عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 12 اسفند 1402
بازدید : 1099
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


لامپ سایبان چیست؟ لامپ یک وسیله روشنایی و تزیینی است که برای تزیین منزل یا محیط کار استفاده می شود. اگر می خواهید معنی واقعی آباژور را بدانید باید بگوییم که آباژور یک کلمه فرانسوی به معنای نور است. در گذشته کمتر کسی می دانست که لامپ چیست زیرا این وسیله در خانه افراد ثروتمند وجود داشت اما با گسترش تولید می توانید آن را در هر خانه ای پیدا کنید. در این مقاله  کادوساز سعی می کنیم در مورد انواع لامپ بیشتر بگوییم و با انتخاب چراغ ایستاده به این سوال که لامپ چیست پاسخ کامل بدهیم.

آباژور چیست؟

لامپ نفتی یا ژنراتور وسیله ای است که با کمک یک لامپ یا لامپ معمولی نور را به سمت پایین یا بالا هدایت می کند. در لامپ؛ درپوشی برای جلوگیری از نور مستقیم و پخش یکنواخت آن در سراسر محیط وجود دارد. اما این درپوش در مدل های امروزی به ندرت استفاده می شود. همچنین آباژور نیز جزء مهمی از این لامپ است.

همچنین جدا از کاربرد عمومی، برای نورپردازی و دکوراسیون منزل نیز استفاده می شود. بنابراین، برخی معتقدند که لامپ وسیله ای برای تزئین پاسخ چیزی است. استفاده از لامپ به عنوان وسیله ای تزیینی امروزه انواع لامپ ها را در طرح ها و مدل های مختلف در بازار تولید کرده است.

فواید آباژور چیست؟

همانطور که می دانید چراغ های سقفی یا لوسترهای مدرن به دلیل محدودیت هایی که دارند نمی توانند تمام قسمت های خانه از جمله گوشه ها را روشن کنند. به همین دلیل استفاده از آباژور چهره در این فضاها می تواند به روشن شدن خانه کمک کند. این مورد به ویژه در فضاهایی مانند پذیرایی یا اتاق نشیمن بسیار موثر است، زیرا نور زیاد در این فضاها بسیار مهم است.


یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ ها، زیباتر شدن دکوراسیون است. همانطور که گفتیم امروزه لامپ بیشتر یک وسیله تزئینی است و به همین دلیل در اکثر ادارات از آن استفاده می شود. لامپ های امروزی محیط شما را زیبا و منحصر به فرد جلوه می دهند.

انواع لامپ ها چیست؟

اولین مدل آباژور فقط یک مدل آباژور ایستاده را شامل می شد و اکثر مردم فقط این مدل را به عنوان آباژور می شناختند. اگرچه چراغ کف در ابتدا بسیار گران بود و به عنوان یک کالای لوکس در خانه افراد ثروتمند وجود داشت، اما به تدریج قیمت آن کاهش یافت. امروزه می دانیم که آباژور در انواع مختلف، آباژور رومیزی تولید می شود. اگرچه هر کدام از این انواع مدل های مختلفی دارند، اما آباژورها به طور کلی به دو دسته رومیزی و پایه تقسیم می شوند. به عنوان مثال سایه چراغ خواب یکی از مدل های چراغ های رومیزی و ایستاده است که در مطلبی جداگانه به طور کامل به آن پرداخته ایم.

علاوه بر این، یک مدل نورپردازی جدید که اکنون مد شده است، چراغ دیواری است. این مدل سایه به دیوار ثابت می شود و با انعکاس از دیوار نور زیبایی ایجاد می کند. لامپ های امروزی در سه دسته ای که نام بردیم ساخته می شوند و طرح های بسیار متنوعی دارد.

ماهیت لامپ چیست؟

علاوه بر مدل های آباژوری که در بالا به آنها اشاره کردیم، آباژورها نیز از نظر سبکی بسیار متفاوت هستند و شما می توانید انواع آباژور در سبک های مختلف را برای منزل خود تهیه کنید. سبک های رایج سایه های لامپ را می توان کلاسیک، سلطنتی و مدرن نامید و اکثر محصولات در این سبک ها طراحی می شوند.

سبک های آباژور را می توان در ترکیب های مختلفی ساخت که امروزه در انواع لامپ های چوبی شاهد آن هستیم. ترکیب چندین سبک در طراحی آباژور به شما کمک می کند که آن را بهتر با دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید. توصیه ما این است که سبک هایی را انتخاب کنید که در درازمدت جدیدتر هستند و می توانید نسخه های مختلفی از این سبک را در سال های مختلف خریداری کنید.

تفاوت بین چراغ شب و آباژور چیست؟

بسیاری از افراد لامپ و چراغ خواب را به عنوان لامپ مدل می دانند. در حالی که نور شب نمونه ای از لامپ با نور بسیار ملایم است. در واقع این نور با نور ملایم در اتاق می تواند شما را آرام کند. اگرچه نور آباژورها کاملاً قوی است و می تواند باعث خستگی یا حتی بی خوابی شود.

نورهای شب اغلب با ایجاد درخشش ملایم در ایجاد فضای مناسب برای خواب موثر هستند. به همین دلیل بهتر است از لامپی استفاده کنید که نور آن آرامش بیشتری می دهد. در فروشگاه فروهر می توانید انواع چراغ خواب و سافت لایت را سفارش دهید.


تاریخ : چهار شنبه 2 اسفند 1402
بازدید : 1340
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


در حال حاضر با توسعه سیستم عامل های مختلف، نرم افزارهای شبکه های اجتماعی به سرعت در حال گسترش هستند. محبوب ترین این برنامه ها اپلیکیشن روبیکا است.

این اپلیکیشن که توسط شرکت پارسی هوشمند طراحی و ساخته شده است، در بین طرفداران فیلم و سریال و شبکه های اجتماعی محبوب است.

جالب است بدانید روبیکا یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های چند رسانه ای است که کاربران را با دنیای جدیدی آشنا می کند.

با نصب روبیک می توانید از فیلم، سریال، موسیقی، آموزش و غیره لذت ببرید. شما یک مجموعه بزرگ خواهید داشت.

امروزه شاهد ارائه اپلیکیشن های مختلفی هستیم که هر کدام تلاش می کنند بهترین محتوای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار دهند.

ممکن است متوجه شوید که نیاز به نصب برنامه های جداگانه برای هر دسته دارید.

اکنون روبیکا اینجاست تا تمامی نیازهای کاربران را تحت عناوین مختلف فیلم و سریال، خدمات پرداخت، برنامه های تلویزیونی و غیره در یک مکان و در یک بسته کامل برآورده کند.

