عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1402
بازدید : 4600
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


در نقشه راه مهارت های سخنرانی و ارائه، مجموعه ای از نکات را برای بهبود مهارت های ارائه و سخنرانی ارائه کردیم.

یکی از این مهارت ها ارتباط است که در این درس ویژه به آن پرداخته ایم.

آنچه در این درس می خوانیم فقط بر بیان به عنوان ارائه شفاهی متمرکز است و می خواهیم به این سؤال بپردازیم که چگونه یک تکنیک بیان خوب داشته باشیم.

اگر علاقه مند به یادگیری سایر زمینه های ارائه و سخنرانی هستید، می توانید دوره مهارت های جغرافیا را بررسی کنید:

نقشه راه برای آموزش مهارت های ارائه و ارائه

به عبارت دیگر، یکی از مهمترین جنبه های یک سخنرانی موفق، یعنی بحث سخنرانی، در این درس مطرح نشده است.

بنابراین، اگر هدف شما یادگیری کلمات بیشتر یا انتخاب روش مناسب تری برای انتقال دقیق پیام ها و تسلط بر تکنیک های گفتاری است، دروسی که مهارت های شفاهی و ارتباطی را بهبود می بخشد مفیدتر خواهد بود.

در این درس باید بفهمید که چه باید بگویید. کلمات، مفاهیم و پیام شما واضح است و فقط باید بدانید که جنبه های مختلف فن بیان شیراحمدی چیست و چگونه می توانید بر صدا، لحن و نحوه بیان تسلط داشته باشید تا یک ارائه شفاهی خوب ارائه دهید.

مهارت های مدیریت استرس

بدون شک یکی از مهم ترین مهارت هایی که هر سخنران باید داشته باشد مدیریت استرس است.

به همین دلیل معمولا در آموزش بیان بخشی از تمرینات و تکنیک ها به مدیریت استرس اختصاص می یابد.

بسیاری از کسانی که احساس می کنیم مهارت های ارتباطی قوی ندارند، به دلیل مدیریت ضعیف استرس، به سادگی چنین ظاهر می شوند.

از آنجایی که ما دوره ای در مورد مدیریت مستقل بحران ارائه کرده ایم، نیازی به تکرار آن بحث در اینجا نیست.

با این حال یک نکته را تاکید کنم.

هنگام مطالعه دروس مدیریت استرس، به خاطر داشته باشید که بخش مهمی از استرس و تنش صحبت کردن، فشار روانی است، نه استرس.

به عبارت دیگر، چالش گوینده مشکل خود زندگی نیست که سلامت ما را به خطر بیندازد. با این حال، این یک مشکل کوتاه مدت است که کار او را کاهش می دهد.

مطالعه درس کاهش عملکرد به دلیل استرس روانی ممکن است این موضوع را بهتر برای شما روشن کند.

هنر بیان و اهمیت کنترل صدا

هر کسی که با شما در مورد تلفظ و چگونگی بهبود تلفظ صحبت می کند احتمالاً در مورد تلفظ و اهمیت آن نیز صحبت خواهد کرد.

پس بیایید از تکرار بگذریم و فقط یک تمرین ساده اما موثر را پیشنهاد کنیم:

این تمرین به عنوان یکی از ساده ترین هنرهای بیانی تنها می تواند بخش مهمی از کیفیت گفتار شما را بهبود بخشد.

به یاد داشته باشید که یکی از مکان های خیالی که انتخاب می کنید شخصی است که چند فوت پشت سر شما نشسته است.

سرعت مناسب را برای بیان کلمات و عبارات انتخاب کنید

این بحث مانند بسیاری از بحث هایی که در آموزش بیان مطرح می شود، ساده و سرراست به نظر می رسد.

اما اگر کمی در مورد کلمات و نحوه صحبت کردن کسانی که فکر می کنید توانایی بالایی دارند فکر کنید، خواهید دید که آنها خوب بازی می کنند و سرعت گفتار آن را به عنوان یک مکالمه متفاوت می کند.

همه ما می دانیم که سرعت مناسب مهم است. همچنین می دانیم که سرعت گفتار ما نباید در طول یک جمله یا سخنرانی ثابت باشد.

در عوض، بهتر است سرعت خود را بسته به موضوع تغییر دهیم.

اما سوال اصلی اینجاست که چگونه می توان چنین مهارتی را در عمل پیدا کرد؟ یا اینکه چه تمرین هایی می تواند به ما کمک کند سرعت صحبت کردن خود را بهتر کنترل کنیم.

در اینجا ما چهار تمرین را ارائه می دهیم که ساده هستند اما می توانند بسیار مؤثر باشند.

از نقش بالا استفاده کنید

ما عادت به سخنرانی داشتیم.  بیشتر بخوانید: https://shirahmadi.ir/market-c/services/ 

همان موضوعاتی که معمولاً درباره آنها صحبت می کنیم یا خواهیم گفت.

اما صحبت با افرادی که در موقعیت های بالاتر قرار دارند، یک تمرین سخنرانی در جمع بسیار موثر است.

در اتاق و خلوت خود را رئیس جمهور یا وزیر وانمود کنید و درباره این نقش ها بحث کنید.

یا اگر در یک مهمانی نمونه از شما تجلیل می شود، به جای تمرین سخنرانی خود، به جای سخنرانی رئیس جمهور در ابتدای مراسم، بگویید و تمرین کنید.

کار کردن در موقعیت‌های بالاتر و بالاتر می‌تواند کمک موثری برای خارج کردن ما از چارچوب ذهنی و محدودیت‌های افکارمان باشد.

از کتاب های کودک غافل نشوید

اگر هنوز احساس می کنید که به اندازه کافی سریع صحبت نمی کنید یا کلمات را خوب و واضح بیان نمی کنید، کتاب های کودکان را با صدای بلند بخوانید.

حال و هوای این کتاب‌ها، صحافی‌ها، تصاویر و کلماتشان ما را وادار می‌کند که با دقت و متمایزتر صحبت کنیم.


تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1402
بازدید : 3417
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


پاستا پنه آلفردو یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین پاستاهای ایتالیایی است که در سراسر جهان شناخته شده است. این غذای خوشمزه را می توانید با مرغ، برش های نازک گوساله و حتی بدون گوشت درست کنید، برای دیدن این آموزش کامل آشپزی و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا پنه آلفردو به ادامه مطلب بروید.

4 ابزار لازم برای افراد

پنه به نظر می رسد

2 عدد سینه مرغ

400 گرم قارچ

1 لیوان شیر

خامه صبحانه 1 بسته

پنیر خامه ای 1 لیوان

30 گرم کره

سیر 4 حبه

یک لیوان پنیر پارمزان را بالا بیاورید

2 قاشق غذاخوری آب لیمو

peirsil 1 قاشق غذاخوری

نمک و فلفل به اندازه کافی

روغن زیتون یا مایع کافی

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو

گام اول

برای تهیه پاستا پنه آلفردو ابتدا سینه مرغ را خرد کنید سپس در چرخ گوشت چرخ کنید تا نازک شود. سپس 2 حبه سیر را رنده کنید، کمی نمک و فلفل سیاه به تمام مرغ اضافه کنید و آن را ماساژ دهید.

مرحله دوم

سپس 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون یا روغن مایع را با آب لیمو به مرغ اضافه کنید و دوباره ماساژ دهید. سپس درب آن را سلفون می بندیم و به مدت یک ساعت در یخچال می گذاریم تا مرغ خوش طعم شود.

سطح سوم

بعد از یک ساعت در تابه مناسبی مقداری روغن بریزید و سینه های مرغ را سرخ کنید تا دو طرف آن طلایی شود سپس مرغ را از تابه خارج کرده و به صورت مورب برش دهید و کنار بگذارید.

مرحله چهارم

حالا کره را به تابه اضافه کنید و قارچ های خلال شده را به کره اضافه کنید. برای جلوگیری از سیاه شدن قارچ ها یک قاشق آب لیمو اضافه کنید. وقتی قارچ ها خوب پخته شدند، آن ها را کنار بگذارید

مرحله پنجم

تابه را بشویید یا تابه دیگری را گرم کنید و مقداری روغن یا کره در ماهیتابه بریزید سپس بقیه سیرها را در تابه بریزید. سیر را فقط تا زمانی که عطر سیر بلند شود تفت دهید.

مرحله ششم

حالا پنیر خامه ای را با خامه مخلوط کرده و خوب هم می زنیم سپس شیر را اضافه می کنیم و می گذاریم سس روی شعله کمی غلیظ شود. حالا مقداری نمک و فلفل به سس اضافه کنید و در آخر قارچ را اضافه کنید.

گام هفتم

در این مرحله کمی قارچ را هم سرخ می کنیم و اجازه می دهیم آب اضافی آنها گرفته شود. بعد پاستا پنه را طبق دستور روی بسته در قابلمه آب جوش بریزید و بگذارید بپزد تا کمی نرم شود.

کلاس هشتم

حالا پاستا را آبکش کرده و روی حرارت به سس قارچ خامه ای اضافه کنید. در آخر مرغ سوخاری را اضافه کرده و پس از مخلوط شدن مواد در ظرف سرو بریزید و با پنیر پارمزان و جعفری تزیین کنید.

