عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 30 خرداد 1400
بازدید : 733
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

بر اساس اعلام کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان قم، در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی گلپایگانی ۲۶۹هزار و پنج رأی و حجت الاسلام والمسلمین مهدی نیکوی ۵۶ هزار و ۵۰۴ رأی را به خود اختصاص دادند و بر این اساس آیت الله سعیدی به مجلس خبرگان رهبری راه پیدا کرد.

بیژن سلیمان پور، رئیس ستاد انتخابات استان قم، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تعداد کل آرا مأخوذه در استان قم، ۴۴۴هزار و ۹۱۸ رأی بوده که در انتخابات ریاست جمهوری؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ۳۴۶ هزار و ۱۰ رأی بیشترین رای را در بین نامزد‌های حاضر در این انتخابات کسب کرد.

وی ادامه داد: محسن رضایی میر قائد۲۲ هزار و ۹۳۱ رأی، عبدالناصر همتی۲۲ هزار و ۳۹۵ رأی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۱۷هزار و ۶۲۹ رأی؛ در مجلس خبرگان رهبری نیز، آیت‌الله سید محمد سعیدی گلپایگانی ۲۶۹ هزار و پنج رأی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نیکوی ۵۶هزار و۵۰۴ را کسب کرده‌اند.


تاریخ : یک شنبه 30 خرداد 1400
بازدید : 859
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

متاسفانه اکثر فروشگاه­هایی که مشغول فروش لوازم جانبی موبایل هستند، تعمیرات موبایل را نیز تقبل می­کنند. لازم است کمی تحقیق کنید و به جای مراجعه کردن به این افراد به نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی رجوع کنید.هیچ تفاوتی هم در برند موبایل شما برایشان وجود ندارد. قیمتی  حدودی را اعلام می­کنند و شما را مجاب به اعتماد خواهند کرد. هیچ کس از کسب درآمد بدش نمی­آید.

حتی به قیمت واسطه­گری هم که شده سفارشات این چنینی را قبول می­کنند. ممکن از یک نیروی تازه­کار درخواست کمک کنند و یا تعمیر موبایل شما را به همکاری خود واگذار کنند. در پایان هم درصدی روی آن بکشند و تعمیر موبایل را به ظاهر تقبل کنند. در ادامه مزایای مراجعه به یک نمایندگی معتبر را ذکر خواهیم کرد.

صرفه جویی در هزینه

قیمتی که توسط نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی اعلام می­شود کاملا متعارف و مقرون به صرفه است. دلیل اصلی هم حذف واسطه­ها برای خرید قطعات مورد نیاز جهت تعمیر موبایل است. یک فروشگاه محلی برای خرید قطعات مورد نیاز خود، مجبور به مراجعه کردن به همین مراکز مادر است. در نتیجه برای سود بیشتر هزینه تعمیرات موبایل شما را افزایش می­دهد.

اطمینان از اورجینال بودن قطعات

هیچ وقت پس از این که موبایل تعمیر شده را تحویتان می­دهند، نمی­توانید آن را باز کنید و به بررسی قطعات تعویضی بپردازید. اصلا چنین کاری در تخصص شما نیست و هرگز متوجه نخواهید شد که کدام قطعه اصل است و کدام یک نیست. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات شیائومی، می­توانید در رابطه با این موضوع اطمینان خاطر داشته باشد.

عیب یابی تخصصی

وقتی که موبایل شما آسیب می­بیند و دچار مشکل می­شود، تنها چیزی که از دید شما قابل تشخیص است سلامت تاچ ال سی دی آن است. برخی اوقات آسیب­های موجود چیزی فراتر از این موارد است و گاهی هم این­طور نیست و جای خوشحالی دارد. افراد سودجو از عدم آگاهی شما سو استفاده خواهند کرد و افراد نا بلد آن­طور که باید مشکلات را تشخیص نخواهند داد.

انجام تعمیرات توسط نیروی متخصص

با مراجعه به نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی می­توانید اطمینان داشته باشید که موبایل شما یک بار برای همیشه تعمیر خواهد شد. اگر از آن به درستی مراقبت کنید دیگر نیازی به مراجعه کردن به مراکز تعمیرات موبایل نخواهید داشت.

تعمیرات بدون کمترین آسیب به سایر اجزا

ممکن است در برخی مواقع نیروی­های تعمیرات موبایل کاملا سهل انگارانه کار خود را انجام می­دهند و قطعات داخلی یا بدنه موبایل شما آسیب بیشتری می­بیند. این آسیب می­تواند ظاهری و قابل تشخیص باشد و یا داخلی باشد و مجبور به تعویض قطعات بیشتری بشوید. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی چنین مشکلی نخواهید داشت.