نظر توسعه دهندگان در مورد دانلود روبیکا جدید چیست؟

روبیکا یک اپلیکیشن کامل (سوپراپ) است که خدمات متنوع و جالب بسیاری را برای کاربران فارسی زبان در سراسر جهان ترکیب کرده است تا بتوانند به هر آنچه که در گوشی خود می خواهند برسند موبایل تنها با این سیستم کاربرپسند، باکیفیت و هوشمند . کاربرد. دسترسی داشتن

این اپلیکیشن با کمک تیم متخصص و متخصص در تلاش است تا بهترین و منحصر به فردترین خدمات را در اختیار کاربران قرار دهد.

ماموریت روبیکا ارائه پرکاربردترین، آسان‌ترین، سریع‌ترین، مقرون به صرفه‌ترین و در عین حال امن‌ترین امکانات، خدمات و محتوا از طریق بستری ساده، مطابق با قوانین جاری کشور است.

کاربران می توانند با یک ورود به سیستم به تمامی خدمات روبیکا دسترسی داشته باشند و بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کنند.

از این رو روبیکا مفتخر است که در خدمت طیف وسیعی از کاربران با سلایق متفاوت است.

مطابق با ماموریت تعاملی روبیکا، با استفاده از تامین کنندگان و ارائه دهندگان خدمات متعدد، متنوع و قابل اعتماد، به کاربران خدمات و محتوای مناسب ارائه می شود.

همچنین با عقد قرارداد با اپراتور اول و دوم، هزینه ترافیک اینترنت برای کاربران اپلیکیشن روبیکا رایگان است.

مکعب روبیک چیست؟

دنیای فیلم و سریال (مگا ویدیو)

با روبیکا می‌توانید به دنیای فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های مورد علاقه‌تان در تمامی دستگاه‌های موبایل دیجیتال، تلویزیون اینترنتی و تلویزیون‌های هوشمند دسترسی داشته باشید.

خدمات پرداخت (MegaPayment)

سرویس پرداخت روبیکا ایجاد کیف پول، پرداخت قبض، شارژ مجدد خرید و سایر خدمات مبتنی بر ارزش مالی مانند مدیریت حساب شخصی، پرداخت دنگی و غیره را به شما ارائه می دهد. همچنین فروشندگان کالا و خدمات می توانند با استفاده از درگاه لینک پرداخت ارائه شده توسط این سرویس، پرداخت های درون برنامه ای آسان و مطمئن را به مشتریان خود ارائه دهند.

شبکه تعاملی (صفحه دوم مگا)

در این سرویس می توانید از طریق تلفن همراه خود با برنامه های تلویزیونی از اپلیکیشن روبیکا تعامل داشته باشید.

دنیای موسیقی (مگا موزیک)

در روبیکا می توانید با بهترین کیفیت وارد دنیای موسیقی شوید و یک لیست پخش از آهنگ های مورد علاقه خود ایجاد کنید.

دنیای آموزش (Mega Learn)

آموزش الکترونیکی، دسترسی به منابع و محتوای آموزشی گسترده، شرکت در دوره های آنلاین با امکان پخش زنده و شرکت در دوره های گسترده آنلاین باز (MOOCs) در سرویس روبیکا آموزش جهان گنجانده شده است.

برنامه های تلویزیونی (مگا تی وی)

با سرویس رسانه تصویری روبیکا می توانید ترتیب پخش برنامه ها را انتخاب کنید یا آنها را مکث و بازپخش کنید و همچنین می توانید از تماشای زنده برنامه های تلویزیون اینترنتی لذت ببرید.

سوالات متداول در مورد آپدیت برنامه های اندروید روبیکا

چگونه روبیک را نصب کنیم؟

برای سیستم عامل اندروید: می توانید برنامه را از فروشگاه Play دانلود کنید.

برای سیستم عامل های IOS: از فروشگاه sibApp درخواست دهید.

حداقل نسخه اندروید مورد نیاز برای نصب روبیکا چقدر است؟

نرم افزار روبیکا در پایین ترین نسخه اندروید 4.3 اجرا می شود.

آیا استفاده از خدمات روبیکا هزینه ای دارد؟

خیر، همه خدمات در حال حاضر رایگان هستند، زیرا هدف روبیکا ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه به همه نوع مخاطبان است.

اگر سرویسی به روبیکا اضافه شود که نیاز به پرداخت از طرف شما داشته باشد، از طریق اپلیکیشن به شما اطلاع داده می شود و با آگاهی و کسب اجازه از سرویس استفاده خواهید کرد.

آیا هنگام استفاده از خدمات روبیک هزینه اینترنت محاسبه می شود؟

در صورت استفاده از اینترنت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل برای دسترسی به اپلیکیشن روبیکا، تمامی استفاده شما رایگان بوده و از اعتبار شما کسر نخواهد شد.

روبیکا چه نوع دسترسی به تلفن های همراه و داده های شخصی دارد؟

یکی از تعهدات روبیکا به کاربران امنیت و حفظ حریم خصوصی آنهاست. بنابراین هنگام نصب یا استفاده از سرویس هایی که نیاز به روبیکا دارند، دسترسی به اطلاعات تلفن همراه کاربر حاصل نمی شود.

چگونه می توانم امنیت و حریم خصوصی خود را تضمین کنم؟

برای تایید این موضوع، همیشه می توانید به قسمت مجوزهای تلفن همراه خود مراجعه کرده و سطح دسترسی اپلیکیشن روبیک را بررسی کنید.


تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1402
بازدید : 14869
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


تجهیزات یو پی اس بسیار کار می کنند و دارای اجزای مهم زیادی هستند. اجزای اصلی یک یو پی اس شارژر یو پی اس، باتری و اینورتر است. به غیر از این موارد، تجهیزات UPS شامل فن، TVSS و موارد دیگر می شود. اینها همه بخش های مهم و مهم هستند. هنگام خرید یو پی اس، مطمئن شوید که همه چیز مربوط به قطعات یو پی اس بررسی شده است. با این حال، شارژر، باتری و اینورتر از همه مهمتر هستند. در ادامه به شرح هر کدام می پردازیم، لازم است بدانید که دلیل خرابی یو پی اس آسیب دیدن یکی از این قطعات است.

آیا ترکیب UPS مهم است؟

بله، مهم ترین عامل در کیفیت یو پی اس، ویژگی های یو پی اس است. زیرا اگر تجهیزات یو پی اس از کیفیت بالایی برخوردار نباشند، مطمئناً عمر یو پی اس بسیار کوتاه خواهد بود.

حال در این مقاله نگاهی دقیق به تمامی این قطعات خواهیم داشت تا در هنگام خرید یو پی اس با مشکل مواجه نشوید.

باتری یو پی اس

باتری یکی از اجزای یو پی اس و عامل تمایز بین یو پی اس است. قابلیت های آن می تواند تا حد زیادی بر قیمت دستگاه و اندازه آن تاثیر بگذارد. باتری های یو پی اس انواع مختلفی دارند و می توانند بین 5 تا 20 دقیقه برق مورد نیاز دستگاه شما را تامین کنند و توصیه می شود در این مدت با خیال راحت کامپیوتر خود را خاموش کنید. اگرچه یو پی اس بسیار وابسته به باتری است و اساساً تمام عملکردهای آن به باتری مربوط می شود. اما بیشتر خرابی های یو پی اس به خاطر همین باتری هاست. در بخش‌های بعدی به وضوح اهمیت باتری‌ها و تأثیر آن‌ها بر همه چیز مربوط به UPS را برجسته می‌کنیم.