مرجع:    https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-پنه-آلفردو-با-گوشت/


تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1402
بازدید : 8504
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


پرده برقی یکی از انواع وسایل گرمایشی است که مصرف کنندگان در فصل سرما از آن استفاده می کنند. استفاده از مدل بخاری که با برق کار می کند برای بسیاری مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است. این نوع حرارت بسیار سالم بوده و در مدل های فن دار و بدون فن موجود می باشد. بخاری برقی فن دار ویژگی های مهمی دارد که در این مقاله به آن ها می پردازیم.

بخاری برقی چگونه کار می کند

بخاری برقی وسیله ای گرمایشی است که با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی فضا را گرم می کند. اگرچه استفاده از بخاری های گازی و دیگر انواع وسایل گرمایشی مانند بخاری در بین مصرف کنندگان رایج است، اما بخاری های برقی همیشه طرفداران خاص خود را دارند. ساختار گرمایش بخاری برقی تا حدودی با سایر وسایل گرمایشی متفاوت است. روش کار بخاری برقی تولید گرما با استفاده از عناصر داخل بخاری و تبدیل انرژی الکتریکی به گرما است.

بنابراین، طراحی تولید گرما در یک بخاری برقی بسیار ساده و راحت تر از بسیاری از وسایل گرمایشی دیگر است. این بخاری با سایر بخاری هایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد بسیار متفاوت است.

چرا بخاری برقی را انتخاب می کنیم؟

بخاری برقی نسبت به برخی دیگر از وسایل گرمایشی تفاوت ها و مزایایی دارد. این نوع بخاری نیازی به لوله کشی گاز و نصب لوله و دودکش ندارد. به همین دلیل در چیدمان خانه یا محل کار سازگاری بهتری وجود دارد. از طرفی دیگر هیچ نگرانی بابت استفاده از بخاری های گازی مانند گازگرفتگی یا خطرات دیگر برای بخاری های برقی وجود ندارد.

البته نباید فراموش کرد که استفاده از بخاری برقی بیشتر برای فضاهای کوچک مناسب است. به خصوص اگر می خواهید از مدل های کوچک و خانگی استفاده کنید. خوشبختانه مدل های مختلفی از بخاری برقی برای استفاده در اتاق ها و شرایط مختلف وجود دارد.

انواع مدل بخاری برقی

نوع مدل بخاری برقی

انواع مدل بخاری برقی اصولا در دو دسته بخاری برقی فن دار و فن بدون فن موجود می باشد. البته مدل های دیگری نیز در بازار وجود دارند که در این دسته قرار نمی گیرند. از مدل های دیگر می توان به بخاری دیواری برقی، شومینه برقی، رادیاتور برقی، بخاری کناری و صندلی برقی اشاره کرد.

بخاری برقی فن دار

بخاری برقی فن دار یکی از بروزترین مدل های بخاری برقی می باشد. در طراحی سیستم گرمایشی این مدل بخاری برقی، یک فن برای کمک به گردش و انتقال هوای گرم به محیط تعبیه شده است. در واقع می توان گفت یکی از ویژگی های اصلی بخاری های برقی فن دار، تولید گرمای متعادل و یکنواخت در محیط اطراف است. این یکی از مزیت های اصلی بخاری های فن دار است و مصرف کنندگان و همچنین تولیدکنندگان بسیار از آن استقبال می کنند.

مشخصات بخاری برقی فن دار در مدل های مختلف

بخاری های برقی فن دار در مدل های مختلف با ظاهری متفاوت تولید و عرضه می شوند. تنوع در طراحی و تولید این مدل بخاری تا حد زیادی ذائقه مشتریان را برآورده کرده است. هر کدام از این مدل ها ظاهر و مشخصات فنی متفاوتی دارند. در عین حال مشخصات فنی رایجی که در تمامی مدل های جدید بخاری برقی فن دار به چشم می خورد به شرح زیر است:

فناوری تشعشع اختصاصی برای تولید گرما

توزیع و انتقال یکنواخت گرما از طریق عناصر

ایمنی بالا برای جلوگیری از آتش سوزی در هنگام بسته بودن بخاری

بخاری برقی مدل QH-2500 برفاب

این سه ویژگی کلیدی در تمام مدل های جدید بخاری های برقی فضایی وجود دارد. فناوری تابشی به کار رفته در بخاری های برقی شعله ندارد و گرما به طور یکنواخت به محیط تابش می شود. وجود بخاری برقی و عناصر به جریان متعادل دما و گرما کمک می کند. سیستم ایمنی تعبیه شده در این بخاری ها به این معنی است که بخاری بلافاصله پس از بازگشت خاموش نمی شود.

مشخصات ظاهری بخاری های برقی فن دار

مدل های جدید بخاری برقی ظاهری بسیار زیبا و دلنشین دارند. این طراحی زیبا به عنوان یک طراحی اتاق در خانه یا محل کار دو چندان می شود. طراحان معمولا سعی می کنند از طرح های مدرن و به روز در ساخت و ساز استفاده کنند. از ویژگی های ظاهری مدل های بخاری فن دار می توان به رنگ روشن، جنس بدنه پلاستیکی و استیل، المان های شیشه ای و پنل کنترل دمای بدنه در برخی مدل ها اشاره کرد. به عنوان مثال پنکه برقی مدل QH-2500 دارای طراحی فن زیبا و جذاب بوده و دارای پنل کنترل دما بر روی بدنه بخاری می باشد.

قطعات فن برقی

مدل های جدید بخاری برقی فن دار از قطعات به روز و بهبود یافته برای گرم کردن محیط استفاده می کنند. استفاده از این قطعات پیشرفته به طراحی و برند سازنده بخاری بستگی دارد. از جمله قطعات با کیفیت مورد استفاده در مدل های جدید بخاری برقی فن دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماشین

خواص حرارتی

فن بخاری

مدارهای الکتریکی

عایق برق و شبکه حفاظتی

سوئیچ بخاری

پایه پشتیبانی

البته این قطعات لزوما در همه مدل ها یکسان نیستند و برخی از مدل ها برخی از این اجزا را ندارند.

مزایای استفاده از بخاری برقی با فن

استفاده از بخاری برقی فن دار در مقایسه با سایر وسایل گرمایشی از جمله بخاری برقی بدون فن دارای مزایا و معایبی است. یکی از مزیت های اصلی این نوع بخاری نسبت به سایر وسایل گرمایشی، قابلیت حمل آن است. این نوع بخاری به دلیل کوچک بودن به راحتی قابل جابجایی و جابجایی است و نیازی به لوله بخاری و لوله گاز ندارد.

مزیت استفاده از بخاری برقی فن دار نسبت به مدل بدون فن، توزیع یکنواخت دمای محیط است. وجود فن در سیستم انتقال حرارت و تشعشع به انتقال یکنواخت و یکنواخت گرمای تولید شده توسط المان ها به محیط اتاق کمک می کند.

از دیگر مزایای استفاده از بخاری برقی فن دار می توان به هزینه های خرید مناسب، صرفه جویی و مصرف انرژی پایین، ایمنی و دوام بالا، فضای کم و ظاهر زیبا اشاره کرد.

نکات کلیدی در انتخاب و خرید بخاری برقی فن دار

اگر قصد خرید یا انتخاب بخاری برقی فن دار را دارید، مدل ها و وبسایت های موجود در بازار را به دقت مطالعه کنید. سعی کنید برندی را انتخاب کنید که از فناوری های پیشرفته و اجزای با کیفیت در ساخت و طراحی استفاده کند. برند برفاب یکی از شرکت های تولید داخل می باشد که طرح های زیبا و مقاومی از مدل های بخاری فن دار ساده و برقی ارائه می دهد. برای مشاهده مدل های برند برفاب می توانید به فروشگاه اینترنتی برفاب مراجعه کنید.

مشاهده متن کامل: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-برقی


تاریخ : شنبه 31 تير 1402
بازدید : 8013
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر



اولین قسمت از رئالیتی شو "زاد" به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب و کارگردانی مجید واشقانی یکشنبه 4 تیر ساعت 20 روی آنتن می رود.

در این فصل از رئالیتی شو زاد، 30 بازیگر و هنرمند سینما و تلویزیون در گروه های 10 نفره به رقابت می پردازند که در مرحله پایانی بازیگران اصلی مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

بر این اساس بازیگرانی چون امیرحسین رستمی، الیکا عبدالرزاقی، کمند امیرسلیمانی، حدس میرامینی، خمان حیات، بهنام تشکر، مجتبی پوربخش، امیر کاظمی، علی صالحی و امیرحسین مدرس به عنوان بازیگر در اولین قسمت از این رئالیتی شو به رقابت خواهند پرداخت.

«در مقابل» یک بازی گروهی منطقی و استنباطی است که در هر قسمت 10 نفر برای ایفای نقش جاسوس، ضد جاسوس، گروگان یا گردشگر به رقابت می پردازند.

رئالیتی شو «زاد» در این فصل دارای سه گروه است که هر گروه سه بازی ویژه انجام می دهد و در نهایت بهترین بازیکن برای صعود به فینال انتخاب می شود.

رئالیتی شو «زاد» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب و اجرای مجید واشقانی یکشنبه ساعت 20 از سکوی تماشاخون قابل مشاهده است.

