عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
بازدید : 719
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

بهتر است در هنگام خرید شیرآلات توکار و متعلقات آن همگی اجزا از یک برند تهیه شده باشد تا از بروز مشکلات جلوگیری شود. در مکان های عمومی چون استفاده از دستگاه زیاد بوده به احتمال زیاد باتری جوابگوی نیاز نبوده و بهتر است از برق برای کار کردن دستگاه استفاده گردد. 4. از افراد سوء استفاده کننده از علامت خود می توانید خسارت بگیرید. سری آوا در رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود بعنوان مثال با روش pvd در رنگ طلایی و مشکی متالیک و با روش آبکاری به رنگ های طلایی 24 عیار و کروم، و با روش پوشش دهی الکترواستاتیک در رنگ های مشکی و سفید تولید گردیده است. آبکاری کروم استفاده شده در مدل آوا در برابر مواد قلیایی و نمک مقاومت خوبی دارد، اما مواد اسیدی مانند برخی شویندها بر روی پوشش شیر تاثیر می گذارد و باعث کدر شدن و ازبین رفتن پوشش در طولانی مدت می گردد. در مونتاژ شیرآلات kwc مدل آوا کاتریج های ایتالیایی و اسپانیایی sedal، kerox، stsr استفاده شده است.این کاتریج ها به دلیل ساختار و مواد مرغوب استفاده شده مقاومت بالایی در برابر رسوب و فشار وارده در اثر باز و بست و کارکرد بالا دارد.

کیفیت و دوام بالا: بدنه مدل آوا پول آوت از مرغوب ترین آلیاژ برنج تولید داخل و با استفاده از برترین تکنولوژی های ریخته گری تولید می شود و در برابر ضربه، فشار و خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار است. فروشگاه اینترنتی اصل جنس ارائه دهنده انواع تجهیزات ساختمانی و تامین کننده اصلی در این حوزه است.این فروشگاه نماینده رسمی برندهایی از قبیل شیرآلات کی دبلیو سی،چینی بهداشتی مروارید،چسنی گلسار فارس،شیرآلات شودر و شیرآلات کلار می باشد و به صورت مستقیم و با هدف حذف واسطه ها اقدام به فروش این محصولات کرده است. هنگام خرید شیر آشپزخانه کی دبلیو سی مدل آوا پول اوت کروم به چه نکاتی توجه کنیم. شیرآلات کی دبلیو سی در ایران تحت لیسانس kwc سوئیس تولید شده و از کیفیت و تنوع طرح بالایی برخودار هستند. شیرآلات درخشان با بیش از سی سال سابقه در تولید انواع شیرآلات، یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین برندهای ایرانی محسوب می شود. در گذشته قیمت برای یک ملک صرفا منطقه آن بود ، اما در حال حاضر یکی از آیتم های بسیار تاثیرگذار در قیمت گذاری یک ساختمان ، تجهیزات و لوازم به کار رفته در آن می باشد. در حال حاضر تولیدکنندگان بسیاری مشغول به تولید و طراحی شیرآلات به روز و با کیفیت هستند که در کنار کیفیت لازم بتواند سلایق مختلف از نظر ظاهری را نیز در برگیرد.

امروزه کارخانه شیرآلات شودر توانسته است با بکارگیری طراحی های لوکس این زیبایی را به ارمغان آورد. خانه استور مفتخر است همواره بهترین شیرآلات را به شما ارائه دهد . شیر روشویی شودر مدل بیزانس یکی از محصولات بسیار با کیفیت است که در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و جلوه ای خاص به سرویس بهداشتی شما می دهد. برند «لومباردی» یک برند شناخته شده ایتالیایی است که در استان Brescia و توسط برادران Gnali در اواخر دهه 1970 تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندههای شیرآلات در بازار جهانی شناخته میشود. قیمت شیرآلات با توجه به عوامل متفاوتی تعیین می شود که وزن و طرح از مهمترین آنها هستند. شیرآلاتی که ما تولید میکنیم از لحاظ کیفیت و قیمت بسیار فوق العاده می باشند و قیمت پایین آن به خاطر حذف واسطه ها است . نصب آسان و سریع و همچنین مجهز بودن به سیستم صرفهجویی آب نیز نکاتی است که نمیتوان از روی آنها به سادگی عبور کرد و جزو ویژگیهای مثبت این برند محسوب میشود. مایعریز چشمی با تنوع در اندازه و طرح، خاصبودن و ویژگیهای مثبت فراوان اغلب در محیطهای پررفتوآمد و فضاهای عمومی و اداری نصب میشود؛ اما امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی از مایعریز چشمی بهدلیل شیکبودن بیشتر در آشپزخانه و سرویسهای بهداشتی ساختمانهای مسکونی استفاده میشود.یکی از مهمترین ویژگیهای استفاده از مایعریزهای چشمی رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال ویروس و باکتری و آلودگیهای محیطی اسن.

