عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 30 مهر 1402
بازدید : 27011
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

اگر زمان هر جلسه تدریس را یک ساعت و نیم در نظر بگیریم نرخ هر جلسه کلاس ریاضی در سال 1402 از 90 تا 250 هزار تومان و بیشتر متغیر است و می توان گفت نرخ متوسط یک جلسه کلاس خصوصی ریاضی در سال 1402 حدود 200 هزار تومان و در سال 1403 حدود 250 هزار تومان است. قیمت تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات بیشتر است. به عنوان مثال اگر برگزاری کلاسهای ریاضی را به ایام امتحانات موکول کنید احتمالا برای کلاسهای خصوصی باید هزینه بیشتری را بپردازید. به عنوان مثال مدرسین و دبیران رسمی آموزش و پرورش برای کلاسهای خصوصی خودشان هزینه بیشتری را در نظر می گیرند. این باعث می شود معلم در کلاس بیشتر نقش یک سخنران را داشته باشد که یک سری مطالب را سریع می گوید. آموزش زبان به کودکان باعث تقویت زبان مادری آن ها شده و باعث می شود در سنین بالاتر با سرعت بیشتری پیشرفت کنند زیرا سرعت یادگیری در این سنین بسیار بیشتر است.

برگزاری جلسات با هزینه مناسب به صورت آنلاین این مزیت را دارد که دانش آموزان در تمامی شهرها می توانند از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنند و فقط محدود به دبیران شهر خود نباشند. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید مشخصات کاملی ثبت شده است. برای اینکه بتوانید یک استاد ریاضی خوب با قیمت مناسب برای کلاس های خصوصی داشته باشید بهتر است با کلیک بر روی یکی از لینک های بالا (هر کدام که مد نظرتان است) لیست مدرسین ریاضی، سوابق تدریس ایشان و مشخصات کامل اساتید را در کنار هزینه درخواستی هر استاد مشاهده کرده و خودتان تشخیص دهید چه هزینه ای برای کلاس های ایشان مناسب است. بنابراین بعضا بهتر است کمی بیشتر برای کلاسهای خصوصی ریاضی هزینه کنید و در عوض اطمینان بیشتری از نتیجه گرفتن خودتان داشته باشید. می توانید قیمت های سال 1403 را حدود 20 درصد به نسبت این قیمتها بیشتر در نظر بگیرید. تعدادی از قیمت های درخواستی اساتید ریاضی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس در سال 98 را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

تعدادی از قیمت های درخواستی اساتید ریاضی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس در سال 1402 را در ادامه می توانید مشاهده کنید. استفاده از کلاس های تدریس خصوصی آنلاین هم راهکار دیگری است که می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها در نظر داشته باشید. ممکن است یک مدرس برای هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی قیمت 50 هزارتومان را تعیین کرده باشد و مدرس دیگری 100 هزار تومان. بعضی از اساتید ثبت نامی برای تدریس ریاضی دانشگاهی در همین سایت ایران مدرس ممکن است در توضیحات آگهی تدریس خودشان ذکر کرده باشند که جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت کار می کنند. هزینه های ذکر شده در این بخش مربوط به کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در سال 98 و 99 که قرار است در منزل شاگرد برگزار شود ارائه شده است. هزینه های ذکر شده در این بخش مربوط به کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در سال 1402 و 1403 که قرار است در منزل شاگرد برگزار شود ارائه شده است. در این مقاله در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی که توسط مدرسین خانم و آقا در منزل برگزار می شود و در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل سال ۱۴۰۲ در تهران، کرج و کل ایران توضیحاتی ارائه می گردد.

در این بخش مطالبی در رابطه با هزینه و قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی ارائه می گردد. در این بخش در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و نحوه هماهنگی کلاسهای ریاضی با قیمت مناسب و ارزان توضیحاتی ارائه شده است. تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسهای تدریس خصوصی: در کلاسهای تضمینی ریاضی مدرس در صورتی هزینه دریافت می کند که شاگردش نتیجه مورد نظر را بگیرد. در ضمن مدرسی را پیدا کرده اید که رزومه متوسطی دارد و متوسط تدریس می کند و هزینه 50 هزار تومان را هم درخواست می کند. مورد بعدی که در هزینه تدریس خصوص زبان انگلیسی تأثیر دارد، میزان تحصیلات مدرس است؛ مدرسی که دارای مدرک دکتری است هزینه بیشتری را به نسبت مدرسی که دارای مدرک لیسانس است، برای برگزاری جلسات تدریس دریافت می کند. این درس می تواند به شما کمک کند در دانشگاه و یا رشته ای که دوست دارید قبول شوید و آینده خود را بسازید. این تجربه می تواند تدریس خصوصی ریاضی را به تجربه ای لذت بخش و مفید برای دانش آموزان تبدیل کند. ممکن است این سوال را داشته باشید که چگونه می توان کلاس های ریاضی را با قیمت بهتری هماهنگ کرد؟

چکیده : چنانچه در زمینه بهترین قیمت و هزینه معلم خصوصی و نرخ تدریس خصوصی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ سوال دارید مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم. به هر حال در ایام امتحانات هم پیدا کردن مدرس و معلم خوب سخت می شود و هم ممکن است هزینه های درخواستی مدرسین کمی افزایش یابد. حال اگر شما با مدرس اول کار کنید هزینه کل 1 میلیون تومان خواهد شد ولی ممکن است نتیجه نگیرید و 1 میلیون تومان شما هم از دست برود. هر چند که ارزان بودن و قیمت پایین کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی خوب و مطلوب است ولی نتیجه گرفتن شما در اولویت قرار دارد. نتیجه گرفتن شما مهمتر است و اینکه بتوانید یک مدرس خوب داشته باشید حتی اگر قیمت کلاس کمی بیشتر باشد در اولویت است. هزینه پایین در اولویت بعدی قرار دارد. مقایسه هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرستانها: به صورت کلی هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت سایر شهرستانها بیشتر است. در این مقاله در رابطه با بهترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین و مجازی توضیح داده شده و در رابطه با هزینه معلم خصوصی در منزل و نرخ کلاس های حضوری هم مطالبی ارائه می گردد.در رابطه با بهترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین و حضوری موارد زیر حائز اهمیت است.1- به صورت کلی قیمت مشخصی را برای بهترین نرخ کلاس های خصوصی نمی توان در نظر گرفت.

به هر حال افراد کمی توانایی فعالیت در این زمینه را دارند و در ضمن، زبان کنکور مهم است و کسب درصد بالا در ان می تواند در تراز کلی شخص تاثیر بسیار خوبی داشته باشد. فعالیت دارند و شما را به اوج یادگیری می رسانند. برای فعالیت در این بازار شما باید ابتدا ریال خود را در یک صرافی (مثلا صرافی آبان تتر یا صرافی والکس) به دلار یا تتر تبدیل کنید و سپس با انتقال دلار و یا هر ارز دیگری به حساب خود در بروکر شروع به معامله کنید. در ابتدا برای رزرو جلسه اول هزینه تدریس جلسه اول به مجموعه پرداخت می شود و سپس در صورت درخواست جلسات بعدی توسط داوطلب و خانواده جلسات به صورت تک جلسه رزرو و ثبت نام می گردد. استاد و مدرس اول ابتدایی دلخواهتان را اینجا انتخاب و رزرو کنید. قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل در سال 1402 و 1403 از 50 هزار تومان برای هر جلسه تا 500 هزار تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد.

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل ابتدایی تا دانشگاه سال 1403 و 1402 توضیح داده شده است. معمولا آموزشگاه روال کلاس ها را به این صورت می گذارند که برای تعداد جلسات بیشتر هزینه کمتری می گیرند تا زبان آموزان با مشکل پرداخت هزینه ها مواجه نشود. استفاده از کلاس های آنلاین تدریس خصوصی ریاضی یا حضور معلم خصوصی ریاضی در منزل دانش آموز باعث می شود دانش آموز دیگر با این مشکلات مواجه نشود و تمام انرژی و تمرکز خود را روی یادگیری درس بگذارد. به علاوه ممکن است هنگام انجام پروژهی یک درس یا تز خود با چالشهایی مواجه شوند. نرخ کلاس های تدریس خصوصی حتی به درسی که قرار است به شما درس داده شود هم بستگی دارد. اگر بخواهید برای آزمون های آیلتس و تافل آماده شوید باز هم قیمت کلاس ها مثلا به نسبت حالتی که زبان متوسطه درس داده شود بیشتر است. 7- اگر بخواهید با اساتید با سابقه که از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند کلاس داشته باشید باید حاضر باشید بیشتر هزینه کنید. یکی از مهمترین فاکتورهای مؤثر در تعیین نرخ تدریس خصوصی زبان، میزان تخصص، تجربه و سابقه کاری استاد درس است. می توانید با یکی از دوستان و یا همکلاسی های خودتان در کلاس نیمه خصوصی شرکت کنید و باز هم از این طریق نرخ کلاس ها برای شما کمتر خواهد بود.

اگر بتوانید با یکی از دوستان یا همکلاسی هایتان کلاسهای خصوصی ریاضی را هماهنگ کنید، به نسبت کلاسهای خصوصی ریاضی یک نفره، قیمت کلاسهای کمتر بوده و در نهایت برای شما ارزان تر خواهد بود. این هدف شامل یادگیری کامل درس، درک مفاهیم آن، توانایی پاسخ به سوالات چالشی درس و در نهایت به دست آوردن نمره ای خوب در امتحانات است. مزیت دیگری که این کار دارد این است که با اطمینان بیشتری در جلسه امتحان شرکت می کنید و نمره بهتری هم خواهید گرفت. آیلتس: تنها در 7 هفته با جدیدترین متد (smart) از سطح مبتدی به نمره ی دلخواهتان در آیلتس برسید. چرا که بسیاری از کارها را تنها با یک لپ تاپ، کامپیوتر یا گوشی موبایل هم هزینه تدریس خصوصی در منزل میتوانید انجام دهید. را هم میتوانید به روش های درآمد زایی اضافه کنید. دانستنی ها درباره دکارت هم از کتب قدیمی جمعآوری شده است که مسیر علم دقیق را نشان دادهاند. شاید بهتر باشد در این مسیر و با تکیه بر مهارتهایی که دارید به راهاندازی یک کسب و کار تازه فکر کنید. تدریس ریاضیات و علوم مقطع دبستان (اول تا پنجم دبستان) به صورت کاملا خلاقانه با بازی و خلاقیت و ابزارهای کمک آموزشی قصه و شعر که باعث درک بهتر کودک از مفاهیم می گردد.