ماخذ: https://tmk.ir/series/102077


تاریخ : شنبه 31 تير 1402
بازدید : 40578
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


فرش یکی از صنایع دستی واقعی ایران و یکی از مهم ترین و مهم ترین اقلام خانه های ایرانی است. نقش فرش در منازل علاوه بر استفاده به عنوان کفپوش، به دلیل نقش و نگار و رنگ آن بر زیبایی و جلوه خانه نیز تأثیر می گذارد. حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام خرید این محصول برای منزل از خود بپرسید یک لوله مکانیکی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله می خواهیم در مورد خرید فرش مرغوب و درجه یک به شما توصیه های خاصی کنیم.

یک تشک ماشین خوب دارای ویژگی های زیادی است که همه باید قبل از خرید به آن توجه کنند. مثلا معیار اصلی برخی افراد زیبایی فرش است و بعد از آن قیمت فرش مهم می شود. برخی افراد تمایل به خرید فرش ارزان دارند.

فرش ماشینی خوب

در بالا اشاره کردیم که هر فردی به عنوان یک فرش خوب فاکتورهای خاص و شخصی برای خود دارد. در این مطلب سعی کرده ایم با توجه به تفاوت سلیقه افراد، تمامی ویژگی های فرش ایده آل را به شما بگوییم. برای کمک به شما در انتخاب و خرید فرش ماشینی درجه یک متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزلتان.

فرش ماشینی خوب و ارزان

اگر مایل به خرید فرش مناسب و ارزان برای منزل خود هستید، خرید فرش 700 شانه گزینه بهتری نسبت به سایر انواع فرش است. زیرا این نوع فرش از 1000 فرش کمتر، 1200 فرش کمتر و 1500 فرش کمتر ارزانتر است.

دلیل پایین بودن قیمت فرش 700 شانه به دلیل کیفیت پایین این محصول نیست، بلکه به دلیل پرز و تراکم کم فرش است. از دیگر ویژگی های این نوع فرش تراکم بالای آن ها نسبت به سایر فرش های ماشینی با تراکم بالا می باشد این عامل باعث ماندگاری بیشتر فرش می شود، بنابراین می توان از آن در مناطقی با رفت و آمد زیاد و به اصطلاح پیاده روی استفاده کرد.

به این دلایل اگر خانه شلوغی دارید و می خواهید فرش ارزان با قیمت مناسب بخرید. ما فرش 700 شانه را پیشنهاد می کنیم.

زیبایی فرش

اگر ملاک شما برای خرید فرش طرح زیباست و محدودیت قیمتی برای فرش ندارید، می توانید بین فرش 1200 و 1500 یکی را انتخاب کنید. فرش های 1200 و 1500 از نظر کیفیت شباهت زیادی به فرش دستباف دارند. به دلیل همین تعادل، فرش 1500 تخته ای نیز به عنوان فرش دستباف شناخته می شود.

اگر قصد خرید فرشی زیبا را دارید و می خواهید قیمت مناسبی بپردازید خرید فرش 1200 شانه را به شما پیشنهاد می کنیم اما اگر فرش تزیینی مانند فرش دستبافت می خواهید فرش های 1500 شانه گزینه مناسب تری برای شما هستند که با بررسی و مقایسه مدل های مختلف فرش می توانید بهترین طرح را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

فرش ماشینی خوب و ارزان انتخاب فرش با توجه به موقعیت مکانی

یکی از معیارهای خرید فرش ماشینی محل استفاده از فرش است. در انتخاب فرش ایده آل، افراد باید فضایی را که فرش در آن پهن می شود نیز در نظر بگیرند.

برای مثال می توان از فرش برای کف آشپزخانه استفاده کرد. از آنجایی که آشپزخانه به دلیل فعالیت های زیاد پر از آلودگی است، به همین دلیل فرش ماشینی انتخاب مناسبی برای آن مکان نیست. استفاده از فرش بهترین انتخاب است زیرا به راحتی قابل شستشو است و کثیفی و آلودگی را نشان نمی دهد.

اگر قصد خرید فرش اتاق خواب را دارید، بهتر است فرش های مدرن و شیک را نسبت به فرش های سنتی اتاق خواب انتخاب کنید. برای تزیین و زیبایی اتاق خواب می توانید از فرش های متناسب با فرش اتاق استفاده کنید.

فرش مناسب برای سبک زندگی خود را انتخاب کنید

برخی از عواملی که منجر به انتخاب فرش مناسب می شود، سبک زندگی افراد است. اگر سبک مدرن و امروزی را دوست دارید، فرش ایرانی با طرح ترک انتخابی عالی است. اگر خواهان طرح های اصیل ایرانی هستید، می توانید طرح های مورد علاقه خود را از اسلیمی، شکارگاه، شاه عباسی و ... انتخاب کنید. طرح هایی در زمینه طراحی فرش وجود دارد که از جمله آنها می توان به افشان که از گل و لاچ استفاده نمی کند، استفاده کرد که کاربران با توجه به سبک منزل خود می توانند از بین آنها یکی را انتخاب کنند.

فرشی بخرید که ابعاد مناسبی داشته باشد

هنگام خرید فرش باید به ابعاد فرش نیز توجه کرد. سایز فرش باید کوچکتر از ابعاد اتاق باشد و فرش را زیر مبلمان قرار ندهید. پر کردن کل اتاق با فرش، اتاق را کوچکتر نشان می دهد. رعایت این نکته باعث بهتر شدن اتاق می شود پس در خرید فرش به این نکته توجه کنید. حتما فرشی را انتخاب کنید که جلوی مبل را بپوشاند. در اتاق خواب نیز می توانید بر اساس ابعاد کف، فرشی را انتخاب کنید که با تخت هماهنگ باشد.

مواد حصیر خوب

برای خرید فرش با متریال و کیفیت خوب باید به نخ به کار رفته در پارچه فرش نیز توجه کرد. بهترین چیزی که می توان روی فرش ماشینی استفاده کرد یک هیت سینک اکریلیک است.

از خواص نخ هیت ست می توان به مقاومت آن در برابر حرارت و حرارت و همچنین عدم ایجاد حساسیت و عدم وجود مو در فرش ماشینی اشاره کرد. نخ اکریلیک دارای کیفیت و شفافیت بالایی است که باعث زیباتر شدن نقشه و طرح به کار رفته در فرش ماشینی می شود. بنابراین توصیه ما به کسانی که قصد خرید فرش ماشینی خوب را دارند این است که فرشی بافته شده با نخ اکریلیک مقاوم در برابر حرارت بخرند.

یک فرش ماشینی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای خرید یک فرش ماشینی خوب باید به عوامل مختلفی توجه کرد. در ادامه ویژگی های یک فرش مرغوب را نام برده و هر کدام را توضیح می دهیم:

شانه و تراکم بالا

ابعاد فرش

انواع الیاف و نخ، نخ جوت و نخ پایه

دستگاه بافت

شانه و تراکم عالی برای یک فرش ماشینی خوب

شانه فرش تعداد ریشه در یک متر عرض فرش ماشینی است. تراکم فرش به فشردگی الیاف فرش مربوط می شود. بنابراین، تراکم بالا باعث دوام و استحکام آن می شود.

شانه و تراکم مواردی هستند که در کیفیت یک فرش ماشینی خوب تاثیر زیادی دارند. از جمله شانه های فرش ماشینی موجود در بازار می توان به 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه اشاره کرد. بهتر است بدانید با افزایش پرز و تراکم فرش، کیفیت ترکیب آن نیز بهتر می شود. یکی دیگر از تاثیرات شانه و تراکم بالا، افزایش زیبایی و ظرافت طرح و نقش های فرش است.

بزرگ ترین اندازه در یک تشک ماشینی خوب

فرش ماشینی در سایزهای مختلف. و مردم فرش خود را با توجه به متراژ متراژ مورد نظر خریداری می کنند. رایج ترین سایزهای فرش در بازار 6 متر، 9 متر و 12 متر است.

بهترین الیاف و نخ در یک فرش ماشینی خوب

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کرد کیفیت الیاف و نخ های مورد استفاده در قالی بافی است. هنگام خرید فرش ماشینی باید به الیاف و نخ های آن توجه کرد. زیرا هر چه کیفیت الیاف بالاتر باشد، کیفیت فرش نیز بالاتر است. در بافت کلیه فرش های ماشینی از سه نوع نخ استفاده می شود: نخ پرز، نخ تار و نخ پود.

نخ فرش

نخ فرش نخی است که در ابتدای فرش سازی به صورت عمودی استفاده می شود که به آن نخ قیر می گویند. معمولاً مواد تار ترکیبی از پنبه و پلی استر است که از پنبه برای نرمی و پلی استر برای مقاومت استفاده می شود. در حالت استاندارد این نوع نخ باید به صورت 65 درصد پلی استر و 35 درصد پنبه استفاده شود. با افزایش یا کاهش هر یک از این درصدها، مشکلاتی در فرش پدیدار می شود.

اگر درصد پلی استر افزایش یابد، فرش ممکن است با تمیز کردن فرش جمع شود. و با افزایش درصد پنبه مقاومت فرش از بین رفته و پاره می شود.

ریسمان جوت

نخ جوت از جوت بنگلادش تهیه می شود. در صنعت نساجی از کنف برای عایق کاری در برابر سرما و برق استفاده می شود. نخ کنف در یک فرش ماشینی خوب برای اهداف متعدد استفاده می شود.

نوع نخ

نوع نخ پنبه نیز یک عامل مهم و تاثیرگذار برای کیفیت خوب فرش است. در زیر به برخی از انواع نخ های مورد استفاده در قالی بافی اشاره می شود.