چه باتری هایی در یو پی اس وجود دارد؟

مهم ترین انواع باتری های مورد استفاده در دستگاه های یو پی اس، باتری های سرب اسید و لیتیومی هستند. برای انتخاب یک یا چند یو پی اس و باتری و برق مناسب، بهتر است تعداد دستگاه ها و توان آنها را محاسبه کرده و 30 درصد به توان به دست آمده اضافه کنید. و در اینجا نحوه تهیه یو پی اس مناسب آورده شده است. در بخش بعدی به نکاتی برای نگهداری باتری یو پی اس خواهیم پرداخت. به یاد داشته باشید که در هنگام خرید باید برق دستگاه یو پی اس را بررسی کرده و برق مورد نیاز را مطابقت دهید.

به این واقعیت توجه داشته باشید که عدم نگهداری صحیح باتری های UPS باعث آسیب بیشتر به این قطعه حیاتی می شود. و با باتری های لیتیومی توجه و نگهداری صحیح از باتری بسیار مهم و ضروری است. در صورت عدم رعایت توصیه های نگهداری باتری یو پی اس، امکان تخلیه کامل ظرفیت این باتری ها وجود دارد.

چتر ups

واضح است که باتری های دستگاه یو پی اس نیاز به شارژ دارند و با جریان متناوب شهر نمی توان این فرآیند را انجام داد، بنابراین نیاز به جریان مستقیم است. شارژر یو پی اس در درجه اول وظیفه تبدیل جریان متناوب به جریان مستقیم را بر عهده دارد. باید بدانید که این مقاله بسیار مهم است و یک شارژر بی کیفیت می تواند به باتری شما آسیب برساند. همانطور که می بینید شارژر نقش مهمی را ایفا می کند و این نقش در فناوری UPS آنلاین بسیار بیشتر از سایر فناوری های UPS است. اگر قصد خرید شارژر یو پی اس را دارید، توجه داشته باشید که ولتاژ آن برای باتری های 12 ولتی باید بین 13.4 تا 13.7 باشد.

در هر صورت اگر قصد خرید شارژر باتری یو پی اس بهراد را دارید باید به نوع باتری که عمدتا سربی اسیدی است، وجود نشانگر LED روی شارژر که وضعیت شارژ باتری را به شما اطلاع می دهد توجه کنید. ، ولتاژ و جریان باتری. از سوی دیگر، مهم است که توجه داشته باشید که نگه داشتن باتری های یو پی اس با شارژ رایگان می تواند ظرفیت آن ها را تخلیه کند و نباید باتری را بیش از حد لازم به شارژر متصل کرد، بنابراین شارژری را انتخاب کنید که دارای قطع کننده مدار باشد. باتری آسیب نرسان


یو پی اس TVSS

یک TVSS یا دستگاه ولتاژ گذرا از دستگاه های الکترونیکی حساس در برابر نوسانات شدید ولتاژ موقت محافظت می کند.

این حفاظت با افزایش ولتاژ به سطح ایمن قبل از آسیب دیدن دستگاه انجام می شود. سپس جریان اضافی به سمت پایین هدایت می شود.

شایع‌ترین علل موج‌ها، رعد و برق‌های نزدیک یا تغییرات بار زیاد است.

آیا همه واحدهای یو پی اس TVSS ندارند؟

یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد UPS این است که از تجهیزات شما در برابر صاعقه یا نوسانات برق محافظت می کند.

در حالی که این ممکن است برای برخی از واحدهای تک فاز کوچک مانند APC یا Tripp Lite صادق باشد، اکثر یو پی اس های سه فاز متوسط ​​و بزرگ فاقد حفاظت در برابر صاعقه یا حفاظت TVSS هستند.

بنابراین اگرچه ممکن است فکر کنید 3 یو پی اس بزرگ و گران قیمت از شما در برابر قطع برق محافظت می کنند، حقیقت این است که ممکن است اینطور نباشند.

در نتیجه، توصیه می‌شود که تحقیق کنید و بررسی کنید که یو پی اس شما توسط TVSS روی پانل تامین برق ورودی یو پی اس شما محافظت می‌شود.

باید هم از یکسو کننده و هم ورودی یو پی اس محافظت کنید.

منبع تغذیه یو پی اس

از آنجایی که وسایل ارتباطی متصل هستند، باید باتری یو پی اس را شارژ کنیم و این کار توسط اجاره انجام می شود. اما زمانی که برق قطع می شود برای تهیه دستگاه ها و تجهیزات به جریان متناوب شهر نیاز داریم. جریان مستقیم باتری یو پی اس توسط مبدل به جریان مستقیم تبدیل می شود تا به تجهیزات شما برسد. همچنین اینورتر بر توان یو پی اس تاثیر می گذارد و برای اینکه یو پی اس حداکثر توان را داشته باشد باید اینورتر خوب باشد.

سوئیچ بای پس ثابت

در صورت خرابی یو پی اس، یک سوئیچ بای پس استاتیک داخلی به طور خودکار مدار را قطع می کند و جریان AC ورودی را در اطراف یکسوساز، باتری ها و اینورتر دور می زند تا برق مستقیم را برای تجهیزات تامین کند. تو ادامه بده اگرچه این نیرو اقتضایی نیست، اما این ویژگی همچنان به تامین برق تجهیزات مورد نظر و آنلاین نگه داشتن آنها تا زمان تعمیر یا تعویض یو پی اس ادامه خواهد داد.

فن یا خوب

همانطور که مشاهده می کنید یو پی اس مانند سایر تجهیزات برقی دارای فن خنک کننده و سایر قطعات می باشد.

این فن باتری را خنک می کند و همچنین به افزایش طول عمر یو پی اس و بهبود کارایی کمک می کند.


تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1402
بازدید : 121
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

وقتی صحبت از راه‌حل‌های ذخیره‌سازی به میان می‌آید، سیگیت اولین برندی است که به ذهن خطور می‌کند، زیرا این شرکت به عنوان رهبر جهانی در تولید هارد دیسک شناخته می‌شود. در طول سال ها، سیگیت به طور مداوم محصولات شگفت انگیز بسیاری را ایجاد کرده است که مصرف کنندگان می توانند برای استفاده شخصی یا تجاری از آنها استفاده کنند.

این شرکت به طور مرتب مجموعه HDD خود را در سال 2016 به روز می کرد و پرفروش ترین مدل های امروزی را به نمایش می گذاشت. اکنون می خواهیم مهم ترین و پرفروش ترین مدل ها را به شرح زیر به شما نشان دهیم:

• دارایی های شرکت EXOS

• درایو Sky-Hawk برای سیستم نظارت

• برای ذخیره سازی شبکه IronWolf یا سیستم های NAS

• بیایید هر کدام را به اختصار توضیح دهیم.