شیر روشویی یکی از انواع شیر آلاتی است که بسیار اهمیت دارد چرا که بیشتر به چشم میخورد و باید زیبایی و طراحی خاصی داشته باشد. اگر سوراخ سینک کوچک است ابتدا یکی از این شیلنگ ها را نصب کنید و پس از اتمام نصب شیر دومی را از زیر کار ببندید. نیز فعال بوده و دکوراسیون و فضای داخلی را هر چه بیشتر به سمت فضایی لوکس و مدرن و با کیفیت سوق میدهد. با استفاده از شیرآلات شاوری آب به راحتی بر روی ظروف و یا سبزیجات ریخته می شود، زیرا استفاده از آن در هر زاویه بسیار راحت است. امروزه زیبایی هر خانه تحت عواملی چون طراحی ، لوازم خانه و … امروزه طراحی و نحوه اجرای یک سازه اهمیت بالاتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. امروزه استفاده از شیرآلات دو دستگیره نسبت به گذشته کمتر شده است. کارتریج یا مغزی استفاده شده در آن وارداتی از کشور اسپانیا میباشد. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه، مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است. ضمن اینکه عدم استفاده از مواد مضر و سمی در کلیه مراحل ساخت محصولات این کمپانی موجب شده تا محصولات «لومباردی» جزو سالمترین محصولات موجود در بازار باشد و آنطور که اعلام کرده است ساخته شده مطابق استاندارد EN817 اروپاست.

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/


تاریخ : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400
بازدید : 739
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

در پی حملات راکتی گسترده مقاومت به تل‌آویو، تمامی پرواز‌های ورودی به فرودگاه بن گوریون به یونان و قبرس منتقل شدند.

در پی حملات موشکی و راکتی نیرو‌های مقاومت به تل‌آویو تمامی پرواز‌های خروجی و ورودی به فرودگاه بن گوریون متوقف شد.

ساعتی پیش گروه‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان‌های مسکونی غزه، با ۱۳۰ موشک به تل‌اویو و شهرک‌های اطراف آن حمله کردند.

منابع فلسطینی از کشته شدن دست کم ۴ صهیونیست در این حمله و مجروح شدن شمار دیگری خبر داده‌اند.


تاریخ : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400
بازدید : 750
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

پاوان طب بزرگترین تولید کننده تخت های بیمارستانی با بیش از 25 سال سابقه تولید و سوابق درخشان   

تولیدات این مجموعه شامل انواع تخت های بیمارستانی اطفال , تمام اتوماتیک ,  لگن دار و انواع تخت های تاشو پزشکی میباشد.

 اهمیت تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی یکی از مهمترین عامل های بررسی کیفیت یک بیمارستان به حساب می آید و از لحاظ روحی و روانی برای بیمار بسیار مهم است خیلی اوقات تعداد تخت های یک بیمارستان که با آن تبلیغ می شود مبنی بر با کیفیت بودن آنها نیست و کمیت نمی تواند تضمین کننده خدمات مناسب باشد. با این که به نظر نمی ‌رسد اما تخت های بیمارستانی بسیار می‌تواند در بهبودی بهتر بیمار نقش مهمی داشته باشد. از آنجایی که بیمارستان برای بیمار نقش خانه دوم را دارد و پرسنل بیمارستان نقش خانواده آن را، از لسن جهت بسیار مهم است که تخت های بیمارستانی راحت و بهداشتی باشند. پس نتیجه انتخاب یک تخت بیمارستانی احتیاج به توجه و دقت بسیاری دارد تا بتوان از آن بهترین نتیجه و بهترین بهره برداری کرد.

 

در تولید تخت های بیمارستانی علاوه بر توجه به بیمار و راحتی پرسنل بیمارستان باید به روند خوب شدن بیمار نیز توجه داشت.

 

لازم به ذکر است خود بیمارستان و تجهیزات دیگر بیمارستانی نیز باید با کیفیت مطلوب تولید شده باشند.