اگر تا پایان این بحث با ما همراه باشید، پاسخ این پرسش را پیدا خواهید کرد. در کل برای چنین برنامهای نیز نیاز به یک دفتر کوچک و دستگاههای برای چاپ خواهید داشت. البته اگر می خواهید از اساتید تخفیف بگیرید می توانید از اوایل ترم کلاسها را با ایشان هماهنگ کنید. اگر برای شما مهم است که با یک معلم رسمی کلاس داشته باشید می توانید در همین سایت از بین اساتید معلم های رسمی را هم پیدا کنید. هر چقدر مدرس باتجربهتر و مسلطتر باشد، عدد دریافتی او هم بالاتر میرود. هزینه تدریس خصوصی چقدر است؟ اگر رزومه کاری و سوابق این مدرسین را می پسندید با انها تماس بگیرید و به صورت تلفنی قیمت تدریس خصوصی ریاضی را بپرسید. بنابراین می توانید با خود اساتید ریاضی تماس بگیرید و برای کلاس های خصوصی از ایشان تخفیف هم بگیرید. البته در هر حال می توانید کلاسها را به گونه ای برگزار نمائید که قیمت مناسب تری داشته باشد.

آیا شما در حال یادگیری زبانی خاص هستید یا یک زبان جدید را میخواهید شروع کنید؟ برای ایجاد کسب و کار اینترنتی تولید محتوا هم میتوان با سرمایههای کم از یک میلیون تومان شروع کرد. در این بخش در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی با قیمت کم و ارزان توضیحاتی ارائه می گردد. بهجای آن یک نظم و برنامه شخصی برای خود داشته باشید و کم کم کار را شروع کنید. 5- از همین الان تصمیم بگیرید در سال 1402 درس خواندن و برگزاری کلاسهای خصوصی را به تعویق نیندازید و از همان ابتدای ترم کلاس های را شروع کنید. در این بخش در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس ها و جلسات تدریس خصوصی ریاضی با قیمت کم، مناسب و ارزان توضیحاتی ارائه می گردد. عامل بعدی برای موفقیت در این درس، پشتکار است. آیا برای موفقیت در یک کسب و کار خانگی، تجربه قبلی لازم است؟ آیا امکان ضبط کلاس های آنلاین دروس دانشگاهی وجود دارد؟ در این حالت هم احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر می شود و هم اینکه با نرخ مناسب تری می توانید کلاس داشته باشید. کلاس های خصوصی آیلتس را می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین داشته باشید.


تاریخ : شنبه 29 مهر 1402
بازدید : 220
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


اینورتر iMaster بر اساس تجربه موفق شرکت ژاپنی FUJI ساخت کشور کره جنوبی طراحی شده است و همیشه اصل و اصالت ژاپنی خود را دارد. درایوهای ایمستر که با نام اینورترهای ADT نیز شناخته می شوند، جایگاه خود را در بازار پرفروش انواع درایوهای موجود در بازار ایران باز کرده اند و در انواع چهار سری عرضه می شوند. U1 C1، مناسب برای A1 و E1. سبک، کاربردهای نیمه سنگین و سنگین.

گروه صنعت لاجیک با پشتوانه چندین سال تجربه و قدرت نخبگان در این بخش می تواند با انتخاب بهترین اینورتر مناسب برای استفاده شما، فنی مهندسی ثامن این مشکل را برای شما حل کند.

ترانسفورماتور IMASTER سری U1 یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین مدل های برند IMASTER می باشد زیرا این مدل با قیمت بسیار مناسب برای استفاده عمومی طراحی شده است. این ترانسفورماتور قادر به کنترل سرعت انواع الکتروموتورها تا 5.5 کیلو وات برق سه فاز و تقریبا تمامی حالت های کنترلی و گزینه های حفاظت موتور می باشد.

ویژگی های اینورتر آیمستر مدل u1

دارای حالت کنترل V/F و انتقال حلقه باز است

دارای ورودی آنالوگ برای ولتاژ و جریان

اتخاذ بهترین الگوریتم برای کاهش تلفات موتور

فرکانس 0.01 تا 400 هرتز است

فرکانس حامل 0.75 تا 15 کیلوهرتز است

محدوده نوسان ولتاژ ورودی (-15% تا +10%)

کنترل سرعت 16 سطحی از طریق ورودی های دیجیتال

این یک کنترلر داخلی پیشرفته PID است

دارای پورت RS485 برای پشتیبانی از پروتکل Modbus RTU

قابلیت افزایش گشتاور تا 150 درصد در سرعت های پایین

امکان افزایش گشتاور راه اندازی به صورت دستی یا خودکار

امکان اندازه گیری خودکار پارامترهای موتور

ورودی های آنالوگ ولتاژ و جریان وجود دارد

دارای خردکن داخلی (امکان اتصال مستقیم مقاومت ترمز)

قابلیت اتصال کیبورد خارجی

گزینه ای برای انتخاب سیگنال کنترل ورودی به عنوان PNP/NPN

امکان کنترل موتور دیگر و تنظیم پارامترهای مربوطه

استانداردهای RoHS، CE، UL موجود است

دارای IGBT داخلی از شرکت ژاپنی میتسوبیشی است

قابلیت اتصال در کنار هم

طراحی بر اساس اینورتر فوجی ژاپنی

عمر آن بیش از 40000 ساعت است

مجهز به ترمز داخلی

 


تاریخ : چهار شنبه 26 مهر 1402
بازدید : 200
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

صاف كردن موها به روش ژاپنی یك روش محبوب برای صاف كردن موهای فر یا موج دار است. بسیاری از خانم هایی که موهای فر دارند می توانند از آن استفاده کنند. این روش می تواند یک کمک اساسی برای صاف کردن موها باشد. اما با اختلاف نظرهایی همراه است. متأسفانه ، اگر این کار به اشتباه انجام شود یا توسط یک آرایشگر کم تجربه یا تحصیل نکرده باشد، می تواند موی شما را خراب کند. به همین دلیل ، مهم است که تمام مزایا و معایب آن را درک کنید تا ببیندی برای شما مناسب است یا خیر.

صاف کردن موها به روش ژاپنی
برای صاف کردن موها روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از این روش ها به سبک ژاپنی ها است. همیشه برای مردم جهان عجیب بود که چرا چرا ژاپنی ها چنین موهای صاف و خوش حالتی دارند. ما در این مقاله از جوان ایرانی با شما درباره تاریخچه و روش حالت دادن موها به سبک ژاپنی ها صحبت می کنیم.

این شیوه از صاف کردن مو روش نسبتا جدیدی است که در برخی از آرایشگاه های زنانه به کار برده می شود. در برخی مواد به آن یوکو نیز گفته می شود. روش ژاپی صاف کردن مو نام دیگری هم دارد که به آن روش گرمایی گفته می شود.

 

صافی مو ژاپنی
این متد صافی مو مناسب خانم هایی است که موهای فر و مواج دارند؛ که موهایشان به حالت لخت و ابریشمی تبدیل می شود. چون مو از ساقه صاف می شود ؛ این نوع صافی روی موها باقی می ماند و حالت خود را از دست نمی دهد. صافی و زیبایی بی نظیری که این روش ژاپنی به موها می بخشد؛ بسیاری از خانم ها و آقایان را به خود علاقه مند می کند و اکثرا دوست دارند؛ که این روش را تجربه کنند تا موهای صاف و زیبایی داشته باشند.

 

تاریخچه صاف کردن موهای ژاپنی
صاف کردن موها به روش ژاپنی که به عنوان بازسازی حرارتی نیز شناخته می شود. در اوایل سال 2000 در شهر نیویورک رواج پیدا کرد. صاف کردن موها به روش ژاپنی برای زنانی مناسب بود که موهای فر داشتند و ساعت ها درگیر روش های شیمیایی برای صاف کردن موهای خود بودند. این روش درمانی به قدری محبوب شد که در سواحل غربی و سپس در شهرهای بزرگ کشور امریکا مورد توجه قرار گرفت. سپس به سراسر دنیا عرضه شد تا تمام مردم از این روش جادویی بهره ببرند.

چگونه کار می کند
صاف کردن موها به روش ژاپنی به محلول ویژه ای برای موها متکی است. این محلول باعث شکسته شدن پیوندهای مو می شود که به آن فرم می دهد و باعث می شود هنگام استفاده از اتو صاف کردن موها، حالت سوزنی پیدا کند. موها از محلول اشباع شده ، شسته می شوند ، با خشک کن خشک می شوند و سپس با آهن سرامیکی در قسمتهای کوچک 1/8 اینچ اتو می شوند. سپس یک خنثی کننده استفاده می شود ، که موها را در جای خود قفل می کند. کل فرآیند کار طولانی و زمان بر است.

بسته به طول مو و ضخامت آن ، می توانید انتظار داشته باشید که چند ساعت در سالن باشید.

آیا آسیب رسان است؟
اگرچه صاف کردن موها به روش ژاپنی از شهرت ایمنی خوبی برخوردار است، اما هنوز هم باعث آسیب می شود.

اگر موهای شما رنگ شده است یا سایر درمان های شیمیایی را دریافت کرده باشد ، در معرض خطر بیشتری برای آسیب رساندن به موهای خود با اصلاح مجدد حرارت قرار دارید. یک آرایشگر باتجربه باید بداند که آیا موهای شما کاندید مناسبی برای درمان به روش ژاپنی است یا خیر. سعی کنید با آرایشگر خود صادق باشید و اگر موهای شما به نوعی پردازش شده و یا رنگ شده است، در مورد آن صحبت کنید.