گارانتی تعمیرات و قطعات تعویضی

تمامی قطعات تعویضی گارانتی خواهد شد و برای مدت طولانی نیازی به تعمیر مجدد موبایل خود نخواهید داشت. این یک مزیت فوق­العاده است که تنها در نمایندگی­های معتبر تعمیرات موبایل شیائومی ارائه می­شود.

سرعت در پیگیری روند کار

وقتی که موبایل نیاز به تعمیر دارد، دوست دارید در کمترین بازه زمانی تعمیر شود. بدقولی مراکز محلی شما را به سمتی می­برد که با مرکزی متعهد و معتبر همکاری داشته باشید. مطمئنا با مراجعه به یک مرکز تعمیرات حرفه­ای در کمترین زمان ممکن موبایل خود را تحویل می­گیرید.

حفظ حریم شخصی مشتری

تمامی اطلاعات موبایل شما در نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی محفوظ خواهد بود. در مراکز محلی برای تعمیر هر یک از قطعات به یک نیروی مجزا متوصل خواهند شد. این یعنی موبایل شما دست افراد بسیاری خواهد بود و این موضوع نگران کننده است.

عدم برون سپاری و پیگیری صفرتاصد

تمامی مراحل تعمیرات موبایل شما به صورت کاملا تخصصی در یک مرکز مطمئن صورت می­گیرد. می­توانید در رابطه با این موضوع اطمینان خاطر داشته باشید.


تاریخ : سه شنبه 18 خرداد 1400
بازدید : 675
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 ترامپ با هشدار نسبت به تبدیل شدن بیتکوین به ارزی مهم تر از دلار گفت: ارز غالب جهانی باید دلار باقی بماند.

وی که در زمان ریاست جمهوری خود بارها از تضعیف نسبی دلار به منظور تقویت رقابت پذیری محصولات آمریکایی دفاع کرده بود، آمریکا را وارد یک جنگ تمام عیار ارزی و تجاری با چین کرد که رشد اقتصادی هر دو کشور را کاهش داد و باعث ریزش ریزش طولانی مدت بازارهای مالی جهانی شد با این حال ترامپ در متقاعد کردن چین به خرید محصولات بیشتر آمریکایی تا حدی که مازاد حساب تجاری به نع چین را از بین ببرد، ناکام ماند.

از زمانی که بیتکوین با عبور از ۶۴ هزار و ۸۲۹ دلار رکورد تاریخی تازه ای را ثبت کرد، ارزش این رمزارز به طور قابل توجهی ریزش کرده و اکنون نیز در محدوده ۳۶ هزار دلاری قرار دارد. با این حال ارزش محبوب ترین رمزارز جهان از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون حدود ۲۳ درصد افزایش پیدا کرده است. در طرف مقابل اما دلار سالی کاملا آرام را سپری کرده تا جایی که ارزش آن مقابل سبد ارزهای مهم جهانی تقریبا بدون تغییر باقی مانده است.

مقامات دولت بایدن اگرچه تاکنون از لزوم نظارت بیشتر بر روی عملکرد ارزهای دیجیتالی سخن گفته اند اما اقدام جدی در اعمال محدودیت بر روی معاملات آن ها هم نکرده اند. گری گنسلر- رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا- نیز تا حدی طرفدار ارزهای دیجیتالی محسوب می شود.


تاریخ : سه شنبه 18 خرداد 1400
بازدید : 691
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

● من عاشق نبودم بدونم چیه عشق
صدام کردی و عشق افتاد به جونم
تو هستی یکی هست روزایی که تنهام
● دلی دلی دلی رو واسش بخونم
یکی که چشماش مثل اقیانوس
یکی که دلش گرم مث آفتابه
● یکی که همیشه وقت دلتنگی
با یه آهنگی یادم افتاده
خدا واسه تولدم امسال
● بهترین هدیه رو بهم داده

دانلود کنید:

https://parsiamusic.ir/artist/shahin-banan/


تاریخ : چهار شنبه 5 خرداد 1400
بازدید : 675
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

سردار "حسین اشتری" از آمادگی حداکثری پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات پیش رو خبر داد و اظهار داشت: نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی و قانونی مسئولیت امنیت انتخابات را عهده دار است و در واقع تحت فعالیت قرارگاه انتظامی امام علی(ع) میدان دار اصلی این مأموریت خطیر می باشد.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات پیش رو، پیش بینی ۷۰ هزار صندوق رأی شده و حدود ۳۰۰ هزار نفر از همکاران آموزش دیده بنده و عزیزان بسیج در سراسر کشور جهت تأمین امنیت صندوق های اخذ رأی در ۲۸ خردادماه سال جاری حضور فعال خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی با توصیه به نامزدها و طرفدارانشان تأکید کرد: کاندیداهای محترم و حامیانشان مرزهای "قانون" و" اخلاق" را رعایت کنند و "قانون گرایی" ملاک عمل شان باشد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان تصریح کرد: ان شاءالله بار دیگر شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم و در این ایام نیز همگان با فرزندان خود در نیروی انتظامی همکاری کنند.