پلی استر قالبی

از این نوع نخ برای بافت فرش های کم تراکم و فرش های شانه شده استفاده می شود. نخ پلی استر مزایا و معایب زیادی دارد.

یکی از مزایای نخ پلی استر عایق بودن و پر نشدن آن است. و از معایب پلی استر می توان به تجمع کرک روی هم در نقاط پرتردد اشاره کرد.

هوای اکریلیک ثابت

بهترین گریدهای نخ پنبه در بافت فرش های مرغوب، نخ های اکریلیک که گرما را تثبیت می کنند استفاده می شود. از مزایای این نخ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حجیم و کرکی بودن الیاف که باعث کاهش مصرف در پارچه می شود.

تورم مفاصل

قابلیت شستشوی زیاد بدون آسیب حتی با مواد شوینده قوی

مقاومت در برابر نور خورشید

بدون ورود گرد و غبار و حساسیت

عایق در برابر سرما و رطوبت

مقاومت در برابر اجسام داغ و سنگین

پارچه های ریز بافته شده و نخ های اکریلیک هیت ست شده دوام و دوام بالایی دارند.

نخ ترکی

نخ ترک یکی از نخ های مرغوب وارداتی (از کشور ترکیه) است که برای بافت انواع فرش ماشینی استفاده می شود. خواص این نوع نخ مشابه نخ اکریلیک گرما سخت است.

من برای تو زندگی کردم

نخ نورانی یک پارچه اکریلیک است که در این فرآیند گرم شده و براق و بسیار مقاوم شده است. فرش بافته شده درخشان و نرم خواهد بود، اما عمر کوتاهی خواهد داشت.

تاثیر دستگاه بافنده بر فرش ماشینی خوب

از جمله تجهیزات مورد استفاده در بافت فرش با ماشین همچنین می توان به تجهیزات جدید HCPX و HCI اشاره کرد.دستگاه بافندگی جدید می تواند فرش 1500 شانه و فرش تراکم 4500 تولید کند.دستگاه های بافندگی جدید کیفیت بالایی دارند. این به این دلیل است که نخ ها و پشتی در داخل فرش و فرش متراکم تر است همچنین بهتر است روی فرش بخوابید.

فرش ماشینی کدام مارک خوب است؟

کاشان یکی از شهرهایی است که با کیفیت ترین فرش ماشینی تولید می کند. اکثر کارخانجات و تولیدکنندگان بهترین برندهای فرش ماشینی در کاشان قرار دارند. همچنین نقش مهمی در بازار فرش ایران و جهان دارد و بسیاری از بهترین و مرغوب ترین فرش های صادراتی ایرانی در شهر کاشان بافته می شود. از این رو شهری با شرکتی قابل اعتماد یکی از تولیدکنندگان فرش خوش برند است. کارخانه فرش کاشان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان فرش می باشد. مجرب در بافت انواع فرش ماشینی در سایزهای استاندارد و سفارشی. بنابراین با خرید این مجموعه بهترین فرش ماشینی را برای خود خریداری می کنید.

فرش های چند پرز خوب هستند

هنگام خرید فرش، اولین سوال مردم این است که چند فرش خوب است؟ اگر به دنبال خرید فرش های زیبا و ظریف هستید، پیشنهاد می کنیم فرش های ماشینی شانه دار و تراکم بالاتر را انتخاب کنید. این نوع فرش ها شباهت زیادی به فرش های دستبافت دارند. اما اگر دوست دارید روی فرش بنشینید یا برای مناطق پر رفت و آمد فرش می خرید، فرش های 500 و 700 پرز را توصیه می کنم.

700 دستگاه فرش

از پرفروش ترین فرش های ماشینی می توان به فرش های 700 با تراکم 2550 اشاره کرد. عموما فرش 700 شانه درجه یک پس از بافته شدن در 8 یا 10 رنگ با ماشین آلات جدید در بازار به فروش می رسد.

فرش ماشینی 1000 کمتر

فرش 1000 شانه از جمله فرش های جدید بازار است که با الیاف بسیار ظریف بافته می شود. الیاف اکریلیک هیت ست در 10 رنگ در فرش 1000 شانه استفاده می شود. تراکم این نوع فرش حدود 3000 است.

دستگاه 1200 شامل حصیر

فرش 1200 فشاری و دوام بیشتری دارد و به فرش دستبافت معروف است. فرش 1200 در دسته فرش های لوکس و دارای تراکم 3600 می باشد.این نوع فرش ماشینی در 8 رنگ و از با کیفیت ترین الیاف بافته می شود.

چگونه یک فرش ماشینی خوب را تشخیص دهیم

معیارهای زیادی برای تعیین یک فرش ماشینی خوب وجود دارد، بنابراین ما می توانیم بهترین فرش ماشینی را برای منزل شما خریداری کنیم.

کیفیت نخ پنبه را بررسی کنید

نوع الیاف نخ یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت فرش است، زیرا الیاف نخ بیش از 70 درصد وزن فرش را تشکیل می دهد. کیفیت نخ فرش با قیمت تمام شده و دوام فرش ارتباط مستقیم دارد. بهترین انواع فرش ماشینی از الیاف اکریلیک 100% عملیات حرارتی شده ساخته شده است. روش های مختلفی برای جداسازی تشک های ماشینی اکریلیک وجود دارد:

دستتان را روی فرش بمالید: دستتان را روی فرش بکشید، اگر دستتان به آرامی روی فرش رفت و احساس چسبندگی نکردید، فرش اکریلیک است.

بوی فرش: فرش ماشین اکریلیک بوی محصولات پلاستیکی یا نفتی نمی دهد.

شفافیت رنگ ها: فرش های اضافی نسبت به انواع دیگر روشن تر و رنگ تر هستند.

به تعداد و تراکم شانه ها دقت کنید

گره ها را در طول و عرض فرش بشمارید. از جمله عوامل تعیین کننده در یک فرش ماشینی خوب، تراکم و شانه آن است.

تراکم عرضی یا شانه فرش: می توانید با شمارش تعداد گره ها در عرض، شانه های فرش را بدست آورید. مثلاً یک فرش 1000 پرز دارد، یعنی در هر متر طول فرش 1000 گره وجود دارد. شما می توانید اندازه 10 سانتی متر را تصور کنید که باید 100 گره باشد.

تراکم یا تراکم طولی فرش: با شمارش تعداد گره ها در طول فرش می توانید تراکم فرش را محاسبه کنید. هر چه تراکم فرش بیشتر باشد بافت آن متراکم تر است. تراکم فرش ماشینی 700 شانه 2550 می باشد.

به کیفیت رنگ فرش توجه کنید

یک فرش ماشینی جدید باید رنگ روشن، ترد و زنده داشته باشد. فرش های ماشینی اکریلیک نرم تر هستند و رنگ های درخشانی دارند. بنابراین اگر احساس می‌کنید رنگ‌های نقش‌های فرش کدر است، از خرید این فرش خودداری کنید. بنابراین رنگ فرش ها را به دقت بررسی کنید.

شناسنامه فرش را مطالعه کنید

فرش هایی که شناسنامه ندارند نخرید. داشتن گواهی ثبت روی فرش باعث می شود احساس خوبی نسبت به تولیدکننده داشته باشید. بسیاری از صنایع این شناسنامه را زیر فرش جارو می کنند.

مقدار کرک فرش را در نظر بگیرید

اکثر فرش های ماشینی برای شروع دارای کرک های زیادی هستند. این به دلیل نو بودن فرش است. اما با گذشت زمان باید از مقدار کرک کاسته شود. اگر فرش ماشینی خریداری کرده اید که با گذشت زمان همچنان کرک زیادی تولید می کند، به این معنی است که از الیاف شل و بی کیفیت در بافت فرش استفاده می کنید. هنگام خرید می توانید با لمس فرش میزان کرک را بررسی کنید.

فرش ماشینی با کیفیت را از کارخانه خریداری کنید

یکی از عوامل مهم در خرید فرش ماشینی خوب مراجعه به فروشگاه های معتبر است. پس برای خرید بهترین فرش ماشینی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما خرید مستقیم کارخانه فرش از کارخانه فرش کاشان با قیمت مناسب و کیفیت ثابت است.

بهترین فرش ماشینی را چه بخرم؟

ابتدا باید ابعاد فضای مورد نظر خانه را بدانید. به عنوان مثال فرش پذیرایی از نظر طرح، رنگ و جنس با فرش اتاق خواب کاملا متفاوت است.

طرح فرش متناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید. برخی از افراد طرح های ساده را دوست دارند و برخی دوست دارند فرش هایشان پر نقش و نگار باشد.

فرش های ماشینی با الیاف اکریلیک گرم از بهترین فرش های ماشینی هستند که پخش کننده های زیادی دارند.

فرشی را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی شما باشد. مثلا، اگر در خانه بچه یا حیوانات خانگی دارید. بهتر است فرشی با رنگ شلوغ و تیره انتخاب کنید. بنابراین کثیفی به راحتی قابل مشاهده نیست.

وضعیت خانه را در نظر بگیرید. مثلا در خانه های کوچک بهتر است فرش های رنگ روشن بخرید تا خانه بزرگتر به نظر برسد.