سیگیت فناوری نوآورانه هلیوم را در هارد دیسک Exos معرفی کرد. Exos با استفاده از فناوری Seagate Secure Protection، انتقال سریعتر داده را امکان پذیر می کند. مقاله معرفی هارد سیگیت توسط زوم جی را از این طریق مطالعه کنید. فناوری پیشرفته هلیوم حداکثر کارایی و حداکثر مقدار ذخیره سازی را به همراه دارد. اکنون می خواهیم لیست کاملی از ویژگی های هارد EXOS ارائه دهیم.


تاریخ : جمعه 20 بهمن 1402
بازدید : 2712
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


همانطور که در مقاله پهپاد چیست اشاره کردیم پهپادها کاربردهای زیادی دارند که یکی از آنها در کشاورزی است. حال در این مقاله شما را با پهباد سمپاش و انواع و مدل های آن آشنا می کنیم.

استفاده از پهپادها در کشاورزی

استفاده از پهپادها در کشاورزی به امکان جمع آوری اطلاعات در تمامی زمین های کشاورزی در هر زمان و مکانی مربوط می شود. این اطلاعات را می توان در طول کاشت، رشد و برداشت محصولات کشاورزی تجزیه و تحلیل کرد.

این جمع آوری اطلاعات به دو صورت انجام می شود.

در روش اول، پهپاد توسط اپراتور هدایت می شود.

در روشی دیگر جمع آوری داده ها از طریق برنامه هایی که برای هوش پهپاد طراحی شده اند انجام می شود.

پهپادهای کشاورزی انعطاف پذیری بالایی در عملکرد، شفافیت و دقت بالایی در پردازش داده ها دارند. پهپادها نسبت به ماهواره ها یا هواپیماها می توانند تأثیر بیشتری بر کشاورزی داشته باشند زیرا هزینه های نگهداری کمتری دارند.

انواع استفاده از پهپادهای کشاورزی

کاربرد اصلی این پهپادها نقشه برداری و نقشه برداری از زمین است.

سایر کاربردهای باغبانی شامل کاشت بذر، آبیاری، نظارت بر تولید محصول، کنترل رشد و آبیاری پایه است.

فروش پهپاد برای ساخت غذا و دارو

این پهپادها را می توان از جهات مختلفی طبقه بندی کرد.

تعداد روتور: کوادکوپتر; اکتاپتر و...

وزن: پهپادهای کشاورزی بر اساس وزن به چهار دسته تقسیم می شوند. دسته اول - کمتر از 2 کیلوگرم؛ دسته دوم از 2 کیلوگرم تا 20 کیلوگرم است. دسته سوم از 20 تا 150 کیلوگرم و دسته آخر از 150 تا 650 کیلوگرم است.

کاربرد: همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در کشاورزی گسترده است.

قدرت: پهپادها بر اساس نوع قدرت و موتورهای آن به چهار دسته پیستونی، جت، برقی و روحی تقسیم می شوند.

پهپادهای سمپاش ناوئین

حال که فهمیدید پهپاد کشاورزی چیست، بهتر است با انواع آن آشنا شوید.

1. روتور:

این نوع پهپادها به طور کلی به دو دسته مولتی روتور و تک روتور تقسیم می شوند.

در پهپادهای مولتی روتور توانایی حفظ موقعیت طولانی مدت و کنترل آسان را دارند اما استقامت چندانی در آنها وجود ندارد. این نوع پهپادها از موتورهای متعددی به نام های کوادکوپتر، هگزکوپتر شش موتوره و هشت موتوره استفاده می کنند.

در پهپادها از باتری های حداکثر توان برای تامین برق موتورها استفاده می شود. تک روتور یا تک روتور ساختاری شبیه به هلیکوپتر دارد و نسبت به مولتی روتور قابلیت های بیشتری دارد، اما هزینه خرید آن بیشتر است و کنترل آن نیز دشوارتر است.

2. تراز ثابت:

آنها به شکل هواپیما هستند و کنترل های محکمی دارند. اما توانایی بالایی در پوشش مساحت زیادی دارد.برای اطلاع از قیمت پهپاد سمپاش با ما تماس بگیرید.



معرفی پهپادهای اسپری

در اینجا چند نمونه از پرفروش ترین پهپادهای سمپاش اوجیران آورده شده است:


I-Drone Agras MG-1:

نوعی سمپاش پهپاد که قابلیت برنامه ریزی دقیق را دارد. مجهز بودن به سه رادار و سیستم های پیشرفته قدرتمند برای حمل تا 10 کیلوگرم کود کشاورزی، قابلیت تنظیم ارتفاع و جلوگیری از برخورد با موانع و سرعت بالای سمپاشی از جمله مزایای این نوع پهپاد کشاورزی است. یکی از قابلیت های مهم این پهپاد تنظیم سرعت پرواز با سرعت پخش کود است.

پهپاد Phantom 4 Pro:

بدنه تیتانیوم و آلیاژ منیزیم به وزن 1375 گرم با قابلیت آیرودینامیکی بسیار بالا و سیستم پرواز خودکار از نکات برجسته این پهپاد کشاورزی است.

برد فانتوم تا 30 متر قابل مشاهده است. دوربین های عکاسی و دید در شب با وضوح بالا و قابلیت اتصال همزمان به 24 ماهواره از مزیت های پهپاد فانتوم است.

پهپاد Parrot Blue Grass:

این پهپاد کشاورزی پرکاربرد در ارتفاع 70 متری و تا 30 هکتار از زمین عکس می گیرد. دوربین هوشمند با حافظه با ظرفیت بالا، تجزیه و تحلیل تصویر و کسب اطلاعات کمی و کیفی محصولات کشاورزی از مزیت های اصلی این نوع پهپادها است.

Mavic Drone:

دارای ابعاد کوچک و بال های جمع شونده است که با حرکات دست اپراتور قابل کنترل است.

سلام اسکای پهپاد:

این مدل نوعی پهپاد کشاورزی ایرانی است، دارای بدنه کاملا مونتاژ شده و سیستم جلوگیری از برخورد با خطوط انتقال برق فشار قوی است.

پهپاد GAIA 160-AG:

این پهپاد کاملا ضد آب بوده و دارای مخزن تقریبا 22 لیتری برای پاشش می باشد

پهپاد eBee:

گرفتن عکس های هوایی با پیکسل های 1.5 سانتی متری و پوشش زمین های کشاورزی تا 12 کیلومتر مربع و استحکام دستگاه ها و بدنه های کنترلی از قابلیت های این پهپاد است.

پهپاد لنکستر 5:

قدرت کنترل خودکار و پردازش دقیق از اهداف کاربرد پهپادها در کشاورزی است که این نوع پهپاد به بالاترین حد خود رسیده است.

