عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 بهمن 1401
بازدید : 68037
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

در فروشگاه ما تصفیه آب و آب سرد کن مثل پمپ تصفیه آب، فیلتر تصفیه آب، مخزن تصفیه آب وجود داره. به دلیل سرعت پایین قیلتراسیون ممبران و جمع شدگی آب آن به صورت قطره ای در منبع آب و جهت جلوگیری از بو و طعم نامطبوع احتمالی ناشی از راکد بودن آب در مخزن از فیلتر پست کربن استفاده می کنند. همچنین فیلتر دوم و سوم و پنجم این دستگاه از کربن صد درصد گیاهی پوسته نارگیل تولید شده است. یک تصفیه آب هر یک از این مراحل را نداشته باشد، از نوع 5 مرحلهای شناخته میشود اما عموماً دستگاه تصفیه آب خانگی 5 مرحلهای فیلتر مرحلهی آخر یعنی قلیاییکنندهی آب را ندارد. اگر مراحل فوق بصورت اصولی قرار نگیرند امکان تصفیه فراهم نمی شود و به دستگاه آسیب وارد خواهد شد. متخصصین نصب و تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب حتما لازم است که دوره های مخصوص این کار را گذرانده باشند وگرنه ممکن است به دستگاه شما آسیب برسانند.

 

به هنگام تعویض فیلتر فرابنفش به علت آن که لامپ یو وی و جیوه به کار رفته در آن سمی و خطرناک است، باید دقت لازم را انجام داد. این پیش فیلتر مرتباً و حداقل 6 ماه یک بار باید تعویض شود. هر فرد ممکن است بو طعم و مزه را از آب آلوده برای آنان به حداقل برسد. قبل از نصب باید ابتدا فضای مناسبی را برای نصب آن در نظر بگیرید. سطح علمی این پکیج به گونه ایست که اگر در تصفیه آب فعالیت هم میکنید میتوانید از این پکیج استفاده کنید و پاسخ نادانسته ها و سوالات خود را بگیرید. شما باید نسبت به بودجه، خواست و نیاز خود دستگاه را خریداری کنید. شرکت راد گستر نوین به عنوان وارد کننده مستقیم انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، گلچینی از بهترین برندهایاین نوع دستگاه ها را خدمت شما عزیزان ارائه می دهد. نوع آن تأثیر مستقیم بر ظرفیت و قدرت تولید آب در این دستگاهها دارد.

 

عامل مهم دیگر که روی خرید شما تأثیر میگذارد قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی است. یکی از موارد مهمی که درتعیین میزان فشار آب تصفیه شده تأثیر دارد وضعیت فیلترهای دستگاه می باشد. هر دو به وسیله پمپ های مخصوص فشار اسمزی لازم ایجاد میشود. در واقع پمپ دستگاه ربطی به فشار آب تصفیه شده ندارد و در جهت حذف املاح مضر آب لوله کشی را از حوزینگ مرحله چهارم عبور میدهد و در این فرآیند املاح مضر به پساب فاضلاب هدایت شده و آب با سختی نزدیک به صفر به محزخ ذخیره تحت فشار هدایت میشود. منظور اینکه فیلتر ممبران معمولاً به دلیل اینکه بسیار فشرده و ریز است تنها مولکولهای آب با اندازهی 0.0001 میکرون قادر به عبور از این مرحله فیلتر هستند که البته برای رد شدن از این مرحله نیاز به فشار پمپ و نیروی برق است. برای این که بتوانیم یک دستگاه بسیار پر کاربرد، خوب و مناسب را برای محل زندگی و محل کارمان تهیه کنیم، اول از همه باید با انواع دستگاه های تصفیه آب به خوبی آشنا شویم و در مورد هر کدام اطلاعات کافی را کسب نمائیم. قیمت دستگاه در این روش بسیار پایین تر است اما کیفیت آب به شدت پایین است.

 

در این بخش به طور مختصر روش اخذ نمایندگی تصفیه آب ارائه میشود. دستگاه های تصفیه آب RO یا اسمز معکوس که از بهترین روشهای تصفیه آب در آن استفاده شده و از بالاترین درجه کیفت از نظر بهداشت و سلامت آب بهره می برند.این دستگاه ها به واسطه فیلتر ممبران که در مرحله چهارمشان بکار رفته میتوانند سختی آب را به طور کامل از بین ببرند و نیترات ، نیتریت ،آرسنیک و خیلی از موادی که برای سلامت ما زیان بار هستند و حتی با جوشاندن آب هم قابل جداسازی نیستند را حذف کنند. دستگاه تصفیه آب خانگی ۸ فیلتر آکوا کلاسیک با قابلیت حذف تمام آلودگی های آب نظیر انگل،باکتری، قارچ، نیترات، نیتریت، سموم کشاورزی و ذرات معلق مانند گل و لای، لجن، رسوبات، کلر،طعم بد و بوی بد آب یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران میباشد . آب لوله کشی شهری با عبور از لوله های گالوانیزه و منابع زیر زمینی شامل ذراتی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، آهک و دیگر مواد مضر است که میتوان این مواد محلول در آب را توسط یک دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای، 7 مرحله ای و یا 8 مرحله ای کاملا تصفیه و به پساب فاضلاب هدایت نمود تا میزان آب مانده با سختی استاندارد زیر 100 را معدنی سازی کرده و برای مصرف آشامیدن روزانه استفاده کرد.