 

به همین دلایل طراحی یک تخت بیمارستانی بسیار مهم است از آنجایی که طراح باید زندگی یک بیمار را درک کند و با توجه به آن تخت متناسب با بیمار و راحتی او را بسازد. برای طراحی یک تخت بیمارستانی شناخته فرآیند بهبودی بیمار بسیار در طراحی یک تخت مطلوب کمک می کند. طراح باید از ابتدا تا پایان فرایند تولید این را در نظر داشته باشد.

 

روش تولید تخت بیمارستانی

برای تولید تخت بیمارستانی از موادی از جمله فلز مواد پلیمری استفاده می شود فلزات مورد استفاده در تخت شامل لوله آلومینیومی و پروفیل هستند که باید ابتدا به کیفیت و مواد اولیه اهمیت داد سپس استانداردهای مخصوصی در ساخت آن باید رعایت شود مثل سرهم بندی قطعات. علاوه بر اینها مواد پلاستیکی نیز وجود دارد که برای کاور کردن تخت استفاده می شود برای اهمیت به بیمار و ساختن یک تخت بیمارستانی  استاندارد، باید از نظر بهداشتی و کیفیت، بهترین مواد استفاده شود و از استفاده مواد غیر استاندارد جلوگیری شود.

مراحل تولید تخت بیمارستانی

پس از انتخاب مواد مرغوب برای ساخت یک تخت بیمارستانی استاندارد و با کیفیت، مواد اولیه پس از ورود به کارگاه به قسمتبرشکاری برده می‌شوند و متناسب با طراحی اولیه زیر نظر طراح و توسط تکنسین بریده می شوند.

 

 پس از بریده شدن قطعات آنها به بخش مونتاژ می‌روند و پس از مونتاژ قطعات تخت بیمارستانی و جوشکاری آنها یک تخت بیمارستانی کامل داریم که فقط و باید برای مرحله بعدی یعنی سمباده زدن و رنگ آمیزی به بخش نهایی برود پس از گذر از بخش کنترل کیفیت خورده و بسته ‌بندی می‌شود و به متقاضی ارائه می ‌شود. 

 

 بیشتر بخوانید: مکانیزم تخت های بیمارستانی

انواع تخت های بیمارستانی

تخت بیمارستانی که اصولاً در درمانگاه ها و مراکز درمانی با توجه به کاربرد آنها استفاده می شود شامل:

 

تخت های معمولی و صاف هستند. گروه دیگرنواع تخت های بیمارستانی که ساده‌ ترین نوع تخت های بیمارستانی هستند و برای تنظیم ارتفاع و سر و پایه تخت باید با اهرم آن را تنظیم کرد.

 

تختهای بیمارستانی نیمه الکترونیک که قسمت بالایی تخت و پایین و تخت به صورت برقی تنظیم می شود.

 

تخت های الکترونیکی دیگر اگر به صورت کامل علاوه بر تنظیم ارتفاع سر و پایین تخت نیز به صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود همچنین قسمتی در وسط تخته وجود دارد که در بعضی از تخت های الکترونیکی میتوان قسمت وسط را هم کنترل کرد.

 

گزینه دیگری که تخت های تمام الکترونیک دارند این است که بیمار بدون کمک فرد دیگری می تواند در تخت، در آرامش کامل به صورت اتوماتیک، تمام عملیات تنظیم ارتفاع و جا به جا کردن سر و پایین تخت را انجام دهد.

 

از دیگر تخت های بیمارستانی که در ایران توید می شوند می توان به :

 

 

  • تخت اتاق عمل
  • تخت های ارتوپدی
  • تخت در بخش مراقبت های ویژه (icu / ccu / nicu )
  • تخت معاینه زنان
  • تخت جراحی زیبایی
  • تخت معاینه عمومی
  • تخت های بستری
  • تخت در بخش نوزادان
  • تخت بیمارستانی روانپزشکی
  • تخت احیاء (ریکاوری)
  • تخت های بیمارستانی دیالیز

اشاره کرد گروه دیگر تخت های بیمارستانی شامل:

 

تخت های تک شکن،  دو شکن، سکه شکن و تخت های حمل بیمار و تخت های ماساژ می باشند.

 

 

تخت بیمارستانی در منزل

به علاوه این که تخت هایی مخصوص بیمارانی که قادر به کنترل ادرار خود نمی باشند نیز طراحی شده که دارای سوراخی روی تخت هستند و زیر آن محل قرارگیری یک لگن است . این مدل تخت ها بسیار مناسب بیماران بستری در منزل  استفاده می شود. این روزها تقاضا به گونه ای است که این است که ترجیح می دهند از تخت های بیمارستانی در منزل برای بیماران خود استفاده کنند.

