10 حقایق تکان دهنده درباره طراحی تابلو مغازه که توسط یک متخصص گفته شده است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 13 دی 1401
بازدید : 129386
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

وقتی از تابلو مغازه صحبت می شود، اولین چیزی که به ذهن ما می رسد سردرب مغازه ها است. ترکیب رنگها باید طوری باشد که در ذهن هر بیننده ای ماندگار شود و با نوع کسب و کار مغایرت نداشته باشد و اصول گرافیکی در آن رعایت شده باشد . مواردی که باید در طراحی تابلو مغازه در نظر گرفت بسیار مهم هستند از جمله این موارد مهم می توان به اصول رنگ بندی در طراحی تابلو اشاره کرد. همانطور که گفته شد هنگام طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی تابلو یک فست فود یا رستوران، انتخاب رنگ یک نکته بسیار مهم است، زیرا می تواند بر نحوه غذا خوردن افراد تأثیر بگذارد. تابلو ال ای دی روان به تابلو هایی گفته می شود که با استفاده از ماژول های ال ای دی و کنار هم قرار گرفتن آنها در قاب های مخصوص فلزی ساخته می شود که روشنایی و نمایش متن در آنها با استفاده نصب بورد کنترلر های مخصوص داخل قاب تابلو و برنامه ریزی آنها با استفاده از کامپیوتر انجام می گیرد. در پشت ماژول ها فلش هایی طراحی شده که کمک می کنند تا در هنگام طراحی و ساخت تابلو های روان، ماژول ها به درستی و در جهت مناسب کنار هم قرار گرفته و مونتاژ شوند.

پس از برش خوردن پی وی سی، ابتدا سطح پی وی سی را کاملا تمیز میکنیم و سپس محافظ چسب را از پشت SMD ها جدا کرده و لامپها را با فاصلههای 3 تا 4 سانتیمتری در کنار هم میچسبانیم تا تمام سطح پی وی سی پوشش داده شود. برایه قیمت تابلو مغازه استیل و یا فلز متراز دور حروف که توسط لیزر برش داده شده محاسبه می شود. وقتی موضوع ساخت حروف برجسته مثل حروف استیل باشد استادکار با استفاده از دستگاه برش لیزر استیل می تواند به سادگی و با دهها برابر دقت بیشتر ورق استیل مورد نظر را بدون برداشتن موج و خشدار کردن ورق استیل برش داده و محصول را با کیفیت بالاتری ارائه نمایید . در واقع تکنولوژی برش لیزر استیل تابلوسازی اندیشه آفتاب به بهبود و افزایش کیفیت ساخت حروف برجسته استیل کمک شایانی نموده است که این فرایند در صنعت تابلوسازی و ساخت حروف برجسته استیل مرهون تلاش ، پیگیری ، تحقیق وارتباط با نمایشگاه فرا مرزی و صنایع و کارخانه های ساخت تابلو تبلیغاتی و حروف برجسته در کشورهای صاحب سبک می باشد.

تابلو پارسه با سالها تجربه تابلو تبلیغاتی مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت به شما ارائه می دهد. ارتفاع تابلو نیز هرچه بزرگتر باشد از نظر جلب توجه و بصری بهتر است اما محدودیت هایی در آن وجود دارد و مهم ترین این محدودیت ها نمای ساختمان یا مغازه بالایی می باشد که باید حریم آن رعایت گردد، زیرا ممکن است از نظر شهرداری یا همسایگان دچار مشکل شوید. علایم و گرافیک بر روی تابلو مغازه ها برای همه شرکت هایی که برای عابران پیاده و عموم قابل مشاهده هستند ،ضروری است.آنها می توانند یک تصویر ماندگار ایجاد کنند و مشتری را به سمت خود جذب نمایند. و بیش از ۱۰۰۰ مورد پروژه تابلوسازی یکی از بهترین تابلوسازهای ایران و شاید موفق ترین انها به شمار می آید. با این ترفند تصویری خاص از برند خود در ذهن مخاطب به جا می گذاریم. وقتی با تابلو تاثیرگذاری روبه رو شده باشید ، طرح آن بعد از عبور از کنار تابلو همچنان در ذهنتان باقی می ماند و ذهن شما را به خود مشغول می کند. طراحی تابلو تبلیغاتی شامل یک پیام تبلیغاتی که موجب جذب مشتری و یا معرفی یک برند می باشد که هر چه این پیام دقیق تر و گیراتر باشد به همان اندازه به هدف نزدیکتر میشود.

میباشند. این تابلوها به علت داشتن حاشیه نورانی و مرکز تیره نمای خوبی هم در روز و هم در شب حتی از فواصل دورتر خواهند داشت. در تابلوهای مغازه بهتر است از زمینه و فلاشینگ با رنگ های متفاوت استفاده نمائید. رنگ محبوب در این مورد، زمینه سفید با فلاشینگ طلایی می باشد. خیلی از مخاطبان ما با همان نگاه اول به طراحی تابلو مغازه و شرکت ما تصمیم می گیرند که مشتری ما باشند یا خیر . درگذشته بعلت نبود تجهیزات و دستگاههای مدرن در صنعت تابلوسازی از قیچی دستی برای برش این ورق سخت استفاده می شده و با دست برش می خورده است، که این راه باعث افت کیفیت و زیبائی حروف برجسته استیل می شده است و سطح براق این ورق را لکه دار می کرده و در لبه های آن موج های غیر قابل اصلاحی بوجود می آورده است ولی امروز به لطف تکنولوژی و دستگاههای مجهز لیزری برش این ورقها خیلی سریع و ساده و بی نقص شده است و زیبائی حروف استیل ساخته شده را چندین برابر کرده است. ساخت تابلو استیل طلایی 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com