بهترین مارک فرش با تعداد 1200

کارخانه فرش کاشان یکی از بهترین برندهای تولید کننده فرش ماشینی مرغوب با قیمت پایین می باشد. یکی از انواع فرش های تولید شده در این مجموعه فرش 1200 شانه است که خریداران زیادی دارد. دلایل بهترین بودن برند کارخانه فرش کاشان در تولید فرش 1200 شانه:

برای تولید فرش ماشینی از الیاف کافی با بهترین کیفیت معادل 1200 شانه استفاده می شود. 1200 فرش کاشان از الیاف اکریلیک با چسب حرارتی بافته شده است. بادوام، قوی و ضد حساسیت است. استفاده از این الیاف باعث بهبود کیفیت فرش های این برند شده است.

یکی دیگر از دلایل فروش فرش ماشینی 1200 شانه با 5 سال گارانتی که فرش کاشان را به یکی از بهترین برندهای فرش تبدیل کرد.

کارخانه فرش کاشان علاوه بر کیفیت بالا بر زیبایی محصولات خود تاکید دارد و به همین دلیل طرح فرش های 1200 نفری این مجموعه دارای برترین طراحان کشور است و از جدیدترین طرح ها، نقش ها و رنگ های فرش استفاده می کند.

کارخانه فرش کاشان انواع فرش ماشینی، فرش مدرن و فرش و قالیچه افسانه ای را در سایزهای مختلف تولید می کند. که با سلایق مختلف مشتریان مطابقت دارد. این امر باعث شده تا افراد با سلیقه های مختلف از محصولات این کارخانه راضی باشند. کارخانه فرش کاشان امکان فروش حضوری و آنلاین محصولات خود را به تمامی مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده است.

ادامه نوشته: https://ghalikhane.com/brand/negin-carpet

 


تاریخ : جمعه 30 تير 1402
بازدید : 7963
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


همه چیز در مورد نوع کفش است!

همه ما می دانیم که کفش ها برای پوشاندن پاها طراحی شده اند و برای محافظت از پای انسان طراحی شده اند. که عموما در دو قسمت بالا و یک قسمت دیده می شود. قسمت رویی کفش نازک تر و انعطاف پذیرتر از زیره آن است. از کفش ها به عنوان لوازم تزئینی و مد نیز استفاده می شود. طرح های آنها در طول زمان و از فرهنگی به فرهنگ دیگر بسیار متفاوت است. بنابراین، ظاهر و شکل یک کفش اساساً با عملکرد و عملکردی که برای آن ساخته شده است، مرتبط است. اگرچه پای انسان می تواند با زمین ها و اقلیم های مختلف سازگار شود. اما همچنان نیاز به محافظت در برابر خطرات محیطی مانند سنگ های تیز و دمای شدید دارد که کفش در برابر آن محافظت می کند. برخی از کفش ها به عنوان تجهیزات ایمنی در کارخانه ها استفاده می شوند.

مواد مورد استفاده برای تولید انواع کفش

مواد مختلفی در ساخت کفش استفاده می شود، چرم غنی، بند ابریشم یا کامپوزیت های با تکنولوژی بالا فهرستی از مواد مورد استفاده در ساخت کفش است.

مواد مورد استفاده در ساخت کفش های چرمی

چرم گاوی رایج ترین ماده ای است که برای ساخت کفش استفاده می شود. چرم بادوام، انعطاف پذیر و بادوام است و در انواع سبک ها، رنگ ها و قیمت ها عرضه می شود. چرم ماده مناسبی برای صنعت کفش است و از چرم می توان برای ساخت کفش های زیبا و کار زیبا استفاده کرد. چرم مانند یک موجود زنده است، وضعیت چرم با پوشیدن آن تغییر می کند. کفش چرم دست ساز می تواند شاهکار صنعت کفش باشد.

کمپرسور

پمپ ها نوعی کفش پاشنه بلند هستند که پاشنه آنها نسبتا کوتاهتر و راحتتر از سایر کفشهای پاشنه بلند است و معمولاً بند و سگک ندارند و به راحتی پوشیده و درآورند.

جالب است بدانید که در گذشته چکمه ها مختص مردان و کت و شلوار جنگجویان و سوارکاران بود، اما بعدها در غرب توسط مردان صاحب قدرت و بعدها در دنیای مد مورد استفاده قرار گرفت.

اگر به یک مهمانی رسمی یا یک جلسه کاری مهم می روید، این کفش ها می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند چرا که هر دو کفش رسمی محسوب می شوند و می توانید به راحتی در اطراف جابجا شوید.

پاشنه 3 سانتی متری (گربه)

همانطور که از نام این کفش می بینید، پاشنه آن تا 3 سانتی متر می رسد، پاشنه بچه گربه در ظاهرهای مختلف ظاهر می شود و می تواند دارای بند در جلو یا پشت پا و تزئینات مختلف باشد. کارمندان اغلب این کفش ها را در محل کار می پوشند و به دلیل پاشنه کوتاه و راحتی، معمولا برای نوجوانانی که برای پوشیدن کفش های پاشنه بلند خیلی کوچک هستند توصیه می شود.

این بچه گربه ظاهرا عاشق افراد مشهوری مانند هیلاری کلینتون، میشل اوباما و آدری هپبورن است.

آن باطل

این کفش ها راحت هستند و می توان هر روز از آن استفاده کرد.

سطح تماس پاشنه کفش با زمین کم و محل اتصال پاشنه و کفش بلند است و به همین دلیل به این کفش ها پاشنه تخم مرغی می گویند.

این روزها طراحان مد و استایلیست ها علاقه ای به این مدل کفش های پاشنه دار ندارند، این کفش ها قدیمی به حساب می آیند.

سکو

این کفش ها در قسمت پاشنه قد شما را 10 سانتی متر افزایش می دهد اما با تونل زیر کفش فشار کمتری به پشت و پا وارد می کند.

در واقع این کفش ترکیبی از کفش های پاشنه بلند و قاچ است.

سکوها حداقل 10 سانتی متر به قد شما می افزایند و 2 تا 3 سانتی متر در ناحیه پنجه جای دارند که باعث کاهش کمتری در کف پا می شود.

از این کفش ها در نمایشنامه های یونان باستان و صحنه های تئاتر استفاده می شد.

امروزه به چکمه ها یا چکمه های با ساق بلند نیز پلتفرم می گویند.

قاطر

دمپایی های دمپایی یکی از ترندهای سال گذشته بودند و تابستان امسال حتما آن ها را خواهید دید.

مول ها کفش های پشت باز یا دمپایی هستند که می توانند در استایل تابستانی و مهمانی های مجلسی استفاده شوند.

آنها را می توان با مانتوهای جلو باز و شلوار جین یا شلوارهای گشاد که از ترندهای امسال نیز هستند ست کرد.

بوبینا لوئیس

این مدل از کفش های باکیفیت یکی از قدیمی ها محسوب می شود که امروزه چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد.

پاشنه باریک از ویژگی های این کفش است.

گلادیاتور

این چکمه ها چکمه های بسیار تاریخی هستند، غارنشینان از غار بالا می رفتند، بعدها همانطور که از نامش پیداست گلادیاتورها این نوع چکمه ها را در جنگ می پوشیدند، حالا سال هاست که وارد دنیای مد شده اند، ما از آنها به عنوان صندل تابستانی با پیراهن یا شورت کوتاه استفاده می کنیم.

گلادیاتورها دارای کفی صاف و تسمه های بلندی هستند که دور پاهای زیر زانو می پیچند.

این صندل در بین طرفداران سبک بوهمی بسیار محبوب است.

قطعات کفش

این کفش دارای ترکیبات مختلفی است، از جمله:

. روش

. تخت خارجی

. طبقات داخلی قابل تعویض

. پنجه

. هسته یک نوار چرمی است که بین زیره و رویه کفش دوخته می شود.

. زبانه، کاغذ یا مقوا که بین زیره و زیره کفش قرار می گیرد تا ضخامت زیره را نشان دهد.

. ساق پوش

. پاشنه

. کف گتر

کفش های روزمره

این کفش ها قسمت اعظم کفش را تشکیل می دهند و به طور فزاینده ای در زندگی روزمره و مناسبت های رسمی و رسمی و خاص مورد استفاده قرار می گیرند. این کفش ها معمولا دارای زیره سفت و ضخیم و رویه آن نرم از چرم و پارچه گوه ای است. کفش های کژوال متفاوت هستند و ما آنها را شرح می دهیم و کاربرد آنها را توضیح می دهیم.

کفش های آکسفورد: کفش های چرمی با رویه نوک تیز و لایه ای از چرم.

کفش کلارک: یک جفت چکمه چرمی راحت و غیررسمی با پاشنه بلند و بلند.

کفش های دربی: شبیه به آکسفورد، با یک جعبه رویه یک دست و پنجه پهن.

کفش‌های کایسری: در ایران به کفش‌های چرمی مردانه با پاشنه‌های بلند و پنجه‌های باریک و کشیده، عمدتاً به رنگ مشکی، معروف هستند که اغلب در مراسم استفاده می‌شود.

کفش پاشنه دار: مانند کفش راهبه.

چکمه های تاپ کوتاه: چکمه های راحت و بدون بند شبیه به چکمه های معروف کلارک هستند و رویه کوتاهی دارند.

پاشنه بلند)

کفش های تخت – مانند صندل و کفش های باله

کفش نالین: چکمه های چرمی بدون پشت با بست جلو.

صندل نوع دیگری از کفش است که برای قدم زدن در خانه استفاده می شود.