  

 

ویژگی های یک تخت بیمارستانی

 یک تخت بیمارستانی حتما می بایست دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. ارتفاع قابل تنظیم
  2. دارای ریل ها و حفاظ های کناری
  3. دارای کنترل برای تنظیم اتوماتیک تخت

 

 

در پایان باید متذکر شویم مهمترین چیز در تولید تخت های بیمارستانی استفاده از مواد مرغوب و طراحی و دیزاین مناسب با رعایت اصول استاندارد است. این روزها تخت های بسیار خوبی توسط شرکت های دانش بنیان در ایران ساخته می شوند که قابل مقایسه با تخت های خارجی هستند  مناسب شرایط بیمار و با استاندارد ساخته می شوند. 

 

 

https://pavan-teb.ir/i-9696/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C


تاریخ : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400
بازدید : 748
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

در پی طرح اظهارات ایرج حریرچی –معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی – مبنی بر اینکه ۵۱ هزار نفر از کسانی که برگه دستشان است و کرونا مثبت هستند قرنطینه شان را به فواصل چندین کیلومتری و حتی مسافرت شکسته‌اند سراغ بسیاری از مسئولان وزارت راه‌ وشهرسازی در بخش‌های مختلف حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده‌ای رفتیم که همه آن‌ها بر این نکته تاکید کردند که سامانه ماسک از سال گذشته در سیستم‌های بلیت‌فروشی آن‌ها فعال شده و اگر مسافری تست کرونایش مثبت شده باشد نمی‌تواند بلیت تهیه کند و از مسافرت او جلوگیری به عمل خواهد آمد.

محمد اسلامی – وزیر راه و شهرسازی – در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا به مسافر مشکوک یا مبتلا به کرونا در ماه‌های گذشته بلیتی برای سفر فروخته شده است و اساسا این آمارهای ارائه شده نسان‌دهنده نقص و مشکل در کدام بخش است؟ اظهار کرد: مسافرانی که به کرونا مبتلا شده باشند به هیچ وجه اجازه سفر با وسایل حمل و نقل عمومی داده نمی‌شود و نمی‌توانند بلیتی را برای سفر تهیه کنند.

وی افزود: از سوی دیگر همه مسافرانی که تست کرونای آن‌ها مثبت شده است از طریق سیستم BTS ردیابی می‌شوند و اگر قرنطینه خود را بشکنند برای آن‌ها پیامک هشدار ارسال می‌شود که باید در خانه و قرنطینه بمانند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر اساس ردیابی‌های صورت گرفته مسافران کرونایی عمدتا از شهرشان خارج نشده‌اند و غالبا سفرهای درون شهری داشته‌اند که دائما آن‌ها رصد می‌شوند و در صورت جا به جایی به آن‌ها به صورت پیامکی تذکر داده می‌شود.

اسلامی تاکید کرد: سامانه ماسک همچنان در همه شقوق حمل ونقل فعال بوده و کد ملی مسافران برای تهیه بلیت و انجام سفر با اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چک می‌شود، بنابراین کسی نمی‌تواند با داشتن پاسخ مثبت تست کرونا به سفر با این وسایل حمل و نقل عمومی برود.


تاریخ : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400
بازدید : 742
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

آب با فشار قوی می تواند انواع لایه های جرم و آلودگی را از سطوح پاک کند. به طور معمول از دستگاه کارواش صنعتی به منظور نظافت و حذف آلودگی های اماکن صنعتی و خانگی در مدت زمان کوتاه استفاده می شود. به علاوه آنکه شست و شو و تمیز کاری محیط های بزرگی بسیار زمان بر هم هست و ممکن است آن گونه که باید فرایند حذف آلاینده ها به درستی انجام نشود. دلیل آن جلوگیری از ورود هر گونه ناخالصی و زباله ی کوچک در آب ورودی به پمپ است. بطور کلی هر دستگاه کارواش صنعتی دارای خروجی آب مشخصی است، اما میزان فشار آب آن قابل تنظیم است. آبپاش های ضربه ای که قابل تنظیم هستند و 360 درجه دور نمیزنند. بخش متحرک پمپ های جا به جایی مثبت رفت و برگشت از استوانه ای با استحکام بالا تشکیل شده که جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد و دارای مقاومت بالایی است. آب بعد از عبور از فیلتر وارد پمپ دستگاه می شود. برای نشان دادن شدت و قدرت خروجی آبی که از دستگاه خارج می شود از واحد بار (bar) استفاده میشود. صفحه شیار دار دارای دو نوع پورت مکش (متصل به ورودی) و پورت تخلیه (متصل به خروجی) است.