 

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir خرید تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764


تاریخ : جمعه 14 بهمن 1401
بازدید : 2872
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

این واحد در جاده لاهیجان واقع شده است. در این خیابان تمامی مراکز خرید، رفاهی و آموزشی اعم از فروشگاه های زنجیره ای، کافه و رستوران، دانشگاه و غیره در دسترس شما قرار دارند. بلوار حافظ همچنین به معابر مهم دیگری مثل بلوار شهید عبدالکریمی،بلوار دهگان، خیابان شهید بهشتی، بلوار فردوس، جاده لیلاکوه و خیابان امام متصل شده است.

واحد موردنظر در طبقه سوم یک آپارتمان 4 طبقه قرار گرفته که به صورت تک واحدی ساخته شده است. نمای این واحد از نوع سنگ و پوشش های کف سرامیک است. در آشپزخانه زیبا و شیک این واحد کابینت ها از نوع ام دی اف است و هود و گاز رومیزی در آن نصب شده است. سالن نشیمن دلباز و با نورگیر عالی این واحد یکی از مزیت های خرید این واحد محسوب می شود. سیستم گرمایشی از نوع پکیج و رادیاتور می باشد. در اتاق خواب های این واحد نیز کمد دیواری نصب شده است.

سایر امکانات و امتیازات این واحد شامل موارد زیر است: املاک آرمان

خواب مستر
پکیج و رادیاتور
آسانسور
گاز رومیزی
سرویس ایرانی و فرنگی
درب ضد سرقت
آیفون تصویری
کمد دیواری
بالکن
انباری
تراس
پارکینگ اختصاصی

https://amlakarman.com/property-location/langroud-shop/

جزئیات
شناسه ملک: 5231                                                                                               مساحت ملک (مترمربع): 123 مترمربع

اتاق ها: 3                                                                                                            قیمت کل (تومان): 3 میلیارد و 100 میلیون

سال ساخت: 1400                                                                                               وضعیت: برای فروش

تعداد کل طبقات: 4                                                                                             تعداد واحد در هر طبقه: 1 

قیمت هر متر مربع (تومان): 2520400


امکانات
آیفون تصویری

پکیج و رادیاتور

پوشش کف سرامیکی

درب ضد سرقت

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

کمد دیواری

گاز رومیزی

هود

خرید  ویلا در جاده لاهیجان

نمای ساختمان
سنگ


تاریخ : جمعه 7 بهمن 1401
بازدید : 455
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

کانال یوتیوب امکانات مختلفی برای بینندگان دارد. یکی از مهمترین آنها مربوط به صاحب کانال است که می تواند بازدیدهای مختلفی را برای کانال یوتیوب خود ایجاد کند. مالک کانال می تواند یک یا چند نفر را به عنوان سرپرست انتخاب کند تا به آنها اجازه دسترسی لازم را بدهد. اگر به دنبال آموزش اضافه کردن ادمین به کانال یوتیوب خود هستید، مراحل زیر را دنبال کنید.

اضافه کردن ادمین به یوتیوب

اولین قدم برای دسترسی به استودیوی YouTube است، برای دسترسی به استودیوی YouTube روی پیوند studio.youtube.com کلیک کنید.
سپس تنظیمات را از سمت چپ که گزینه های زیادی دارد انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید.

حال در صفحه ظاهر شده روی قسمت permission کلیک کنید تا وارد قسمت دسترسی مدیریتی یوتیوب شوید.
همانطور که مشاهده می کنید لیست ایمیل و افرادی که صاحب سایت یوتیوب هستند با ذکر نوع ورودی در این قسمت آورده شده است. برای افزودن شخص دیگری به عنوان مدیر کانال YouTube، روی دکمه دعوت کلیک کنید.
در پنجره ای که برای شما ظاهر می شود، لازم است آدرس ایمیل مدیر جدید یوتیوب را وارد کنید.