BLA AgEagle RX-47:

بدنه ای از آلیاژ کربن بسیار بادوام که می تواند تا 100 هکتار عکاسی را با شارژ کامل پوشش دهد.

Trimble Dron UX5 HP:

سرعت بالا و منطقه تحت پوشش این پرنده آن را به یک پهپاد کشاورزی همه کاره تبدیل کرده است.

پهپاد RMax:

این پهپاد قدرتمند پاشش می تواند به سرعت 24 کیلومتر در ساعت برسد. کاشت و اندازه گیری دقیق نیز از مزایای این نوع پهپاد است.


تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1402
بازدید : 23028
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


به گزارش سایت ایران آبزرور؛ در این مقاله بهترین روش های یادگیری زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما دوستان عزیز معرفی می کنیم.

برای یادگیری زبان انگلیسی این روش ها را در نظر بگیرید:

کلاس های زبان: مستقیماً با یک معلم حرفه ای یا شرکت در کلاس های آنلاین

استفاده از منابع آموزشی: کتاب های درسی، فیلم ها، وب سایت ها و نرم افزارهای آموزشی.

تماشای فیلم و سریال: لغات و کلمات جدید را با زیرنویس انگلیسی جدید یاد بگیرید.

گوش دادن به موسیقی و پادکست: به بهبود مهارت های گوش دادن و درک زبان کمک می کند.

مکالمه بومی: مکالمه با دوستان یا به زبان مادری خود را تمرین کنید.

نوشتن متون و نوت بوک: مهارت های نوشتاری خود را با نوشتن مقالات و مجلات به زبان انگلیسی تقویت کنید.

از برنامه های زبان استفاده کنید: برنامه های تلفن همراه مانند Duolingo یا Babbel.

با جامعه یادگیری زبان ارتباط برقرار کنید: به گروه های یادگیری آنلاین بپیوندید یا در رویدادها شرکت کنید.

هر یک از این روش ها می تواند به نوعی به شما در یادگیری کمک کند.

آموزش زبان ترکی در استانبول

برای یادگیری زبان ترکی می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

کلاس های زبان: در کلاس های انفرادی یا کلاس های آنلاین با یک متخصص شرکت کنید.

منابع آموزشی: از کتاب های زبان ترکی، مطالب آموزشی آنلاین، فیلم ها و نرم افزارها استفاده کنید.

تماشای فیلم و سریال: تماشای فیلم ها و سریال های ترکی به درک بهتر اصطلاحات و فرهنگ زبان کمک می کند.

گوش دادن به موسیقی: گوش دادن به موسیقی ترکی به شما حس لحن و تلفظ زبان را می دهد.

گپ زدن با افراد بومی: این تجربه به شما کمک می کند تا مهارت های مکالمه خود را بهبود بخشید.

استفاده از اپلیکیشن های زبان: اپلیکیشن های موبایلی که برای آموزش زبان ترکی استانبولی طراحی شده اند.

کتاب و مقاله بخوانید: با خواندن کتاب ها و مقالات ترکی دایره لغات و گرامر خود را بهبود ببخشید.

https://www.mehrnews.com/news/6016306/%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%AE%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1

آموزش خصوصی زبان فرانسه


اگر می خواهید زبان فرانسه را از طریق کلاس های خصوصی یاد بگیرید، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

معلم خصوصی: از خدمات معلمان خصوصی یا آموزشگاه های زبان که در زبان فرانسه تخصص دارند استفاده کنید.

کتاب ها و منابع مطالعاتی - استفاده از کتاب ها، کتاب های کار و منابع مطالعاتی مرتبط با مطالعه زبان فرانسه.

مدرسه آنلاین: شرکت در دوره های آموزشی آنلاین از طریق وب سایت ها یا اپلیکیشن های موبایل.

گوش دادن به موسیقی و پادکست: مهارت های شنیداری خود را با گوش دادن به آهنگ ها و پادکست های فرانسوی بهبود بخشید.

تماشای فیلم و سریال: با تماشای فیلم‌ها و سریال‌های فرانسوی با یا بدون زیرنویس مفاهیم جدیدی را بیاموزید.

به گروه‌های گفتگو بپیوندید: برای تمرین و بهبود مهارت‌های گفتاری خود به گروه‌ها یا کلاس‌های مکالمه بپیوندید.

استفاده از اپلیکیشن زبان: اپلیکیشن موبایلی که برای یادگیری زبان فرانسه طراحی شده است.

خواندن متون و اخبار: برای تقویت دایره لغات و مهارت های خواندن خود، مقالات، رمان ها و اخبار را به زبان فرانسه بخوانید.

راه های یادگیری زبان فرانسه

راه های زیادی برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارد:

کلاس های زبان: در کلاس های حضوری یا آنلاین با مربیان حرفه ای به زبان فرانسوی شرکت کنید.

استفاده از منابع آموزشی: استفاده از کتب آموزشی، کتاب کار، فیلم، نرم افزار آموزشی.

تماشای فیلم و سریال: با تماشای فیلم ها و سریال های فرانسوی با زیرنویس یا بدون زیرنویس می توانید لهجه و لغات را یاد بگیرید.

گوش دادن به موسیقی و پادکست: مهارت های شنیداری خود را با گوش دادن به آهنگ ها و پادکست های فرانسوی بهبود بخشید.

پیوستن به گروه های چت: به گروه های چت به صورت آنلاین یا آفلاین بپیوندید.

استفاده از برنامه های زبان: برنامه های موبایل برای یادگیری زبان فرانسه.

مطالعه متون فرانسوی: خواندن کتاب، مقاله و رمان به زبان فرانسه.

به دوره های آنلاین بپیوندید: از طریق وب سایت ها یا برنامه های تعیین شده به دوره های آنلاین بپیوندید

یادگیری آلمانی

راه های زیر را برای یادگیری آلمانی در نظر بگیرید.

دروس زبان: در کلاس های حضوری یا آنلاین با معلمان متخصص شرکت کنید.

استفاده از منابع آموزشی: کتاب های درسی، فیلم ها، وب سایت ها و نرم افزارهای آموزشی

تماشای فیلم و سریال: مهارت شنیداری خود را با تماشای فیلم ها و سریال های آلمانی تقویت کنید.

به موسیقی و پادکست گوش دهید. لهجه و واژگان زبان را با گوش دادن به موسیقی آلمانی یا پادکست های آموزشی بیاموزید.

مکالمه با افراد بومی: مکالمه با دوستان یا افراد بومی را تمرین کنید.

استفاده از برنامه های زبان: برنامه های تلفن همراه مانند Duolingo یا Babbel.

خواندن کتاب و مقاله: واژگان و گرامر خود را با خواندن متون آلمانی بهبود بخشید.

به گروه های مطالعه بپیوندید: به گروه های مطالعه آلمانی به صورت آنلاین یا در مکان هایی که افراد با هم مطالعه می کنند بپیوندید.


تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1402
بازدید : 121
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


مشکلات هورمونی همواره مورد توجه خانم ها و حتی آقایان با لیزر موهای زائد بوده است. بسیاری از افراد با مشکلات هورمونی خواهان لیزر موهای زائد هستند. اما این افراد از مشکلات هورمونی خود و نحوه عملکرد لیزر اطلاعی ندارند. لیزر یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن موهای زائد در نظر گرفته می شود. این روش نسبت به سایر روش های قدیمی بهتر عمل می کند و موثرتر است. به همین دلیل در این مقاله سعی می کنیم لیزر موهای زائد و مشکلات هورمونی را بررسی کنیم.

چگونه مشکلات هورمون لیزر را تشخیص دهیم؟

قبل از اینکه به لیزر موهای زائد و مشکلات هورمونی بپردازیم، بیایید نگاهی به علائم و نشانه های مشکلات هورمونی در زنان بیاندازیم. اگر مشکوک به مشکل هورمونی هستید، توصیه می شود قبل از انجام لیزر اپیلاسیون بدن با یک متخصص مشورت کنید.

برخی از بیماری های جسمی در بدن زنان باعث مشکلات هورمونی می شود. مشکلات تیروئید، مشکلات غدد و همچنین سندرم پلی کیستیک می تواند باعث رشد مو در مناطقی شود که موهای بدن وجود ندارد. سندرم تخمدان پلی کیستیک که به نام بی‌کاری تخمدان نیز شناخته می‌شود، یکی از شایع‌ترین علل این بیماری است.

برای جلوگیری از اختلال در لیزر موهای زائد و مشکلات هورمونی بهتر است توسط متخصص معاینه شوید. پس از متعادل کردن هورمون های بدن، افراد می توانند به راحتی اقدام به لیزر موهای زائد کنند.

برای کدام علائم باید به متخصص مراجعه کرد؟

در صورت اپیلاسیون با لیزر و مشکلات هورمونی باید به متخصص در این زمینه مراجعه کرد. در این صورت باید با سایر علائم و نشانه های مشکلات هورمونی آشنا شویم. در زیر به بررسی برخی از این نشانه ها می پردازیم.

نقض ماه

رشد بیش از حد مو در کشاله ران، اطراف ناف و معده، روی سینه

رشد بیش از حد مو روی بازوها

چاقی شکمی و چاقی پهلو

از آکنه های مقاوم و آکنه کیستیک رنج می برند

ریزش موی شدید

اختلالات هورمونی چگونه روی رشد مو تاثیر می گذارد؟

بحث لیزر موهای زائد و مسائل هورمونی همیشه یکی از دغدغه های جدی بسیاری از افراد است. شاید فکر کرده باشید که عدم تعادل هورمونی چگونه روی رشد موهای ناخواسته تاثیر می گذارد. در واقع یکی از دلایل رشد مو عدم تعادل هورمونی است.

اختلالات هورمونی در بدن باعث ایجاد مشکل در عملکرد صحیح آن می شود. این ناهنجاری در بدن اثرات منفی زیادی بر عملکرد بدن دارد. در زیر برخی از عوامل هورمونی موثر بر رشد موهای ناخواسته آورده شده است.

سندرم پلی کیستیک

داروهای خاصی مصرف کنید

غدد فوق کلیوی

هیپرپلازی آدرنال

سندرم کوشینگ

اگرچه همه این موارد از عوامل اصلی ایجاد موهای زائد در بدن انسان هستند، اما اختلالات هورمونی تنها به این موارد محدود نمی شود و بسیار گسترده تر است. تنها راه حل مطمئن برای تشخیص زودهنگام انجام آزمایشات لازم زیر نظر متخصص است.

آیا گیاهان دارویی در بهبود علائم هورمونی مفید هستند؟

در ادامه مبحث لیزر موهای زائد و مشکلات هورمونی به تاثیر داروهای گیاهی بر مشکلات اختلالات هورمونی می پردازیم. نوشیدن چای و دمنوش های گیاهی برای درمان برخی بیماری ها از جمله عدم تعادل هورمونی مفید است.

به عنوان مثال، گیاه مرزن جوش و رازیانه نیز برای مدت طولانی برای ناراحتی و درد قاعدگی در این دوران و همچنین برای تنظیم چرخه استفاده می شده است. یکی دیگر از دمنوش های گیاهی، چای نعناع است. این چای بر ترشح هورمون آندروژن تاثیر می گذارد و رشد موهای زائد را کاهش می دهد.

به یاد داشته باشید که از تمام دمنوش ها و داروهای گیاهی زیر نظر یک متخصص استفاده کنید.

آیا لیزر موهای زائد در موارد اختلالات هورمونی قابل انجام است؟

اگر نیاز به لیزر موهای زائد دارید و مشکلات هورمونی دارید، بهتر است قبل از جلسات لیزر، وضعیت خود را به پزشک اطلاع دهید. بسیاری از افراد با سابقه مشکلات هورمونی می توانند لیزر موهای زائد را انجام دهند.

اما نتایج به دست آمده ممکن است به خوبی برخی افراد نباشد. بنابراین بهتر است قبل از شروع جلسات لیزر اپیلاسیون، مشکلات هورمونی خود را با راهنمایی یک متخصص برطرف کنید. جلسات لیزر را به دوره بعد از درمان موکول کنید.

اما مشاهده شده است که اکثر افراد مبتلا به اختلالات هورمونی از لیزر موهای زائد بسیار رضایت دارند و کاهش حجم زیادی از موهای زائد را به دستگاه لیزر نسبت می دهند. لیزر موهای زائد برای این افراد خطرناک نیست. با این حال، توصیه می شود وضعیت خود را به پزشک خود توضیح دهید.

هیرسوتیسم چیست و علل آن چیست؟

در ادامه مبحث لیزر و مشکلات هورمونی به معرفی یک اختلال هورمونی می پردازیم. هیرسوتیسم یک اصطلاح علمی و پزشکی است و به وضعیتی اطلاق می شود که در آن رشد بیش از حد مو در فرد اتفاق می افتد. تشخیص این وضعیت در کلینیک های پزشکی امکان پذیر است.

با این حال، اگر قبل از بلوغ متوجه رشد بیش از حد مو، رشد ضخیم مو در نواحی بدون موی بدن و حتی افزایش سرعت رشد مو شدید، همه اینها علائم هیرسوتیسم هستند. اگر هر یک از این علائم را دارید، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید.

در بررسی لیزر اپیلاسیون و مشکلات هورمونی، پزشکان متخصص مدارک خانوادگی، سابقه مصرف برخی داروها و موارد دیگر را بررسی می کنند. علل هیرسوتیسم می تواند اکتسابی یا ارثی باشد. یک بیماری اکتسابی در نتیجه مصرف برخی داروها رخ می دهد.