صندل های ابری

کفش راحتی

قانون

کفش های خاص و صنعتی

کفش طبی ارتوپدی: کفش طبی درد و ناراحتی پا را کاهش می دهد. وقتی راه می رویم و می ایستیم، فشار وزن ما روی پاهایمان می افتد. کفش های ارتوپدی تضمین می کنند که وزن ما به طور یکنواخت در قسمت های مختلف پا توزیع می شود و روی یک نقطه قرار نمی گیرد. در نتیجه درد یا سایر مشکلات در پاها، زانوها، پشت و باسن را کاهش می دهند.

کفش های باله: کفش های رقص جاز و سایر کفش های رقص

کفش های ایمنی: کفش های ایمنی با کشش خوب می توانند اصطکاک را کاهش دهند و از سقوط در محیط های لغزنده جلوگیری کنند.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://www.alivitrine.ir/


تاریخ : دو شنبه 26 تير 1402
بازدید : 315
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر



9 ویژگی مهم Yoast SEO ایجاد سایت برای موتورهای جستجو یکی از مهمترین اصولی است که به شما در بهبود سایت و کیفیت آن کمک می کند. افزونه Yoast SEO برای وردپرس می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای وب سایت ها باشد، در این مقاله 9 کارکرد مهم ابزار SEO Yoast SEO را توضیح می دهیم با وبلاگ همراه باشید.

سئو شما هستید

با استفاده از این ابزار می توانید به بهینه سازی سئوی محتوا و وب سایت خود کمک کنید و همچنین به عنوان یک برنامه آموزشی شناخته می شود که پیشنهاداتی برای رفع مشکلات ارائه می دهد.

چرا Yoast SEO؟

این ابزار فراتر از آن است تا به شما در داشتن یک وب سایت بهینه کمک کند.

این افزونه می تواند به عنوان یک آموزش استفاده شود زیرا به شما توصیه می کند که چگونه مشکلات را برطرف کنید.

تنظیمات آن به شما کنترل بیشتری بر نحوه نمایش لینک های سایت شما می دهد.

ساختار بخش

Yoast SEO ساختار پاراگراف شما را تجزیه و تحلیل می کند تا به ارائه محتوای بهتر و بهینه تر کمک کند. این شامل اطمینان از طولانی نبودن پاراگراف ها، کوتاه بودن جملات و وجود کلمات انتقالی است.

این ابزار به مخاطبان شما کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند.

اگر مشتری شما نتواند محتوا را درک کند، ممکن است آن مشتری را برای همیشه از دست بدهید و در حالت ایده آل، اگر محتوا ساده و قابل درک باشد، مشتریان مادام العمر زیادی را جذب خواهید کرد و فروش زیادی خواهید داشت.

چگالی یا چگالی کلمه کلیدی

تراکم کلمه تعداد دفعاتی است که یک کلمه کلیدی در طول تولید یک مقاله یا محتوا تکرار می شود. یکی از ویژگی های برجسته این افزونه وردپرس این است که بهترین کلمات کلیدی شما را شناسایی و توصیه می کند.

همچنین استفاده از تعداد کم کلمات کلیدی برای بهینه سازی سایت مناسب نیست و باید به صورت تعادل استاندارد تنظیم شود، با کمک افزونه Yoast می توانید تعداد و میزان استفاده از کلمات کلیدی استفاده شده در محتوا را مشاهده کنید. کلمات کلیدی خیلی زیاد یا خیلی کم.

خوانایی

جالب توجه است، محتوایی که به راحتی خوانده می شود، تمایل بیشتری به حفظ و بازدید بیشتر دارد.

افزونه Yoast SEO برای وردپرس ساختار جمله شما را تجزیه و تحلیل می کند و مطمئن می شود که پست هایی ایجاد می کنید که بتوانید بخوانید.

این کار باعث می شود مخاطب محتوای وب سایت شما را بهتر درک کند و منجر به ماندگاری و خواندن کامل مطالب شود.

متاوپه

به طور خلاصه توضیحات متا یا متا توضیحات خلاصه ای از محتوای سایت را در نتایج جستجو در زیر لینک جستجو شده نشان می دهد که برای جذب بازدید کننده و سئوی سایت بسیار مهم است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این ابزار این است که به شما امکان ایجاد، تنظیم و اصلاح توضیحات متا را می دهد و پس از تکمیل محتوا، یک خط سبز با نوار رنگی نشان می دهد.

با پشتیبانی تماس بگیرید

همه شما می‌دانید که لینک‌های محتوای داخلی یکی از مهم‌ترین عوامل در رشد محتوا و وب‌سایت شما هستند و همچنین خوب است که بازدیدکنندگان خود را لینک کنید تا به آن‌ها در یافتن محتوای مرتبط دیگر کمک کنید.

باید این لینک ها را به طور کامل بررسی کنید یکی دیگر از ویژگی های مهم در سئو وردپرس با استفاده از افزونه Yoast SEO این است که لینک های داخلی و خارجی را در محتوا نشان می دهد و تعداد لینک های پیش فرض را در محتوا بررسی می کند. یا نه؟

استفاده از کلمات کلیدی تکراری

بیشتر موتورهای جستجو برای هر پست به کلمات کلیدی متفاوتی تکیه می کنند تا به صفحه کمک کنند بدون رقابت برای یک پست، رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کنند.

Yoast تمام کلمات کلیدی را که در گذشته استفاده کرده اید ذخیره می کند و در صورت استفاده از آنها به شما اطلاع می دهد.

استفاده از کلمه کلیدی در زیرنویس

جنبه دیگری که گوگل و سایر موتورهای جستجو کمتر به آن توجه می کنند محتوای ایجاد شده توسط عناوین است. با این حال، همه این موارد برای ایندکس کردن محتوای شما کار می کنند و نقش مهمی در رتبه بندی کلمات کلیدی و سایت شما دارند.

Yoast این زیرعنوان ها را بررسی می کند و به شما اطلاع می دهد که آیا از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کرده اید یا خیر.

اکثر وب مسترها بر این باورند که گنجاندن یک کلمه کلیدی حداقل یک بار در عنوان برای موتورهای جستجو و خوانندگان خوب است.

تغییر مسیر لینک ها

تغییر مسیر لینک های شکسته (301 تغییر مسیر) می تواند به افراد کمک کند محتوای جایگزین شما را پیدا کنند. در حالی که وردپرس توانایی تغییر خودکار این لینک ها را دارد، Yoast SEO به شما کنترل بیشتری می دهد.

اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

افزونه Yoast SEO برای وردپرس نیز قابلیت به اشتراک گذاری اطلاعات دقیق با شبکه های اجتماعی را دارد. اگرچه پست ها بدون این تغییرات به اشتراک گذاشته می شوند، اما می توانید تصاویر مختلفی را به پست اضافه کنید یا توضیحات خاصی برای فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.

استفاده از این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را بیشتر سفارشی کنید، که به شما کمک می‌کند مخاطبان خود را جذب کرده و بازدیدها را جذب کنید.

تولید محتوا یک سئو مهم برای یک وب سایت است و این موتور به افزایش ترافیک و دیده شدن وب سایت شما تا حد امکان کمک می کند. اجازه دهید سئوی سایت شما هم برای موتورهای جستجو و هم برای مخاطبان شما کار کند.

Yoast SEO یکی از ابزارهای مفید برای بهینه سازی محتوای وب سایت های وردپرسی است، پس از آن برای ایجاد محتوای مناسب استفاده کنید.

برای بهینه سازی وب سایت خود چه می کنید؟ آیا هنگام استفاده از روش های سئو متوجه تفاوت در تعامل بازدیدکنندگان شده اید؟

مراجعه به سایت: https://blogten.ir/nine-important-features-yoast-seo/


تاریخ : شنبه 17 تير 1402
بازدید : 738
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


با فرا رسیدن فصل تابستان و استفاده از عینک آفتابی، در این مقاله همه چیز را در مورد عینک آفتابی مناسب برای شما مطرح کرده ایم. در سایت بمانید

بسیاری از افرادی که فکر می کنند استفاده از عینک مخصوص یک طبقه اجتماعی خاص یا نشانه ای از احساسات است، استقبال نمی کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، اما این سکه روی دیگری هم دارد، یعنی با یک عینک آفتابی مناسب می توان از بسیاری از آسیب های چشمی جلوگیری کرد. حتی بسیاری از افراد به دستور پزشک مجبورند از عینک دودی استفاده کنند. اگرچه استفاده از عینک آفتابی مختص فصل خاصی از سال نیست، اما تجربه نشان داده است که با شروع فصل گرما تمایل افراد به خرید این محصول بیشتر می شود. به یاد داشته باشید، همانقدر که عینک آفتابی می تواند در محافظت از چشمان ما مفید باشد، عینک آفتابی ناکافی و نامناسب می تواند به چشم آسیب برساند.

مشخصات عینک استاندارد چیست؟

.