پس از افزودن مدیر کانال یوتیوب، باید گزینه Access را انتخاب کنید و تعریف کنید که این شخص در کانال یوتیوب به چه سطحی می تواند دسترسی داشته باشد، کمترین سطح دسترسی مربوط به Viewer (نسبی) است که فقط می تواند قسمت هایی از آن را مشاهده کند. می تواند ببیند. با این حال، داشبوردهای مختلف YouTube نمی‌توانند بخش درآمدزایی کانال شما را ببینند.

سطح دسترسی در یوتیوب

مخاطب (محدود): فقط به مشاهده داشبورد یوتیوب به جز بخش کسب درآمد دسترسی دارد.

تماشاگر: شما فقط گزینه مشاهده مجموعه یوتیوب را دارید، بنابراین این گزینه را برای افرادی که می خواهند کانال شما را مشاهده کنند فعال کنید.

ویرایشگر زیرنویس: این سطح دسترسی برای افرادی است که فقط با شرح ویدیوهای شما کار می کنند و نمی توانند قسمت های دیگر را تغییر دهند.

ویرایشگر: با این سطح دسترسی، می‌توانید تمام بخش‌ها را مشاهده کنید، ویدیوها را آپلود کنید، محتوای ویدیوی خود را ویرایش کنید، تصویر کوچک و جلد YouTube خود را تغییر دهید، اما دسترسی اضافی یا دسترسی سرپرست YouTube ندارید. می‌توانید تغییر دهید.

ویرایشگر (محدود): همانند سطح دسترسی ویرایشگر، شما به بخش های مختلف کانال یوتیوب به جز بخش کسب درآمد دسترسی دارید.

رهبر: مدیر کانال که به تمام قسمت های یوتیوب دسترسی دارد و همچنین می تواند مدیریت کانال یوتیوب را مدیریت کند.
اکنون که سطح دسترسی کانال YouTube خود را می دانید، می توانید تمرین را ادامه دهید.
برای تکمیل مراحل و افزودن ادمین به کانال یوتیوب خود، روی گزینه «ذخیره» کلیک کنید تا همه تغییرات ذخیره شوند.

مدیریت ادمین یوتیوب

اگر می‌خواهید ادمین کانال YouTube خود را حذف یا تغییر دهید، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا روی لینک studio.youtube.com کلیک کنید و وارد کانال YouTube Studio خود شوید.
به پانل تنظیمات کانال YouTube بروید.
از گزینه های موجود در منوی کنار پنجره باز شده، بر روی Permissions کلیک کنید.
بستگی به صفحه ای دارد که می بینید. دسترسی سرپرستی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید. و سپس روی فلش رو به پایین کلیک کنید.
سپس، می توانید انتخاب کنید که یک ورودی جدید دریافت کنید یا ورودی آن شخص را به طور کامل حذف کنید.

برای حذف این افراد باید دسترسی مدیر یا مالک داشته باشید، در غیر این صورت این گزینه برای شما غیرفعال خواهد شد.
همانطور که در مقاله اشاره شد، خرید اکانت یوتیوب از اکانتی شاپ این گزینه را برای مدیریت بهتر کانال در نظر گرفته است تا بتوانید کانال خود را بهتر مدیریت کنید.

مراحل حذف یا تغییر دسترسی سرپرست کانال YouTube

  1. به studio.youtube.com بروید.

  2. در سمت چپ، روی تنظیمات کلیک کنید.

  3. روی Permission کلیک کنید.

  4. به فردی که می خواهید حذف کنید دسترسی پیدا کنید و روی فلش رو به پایین کلیک کنید.

  5. نقش جدیدی را انتخاب کنید یا روی حذف دسترسی کلیک کنید.

نحوه تغییر ادمین یوتیوب

اکنون، اگر زمانی خواستید ادمین کانال یوتیوب را حذف یا تغییر دهید، اگر مراحل زیر را به دقت دنبال کنید، می توانید این کار را انجام دهید:

  • ابتدا وارد استودیو YouTube.com شوید.

  • قسمت تنظیمات را انتخاب کنید.

  • مجوز را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

  • ورودی شخصی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید و روی فلش رو به پایین کلیک کنید.

  • در مرحله بعد، می توانید یک ورودی جدید انتخاب کنید یا ورودی آن شخص را به طور کامل حذف کنید.

آخرین کلام

آکادمی YouTubers اطلاعات مهم و مفیدی در مورد دوره های YouTube دارد. همه کسانی که با شبکه های اجتماعی سروکار دارند باید با آن آشنا باشند. یکی از این موارد اضافه کردن یک مدیر به کانال یوتیوب است. در مورد کار شما که اطلاع رسانی و آموزش یوتیوبرها می باشد در مطلب زیر این دو نکته مهم را توضیح دادم تا شما بزرگواران با آگاهی کامل از مزایا و خدمات یوتیوب استفاده کنید.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com