نکته مهم: در صورتی که موهای خود را رنگ یا مش کرده اید از این روش استفاده نکنید. باید صبر کنید تا موهای شما رشد کند و به حالت نرمال خود برگردد.

آیا دائمی است؟
این روش برای موها حدوداً شش ماه دوام می آورد که تقریباً دو برابر درمان های صاف کننده کراتین است. در حالی که از هر دو روش درمانی به عنوان “صاف شدن دائمی” یاد می شود ، اما فقط به این معنی که قابل برگشت نیست و باید صبر کنید تا رشد کند. یعنی موها صاف می مانند و موهای جدیدی که رشد می کنند دیگر صاف نیست و عمل صاف کردن موها برای آن ها نیز باید دوباره انجام شود.

مزیت این روش
اگر صاف کردن موها به سبک ژاپنی انجام شود نسبت به سایر روش های قدیمی تاثیر و ماندگاری بیشتری دارد. اما در صورتی که توسط افراد مبتدی و بدون تجربه انجام شود ممکن است به موهای شما آسیب برساند. صافی مو به روش ژاپنی دوام بیشتری دارد و در تمام جهان رواج پیدا کرده است.

قبل از مراجعه
قبل از مراجعه برای صاف کردن موها، باید آن ها را به خوبی شسته باشید و از هیچ ماده شیمیایی برای موها استفاده نکرده باشید. نرم کننده و حالت دهنده های مو نیز نباید به کار گرفته شده باشد.

چگونه از موها مراقبت کنیم
پس از درمان باید کاملاً مراقب موهای صاف جدید خود باشید. حداقل سه روز نمی توانید آن را بشویید یا آن ها را ببندید. هرگونه مواد شیمیایی اضافی فقط به موهای شما آسیب می رساند ، بنابراین تا چند روز نباید از هیچ ماده شیمیایی بر روی موهای خود استفاده کنید.

 

https://irjavan.com/%d8%b5%d8%a7%d9%81-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%98%d8%a7%d9%be%d9%86%db%8c/


تاریخ : دو شنبه 24 مهر 1402
بازدید : 28477
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

موقعی که شما در فواصل زمانی کوتاه مدتی، اینستاگرام را باز می کنید، اونوقت ترتیب زمانی در اینستاگرام بسیار بیشتر به چشم می آید. ریزش فالوور به این معنا است که بعد از خرید فالوور و پس از گذشت مدتی، شاهد از بین رفتن آن تعداد فالوور های خود باشید. اولین ضرر خرید فالوور اینستاگرام این است که ممکن است بعد از مدتی کلاً همۀ فالوورهای فیکتان حذف شود! به عبارت دیگر، کم بودن نرخ اینگیجمنت شما در اینستاگرام، نمایانگر عدم موفقیتتان در برنامههای ارتباطی، اطلاعرسانی و تبلیغاتی شماست چرا که نرخ اینگیجمنت، میزان وفاداری فالوورهای شما نسبت به حساب کاربریتان را نشان میدهد. بله، میزان تعامل شما به میزان بسیار چشم گیری کاهش پیدا می کند و گفتیم که شاه کلید الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 همین تعامل است. انجام تبلیغات کار بسیار حساسی است و گرفتن بازده به پارامتر های بسیار زیادی بستگی دارد. ربات اینستاگرام اینستامو یک نوع ابزار مدرن برای بهبود عملکرد اینستاگرام است که با استفاده از ابزارهای مختلف به کاربران، قابلیت نظارت و تسلط هر چه بیشتر صفحات اینستاگرام و جذب نمودن کاربران بیشتر و دستیابی به اهداف مورد نظر کاربران مطابق با نیازهای مختلف هر یک را فراهم می آورد، با استفاده از این ربات، به طور دائمی، تعداد کاربران زیادی به صفحات اینستاگرام اضافه می کند که به این راحتی ریزش نخواهند داشت و به دنبال کننده های دائمی کاربران مختلف تبدیل می گردند. پس با توجه به ابزار آنالیز خود اینستاگرام یا با استفاده از هر ابزار دیگری، باید بتوانید بهترین زمان پست و استوری گذاشتن را برای خودتان پیدا کنید.

این 3 ابزار معمولا تعامل خیلی خوبی رو ایجاد میکنند و برای اکثر کسب و کارها هم قابل استفاده هستند. طبیعی است افرادی که اقدام به تاسیس یک صفحه تجاری برای بهبود کسب و کار خود و افزایش فروش شان کرده اند نمی توانند به صورت دائم و همیشگی در اینستاگرام بوده و اقدام به انجام کارهایی مثل لایک کردن، کامنت گذاشتن، لایک کردن کامنت ها و … پس میتونید از یکسری چیزها مثل “Poll”، “Emoji Slider و “Question Sticker” استفاده کنید. خرید فالوور خارجی با کیفیت عالی و قابل اعتماد، به شما امکان می‌دهد تا با سرعت بالا، هدفمندانه و با هزینه مناسب، تعداد زیادی فالوور فعّال و واقعی را به حساب خود اضافه کنید. IGTV در واقع قابلیتی است که به کاربران اجازه میدهد ویدیوهایی تا سقف ۱ ساعت را بارگذاری کرده و به شکلی عمیق به موضوع مختلف بپردازند. مثلا می توانید تعیین کنید که برای مدت زمان یک ساعت تعداد 100 اکانت که با کمک فیلترهای موجود در برنامه مشخص شده اند توسط ربات اینستاگرام فالو شده و این اکانت ها در صورتی که به شما بک ندادند، آنفالو شوند. به طور مثال فرض کنید که مخاطبان شما بیشترین تعامل را در بین ساعت های 20-22 دارند و شما ساعت 24 پست بگذارید. امابه طور خلاصه باید گفت که میزان تعامل، مناسب بودن هشتگ ها و کیفیت محتوا از مهم ترین عواملی هستند که باعث دیده شدن پست ها در اکسپلور می شوند. خب بعد از محتوا میتونیم به هشتگ گذاری مناسب اشاره کنیم. تا حالا این مورد را آزمایش کرده اید که مثلا یک پیجی رو فالو کرده باشید و بعد در فید، تعداد زیادی از پست های آن پیج را دیده باشید؟ طبق این ویدئو، حسن ریوندی که تا مدت ها بیشترین دنبال کننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان بود، این موقعیت را از دست داد و صفحه فارسی بی بی سی را جایگزین آن کرد.

خرید فالوور واقعی ایرانی فعال یکی از روشهای افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام است که در این مطلب به طور کامل آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بیشتر از پیش با اهمیت و ارزش آن آشنا شوید. این در صورتی است که دیگر فالوورهای واقعی هر روز در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند. در این مطلب از انزل وب ۳۵ ترفند ساده و موثر برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را بررسی می کنیم. الگوریتم اینستاگرام در سال 2020 و 2021 صرفا به این توجه نمیکند که شما با فلان محتوا تعامل داشتید یا نه، بلکه به زمانی که اون مطلب هم ارسال شده است نگاه می کند. در نتیجه توجه الگوریتم های اینستاگرام را به سمت خود جلب می کنید. ممکن است به دنبال موضوعاتی خاص یا متفاوت باشد و این اینستاگرام است که باید تشخیص دهد علایق و عادات کاربر بیشتر به سمت چه نوع محتوایی است. اگر مدت زمان خاصی را در اینستاگرام سپری کنید، ممکن است دیگه محتوای جدیدی برای نمایش از سمت اکانت هایی که آن ها را فالو کرده اید وجود نداشته باشد. یک نکته ای که اینستاگرام خیلی اون رو دوست داره، اینه که موقعی که قابلیت جدیدی به اپلیکیشن خودش اضافه میکنه، شما ازش استفاده کنید تا اون بتونه آنالیزهای خودش رو بگیره. بعضی ها فکر میکنند دیگر اگر تعاملشان خوب باشد نیازی به پست گذاشتن و فعالیت ندارند؛ در صورتیکه هر پستی یک تاریخ انقضایی هم دارد و شما باید سعی کنید که پست های جدیدی را هم انتشار بدید. باید سعی کنید برای کپشن نویسی، وقت بگذارید. سعی کنید از امکاناتی استفاده کنید که بیشترین تعامل رو به وجود بیارند. الگوریتم اینستاگرام استوریهایی رو در بالا قرار میدهد که شما بیشترین تعامل را با آنها داشتهاید.حالا این تعامل میتونه از طریق استوری یا پستها باشد.

با داشتن تعداد بالایی از فالوورها، افراد میتوانند به نظر برسند که محبوبیت و قدرت بیشتری دارند و از این طریق به رشد و توسعه فرصتهای جدید دست پیدا کنند.برخی افراد و کسب و کارها به دنبال فالوورهای بیشتر هستند تا بتوانند بهتر و موثرتر در تبلیغات خود عمل کنند. شما با استفاده از قابلیت پست گذاشتن در حساب های چندگانه در به روز رسانی جدید اینستاگرام شما می توانید یک پست و یا استوری را به صورت همزمان در چند اکانت منتشر کنید. مزیت افزایش فالوور اینستاگرام صورت فیک این است که می توان در مدت زمانی کوتاه ( مثلا یک روز ) تعداد بسیار زیادی فالوور اینستاگرام ( مثلا 10 هزار فالوور ) را به صفحه مورد نظر اضافه کرد. می توانند بسیار موثر باشند. فالوور فیک بدون ریزش یک امر نادرست می باشد و ده ها بار تجربه خرید فالوور فیک به ما نشان داده است که این نوع از دنبال کننده ها با ریزش روبرو هستند و عمده افرادی که وعده ی فالوور فیک بدون ریزش می دهند، قصد فریب دادن شما را دارند. بلکه هم درباره آن ها وهم نوع محتوایی که از آن خوشتان آمده است. فید پست اینستاگرام صرفا درباره کسانی که آن ها را فالو کرده اید نیست. اینطوری یعنی شما محتوای با ارزش متنی تولید کرده اید که این خودش فوق العاده موثر خواهد بود. سایت دیجی فالوور بزرگترین سایت در زمینه تولید محصولات اینستاگرامی است. فرض کنید که شما دارای پیج فروشگاهی هستید و هرروز تصویری از محصولات به همراه قیمت آن ها منتشر میکنید، با این روش چگونه میتوانید به افزایش فالوور های اینستاگرام خود کمک کنید؟ سایتهای زیادی وجود دارند که محصولات مختلف اینستاگرام مثل بازدید استوری، لایک، کامنت و جذب فالوور را به شما عرضه میکنند.

