی جست و جو کردی یا با دوستانتان در مورد عقیم سازی سگ در کلینیک صحبت کردی دو دل شدی، در نهایت بد نیست بدانید در کشور استرالیا در چند ایالت از سال 2018 به بعد عقیم سازی سگ بعد از شش ماهگی اجباری شده است و این زمان برای بعضی از نژاد ها قابل تعویق است. کار سختی نیست و خیلی راحت میتوانید با بررسی سایت کلینیک دامپزشکی، سوال از مشتریانی که در این کلینیک عمل عقیم سازی را انجام دادهاند، خواندن نظرات دیگران در مورد کلینیک و دامپزشک، صحبت با دامپزشک و همچنین بررسی سابقه دامپزشک، به نتیجه برسید.

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، از جمله فروش سگ پامرانین و فروش سگ چاو چاو گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند. در واقع تا ۶ ماهگی، همه دندونهای دائم گربه سر جای خودشون قرار گرفتن. اگر مشکلی پیش نیامد کمی سوپ و یا غذای مخصوص ریکاوری در ظرفش قرار دهید. توصیه میگردد به منظور جلوگیری از بی اختیاری ادرار و سایر خطرات احتمالی این کار بین چهار تا شش ماهگی و یا در موارد خاص و صلاحدید دکتر دامپزشک مجرب بعد از شش ماهگی و پیش از بلوغ صورت پذیرد. بهترین زمان عقیم سازی در سنین پایین و در واقع پیش از بلوغ است. یکی از رایجترین سوالاتی که مطرح میشود این است که بهترین زمان برای عقیم سازی سگ و یا گربه چه زمانی است؟ مورد بعدی این است که عقیم سازی زودتر از سن تعیین شده می تواند بر اندازه و شکل اندام تناسلی سگ ماده تاثیر بگذارد. سگهای کوچکتر زودتر به بلوغ می رسند و اغلب می توانند این عمل را زودتر انجام دهند. حیوانات خانگی عقیم شده اغلب بهتر از یک گربه یا سگ کامل با یک محیط داخلی یا محدودتر سازگار می شوند.

چرا که عقیم سازی به گربه کمک می کنه به زندگی در محیط منزل عادت کنه و به این ترتیب گربه شما دوست داشتنی تر میشه. عمل جراحی عقیم سازی سگ نر آسان می باشد و دارای کمترین عوارض است بشرط اینکه بوسیله متخصصان جراحی پت و در یک مرکز پیشرفته و بروز انجام شود از آنجا که کلینیک وی آی پت دارای دپارتمان رادیوگرافی و سونوگرافی و اتاق عمل مجهز همراه با دامپزشکان متخصص به شما این ضمانت را می دهد هر گونه عمل جراحی پت با بالاترین کیفیت در ایران انجام می شود. اگر بصرف دید مادی برای سلامت پت نگاه کنیم هزینه واکسن گربه بهترین راه برای حفظ سلامت گربه می باشد. پت پرسَ با تمام تجربه و تخصصی که داره، همیشه و همه جا همراه تو و حیوون خونگی دلبندته. به گزارش خبرگزاری برنا از درگز، حسن نوروزی افزود: شهرداری با همکاری یک دامپزشک و یک گروه دوستدار حیوانات سگهای ولگرد سطح شهر را جمع آوری و نگهداری کرده است و در این راستا فعلا حدود ۲۰ قلاده ماده سگ در محیطی ویژه نگهداری می شوند. به این ترتیب سگ ماده خانگی تان به صورت غیر برنامه ریزی شده صاحب توله سگ خواهد شد.

جدیدترین تحقیقات نشان داده است که عقیم کردن و عقیم کردن حیوانات خانگی به عنوان توله سگ و بچه گربه می تواند بر رشد آنها تأثیر بگذارد. عقیمسازی چه تأثیری بر رفتار حیوانات و همچنین در کیفیت زندگی اجتماعی آنها دارد؟ عقیمسازی سگها و گربهها یک شرط لازم و ضروری برای پایان دادن به وضعیت ناهنجار زندگی این حیوانات و همچنین، جلوگیری از آزار و کشتار آنهاست ولی در سالهای اخیر شاهد عقیمسازیهای غیر کارآمد و بدتر از آن، غیر مسئولانهٔ این حیوانات توسط برخی از حامیان ناآگاه هستیم. با این حال، روش های عقیم سازی حیوانات با یکی از حالات زیر است. سگ گلدن رتریور ماده، باید تا زیر یک سالگی عقیم شود. عقیم کردن حیوانات خانگی و حتی خیابانی، به دلایل زیر برایشان خوب است. هزینههای نگهداری از یک حیوان باردار و سپس مادر شیرده، بزرگ کردن توله سگها یا بچه گربهها ( از جمله واکسنهای الزامی و انگل زدایی آنها) و تغذیه این کوچولوها تا زمانیکه بتوانند واگذار شوند.

https://nikpetclinic.com/sterilization-of-male-and-female-dogs/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com