به دلیل وراثت، فولیکول مو ممکن است شدیدتر از حد معمول به هورمون های مردانه در بدن واکنش نشان دهد. در این صورت افراد شاهد ضخامت مو و ریشه خواهند بود، همه اینها در بحث لیزر موهای زائد و مشکلات هورمونی مطرح شده است.

آیا می توان موهای زائد ناشی از مشکلات هورمونی را با لیزر از بین برد؟

لیزر موهای زائد و مشکلات هورمونی از نظر پزشکی بی خطر هستند. افراد مبتلا به اختلالات هورمونی نیز می توانند تحت لیزر موهای زائد قرار گیرند. تنها تفاوت آشکار در این زمینه تعداد جلسات لیزر درمانی است. این افراد ممکن است نیاز به جلسات اضافی داشته باشند.

به همین دلیل توصیه می شود قبل از انجام لیزر موهای زائد با پزشک متخصص مشورت کنید تا تعداد جلسات لیزر کاهش یابد. پس از اتمام درمان و روش، می توانید به راحتی لیزر موهای زائد خود را انجام دهید. یکی دیگر از عوامل موثر بر پاسخ لیزر برای این افراد، نوع دستگاه لیزر است.

امروزه می بینیم که انواع تجهیزات لیزر در کلینیک وجود دارد. افراد مبتلا به اختلالات هورمونی بهتر است به کلینیک لیزر معتبر مراجعه کنند. در صورت عدم دریافت پاسخ مطلوب از لیزر، دستگاه لیزر را زیر نظر پزشک متخصص تعویض کنید تا به نتایج مطلوب برسید.


تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1402
بازدید : 124
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

متن آهنگ سالار عقیلی ایران فدای اشک و خنده تو

اﻳﺮان ﻓﺪای اﺷﮏ و ﺧﻨﺪه ﺗﻮ
دل ﭘﺮ و ﺗﭙﻨﺪه ﺗﻮ
ﻓﺪای ﺣﺴﺮت و اﻣﻴﺪت
رﻫﺎﻳﻰ ی رﻣﻨﺪه ﺗﻮ
رﻫﺎﻳﻰ ی رﻣﻨﺪه ﺗﻮ

اﻳﺮان اﮔﺮ دل ﺗﻮ را ﺷﻜﺴﺘﻨﺪ
ﺗﻮ را ﺑﻪ ﺑﻨﺪ ﻛﻴﻨﻪ ﺑﺴﺘﻨﺪ
ﭼﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻰ ﻧﺸﺎﻧﻰ
ﻛﻪ ﭘﺎی درد ﺗﻮ ﻧﺸﺴﺘﻨﺪ
ﻛﻪ ﭘﺎی درد ﺗﻮ ﻧﺸﺴﺘﻨﺪ

ﻛﻠﺎم ﺷﺪ ﮔﻠﻮﻟﻪ ﺑﺎران
ﺑﻪ ﺧﻮن ﻛﺸﻴﺪه ﺷﺪ ﺧﻴﺎﺑﺎن
وﻟﻰ ﻛﻠﺎم آﺧﺮ اﻳﻦ ﺷﺪ
ﻛﻪ ﺟﺎن ﻣﻦ ﻓﺪای اﻳﺮان

ﺗﻮ ﻣﺎﻧﻰ و زﻣﺎﻧﻪ ﻧﻮ ﺷﺪ
ﺧﻴﺎل ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻧﻮ ﺷﺪ
ﻫﺰار دل ﺷﻜﺴﺖ و اﺧﺮ
ﻫﺰارو ﻳﮏ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻧﻮ ﺷﺪ

اﻳﺮان ﺑﻪ ﺧﺎک ﺧﺴﺘﻪ ﺗﻮ ﺳﻮﮔﻨﺪ
ﺑﻪ ﺑﻐﺾ ﺧﻔﺘﻪ ی دﻣﺎوﻧﺪ
ﻛﻪ ﺷﻮق زﻧﺪه ﻣﺎﻧﺪن ﻣﻦ
ﺑﻪ ﺷﺎدی ی ﺗﻮ ﺧﻮرده ﭘﻴﻮﻧﺪ
اﻳﺮان اﮔﺮ دل ﺗﻮ را ﺷﻜﺴﺘﻨﺪ
ﺗﻮ را ﺑﻪ ﺑﻨﺪ ﻛﻴﻨﻪ ﺑﺴﺘﻨﺪ
ﭼﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻰ ﻧﺸﺎﻧﻰ
ﻛﻪ ﭘﺎی درد ﺗﻮ ﻧﺸﺴﺘﻨﺪ
ﻛﻪ ﭘﺎی درد ﺗﻮ ﻧﺸﺴﺘﻨﺪ

 

آهنگ سالار عقیلی به نام ایران فدای اشکو خنده ی تو


تاریخ : شنبه 14 بهمن 1402
بازدید : 1018
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

همانطور که از نام این فناوری پیداست، استفاده از آن در هدفون صدای آزاردهنده محیط را از بین می برد، اما چگونه؟ برای آشنایی بیشتر با این ویژگی و دانستن اینکه فناوری حذف نویز چیست و چگونه می توان حذف نویز را فعال کرد، در این مقاله با ارتینگز همراه باشید.


اگر در مکان های شلوغ راه می روید یا برای مدت طولانی در محل کار خود در معرض صداهای مختلف و بلند قرار می گیرید، نه تنها تمرکز و بهره وری شما را کاهش می دهد، بلکه در دراز مدت باعث مشکلات شنوایی می شود. همچنین، فرض کنید می خواهید به موسیقی گوش دهید یا با یک نفر مهم در میان جمعیت صحبت کنید، راه حل شما چیست؟

در گذشته، برای جلوگیری از صداهای محیطی مجبور بودید صدا را افزایش دهید، اما در واقع، این کار در واقع آسیب بیشتری به سیستم شنوایی می‌زند تا کاهش صدای محیط، پس راه حل چیست؟ هدفون حذف نویز!

متخصصان صنعت هوانوردی راه حلی برای این مشکل پیدا کردند و در اواخر دهه 30 شروع به توسعه فناوری حذف نویز کردند. واضح است که این فناوری کاربردهای اساسی در هدست های برج کنترل خطوط هوایی و فرودگاه دارد.

فناوری حذف نویز در حذف نویز بلوتوث هندزفری چگونه کار می کند؟

این فناوری به دو صورت فعال و غیرفعال ارائه می شود. ذکر این نکته ضروری است که موضوع این مقاله مربوط به حذف نویز فعال می باشد.

حذف نویز که امروزه در بسیاری از هدفون ها و ایرپادها استفاده می شود، طراحی بسیار خاصی است که در این محصول استفاده می شود. هدفون با ایجاد خلاء و مسدود کردن کانال های ورودی صدا به گوش، با کمترین میزان صدا در گوش قرار می گیرد. صدای محیط قابل شنیدن است، اما این بدان معناست که در محیط هایی که سطح نویز بالاتر از قبل است، به خوبی کار نمی کند.