اون سوالای طنز مثل چرا ناپلئون کمربند قرمز میبست؟ یکی از بهترین و پرکاربردترین روش های افزایش دنبال کننده در اینستاگرام ،خرید فالوور میباشد چرا که شما را نسبت به رقبای خود متمایز می کند و به مرور زمان، باعث افزایش درآمد تان نیز میشود و طبق آمار ارائه شده، در حال حاضر اینستاگرام یک منبع تبلیغاتی عالی می باشد که با خرید فالوور و داشتن تعداد فالوور بالا، می توانید برای دیگر برند ها و صفحات، با هزینه مناسب تبلیغ انجام دهید و درآمد عالی به دست آورید. بله، برای حذف فالوورهای فیک اینستاگرام برنامه ها و سایت های مختلفی وجود دارد اما بعضی از این نرم افزارها برای از بین بردن فالوورهای غیر واقعی از بات هایی استفاده می کنند که باعث به وجود آمدن مشکلاتی در صفحات اینستاگرامی میشود؛ پس باید در انتخاب این اپلیکیشن ها دقت نمود که در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن ها می پردازیم. این سوال نیز برای بسیاری از افراد مطرح می شود که چرا پیج آن ها با وجود تمامی تلاش هایی که می کنند باز هم خلوت است و فالوور زیادی به خود جذب نمی کند در صورتی که بسیاری از پیج های تجاری در اینستاگرام دارای فالوورهای میلیونی هستند. احتمالا به هنگام دانلود این نرمافزار با توجه به این که یک نرمافزار خارجی و پولی است به مشکلاتی برخورد کنید؛ اما خوشبختانه بسیاری از سایتهای معتبر ایرانی نسخه کرک شده این نرمافزار را تهیه کردهاند و شما به راحتی میتوانید از نسخه کرک شده این نرمافزار کاربردی بهرهمند گردید. بیشک کانالها و سایتهای زیادی اقدام به فروش فالور اینستاگرام میکنند؛ اما برای خرید فالور اینستاگرام نمیتوان به هر صفحه و وبسایتی در این زمینه اعتماد کرد. وگرنه مسلم است که میزان نمایش شما به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

اگر زمان زیادی از روز در اینستاگرام هستید، پس مسلما به دنبال محتوای بیشتری هم هستید. برای مثال میتوانید بفهمید که دنبالکنندگان شما چه ساعاتی از روز اکانت اینستاگرام خود را چک میکنند و یا جنسیت آنها چیست. شاید از خود بپرسید که رفتن به اکسپلور چه اهمیتی می تواند داشته باشد؟ این امر می تواند برای صفحه ی مورد نظر خیلی خوب نباشد و حتی سبب از دست رفتن آن شود. اما رفتن به اکسپلور اونقدرها هم که فکر میکنید سخت نیست. واقعا هم کیفیت غذات خوب باشه و اصول تولید محتوا در اینستاگرام هم که قبلا خیلی در موردش صحبت کردیم را رعایت میکنید . اما اگر بخواهید در انجام این روش زیادهروی کنید؛ قطعاً پیج خود را با مشکلات بزرگی مواجه میکنید. باید متنی بنویسید که بتوانید مخاطبان خود را جذب کنید؛ به طوری که یه جورایی مجبور به خوندن اون مطلب بشوند. سلام من یه پیج فروشگاهی تازه زدم.واسه فالوور کد تخفیف خوب میدین؟ هدف این پیج ها آشنایی افراد با جاهای دیدنی سایر استان ها یا کشورها است. شبکه اجتماعی اینستاگرام به یک پلتفرم عالی برای صاحبان مشاغل کوچک یا متوسط تبدیل شده است. این مهاجم محبوب، 480 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و مرتباً به روزرسانی های مسابقات و تمریناتش را در این پلتفرم منتشر می کند. در این مقاله تمرکز اصلی ما «جذب دنبال کنندگان جدید با تبلیغات در پیج های اینستاگرام» بوده و با جزئیات کامل آن را آموزش خواهیم داد. اگر این کار را نمی کنید، طبق تغییرات جدید اینستاگرام صفحه شما رشدی نخواهد داشت. یکی از ویژگی های اینستاگرام که چندان هم مورد توجه قرار نمی گیرد امکان ارسال یک تا سه کامنت در هر پست است. می توانید عنوان را با فونت درشت بر روی تصویر یا فیلم بگذارید تا کاربر بیشتر از چند ثانیه روی آن بماند.

زمان ارسال جایزه باید تصویر مناسبی از جوایز خود نمایش دهید. ارسال به موقع، از مهم ترین و اساسی ترین فاکتورهایی که است که اگر به آن توجه نکنید، بدون شک خیلی از زحمات شما نادیده گرفته خواهد شد. در الگوریتم اینستاگرام لایک بر چه اساسی اتفاق می افتد؟ خرید پنل تلگرام بیشتر برای چه کسانی مناسب است؟ تلگرام با شماره های مجازی و اسپم رابطه خوبی ندارد. پست هایی که برای مدت زمانی تعامل خوبی داشنتد، دیگر تعامل آنچنانی نخواهند داشت و برای افزایش ریچ در اینستاگرام و به دنبال آن جذب مخاطب جدید، باید از محتواهایی تازه استفاده کرد. یعنی اینکه همینطوری الکی یک کپشنی بنویسید، مسلما رتبه خوبی هم نخواهید گرفت. پس اگر محتوای تعامل برانگیزی بگذارید، هشتگ های نیچ خود را هم استفاده کنید و کپشنی مناسب بنویسید، دیگه باید انتظار داشته باشید که تو این صفحه هم حضور داشته باشید. اما دیگه محتوایی که نمایش داده میشه، صرفا بر اساس هشتگ ها نیست؛ بلکه بر اساس خود محتوایی که شما آپلود کرده اید، هشتگ ها و همچنین کپشنی که نوشتید خواهد بود. همانطور که در نکته 5 توصیه شده است، همانطور که در مورد هشتگ خود تحقیق می کنید، شروع به کشف آنها خواهید کرد. اگر آن را غیرفعال کنید، وضعیت آنلاین بودن دیگران هم برای شما نشان داده نمیشود. در نهایت شاید همین کامنت سبب بهبود وضعیت شما در اکسپلور اینستاگرام شود. در سال 2021 بخش کامنت و کپشن بهشون توجه خیلی بیشتری شده است. با توجه به تعاملات گذشته شما، اینستاگرام به شما یکسری محتوا پیشنهاد میدهد که باز تعامل شما با آن ها میتواند خیلی چیزها رو مشخص کند. همانطور که مشخص است افراد، بیشترین ارتباط و تعامل خود را اغلب با محتوای تولید شده توسط دوستان و اقوام خود دارند. کدوم لباستون در اینستاگرام بیشترین فروش رو داشته؟

کدوم پست های شما بهترین عملکرد رو داشتند؟ پس الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلور باید تمام تلاش خودش را انجام دهد تا بتواند بهترین و مرتبط ترین پیشنهادهای ممکن رو به کاربران نشان دهد. با استناد به این جمله می گویند که ای بابا تا الان که نتیجه گرفتم با این متد؛ از این به بعد هم می گیرم! سپس باید روی ثبت سفارش کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید. همیشه یک پیشنهاد ویژه و رد نشدنی نیاز است تا به دعوت به اقدام شما پاسخ صحیح بدهند. برگزاری مسابقات، مخصوصاً مسابقاتی که افراد بتوانند در استوری رأی مورد نظر خود را بدهند یکی از مواردی است که در شناخته شدن پیج و افزایش فالوور اینستاگرام تأثیر مطلوبی خواهد داشت. این بدان معناست که باید هر روز عکس، فیلم، استوری و محتوا را در صفحات خود منتشر کنید. واقعیتی مهم در مورد همه صفحات اینستاگرام:فالوورها را بیشتر درگیر خود می کنید هر چه زمان بیشتری را صرف برنامه کنید، . در ادامه ما 10 کاربری که بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام را دارند به شما معرفی میکنیم و پس از آن شما قضاوت کنید که آیا این افراد ارزش این همه فالوو شدن را دارند یا خیر! در ادامه با ما همراه باشید! به گزارش جامجم آنلاین، هنر پیچیدهی عکاسی را در دسترس همه قرارداده است. به طور خلاصه این مقاله، 13 تم اینستاگرام و قالب پیج اینستا خلاقانه و جذاب را معرفی کرد. واقعیت این است که بهترین روشهای افزایش فالوور را من در قسمتهای بالا معرفی کردم، یعنی روشهایی که کاملاً طبیعی و البته رایگان هم هستند.

واقعیت این است که ما در اینستاگرام، به دنبال مهمترین چیزهایی که هستیم کسب درآمد بیشتر، افزایش فروش و همینطور افزایش فالوور است. چه چیزهایی را در نظر می گیرد؟ چه کسی به فالوور نیاز دارد؟ او در اینستاگرام حدود چهل و دو میلیون و شصد هزار فالوور دارد که در حال افزایش است. اما این که چطور در اکسپلورر دیده شویم باز خودش بحث جدایی است. یعنی چطور ابتدا میزان ریچ (Reach) را و سپس تعداد لایک را افزایش دهیم. میزان ارتباط شما با فالوورها، برای اینستاگرام اهمتی بسیار بالایی دارد. البته احتمال آن هم هست ولی این احتمال بسیار اندک است و اگر هم فالو کرده باشد مطالب قبلی صدق می کند و باز این مقدار نمی تواند از تعداد فالوورهای شما فراتر برود. خیلی واضح هستش که اگر شما پست خودتون را موقعی ارسال کنید که فالوورهای شما بیشتر در اون زمان آنلاین هستند، شانس خودتون رو برای تعامل بیشتر افزایش خواهید داد. با بهره مندی از گزینه ی خرید لایک اینستاگرام نه تنها میزان لایک پست های شما بیشتر خواهد شد بلکه در اولویت الگوریتم های اینستاگرام قرار خواهید گرفت و این امر سبب می شود که به راحتی در جستجوهای انجام شده ، مشاهده شوید. از نتیجه ای که خواهید گرفت حتما متعجب میشوید. حتما از کلمات کلیدی کسب و کارتان استفاده کنید. از این رو، اگر قصد دارید به کسب و کار خود رونق ببخشید و در آمد خود را بالا ببرید، می بایست یک پیج اینستاگرام با حداقل 2000 فالوور خریداری نمایید و محتوا های تبلیغاتی خود را در آن با فالوور های خود به اشتراک بگذارید.