تاریخ : چهار شنبه 5 خرداد 1400
بازدید : 693
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

از اتفاقاتی که ممکن است بسیار زیاد،برای باتری های گوشی پیش بیاید، متورم شدن و باد کردن آن ها می باشد..که معمولا برای اکثر کاربران گوشی اتفاق خواهد افتاد.یکی از ساده ترین و آسان ترین روش ها برا رفع تورم باتری گوشی،گزاشتن باتری در فریز هست که در ادامه ی این مقاله درباره ی آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

باتری گوشی ممکن به دلایل بسیار زیادی باد کند و متورم شود .و شما می توانید به کمک چند روش  بسیار ساده،از خراب شدن و انفجار باتری که باد کرده جلوگیری کنید.بادکردن باتری، یکی از اصلی ترین دلایل خراب شدن باتری گوشی می باشد.

 

 

چرا باتری گوشی باد می کند؟

بادکردن باتری گوشی،به طرز استفاده شما از آن کاملا بستگی دارد. و دلایل زیادی دارد.اما مهم ترین دلیلی که باعث متورم شدن باتری گوشی می شود بالا رفتن بیش از حد و غیرمعمول دمای گوشی است.که باعث می شود سلول های سازنده ی باتری از یک دیگر گسسته شوند و باتری متورم گردد.در ادامه موارد دیگری که باعث‌ می شود باتری گوشی باد کند را بررسی می کنیم.

باتری در مدت زمان طولانی در شارژ باشد.

هنگامی که قصد دارید باتری گوشی خودرا شارژ کنید.گوشی را در زمان بسیار طولانی به شارژر متصل نکنید زیرا اگرگوشی برای مدت زیادی در شارژ باشد دمای باتری بالا می رود.هم چنین، قبل از این که باتری به ۱۰۰ درصد برسد  آن را از شارژ خارج کنید و هیچ گاه گوشی را به صورت شبانه روز در شارژ نگذارید.

استفاده کردن از گوشی در زمان اتصال به شارژ

سعی کنید زمانی که باتری در حال شارژ است و گوشی به شارژر متصل است به هیچ عنوان از گوشی استفاده نکنید زیرا با این کار باعث داغ شدن باتری گوشی می شوید.برای این که گوشی در‌مدت زمان کم تری کاملا شارژ شود میتوانید آن را در حالت هواپیما بگذاریدو گزینه ی ذخیره نیروی باتری گوشی خود را فعال کنید.

مراقبت نکردن از باتری

از باتری گوشی خود به درستی  استفاده کنید.اگر از بهترین روش های مراقب باتری استفاده کنید،طول عمر باتری شما افزایش می کند همچنین از بادکردن باتری نیز جلوگیری خواهد شد.

افزایش طول عمر باتری و سالم ماندن باتری به نحوه ی استفاده شما بستگی خواهد داشت.و شما می توانید به کمک روش های بسیار ساده از باتری گوشی خود،مراقبت کنید.

 

استفاده کردن از شارژرهای تقلبی و غیر اورجینال

تا حدی  که امکان دارد از شارژرهای فابریک گوشی خود استفاده کنید ،زیرا این شارژرها با گوشی های شما سازگار تر هستند.اگر هم قصد داشتید از شارژرهای دیگر استفاده کنید از اورجینال بودن آن مطمئن شوید و حتما مشخصات روی شارژر را چک کنید که حتما  متناسب گوشی شما باشد.

استفاده از شارژرهای فیک و غیر اصلی آسیب های جدی را به باتری گوشی وارد می کند.و باعث خراب شدن باتری می شود.