شلنگ های دستگاه کارواش صنعتی در ابعاد مختلفی تولید میوشوند و براساس نوع کاربری میتوان از آنها استفاده نمود. با بزرگترشدن دستگاه کاربری های متفاوتی به آن افزوده می شود. در جنب مخزن دستگاه، یک عدد شیلنگ شفاف وجود دارد که نشان گر میزان مایع کف در داخل دستگاه می باشد معمولا رنگ روی دستگاه به صورت پودری و کوره ای است که دوام و مقامت بالایی دارد. در این حالت بدون پر کردن مخزن و فقط با اتصال تایمر به شیر آب تایمر آبیاری موردنظر کار میکند. کدام برندها تایمر آبیاری هوشمند و آبیاری اتوماتیک تولید میکنند؟ توضیح : برای شارژ و پر شدن این باطری توصیه میشود در بار اول استفاده این تایمر را حداقل 12 ساعت مداوم بگذارید در پریز برق بماند . کارواش های فشار قوی اغلب دارای قابلیت تنظیم فشار آب را دارند. واتر جت صنعتی بنزینی یا دیزلی به دلیل اینکه برای کارکردش نیاز به منبع برق ندارد قابلیت حمل و جابجایی بالاتری دارند. هر کدام از این نازل ها قابلیت های خاص خود را دارند. در نتیجه براساس نوع کاربرد می توان فشار دستگاه را تنظیم کرد. از این نوع نازل برای کندن خود سطح نیز میتوان استفاده کرد. این کار باعث میشود ضمن تمیز سطوح مورد نظر، سطح دچار صدمه و آسیب نشود. 

به هنگام رسیدن به فشار مورد نظر، از پمپ خارج می شود و سپس از راه شیلنگ فشار قوی کارواش، به دسته لانس و تفنگی آن هدایت می شود. در کارواش های نیمه صنعتی و صنعتی از انواع مدلهای پمپ پیستونی استفاده میشود. کاربرد دستگاه کارواش صنعتی شستشوی انواع سطوح است. به طور کلی می توان گفت که هرگونه تجهیزاتی که در کنار کارواش صنعتی بتواند کارایی این دستگاه را کامل کند، از تجهیزات کارواش صنعتی به شمار می رود. هانتر آبپاش روتیتور MP Rotator چندین جریان چرخشی آب با سرعت کم از خود ساطع می کند، که آب کمتری مصرف کند. کارواش های بنزینی در محل هایی که جریان برق در دسترس نباشد و یا استفاده از ماشین آلات برقی امکان پذیر نیست، استفاده میشود. دستگاههای کارواش صنعتی که از آن هم به عنوان دستگاههای شستشوی فشار قوی آب یا واترجت یاد میشوند توانایی از بین بردن سختترین و چسبندهترین لکهها و آلودگیها را از روی سطوح مختلف (عمودی و افقی) دارند. لوله ها و قطعاتی که رزوه های قالبی دارند در تنوع زیادی تولید می شوند که البته به همین دلیل، رزوه ها می توانند برای برخی قطعات بزرگ یا کوچک باشند.

علاوه بر موارد ذکر شده، از کارواش صنعتی می توان برای شستشو و باز کردن لوله ها و مکش لجن از دیواره و کف استخر اشاره کرد. همواره می توان الگوی پاشش را در عرض 45 فوت تنظیم کرد. پس از اتصال درست بخش های مختلف دستگاه به یکدیگر، با حفظ نکات ایمنی می توانید دستگاه را روشن کرده و از آن استفاده کنید. انرژی لازم برای عملکرد کارواش صنعتی الکتریکی همانگونه که نام دستگاه مشخص می نماید توسط یک الکتور موتور تأمین می شود. بنابراین برای شستشوی یک نقطه خاص و مشخص بیشتر کاربرد دارد. کارواش صنعتی آب گرم از لحاظ ساختار و عملکرد تا حد زیادی مشابه با مدل آب سرد دارد. همین تجهیز دمای آب خروجی را افزایش میدهد. آب خروجی از پمپ دستگاه با یک شلنگ که اغلب دارای بافت فولادی است به تفنگی دستگاه منتقل می شود. در مدل های آب گرم هر چقدر میزان فشار آب خروجی کمتر باشد میزان دمای آب خروجی بالاتر خواهد بود. وظیفه آن نیز تنظیم میزان فشار آبی است که به بیرون پرتاب و پاشیده میشود.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com