تاریخ : شنبه 22 مهر 1402
بازدید : 85433
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

بهار زود هنگام در کنار پل ورسک - تابناک - TABNAK آن موقع این کاخ محلی برای ملاقات های عمومی شاه عباس با مردم و همچنین پذیرایی رسمی شاه از میهمانان ایرانی و فرنگی شد. در زمان شاه عباس دوم باغ و کاخ چهلستون همانطور که گفتیم به وظیفه خود در پذیرایی کردن از میهمانان و برگزاری ملاقات های عمومی شاه با مردم ادامه داد و می توان گفت به یکی از اصلی ترین ساختمان های اداری و حکومتی در آن زمان اصفهان تبدیل شد. و خطوط اصلی تقسیمات بنا که ترکیب زیبایی از نقاشی و کاشیکاری و سایر تزئینات متعدد و متنوع هستند این اثر با شکوه را به صورت یکی از بارزترین نمونه های معماری دوران صفویه درآورده است. ساخت این عمارت در زمان شاه عباس دوم ادامه پیدا کرد و قسمتهای زیادی مثل تالار آینه، تالار بیست ستون، اتاقهای بزرگ شمالی و جنوبی تالار آئینه، ایوانهای دو طرف سالن پادشاهی و حوض مقابل تالار به همراه تمام تزئینات آئینهکاری، کاشیکاری و نقاشی دیوارها و سقفها به آن اضافه شد. بازار خان در در دل خودش بازارهای کوچکی و بزرگی زیادی را جای داده که هر کدام مربوط به صنف خاصیست. این مجموعه شامل ۳۳ آکواریوم پنج تا ده متری میشود که بهصورت تونل ۳۵ متری، حجم ۱۰۸۰ مترمکعب آب را در خود جای میدهد. در طبقه دوم این بنا یک پایاب هشت ضلعی میبینید که در عمق ۱۰ متری زمین قرار گرفته است. فضای جلو خان مسجد جامع یزد: اگر از درگاه شرقی مسجد جامع یزد وارد آن شوید، در قسمت رو به روی درگاه اولین چیزی که نظرتان را جلب خواهد کرد، یک حوض هشت گوش زیبا و همچنین ستونهای کوتاه مرمری با نقوش کندهکاریشده از حیوانات و گیاهان است. به طور کلی در عمارت تاریخی چهلستون نقوش ترکیبی دیوارها و سقف تالار که در قالبهای زیبای لچک و ترنج قرار گرفتهاند.

لذا در جستار کنونی، بررسی شیوه اجرا، تنوع نقوش و اشکال هندسی توپیها، تنها در مسجد جامع یزد مدنظر قرار گرفته است. این کاخ به شیوه برونگرا ساخته شده است و کاخ هشتبهشت اصفهان تقلیدی از آن شمرده میشود (رجوع کنید به آصفزاده، همانجا). • این بنا متعلق به دوران صفویه است و بنای تاریخی بسیار مهمی در اصفهان محسوب میشود. ارمنیان اصفهانی، از سالهایی بسیار دور در این شهر زندگی میکردند و بیشتر آنان شامل ارمنیهایی میشدند که در زمان شاه عباس اول صفوی یعنی در سال ۱۰۱۴ از شهر جلفا در کرانه رود ارس به اصفهان کوچ کرده و در کنار زاینده رود زندگی جدید خود را آغاز کردند. در زمان شاه عباس ارامنه به اصفهان مهاجرت کردند و در محله جلفا اقامت کردند و این بنای تاریخی را هم برپا ساختند. ورود به این بنای تاریخی عظیم و باشکوه برای عموم مردم آزاد است و شما میتوانید هر روز، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۴ تا ۱۶:۳۰ عصر از آن بازدید کنید. ستون های عظیم تالارهای ۲۰ ستون و تالار آینه که هر یک از آنها تنه یک درخت چنار است. بر اساس متنهای نوشتهشده درباره کاخ هشتبهشت، آنچه امروز از این کاخ باقیمانده است تفاوت بسیار زیادی با شکل اولیه این عمارت دارد؛ تغییراتی که ناشی از سلیقه مالکان خصوصی این بنا بوده و باعث نابودی بخشهای زیادی از این کاخ مثل نردهچوبهای زرنگار، قالبها و جامهای بلور، درختان تناور چنار و آبنماهای متعدد شده است. حوض بزرگی در جلوی ایوان کاخ داخل حیاط مجموعه قرار دارد، ایوان کاخ شامل ۱۸ ستون چوبی محکم و زیبا از چوب چنار و کاج و به ارتفاع ۱۴ متر هست که ۴ ستون آن بر روی ۴ شیر سنگی قرار دارد که از دهان شیرها آب به داخل حوض مرمری وسط ایوان فواره میکند، و در انتهای ایوان نزدیک در ورودی تالار ۲ ستون با ارتفاع ۱۲ متر قرار دارد، طول ایوان ۳۸ و عرض آن ۲۷ متر میباشد سقف ایوان از قابهای چوبی زیباو آینه کاری های حرفه ای تشکیل شده .

انعکاس تصویر بیست ستون در استخر بزرگ عمارت که مانند این است که این عمارت چهل ستون دارد. این عمارت با مساحتی نزدیک به 2120 مترمربع، درواقع بخشی از مجموعه بزرگ جهاننماست که به دستور شاه عباس صفوی در اصفهان ساختهشده و بهعنوان حلقه اتصال چهار باغ معروف اصفهان و مجموعه نقشجهان شناخته میشود. این کاخ جذاب با نقاشی ها و آینه کاری های فوق العاده اش بسیار زبان زد گردشگران است. فوق العاده زیباست. به هر طرف که می نگرید آینه ها چشمها را خیره زیبایی خود می کنند. در این قسمت نقاشی های فوق العاده زیبا چشمان شما را مجذوب خود خواهد کرد. حالا اگر دلتان می خواهد در مورد تونل آکواریوم اصفهان و ماهی های عجیب و غریب آن بیشتر بدانید خواندن این گزارش را از دست ندهید. درب قدیمی و اصلی در سمت شرقی باغ موزه چهلستون قرار دارد و جالب است بدانید این باغ موزه سه ورودی دارد. جالب است بدانید که عمارت دیگری هم به نام چهل ستون در ایران وجود دارد که شاید به اندازه مجموعه اصفهان مشهور نباشد، اما قدمت بیشتری دارد. این بنا در میدان آزادی (سبزه میدان) شهر قزوین قرار دارد و معماری آن به صورت یک ساختمان هشت ضلعی دو طبقه با مساحت تقریبی ۵۰۰ متر مربع است. این دوره با سقوط اصفهان به دست افغانها و سرنگونی صفویان در سال ۱۱۳۶ هجری قمری/۱۷۲۲ میلادی به پایان رسید. بنیانگذار پادشاهی صفوی، شاه اسماعیل یکم است که در سال ۸۸۰ خورشیدی در تبریز تاجگذاری کرد و آخرین پادشاه صفوی، شاه سلطان حسین است که در سال ۱۱۰۱ خورشیدی از افغان ها شکست خورد و سلسلهٔ صفویان برافتاد. به دستور شاه عباس یکم (معروف به شاه عباس بزرگ، نام دارترین پادشاه دورهٔ صفویان) در وسط کاخ بیستون عمارتی ساخته شد. سیر تحول طراحی باغ در دورهٔ صفویه نیز همانند زنجیرهای به دورهٔ تیموریان مرتبط بوده و در دوران قاجاریه به علت ارتباطات فرهنگی گسترده ایران با اروپا نشانههایی از از الگوی باغ سازی اروپایی در باغهای ایران نفوذ کرد و در دوران پهلوی به علت سهولت تردد بین ایران و دیگر کشورهای اروپایی احداث باغها و پارکهای اروپایی یا آمیختهای از آنها رواج یافت.

↑ حاتم، معماری اسلامی ایران در دورهٔ سلجوقیان، ۴. حمام خان از دیدنی های تاریخی یزد به شمار میرود که در سال ۱۳۷۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. شاه عباس اول، کوشکی درمیان باغ عمارت چهلستون بنا نهاد که این کوشک هسته اولیه کاخ را تشکیل داد که تالار میانی کاخ چهل ستون و غرفه های چهار گوشه آن را در بر میگرفت. این گونهها بر اساس یک سری مطالعات، انتخاب و در اینجا کاشته شدهاند. بهطور معمول در دو طرف این محور درختان سایه انداز کاشته شدهاست. نماد خاص این گنبد به راحتی از دور نمایان می باشد. این کاخ شامل تالار ۲۰ ستون، تالار آینه و اتاق های شمالی و جنوبی هست، گنبد و سقف کاخ نقشها و طرحهای رنگی و زیبایی دارد. به واقع این تالار ارزشش را دارد که ساعت ها به آن خیره شوید و از زیبایی های آن لذت ببرید. این بازار، مرکز تولید و فروش انواع مصنوعات فلزی و مسی است که به دست مسگرهای یزدی، با برجسته کاری و طرح های اسلیمی و هخامنشی تزئین شده اند؛ ظروف آشپزخانه و صنایع دستی تزئینی مسی از جمله این تولیدات هستند. باغ صخره ای: در انتهای باغ گل ها زمینی به وسعت 2500 متر مربع قرار دارد که مخصوص کاشت گیاهان صخره ای مثل انواع کاکتوس ها و گیاهان تیغ دار است. در منتهاالیه غربی تالار، اتاق کوچکی قرار دارد که با گلدانهایی تزیین شده است. در گذشته تمامی ستون ها را با شیشه های رنگی و آینه تزیین کرده بودند.