این عینک آفتابی استانداردی است که حداکثر محافظت از چشم را فراهم می کند. این لنزها عینک های استانداردی هستند که می توانند بیش از 95 درصد اشعه UV را جذب کنند. تعیین سطح اشعه ماوراء بنفش عینک تنها با دستگاه UV متر امکان پذیر است. اگر دستگاه عدد 400 را نشان می دهد، می توانید از استاندارد بودن عینک خود مطمئن باشید. پس یادتان باشد از فروشنده بخواهید که عینک شما را با دستگاه یو وی متر تست کند، حتی اگر قیمت عینک بالا باشد و به اصطلاح برند باشد. اکثر عینک های آفتابی ارزان قیمتی که اغلب در فروشگاه های معتبر و یا حتی در خیابان به فروش می رسند به دلیل عدم جذب اشعه ماوراء بنفش تاثیر بسیار منفی روی چشم ها می گذارند. یعنی نه تنها مفید نیست بلکه مضر هم هست.

آیا می توانیم همیشه عینک آفتابی بزنیم؟

در تهیه عینک دائمی باید چند نکته کمتر از مو را به خاطر بسپارید. ابتدا حتما لنزها را در طول روز بخرید تا قدرت لنز و نوع نور خورشید را تست کنید. از مغازه ها و فروشگاه های غیر قابل اعتماد عینک نخرید. اگر فروشگاه دستگاه UV متر ندارد، بهتر است به جای دیگری بروید. هنگام استفاده از دستگاه UV متر به عدد 400 توجه کنید و اگر همان عدد را نشان می دهد از فروشنده بخواهید لنزهای دیگری را امتحان کند تا از درست کارکرد دستگاه مطمئن شوید. از عینک آفتابی فقط در طول روز و زمانی که زیر نور آفتاب هستید استفاده کنید، زیرا استفاده از آن برای اهداف دیگر می تواند به چشم شما آسیب برساند. زمانی که عینک روی چشم شما نیست، آن را در جعبه ای جداگانه قرار دهید تا از کنده شدن عینک جلوگیری شود.

عینک آفتابی چه رنگی مضر است؟

.

برخی از افراد عادت دارند رنگ عینک خود را با لباس‌هایشان هماهنگ کنند و به آن «تجهیز» می‌گویند، اما رنگ لنز عینک شما بر روی کاری که انجام می‌دهید تأثیر می‌گذارد. به طور کلی این عینک آفتابی بنفش و قهوه ای روشن برای تمامی کاربردها مناسب است. به خصوص هنگام رانندگی شیشه دودی تنها مقدار نور را بدون تأثیر بر رنگ جسم کاهش می دهد. لنزهای سبز قسمت آبی طیف را کاهش می دهند و روشنایی سطح را کاهش می دهند. لنزهای زرد یا کهربایی برای محیط‌های با دید بالا یا فعالیت‌های ورزشی ایده‌آل هستند. از سوی دیگر، لنزهای عینک آبی یا بنفش برای استفاده در همه شرایط استاندارد نیستند. و تضاد رنگی محیط را از بین می برد. این رنگ ها اغلب مد می شوند.

عینک آفتابی بزرگ یا کوچک؟

.

تعریف کلی از اندازه استاندارد عینک آفتابی این است که سطح اطراف چشم را کاملاً می پوشاند و از رسیدن نور به چشم جلوگیری می کند. عینک هایی با عدسی های کوچک تنها بخشی از چشم را می پوشانند و محافظت کاملی ندارند. از طرفی عینک هایی با لنزهای بزرگ می توانند روی گونه ها و بینی سنگین باشند و یا دسته های پهن آنها زاویه دید را کاهش دهد. همچنین باید یک رابطه منطقی بین اندازه لنز و قطر دسته و قاب وجود داشته باشد. تعیین نوع فریم عینک تا حد زیادی یک موضوع سلیقه ای است، اما به یاد داشته باشید که فریم های لاستیکی انعطاف پذیرتر هستند، احتمال شکستگی کمتری دارند و راحت تر روی صورت می نشینند. شاید تنها مزیت اسکلت فلزی این باشد که در صورت شکستگی قابل تعمیر است. امروزه تنوع شیشه های لبه دار لاستیکی فراتر از فریم های فلزی است.

استفاده کنندگان از لنزهای تجویزی چه باید بکنند؟

.

عدسی عینک های معمولی را می توان فتوکروم، رنگی و پودری کرد و از چشم ها مراقبت کرد. راه حل دیگر استفاده از عینک آفتابی است که روی عدسی عینک طبی قرار می گیرد، اما حتی کسانی که عینک می زنند باید از چشمان خود در برابر نور خورشید محافظت کنند، به خصوص بیمارانی که در حین استفاده از عینک تحت عمل لیزیک چشم قرار گرفته اند. در واقع عینک آفتابی آسیب های ناشی از نور شدید خورشید را کاهش می دهد. به یاد داشته باشید که وقتی فردی از عینک آفتابی استفاده می کند، عدسی چشم او بیش از حد معمول باز می شود و اگر عدسی عینک استاندارد نباشد، اشعه مضر مستقیما وارد چشم می شود. یعنی ضرر عینک نزدن کمتر از عینک تقلبی و غیراستاندارد است.

عینک آفتابی بزنیم یا نه؟

.

با توجه به طیف فرابنفش، نور خورشید می تواند بر چشم و پوست انسان تأثیر منفی بگذارد و در دراز مدت باعث بیماری شود. در واقع بیشتر اشعه های مضر خورشید توسط لایه اوزون جذب می شود، اما از آنجایی که این لایه ضخیم شده و نور UV را به طور کامل جذب می کند، محافظت از چشم ها ضروری است. عینک آفتابی معمولی خطر ابتلا به بیماری های چشمی مانند آب مروارید را تا حد زیادی کاهش می دهد. استفاده از این محصول برای سلامت و نوسازی پوست صورت به خصوص دور چشم نیز مفید است.

عینک

.

شاید بسیاری هنوز نیاز به استفاده از عینک آفتابی را درک نکرده باشند. تقریباً یک سوم از کسانی که عینک آفتابی می خرند کاملاً نمی دانند چه نوع عدسی برای آنها مناسب است. این نکات کوچک در مورد یک عینک آفتابی استاندارد را به خاطر بسپارید.

لنزها مهم هستند: تفاوت قیمت بین برندهای معروف عینک و عینک ارزان، اصول اولیه ساخت عینک است که شامل انحنای معمولی و عدم اعوجاج در لنز است. با افزایش انحنای عینک، اثرات فیزیکی انحراف نور مضر می شود.

استفاده از چهار فصل: استفاده از عینک آفتابی فقط برای روزهای گرم و آفتابی سال نیست. در زمستان، برف حدود 80 درصد نور خورشید را منعکس می کند. این مقدار 3 برابر آب و 5 برابر بیشتر از ساحل دریا است.

از کلاه استفاده کنید: اگر به دلایلی نمی خواهید از عینک آفتابی استفاده کنید، می توانید در روزهای آفتابی از کلاه قهوه ای استفاده کنید. به دلیل سایه ایجاد شده، لبه کلاه مانع از رسیدن 50 درصد اشعه های مضر به چشم می شود.

اوج مصرف: مطالعات علمی نشان می دهد که اثرات منفی نور خورشید عمدتاً بین ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر است و در هوای گرم تا ساعت 16 افزایش می یابد.

کودکانی با چشمان زیبا: ممکن است برخی بر این باور باشند که خطرات اشعه ماوراء بنفش در چشمان بزرگترها دیده می شود، اما کودکان نیز از این قانون پیروی می کنند. شرکت عینک آفتابی عینک آفتابی شیک و منحصربفردی برای کودکان ساخته و روانه بازار کرده است.

مراجعه به منبع:  https://sapticstore.ir/


تاریخ : شنبه 17 تير 1402
بازدید : 400
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


کرم رنگ:

پای های خامه ای بر اساس پایه اصلی خود به چند دسته تقسیم می شوند. دانستن فونداسیون کرم پودر با انتخاب کرم مناسب برای نوع پوست شما ارتباط مستقیم دارد. در این پست قصد داریم به معرفی سه مورد از مهمترین فونداسیون های پودری بپردازیم.

کرم پودر با پایه روغن

کرم پودر بر پایه آب

کرم پودر بر پایه سیلیکون

کرم پودر - برای انواع پوست

کرم پودر بر پایه روغن:

کرم پودرهایی که پایه اصلی آن اسیدهای چرب است. به همین دلیل، آنها منابع خوبی از ویتامین های محلول در چربی مانند ویتامین E هستند.

ویژگی های کرم پودر روغن:

آنها پوست را به طور کامل آبرسانی می کنند.

معمولا پوشش دهی و قدرت ماندگاری بالایی دارند.

آنها به راحتی یک لایه جدید روی پوست ایجاد می کنند.

تمایل به سنگین بودن دارند.

تغذیه آنها به مهارت نیاز دارد.

 

پودر خامه ای - فرمول روغن

پوست خشک را بخوانید

کرم پودر روغنی را دوست خواهید داشت و توصیه می شود. دشمن اصلی پوست شما این نوع کرم پودر است، روغن های موجود در کرم پودر با روغن های طبیعی پوست شما ترکیب شده و صورت شما را کیک و چرب می کند. جوش های بعد از این کرم پودر را به سختی فراموش خواهید کرد.

کرم پودر با پایه سیلیکونی

کرم پودرهایی که به عنوان پرایمر عمل می کنند.

بسیار مات و کنترل کننده روغن هستند.

ضد آب هستند و برای مدت طولانی روی پوست می مانند.

این کرم ها پیشنهاد خوبی برای مجالس و مهمانی های طولانی هستند.

آنها هم برای پوست های خشک و هم برای پوست های چرب مناسب هستند. این نوع کرم پودر نیاز به شستشوی زیادی دارد.