همانطور که می دانید همه صداها امواج مکانیکی هستند که طبله گوش را حرکت می دهند و از طریق حرکت ماده (معمولاً هوا) صدا را می شنوند.

کاهش نویز روشی برای کاهش صداهای ناخواسته با ایجاد موج دوم است که امواج صوتی ناخواسته را خنثی می کند.

این فناوری به شما این امکان را می دهد که در مکان های شلوغ و بدون افزایش صدا به محتوای صوتی گوش دهید. همچنین می توانید بدون شنیدن چیزی، هدفون هایی با این فناوری را روی گوش خود قرار دهید، فقط صداهای تند محیط را حذف کنید و در حالی که در قطار یا هواپیمای پر سر و صدا نشسته اید، از خوابی آرام لذت ببرید.

نحوه کار این فناوری به این صورت است که میکروفون تعبیه شده در دستگاه ابتدا یک الگوی موجی از صداهای ناخواسته در محیط ایجاد می کند و سپس بلندگوی دستگاه موجی شبیه به الگوی موج صداهایی که شما را آزار می دهد منتشر می کند. ، که در فاز دیگری است. نصب می شود و موج اول را خنثی می کند. اکنون از شر نویزهای ناخواسته محیط خلاص شده اید، اکنون می توانید از محتوای صوتی یا موسیقی خود لذت ببرید یا از گوش خود در برابر آلودگی صوتی آزاردهنده محافظت کنید.

هدفون نویز کنسلینگ چیست؟


به این ترتیب AirPods Pro و Pro Max سه مدل متفاوت دارند. این سه نوع شامل حذف نویز فعال است. این شامل ویژگی های واضح و بی صدا است. بسته به میزان صدای فراگیر می‌توانید نوع مورد نظر خود را از بین این سه نوع انتخاب کنید.

نحوه فعال کردن حذف نویز Airpod Pro

برای جابه‌جایی بین حالت‌های مختلف کنترل صدا در AirPods، سنسور فشار روی قاب AirPods را فشار داده و نگه‌دارید تا زمانی که صدای بوق را بشنوید. برای این کار، زمانی که هر دو ایرپاد را در گوش خود قرار می دهید، سنسور فشار یکی از گوشی ها را فشار داده و نگه دارید تا یکی از سه حالت روشن، روشن و خاموش را انتخاب کنید. این کار از طریق بلوتوث در تنظیمات گوشی های موبایل، آیفون و آیپد نیز امکان پذیر است. برای این کار در منوی تنظیمات به گزینه دسترسی رفته و AirPods را انتخاب کرده و گزینه noise cancellation را انتخاب کنید. سپس می توانید با نگه داشتن سنسور فشار، بین سه حالت بالا یکی را انتخاب کنید.

نحوه فعال کردن حذف نویز در آیفون یا آیپد

وارد Control Center در iOS شوید.

هنگامی که هر دو ایرپاد را در گوش خود دارید، روی نوار صوتی ضربه بزنید و نگه دارید تا کنترل های اضافی ظاهر شوند.

دکمه حذف نویز را در گوشه سمت چپ فعال کنید.

یکی از سه حالت را انتخاب کنید: کنترل نویز، شفافیت یا خاموش.

حذف نویز در هدفون بی سیم شیائومی

هدفون شیائومی به طور موثر صداهای طبیعی آزاردهنده را از بین می برد و صداهای خارجی مجرای گوش را کاهش می دهد.

روش های فعال سازی Noise Cancellation در هدفون شیائومی (Noise Cancel) بسته به مدل آن ها متفاوت است. مثال:

برای مدل‌های Redmi AirDots Pro:

سنسور فشار روی بدنه دستگاه را چند لحظه فشار دهید تا روشن یا خاموش شود.

برای فعال کردن کاهش نویز در گوشی های شیائومی مراحل زیر را دنبال کنید:

هر دو هدفون را در گوش خود قرار دهید. در قسمت تنظیمات رابط کاربری می توانید حالت حذف نویز را تغییر دهید. همچنین می توانید از برنامه Headphones به تنظیمات آن دسترسی داشته باشید.

هدفون هایی که به همراه کابل ارائه می شوند معمولاً دکمه خاصی روی کابل دارند که می توان از آن برای روشن یا خاموش کردن حذف نویز استفاده کرد.


تاریخ : شنبه 7 بهمن 1402
بازدید : 127
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

متن آهنگ سیروان خسروی اون روزارو میخوام

ﺧﻴﻠﻰ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ازت
ﻧﻪ واﺳﻪ اﻳﻨﻜﻪ ﻓﻘﻄ
ﻛﻨﺎر ﻣﻦ ﺑﻮدی

ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻣﺜﻞ ﺳﺎﻳﻪ
اوﻣﺪی ﭘﺎ ﺑﻪ ﭘﺎی
اﻳﻦ آدم ﻣﻮدی

ﺑﻮدی و ﻧﺪﻳﺪﻣﺖ
اﻣﺎ ﺣﺎﻟﺎ دﻳﺪﻧﺖ
آرزوی ﻣﻨﻪ

رﻓﺘﻰ و ﺑﻰ ﺗﻮ ﻓﻘﻄ
ﻳﻪ ﺑﻐﻀﻪ ﻛﻪ ﺗﺎ اﺑﺪ
ﺗﻮ ﮔﻠﻮی ﻣﻨﻪ

اون روزا رو ﻣﻴﺨﻮام ، ﻣﻦ ﺗﻮ‌ رو ﻣﻴﺨﻮام
ﻫﺮ ﺷﺐ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺗﻮ‌ روﻳﺎم ، ﺑﺎﻟﺎﺗﺮ از اﺑﺮام

ﺑﺎ اﻳﻨﻜﻪ دوری ازم ﺧﻴﻠﻰ زﻳﺎد
ﻧﻤﻴﺨﻮام ﻛﺴﻰ ﺟﺎی ﺗﻮ ﺑﻴﺎد
ﻓﻘﻄ ﺗﻮ رو ﻣﻴﺨﻮام
اون روزا رو ﻣﻴﺨﻮام

ﺑﻰ ﺗﻮ ﻧﮕﺮان ﺧﻮدﻣﻢ
ﺷﺒﺎ ﺧﻮاﺑﻤ‌ ﻧﻤﻴﺒﺮه

ﺑﻰ ﺗﻮ ﻣﻦ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﺑﺮم
ﺟﺎده رو ﻳﻪ ﻧﻔﺮه

ﻫﻨﻮز ﺗﻮ ﮔﺬﺷﺘﻬﻬﺎﻣﻮن اﺳﻴﺮم
ﺑﺎ ﺗﻮ ﻫﻤ‌ ﻣﺴﻴﺮم

ﻛﺎش وﻗﺘﻰ ﺑﺎرون ﺑﺒﺎره دوﺑﺎره
دﺳﺘﺎﺗﻮ ﺑﮕﻴﺮم

 

آهنگ جدید سیروان خسروی به نام «اون روزا رو میخوام»


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com