تالار آینه و دو اتاق بزرگ شمالی و جنوبی آن، تالار هجده ستون، ایوان های اطراف سرسرای پادشاهی و همچنین حوض زیبا و بزرگ مقابل تالار که با نقاشی، آینه کاری و کاشی کاری دیوارها و سقف ها انجام گرفته بود، از جمله تغییراتی بودند که شاه عباس دوم دستورات آن را داده بود. بخش زیادی از آن در طول زمان به دلیل ساخت و سازهای نا به جا در اطراف آن و سهل انگاری مسئولین وقت، از بین رفته است. جنگهای طولانی در افغانستان، قصر چهلستون را نیز تا حدود زیادی ویران کرد. روایت است که شاهان قاجاری نیز تصاویری از خود به دیوارهای چهلستون میافزودند. عمارت چهلستون یکی از 9 باغ ایرانیست که در فهرست یونسکو به ثبترسیده است. مجموعهای از این باغها كه در امتداد چهارباغ شکل گرفته بودند، یكی از شالودههای اصفهان عصر صفوی را شكل میدادند و نقش باغ چهلستون از این جنبه ممتاز است؛ زیرا حلقه وصل این شالوده و شالوده دیگر شهری، یعنی مجموعه نقشجهان بوده است. زیرا حلقه وصل این شالوده و شالوده دیگر شهری یعنی مجموعه نقشجهان بوده است. درهرصورت این مکان یکی از راههای ارتباطی در شهر اصفهان بوده و دو مکان با نامهای چهارباغ عباسی را به چهارباغ بالا و جلفا وصل میکرد.

گنبد این کلیسا، بلندترین در میان گنبدهای کلیساهای جلفا است. بعد آن با یک تابلوی کوچک روبهرو میشویم که ما را به سمت محله قدیمی جلفا هدایت میکند. در ادامه با این ۴ کتیبه بیشتر آشنا میشویم. یک نوار زرد زیبا هم از بالای سر ماهی تا اطراف لب ها ادامه پیدا می کند. در ادامه به صورت جداگانه هر کدام از این بخشها را مورد بررسی قرار میدهیم تا با لیست پرندگان باغ پرندگان اصفهان نیز بیشتر آشنا شوید. در سال ۱۰۱۳ قمری با شروع دوبارهٔ جنگهای ایران و عثمانی و قرار گرفتن جلفای قدیم (جوغا) در مسیر این لشکرکشیها، شاه عباس تصمیم گرفت به دلیل ناتوانی نظامی در جنگ با عثمانی از سیاست عقبنشینی به همراه انتقال جمعیت بومی منطقه به داخل ایران استفاده کند. شیخ جابر انصاری در خاطرات خود آورده است، آینه هایی که هر فردی را تا فاصله 180 متری کاخ نشان می داد را کندند و به همراه درب های معروف به خاتم و همچنین تابلوها نفیس را کنده و به عمارت مسعودیه در تهران انتقال دادند. باغ چهلستون نیز به تمامی باغ های اطراف خود در محدوده خیابان چهارباغ و میدان نقش جهان نیز دسترسی داشت. موزه در یکی از ساختمان های اطراف کلیسا است که باید دیده شود. 18 ستون با پایه های چوبی و سنگی بخش اول ایوان را به خود اختصاص داده است. امروزه کاخ چهلستون با عنوان موزه، پذیرای علاقمندان به آثار اصفهان قدیم می باشد. آب جاری که امروزه نیز در حوض سنگی وسط میانسرای بنا جریان دارد، از قناتی در پنجکیلومتری شمال غربی سنندج به این نقطه آورده شدهاست. پیادهروی از نقش جهان تا چهل ستون، برای گردشگرانی که به ساختمانهای تاریخی علاقهمند هستند، بسیار ارزشمند است؛ چون فرصتی پیدا میکنند تا حال و هوای نقش جهان را در ذهن خود مرور کرده و برای بازدید از یک عمارت تاریخی باشکوه که در وسط یک باغ زیبا قرار دارد، آماده شوند.

یک بخش که بر 18 ستون چوبی و رفیع استوار است چهارستون وسط که روی 4 شیر سنگی قرارگرفته. این قسمت بر دو ستون قرارگرفته و سراسر آن مزین به آیینهکاری وسیع و پرکاری است. مسیحیان قدیمی و پیروان راستین حضرت مسیح در گذشته بر این باور بودند که در روز برگزاری این جشن، آب زاینده رود مقدس می شود و یا به عبارتی دیگر آبی مقدس در آب زاینده رود جاری می گردد! آب باغ در گذشته از شاخهای از مادی «فدن» تامین میشده است. هنر باغ سازی مانند معماری تابع عوامل و شرایط طبیعی هر محیط بوده که وجود آب و خاک بارور از جمله آنهاست. در یزد بر سر راه بادهایی که از طریق بادگیرها به محیط خانه وارد میشد، حوضچههای کوچکی قرار میدادند که هم هوا را خنک میکرد و هم در گوشه و کنار آن از موادغذایی نگهداری میشد. علاوه بر این روی درهای چوبی مدخل ورودی و حجرههای مسجد طرحهای هندسی کندهکاری شدهاست. سردر ورودی(عکس شماره2: سردر ورودی مسجد)این مسجد در دوران شاهرخ و دوره تیموری ساخته شده که در سال 1313 سی و یک تیرماه ثبت ملی شد در سردر ورودی مسجدجامع مقرنس و کاشی کاری هایی به خط ثلث سفید روی کاشی های لاجوردی(عکس شماره 3) به کار رفته است همچنین سردر مسجد جامع یزد 47 متر ارتفاع دارد. چه لذتی دارد در یک عصر پاییزی در چنین ایوانی بنشینیم و چای بنوشیم. این سالن با شکوه که بر گنبدی منقوش استوار است با لچکیهای رنگارنگ و طرح های طلایی و شفاف از شاهکارهای هنری آن عصر محسوب میشوند. دیدنی های اصفهان به قدری اعجابانگیز و بیشمارند که تنها یک روز نمیتوان از تمام آنها بازدید کرد و باید وقت صرف کرد و با دقت زیباییهای این شهر بینظیر را کشف کرد.

تا بالاخره در سال ۸۱۹ هجری قمری به دست «شاهنظام کرمانی» و در زمان شاهرخ میرزا کارش تمام شد و علاوه بر آن، به دستور شاهنظام کرمانی، اسامی امامان شیعه نیز بر کتیبۀ ایوان مسجد نوشته شد و القاب شاهرخ میرزا هم بر کتیبۀ سردر مدخل بزرگ مسجد با کاشیهای ظریف و زیبایی منقوش شدند. چهار ستون میانی این بخش، بر روی شیرهای سنگی قرار گرفته اند. روایات بسیاری درباره ساخته شدن این مجموعه بزرگ گفته شده است. بعد از این انتخاب شهر به سرعت در مسیر توسعه قرار گرفت و شروع به ساخت و ساز ساختمان ها و عمارت های بزرگ کرد. رستوران خوان دوحد یزد و رستوران هتل باغ مشیرالممالک از رستوران های خوب شهر یزد محسوب میشوند که با معماری و تجهیزاتی سنتی، آماده ارائه غذاهای لذیذ و متنوع در محیطی آرامشبخش است. یزد یکی از بالاترین تعداد کافه و رستوران را نسبت به جمعیت شهر داراست. تا آن زمان، این باغ در خارج از مرکز شهر یزد واقع بود و تعداد زیادی از درختان آن به قدری بود که از دور نیز قابل مشاهده بودند. 1336ـ 1340ش؛ عزیزالدین وکیلی فوفلزائی، درةالزمان فی تاریخ شاه زمان، کابل 1337ش؛EIr., s.v. همه خیابانهای اطراف قصر مشجر بوده است (رجوع کنید به وکیلی فوفلزائی، ص 381ـ382؛ کهزاد، ج 2، ص 73ـ 77). توپ معروفِ زبَر زنگ، که به دستور زمانشاه ساخته شده بود، در مقابل ایوان قصر قرار داشت (وکیلی فوفلزائی، ص381).بنای اولیه بعدها ویران گردید و چهلستون کنونی به دستور عبدالرحمان (حک: 1297ـ1319) ساخته شد (کابلزمین،2007). سنگ شیرها و مجسمههای سنگی اطراف حوض و داخل باغچهها تنها آثاری است که از دو قصر باشکوه دیگر صفویه یعنی آئینه خانه و عمارت سرپوشیده باقیمانده و به این محل منتقل شدهاست. زیبایی های این نقاشی را تنها باید دید و هیچ توضیحی نمی تواند زیبایی آن را وصف کند. سعی کردیم به اختصار تاریخچه ای از به وجود آمدن باغ و کاخ چهلستون را برای شما به رشته تحریر درآوریم، اما قصد داریم تا همراه شما گشتی مجازی نیز به مجموعه زیبای چهلستون داشته باشیم و با قسمت های مختلف آن بیشتر آشنا شویم.

این عمارت دو طبقه، با تالار مجلل و ازارهها و پلههای سنگی، دارای دو اتاق در طبقه اول و دو شاهنشین در طبقه دوم بود و در طرفین ایوان اصلی، راهروهایی برای دسترسی به تالار و طبقه دوم قرار داشت. برای کاخ چهلستون کارکردهای گوناگونی تصور شده است، از جمله آنکه محل انجام دادن مراسم سیاسی (اهری، ص 17ـ18) یا اقامتگاه خصوصی شاه در برخی ایام سال بوده است.ب) دیوانخانه صفوی (چهلستون قدیم). از آنجایی که باغ این عمارت، نقطه اتصال بقیه باغهای شهر اصفهان است، دسترسی آن به دیگر بخشهای فرهنگی و گردشگری آسانتر است. آثار پراکندهای از دوران صفویه مانند سردر «مسجد قطبیه» و سردرهای «زاویه درب کوشک» آثاری از «مسجد درب جوباره» یا «پیر پینهدوز» و «مسجد آقاسی» که بر دیوارهای ضلع غربی و جنوبی باغ نصب شده است. ستونهای کاخ از جنس چوب هستند و چهار ستون مرکزی بر روی چهار شیر سنگی واقع شده است که در مجموع ۲۰ستون میشوند. آیا قبل از خواندن این مطلب میدانستید که این عمارت در واقع بیست ستون دارد؟ زیر کل بنا، یک زیرزمین سرتاسری وجود دارد که در گذشته از ضلع شرقی آن جوی آبی عبور میکرده و باعث کاهش دما و طراوت، مخصوصا در فصلهای گرم سال میشد.