کرم پودر پایه آبی

این کرم پودرها بهترین و بی ضررترین کرم ها هستند.

آنها سبک و طبیعی هستند و منافذ را مسدود نمی کنند و خطوط ریز را پنهان نمی کنند.

باید روی پوست خشک اعمال شود.

آنها معمولاً روکش دوگانه دارند (نه مات و نه درخشان) و به راحتی محو می شوند. این کرم ها از پوست در برابر چربی و بازگشت چربی محافظت می کنند.

مراجعه به سایت: https://moorashin.com 


تاریخ : جمعه 16 تير 1402
بازدید : 24499
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


در این مقاله می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که مبل چه نوع خانه هایی مناسب است؟ مبل های L شکل اغلب بهترین انتخاب برای طراحی یک اتاق کوچک هستند، زیرا بدون اشغال فضای زیاد، صندلی بیشتری را فراهم می کنند. آنها مدرن هستند و یافتن آنها در خانه های مدرن غیر معمول نیست. اگرچه این نوع مبل دارای مزایای زیادی است، اما معایبی نیز دارد.

قبل از خرید مبل، توصیه می شود مزایا و معایب آن را در نظر بگیرید. علاوه بر این یکی از مزایای داشتن مبل ال شکل این است که بهترین انتخاب برای اتاق نشیمن است و مزایای این مبل آن را به سلیقه شما تبدیل کرده است.

مزایای مبل L شکل

مزایای مبل های L شکل.

در پاسخ به اینکه آیا مبل L شکل برای خانه مناسب است، می توان گفت که مبل L شکل ظاهر خوبی دارد، زیرا مناسب ترین انتخاب برای یک اتاق نشیمن کوچک است زیرا صندلی های بیشتری را در فضای محدود فراهم می کند.

اگر به قیمت هر صندلی نگاه کنید، ارزان است. یک مبل L شکل می تواند افراد بیشتری را در خود جای دهد و بسیار ارزان تر از خرید مبل با همان اندازه است.

مبل های L شکل به راحتی به روز می شوند. زیرا می توانید مبل را عوض کنید یا حتی کوسن های رنگارنگ اضافه کنید تا به اتاق نشیمن جلوه ای جدید ببخشید.

طراح مبل آن را به یک تخت راحت تبدیل کرده است. همچنین می تواند به عنوان یک تخت اضافی برای پذیرایی از مهمانان غیرمنتظره استفاده شود و به ایجاد ظاهری مدرن در اتاق نشیمن کمک کند.

معایب مبل های ال شکل

یکی از دلایل اصلی که باعث می شود صاحبان خانه از استفاده از مبل L شکل برای اتاق نشیمن خودداری کنند، انعطاف ناپذیری آن است، به خصوص برای کسانی که اغلب طرح های اتاق نشیمن را تغییر می دهند.

در پاسخ به نوع خانه ای که مبل ال برای آن مناسب است باید بگوییم که این مبل ها برای همه نوع اتاق ها مناسب نیستند زیرا برای نظافت روزانه و دسترسی به پشت مبل فضایی برای عبور از کناری لازم است. یا پشت مبل

آیا مبل های ال شکل به اشکال مختلف می آیند؟

مبل L شکل از طراحی اولیه خود با قاب بلند در انتهای L فاصله زیادی داشته است. امروزه علاوه بر گزینه های موجود در چرم و پارچه، این مبل ها در اشکال مختلف نیز موجود می باشند. همچنین، با کار با یک صنعتگر حرفه ای، مبل L شکل را می توان به گونه ای سفارشی کرد که تقریباً با هر سبک طراحی متناسب باشد.

مبل کلاسیک گوشه ای L شکل

پشتی در سمت بلند L دارد که انتهای آن فضای بلند شاسی است. امروزه این طرح در قطعاتی نیز عرضه می شود که در صورت لزوم برای تغییر موقعیت قابل جداسازی هستند. سبک های کلاسیک را می توان به طرق مختلف دید، با قاب ها و پایه های چوبی یا سبک های مدرن با کمدهای مدولار.

یک کاناپه کلاسیک L شکل

مبل L شکل با کوسن

این طرح دارای صندلی عقب L شکل است، بنابراین برای یک اتاق کوچک که به فضای بیشتری نیاز دارد ایده آل است. در مقایسه با یک مبل معمولی، مبل L شکل سه به علاوه دو می تواند به راحتی شش یا هفت نفر را در خود جای دهد.

مبل های L شکل و تکیه دار

باز هم این سوال پیش می آید که مبل برای کدام خانه ها مناسب است؟ دوستداران مبل های تنبل کودکانه مبل های L شکل را دوست خواهند داشت.این یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند یک سینمای خانگی در اتاق نشیمن ایجاد کنند.

تخت های سکشنال L شکل

اینها یک جایگزین همه کاره برای مبل های L شکل معمولی هستند که انعطاف پذیری در تعویض صندلی ها را ارائه می دهند. این در بلوک های جداگانه است تا صندلی بیشتری برای مهمانانی که می توانند به راحتی در اطراف حرکت کنند فراهم کند. برخی از آنها دارای عثمانی های اضافی هستند که می توان آنها را بیرون کشید تا یک تخت دو نفره راحت در اتاق نشیمن ایجاد کند و در صورت داشتن مهمان اضافی از دردسر استفاده از مبلمان اضافی برای راحتی بیشتر جلوگیری می کند.

کاناپه

مبل روکش ال شکل

برخی از مبل‌های L شکل دارای تخت خواب‌هایی هستند که برای خانه‌های کوچکی که به تخت‌های اضافی برای پذیرایی از مهمانان نیاز دارند، مناسب است. این مبل ها نسبت به مبل های L شکل استاندارد وزن بیشتری دارند، اما برای خانه هایی با فضای محدود ارزش سرمایه گذاری را دارند.

چگونه در مورد مبل L شکل مناسب برای اتاق نشیمن خود تصمیم بگیریم؟

مبل های ال شکل ویژگی های متفاوتی دارند. برخی از آنها تخت کشویی دارند. اندازه گیری فضا قبل از خرید مبل ال شکل بسیار مهم است زیرا ما تصوری از ابعاد اتاق و میزان مبل در آن داریم. علاوه بر این، قرار دادن مبل را برای اطمینان از عدم تداخل در جریان اتاق راحت تر می کند.

روش های مختلف چیدمان مبل L شکل چیست؟

شکل ایده آل یک مبل L شکل به اندازه و ابعاد اتاق بستگی دارد. همچنین یک مبلمان مناسب برای عادت کردن در هنگام تلاش برای تغییر طراحی اتاق نشیمن است. به طور کلی، گزینه های زیر محبوب ترین هستند:

در گوشه

مبل گوشه ای

برای یک اتاق نشیمن کوچک یا یکی از طرح های کوچکتر، چیدمان مبل در گوشه ای بهترین راه برای ایجاد فضای کافی است. با طراحی گوشه ای مبل، از دردسر جابجایی مبل برای تمیز کردن اتاق جلوگیری می کنید، این چیدمان عالی برای زندگی در یک فضای محدود است.

جلوی یک دیوار

قرار دادن کاناپه L شکل کنار دیوار برای تماشای تلویزیون ایده آل است، به خصوص که از سه پایه انتهای مبل می توان به عنوان یک صندلی راحت برای استراحت و تماشای تلویزیون استفاده کرد.

که در

مبل در اتاق بزرگ

در یک اتاق نشیمن بزرگ که فضا محدود نیست، می توان یک مبل L شکل در مرکز اتاق قرار داد. همچنین می تواند به عنوان یک تقسیم بصری بین فضاهای زندگی رسمی و غیررسمی عمل کند یا اتاق های نشیمن و غذاخوری را در خانه های با پلان باز جدا کند.

برای تخلیه یک اتاق بزرگ

در نتیجه به این پاسخ می رسیم که صفا برای چه نوع اتاق هایی مناسب است؟ در اتاق‌های بلند و خانه‌های سنتی که مبلمان در مناطق مختلف توزیع می‌شود، افراد دوست دارند مانند پارتیشن مبل L شکل در بحث‌های گروهی تفریح ​​کنند. در اینجا نیز اتاق به یک منطقه جلسه مفصل و همچنین یک منطقه گفتگوی صمیمی در فضای باز تقسیم شده است.

مبل ال شکل چند است؟

قیمت مبل های L شکل بسته به نوع طراحی، ابعاد و ویژگی ها متفاوت است، اما مبل های L شکل بسیار مقرون به صرفه تر از مبل های پارچه ای هستند.

برای هر صاحب خانه ای، انتخاب مبل L مناسب برای اتاق نشیمن از نظر کیفیت و طراحی آسان نیست. به همین دلیل ما با یک طراح داخلی تماس می گیریم تا در این روند کمک کند. با اندازه گیری منطقه ای که مبل در آن قرار می گیرد تا سبک زندگی خانواده و نیازهای خانواده را درک کند، متخصص قبل از ارائه بهترین پیشنهاد، همه چیزهایی را که باید در اتاق قرار گیرد در نظر می گیرد. علاوه بر این، آنها می بینند که طراحی مبل های L شکل با بقیه دکورها مطابقت دارد زیرا مبل ها با متراژ یکپارچه شده اند.

مطالعه از منبع: https://farazandefurniture.com/product-category/moble/مبل-ال/  


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com