 

متورم شدن باتری گوشی

ممکن است برای همه شما پیش آمده باشد که باتری گوشی شما بادکرده باشد و دلیل آن را ندانید و هم چنین ممکن است با روش های جلوگیری از متورم شدن باتری آشنا نباشید.اصلی ترین علت باد کردن باتری موبایل ،عدم استفاده درست از آن می باشد.در حال حاضر در اکثر گوشی های هوشمند امروزی از باتری لیتیوم یونی استفاده می شوند که مقاومت آن ها کم بوده و واکنش پذیر هستند.هنگامی که این باتری ها در مدت زمان طولانی در شارژ باشند،احتمال این که متورم شوند و زیاد است.این باتری ها از الکترولیت هایی که قابلیت اشتعال دارند تشکیل شده اند و ممکن است در اثر شارژ زیاد آتش بگیرند .

 

 

باتری بادکرده گوشی را چکار کنیم؟

باد کردن و متورم شدن باتری گوشی از اساسی ترین مشکلات باتری های گوشی های هوشمند است که برای کابران پیش می آید.امروزه استفاده از گوشی در همه ی امور بسیار افزایش کرده است به همین خاطر باد کردن و متورم شدن باتری های گوشی می تواند دلیل های بسیار زیادی داشته باشد.در ادامه این مقاله به سوالاتی مانند :آیا باتری باد کرده خطرناک است؟چگونه تورم باتری گوشی خودرا رفع کنیم؟چگونه از باد کردن باتری گوشی جلوگیری کنیم؟ پاسخ دهیم و روش های جلوگیری از بادکردن باتری را نیز برای شما توضیح خواهیم داد‌‌.

 

 

چگونه متوجه شویم که باتری گوشی باد کرده است؟

باتری  از مهم ترین قطعات سخت افزاری  گوشی می باشد که نقش بسیار مهمی دارد و انرژی مورد نیاز تمام قسمت های گوشی را تامین می کند.با استفاده از باتری های با کیفیت و خوب ،مقدار زیادی از مصرف انرژی باتری را کاهش دهید.

جنس باتری و هم چنین مدت زمانی که باتری به شارژ متصل باشد روی باد کردن باتری بسیار تاثیر گزار است .باتری های لیتیوم یونی مقاومت بسیار کمی در مقابل دمای بالا و حرارت دارند،و شارژ کردن زیاد آن ها ممکن است موجب انفجار باتری شود‌.

چگونه باتری بادکرده گوشی را تعمیر کنیم؟

تعمیر کردن باتری موبایل بادکرده کار بسیار پیچیده ای است و اصلا راحت نیست،و رفع کردن تورم باتری بسیار سخت است.بنابراین برای این که با این مشکل مواجه نشوید بهتر است که با انجام یک سری روش از باد کردن باتری جلوگیری کنید.

مهم ترین روشی که روی باد نکردن باتری تاثیر دارد این که است از مدت زمانی که باتری گوشی خودرا شارژ می کنید کاسته شود.تا از بالا رفتن دمای باتری جلوگیری شود و باتری داغ نشود.هرچی باتری بیشتر در معرض حرارت باشد زودتر باد میکند و متورم می شود  زیرا در اثر حرارت سلول های باتری از یک دیگر جدا می شوند.

 

 

شناسایی باتری گوشی که باد کرده است.

زمانی میتوانید تشخیص دهید که باتری باد کرده است یانه که به ظاهر باتری توجه کنید. یکی از نقص های گوشی هایی که دارای باتری داخلی هستند این است که نمی توان باتری را به راحتی از گوشی خارج کرد و مشاهده نمود و متورم شدن آن را بررسی کرد.و تشخیص دادن از روی گوشی نیز کمی دشوار است.

وقتی باتری موبایل باد می کند نشان دهندی خراب بودن است.و اگر گوشی زود باتری خالی می کند یا خیلی دیر شارژ می شود ممکن است به دلیل باد کردن باتری باشد.

.

 

آیا باتری موبایل باد کرده خطرناک است؟

اگر باتری گوشی خود را در مدت زمانی زیادی در شارژر رها کنید  باتری متورم شده ،دمای گوشی بسیار بالا رفته و باتری داغ می شود و موجب انفجار یا آتش گرفتن گوشی و باتری می شود.بنابراین نباید در ساعت های طولانی گوشی را دز حالی که به شارژر متصل است رها کنید.

 

روش های جلوگیری از بادکردن باتری موبایل

  • ·       خنک نگه داشتن باتری
  • ·       استفاده نکردن از شارژر فیک و استفاده از شارژرهای اورجینال
  • ·       در شبانه روز گوشی خود را در شارژ نگذارید.
  • ·       باتری  قدیمی گوشی خود را تعویض کنید.

 

 جهت خرید باتری اصلی موبایل به سایت fonishop.com مراجعه کنید و از گارانتی و مزیت های ان استفاده نمایید.

 

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com