حوض بزرگداخل حیاط نمای خیلی زیبایی به مجموعه داده و در واقع باعث طراوت حیاط شده است. این موقعیت باعث شده است تا محبوبیت باغ پرندگان برای گردشگران افزایش یابد چرا که به آن ها اجازه دسترسی به سایر بخش های مجموعه ناژوان را می دهد. ایوانی با بیست ستون در همان لحظه ورود چشم های گردشگران را به خود خیره خواهد کرد. همچنین این پارک دارای تله سیژ میباشد که گردشگران را بر فراز رودخانه زاینده رود به حرکت در میآورد. این حمام تاریخی که از دوران صفویه بر جای مانده است به دلیل مشخص نشدن شیوه گرم شدن آب آن، به حمام اسرارآمیز شیخ بهایی هم معروف است. این بنا با داشتن قسمتهای کامل و دستنخوردۀ حمام قدیمی که عبارتند از: هشتی، راه پله ورودی، فضای ورودی و حوضچههای متعدد آب گرم و سرد، خزینه، اتاق استراحت، شاهنشین، گرمخانه و… ازآنجاییکه اصفهان جزو شهرهای چهارفصل ایران محسوب میشود، در طول سال میتوانید حداقل سه آب و هوای مختلف را در آن تجربه کنید؛ زمستان سرد، تابستان بسیار گرم و بهار و پاییزی معتدل و مایل به گرم و خشک. با فرا رسیدن بهار 7 شبانه روز در کنار سی وسهپل اصفهان، مراسم جشن برپا میشده و در این مدت پل را چراغانی و گاهی گلریزان میکردند. این ساختمان با کاشیهای لاجوردی رنگ به شکل ستاره چهارپر و اشکال دیگری به شکل کثیرالاضلاع فیروزهای رنگ زینت یافتهاست. به هر گوشه ی وسعت ۶.۴ هکتاری این باغ که بنگری، گویی نشانه ای از بهشت را می بینی که تو را به دنیای دیگری می برد. ولی در حقیقت واژه چهل در نام این عمارت نشانه کثرت است.


تاریخ : سه شنبه 18 مهر 1402
بازدید : 62434
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

شیرهای دریایی موجودات بسیار دوست داشتنی و مهربانی هستند و شما میتوانید بازی با این موجودات جذاب را در پارک آبی آتلانتیس تجربه کنید. از طعم دهنده های کوشاری می توان به سرکه، نمک و فلفل اشاره نمود که مزه ای خاص و دوست داشتنی به این غذا می دهند. سرت را به درد نیاورم ؛ خسته شده ام ؛ از این زندگی ای که همه ی خوبی هایش مال بعد از مرگ است بیزارم ؛ باورت می شود ؟ قطعا این تعداد رستوران در یک مرکز خرید به خوبی تمامی سلیقه ها و ذائقه ها را پوشش خواهد داد. رستوران اسکای در منطقه مارینا واقع شده است و دسترسی بسیار خوبی از کل شهر دبی دارد. با این حال ، در خارج از هتل ها رستوران ها اجازه سرو به مشروبات الکلی وجود ندارد. همچنین صبحانه نیز سرو می شود. اگر گوشت شتر را به عنوان کباب نمی پسندید می توانید پیتزاهایی که با این گوشت تهیه می شوند را بچشید. این شهر جاذبه های گردشگری فوق العاده ای داره که از مهم ترین اونا می شه به برج خلیفه که بلند ترین آسمان خراش دست ساز بشر تا به امروزه، برج العرب که مجلل ترین هتل خاور میانه و یکی از بلند قامت ترین هتل های جهان محسوب میشه، آکواریوم دبی که رکورد بزرگ ترین پنل آکریلیک جهان رو در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسونده، فواره های رقصان دبی که تماشایی ترین نمایش فواره ای جهان رو به اجرا میذاره، مسجد جمیرا که از زیباترین و معروفترین مساجد این شهره، محله بستکیه که نشان از زندگی مردم دبی در قدیم داره، مدینه الجمیرا و جزایر پالم که به عنوان هشتمین عجایب جهان شناخته شده و موزه دبی اشاره کرد.

افرادی که در حرفه مد مهارت دارند، مکان مناسبی برای نمایش استعدادها و خلاقیت خود و همچنین کار، زندگی یا بازی در منطقه پیدا میکنند. در کل، طراحی به صورتی بوده است که بر پایداری تأکید کند. دبی در سواحل جنوب شرقی خلیج فارس واقع شده است و یکی از قطبهای گردشگری دنیا محسوب میشود. گلف باز مشهور تیگر وودز(به انگلیسی: tiger woods) چندین توپ گلف را به خلیج فارس پرتاب کرد. به عنوان یکی از ۱۰۰ دوره آموزشی برتر گلف در دنیا شناخته شده است. این مجموعه با کادری مجرب و متعهد و همکاری با بیش از ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی متنوع، در حال حاضر ارائه بهترین خدمات به شرکت های مسافرتی داخلی و بین المللی را بر عهده داشته و با استفاده از دانش و ابزارهای قوی برای خلق خدماتی برتر به جلب رضایت کامل مشتریان خود می اندیشد. درهم با قانون ویژه صندوق بین المللی پول ارتباط دارد. در کنار دسترسی مسافرین عزیز به اجناس متنوع و مختلف با تخفیف های باورنکردنی، مرکز خرید اوت لت دبی امکانات بی نظیری هم در خود جای داده که باعث جلب رضایت مراجعه کنندگان شده است؛ ارائه سرویس ویژه اطلاعات برای خدمات و مشتریان در کنار امکانات بهداشتی و کمک های اولیه، امکان دسترسی ویلچر به جاهای مختلف مرکز خرید، کافی شاپ و رستوران، اینترنت وای فای رایگان، اتاق استراحت و انتظار، خودپرداز، اتاق بازی کودکان و بخش تحویل امانت و نگهداری چمدان مسافرین از جمله امکانات جذاب در اوت لت مال دبی است. پیشنهادات ویژه در فروشگاههای محل موجود خواهد بود و غذای با مضمون به فضای هالووین اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است که کارت پلاس اوت لت فقط یک روز اعتبار دارد و در همان روزی که آن را تهیه می کنید باید از آن استفاده نمایید. مسجد بزرگ دبی دارای معماری فوق العاده زیبایی می باشد که بلندترین مناره شهر دبی به ارتفاع 70 متر نیز در این مسجد قرار گرفته است.

از دیگر ویژگیهای این هتل می توان به زمین تنیس آن که دقیقا در بالای برج قرار دارد و نیز رستوران زیر آب اشاره کرد . دبی مارینا مال یکی دیگر از مراکز خرید دبی است که به دلیلی نزدیکی به ساحل و چشم اندازی زیبا افراد زیادی را به سمت خود جلب می کند. این سرسره شمار را به سمت یک تونل شیشهای که از زیر آن کوسهها عبور میکنند هدایت مینماید. این بزرگراه به موازات خط ساحلی از مرکز شهر به سمت حاشیه ابوظبی، ۵۵ کیلومتر از ناحیه جبل علی است. دبی در نوار ساحلی شمالی امارات قرار گرفته و طبق آمار سال ۲۰۱۸، جمعیتی معادل ۳,۰۱۰,۲۶۱ نفر در مساحت ۴,۱۱۴ کیلومتر مربعی این شهر زندگی میکنند. یک پارک برفی به وسعت ۶ هزار متر مربع در مجموعه پیست اسکی دبی قرار دارد. مرکز خرید امارات مال دارای چندین سالن سینما، تعداد زیادی کافه و رستوران، سالن بولینگ و بیلیارد، اولین پیست اسکس سرپوشیده دبی و… در این موزه همین طور یک زیر زمین هم همراه با 3 طبقه در فضای پایین آن ساخته شده است که در این طبقات کافه، لابی، پارکینگ، سالن اجتماع، رستوران، خدمات ساختمانی و … رفتن به پارک ساحلی الممزر که حدود 1000 درخت نخل در آن جای دارد، یکی از محبوب ترین تفریحات دبی در زمستان به شمار میرود.

همانگونه که در جریان هستید، دبی از لحاظ جغرافیایی، آب و هوایی بسیار متفاوتی دارد و به طور کلی از جمله مناطق گرمسیر در جهان به شمار میرود. پارک آبی وایلد وادی دبی (Wild Wadi) در نزدیکی برج العرب شگفتانگیز، زیبا و مرکز خرید امارات واقع شده و یکی از بهترین پارک های آبی دبی به شمار میرود. وایلد وادی در جاده جمیرا و نزدیک به مرکز خرید امارات قرار دارد و مزیتهای آن شامل بزرگترین استخر موج در خاورمیانه و سرسره آبی ۱۰۸ فوتی است. برج العرب دبی به عنوان چهارمین هتل بلند جهان در 280 کیلومتری ساحل جمیرا و در یک جزیره مصنوعی قرار گرفته است. همه هتلهایی که برای اقامت گردشگران در این جزیره در نظر گرفته شدهاند از امکانات رفاهی و تفریحی بالایی برخوردار بوده و حدود ۳۶ هزار دلار هزینه را در برمیگیرد. ساحل الصفوح «Al Sufouh Beach» یکی از سواحل کشور دبی است که در میان منطقه نخل جمیرا و هتل بزرگ برجالعرب است. این شاهراه هم چنین بسیار از توسعه های جدید را مانند نخل جمیرا و مارینای دبی به هم متصل میکند. مسیرهای کروز: این قایق تفریحی مسیرهای مختلفی را در داخل و اطراف دبی ارائه می دهد که به مهمانان امکان می دهد خط ساحلی خیره کننده، نقاط دیدنی نمادین مانند نخل جمیرا و برج العرب را کشف کنند و از مناظر خیره کننده خط افق شهر لذت ببرند. در دبی به غیر از مراکز خرید، بازارهای محلی زیادی را پیدا می کنید که بعضی از آن ها مثل بازار پارچه، بازار ادویه و بازار طلا، اختصاصی اند و بعضی هم همه جور اجناسی را با قیمت نسبتا ارزان می فروشند.

بسیاری از گردشگرانی که با دریافت ویزای دبی و به منظور خرید از فروشگاهی معتبر و قیمت مناسب راهی این شهر می شوند شاید اطلاع نداشته باشند که علاوه بر تخفیف های دائمی، امکان دریافت تخفیف های بیشتر نیز وجود دارد. ساحل لامر یکی از بزرگ ترین سواحل دبی است که در ساحل جمیرا قرار گرفته است. قیمت بلیطها به مسافتی که قرار است طی کنید بستگی دارد. فقط باید براساس نوع ویزایی که میخواهید، مدارک و پول کافی را به کارگزار مورد نظرتان برسانید. برای درک و توضیح بهترش باید عرض کنم که امارات برای برگزاری این رویداد جهانی 42 میلیارد دلار هزینه کرده تا مکان این نمایشگاه با تمام امکاناتش رو روبه راه کنه و 17 میلیارد دلار هم برای رفت و آمد و حمل و نقل راحت تر افراد به این نمایشگاه اختصاص داده و از سال 2013 هم در حال تدارک و ساخت محل اکسپو بوده که به خاطر کرونا مدتی به تاخیر افتاد. اگر علاقمند به چشیدن غذایی دریایی هستید که بی نظیر و متفاوت باشد این غذا را به شما پیشنهاد می کنیم. در شاکشوکا به هیچ عنوان از گوشت استفاده نمی کنند و این غذا به عنوان یکی خوراکی مناسب برای گیاهخواران پیشنهاد می شود. ماده ی اصلی این غذا برنج و ماکارونی است. نام این برج به احترام خلیفه بن زاید حاکم امارات از برج دبی به برج خلیفه تغییر کرد.

برج خلیفه دارای بیش از هزار واحد آپارتمان، ۴۹ طبقه اداری، ۴ استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنان است. جالب است بدانید این نان اصالتا مخصوص به لبنان است. قبل از هر چیز در راهنمای سفر به دبی باید بدانید که واحد پول امارات که درهم است در نظر بگیرید و هر درهم با وجود نوسانت روزانه ارز باید حساب کنید. این شهر زیبا پر است از جاهای دیدنی جذاب که سالانه علاقمندان بسیاری را پذیرا می باشد. یکی از محبوبترین سرگرمیهای دبی می باشد که مردم این شهر نیز به آن علاقه زیادی دارند. خلاصه که پارک مشرف یک پارک سرگرمکننده بسیار عالی برای تمامی گروههای سنی خواهد بود. این بازار مکانی عالی برای مسافران با بودجهی کم است. این سکو حدود 10000 متر مربع مساحت دارد و شامل دو استخر، کابانا و یک منطقه ساحلی است. اکثر مناطق دیدنی ابوظبی را می توانید در اطراف تفرجگاه ساحلی و چشم نواز بیابید . یکی از بهترین سواحل دبی برای موجسواری ساحل غروب آفتاب است که در نزدیکی هتل ساحلی جمیره و برج العرب قرار دارد. یکی از این تخفیفات ۱۰% تخفیف بر روی منو رستوران ها و نوشیدنی هایی است که در شهربازی لگولند دبی وجود دارد و شما می توانید این محصولات را با قیمت پایین تری از قیمت اصلی خریداری کنید. الکل در هتل و رستوران ها و کافه باشگاه وجود دارد.

این پارک آبی در یکی از بهترین مناطق توریستی دبی و در کنار برج العرب واقع شده است. این برج با ۱۶۳ طبقه قابل استفاده و ۸۲۸ متر ارتفاع، در حال حاضر بلندترین سازه و آسمانخراشساخته شده به دست انسان است. با این اوصاف مشخص است که دست شما برای خرید سوغاتی ارزان در این بازار ارزان در دبی بسیار باز است. این نماد، مجسمه دست حاکم دبی است که بهعنوان لوگوی امارات متحده عربی خلق کرده است. که پیشنهاد ما انتخاب آن برای تفریح و حتی سکونت شما می باشد . البته دریافت ویزای یک ماهه و سه ماهه هم از امارات امکان پذیر است و با انتخاب این نوع از ویزا شما امکان یک یا سه ماه اقامت در شهر مورد نظرتان را دارید. دریافت ویزای عادی معمولا ۷ روز کاری و ویزای اضطراری حدود ۳ روز کاری زمان میبرد. گروههای غیر مسلمان، کمکهای نقدی را تنها می توانند از بین خود جمع آوری کرده و یا از خارج دریافت کنند و می توانند در ملا عام دینشان را تبلیغ کنند. بنابراین آشنایی با انواع جاذبههای مختلف و انتخاب از بین آنها که میتوانند به ماندگاری و داشتن سفری لذتبخش کمک کنند، خالی از لطف نیست. یکی از علت هایی که بیشتر افراد در سراسر جهان، دبی را برای سفر انتخاب می کنند، داشتن تفریحات گوناگون برای تمام سلیقه ها و سنین مختلف می باشد.

با انتخاب خیابان الفحیدی گشت و گذار در تاریخ و موزه های مختلف عربی از دبی خواهید داشت. برنامه دهکده جهانی برای رویدادهای دقیق، حضور افراد مشهور و کنسرت ها به زودی در وب سایت رسمی این مجموعه اعلام خواهد شد. دهکده جهانی دبی سالانه حدود 6 میلیون توریست را از سراسر دنیا به این شهر میکشاند تا از طریق صنعت گردشگری جذب سرمایه بسیار قابل توجهی داشته باشد. این استخر با عمق خیره کننده 60 متری (196 فوت) میتواند 14 میلیون لیتر آب را در خود جای دهد که برابر با 6 استخر شنای المپیک است. هزینه بلیط رفت و برگشت به دبی از 15 میلیون تومان آغاز می شود. شاورما یا شاورم غذایی روسی است و به وفور در سنت پترزبورگ یافت می شود اما در دبی هم طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. باشگاه گلف امارات در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده و زمینهای قهرمانی بینالمللی بسیار زیبایی دارد. تسهیلات برگزاری مراسم گوناگون در چهار مرکز روباز یا سرپوشیده، مدرسه مدرن گلف و … زمین گلف این باشگاه ۳۶ حفره دارد و از نوع تمام چمن میباشد. در هر مسیر این جاده هفت یا هشت خط عبور دارد. هزینهی استفاده از اتوبوس به مقصد ابوظبی حدود ۴۰ درهم است و البته همین مسیر را با تاکسی هم میتوانید بروید که هزینهی آن ۲۹۰ درهم میشود.


تاریخ : سه شنبه 18 مهر 1402
بازدید : 14692
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

Social media branding graphic design logo social media سورتمه توچال : بعد از دیدن زیباییهای بام تهران تجربه سورتمه توچال نیز هیجانانگیز است. هزینه تله سیژ توچال خط 1 در سال 1401 برای تک مسیر 20.000 و رفت و برگشت 35.000 تومان محاسبه میشود. بر اساس روایت خاندان سلطنتی، صدها طرح مختلف برای ساخت برجی در محل برج آزادی ارسال شد. پانزده سال از ساخت این مجموعه می گذرد اما هنوز از نظر معماری چشم را می نوازد. در این پارک که از طبقات مختلف تشکیل شده پله های متعددی ساخته شده است که از مشخصات ویژه پارک محسوب می شود. علاوه بر خانه موزه مقدم تهران که در منطقه ۱۱ تهران قرار گرفته است، شما میتوانید در ادامه بازدیدتان از تعداد زیادی خانه زیبا و تاریخی دیگر هم بازدید کنید و از دیدن کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی آنها لذت ببرید. سپس میتوانید خودتان را به موزه هنرهای معاصر تهران و موزه فرش ایران برسانید که در این پارک قرار دارند. این سر و اشیا به مرد نمکی معروف شده زیرا گفته شده افتادن جنازه او در نمک باعث شده موی و صورتش تجزیه نشود. به گفته پیمانکار اجرایی پروژه، این پل ۱۰۰ سال قابل استفاده است. محل قرار گیری عمارت مسعودیه باعث شده است که تعدادی از بهترین دیدنی های تهران نیز در نزدیکی این عمارت در دسترس باشد. هرکدام از تجهیزات نام برده شده کاربردهای خاص خود را دارند و خودروسازان نیز سعی دارند تا با عرضه آن ها در نمایشگاه آفرود سطح توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

در آن به نمایش گذاشته خواهند شد. بلکه در چندین مورد، ساخت آن را به پدرش، علی خان حاجب الدوله نسبت میدهد. از دیگر زیبایی های این مجموعه می توان به طلاکاری های استفاده شده در آن اشاره کرد که سبب شده است، این مجموعه از ارزش بسیار زیادی در بین مردم برخوردار شود. در حال حاضر گردشگران میتوانند از فاز یک ایران مال استفاده نمایند، این فاز در فروردین ماه سال جاری به بهره برداری رسید و پیشبینی میشود که فاز بعدی ایران مال در سال 1399 افتتاح شود. مهاباد آفرود برای ششمین سال متوالی همراه شما هستیم با نمایشگاه جذاببببب افرود کمپینگ ، سفر و ماجراجویی به مدت ۵ روز از ۱۸ تا ۲۲ مرداد ماه همراه با بهترین شرکت های فعال در حوزه افرود و طبیعت گردی که شامل هم واردکنندگان و هم تولید کنندگان می شود، پذیرای شما دوستدارن ماجراجویی و سفر هستیم. با خط معمار همراه باشید. فقط به یاد داشته باشید که در نزدیکی این پاساژ عمدتاً جای پارک خودرو پیدا نمیشود؛ پس بهتر است از مترو و اتوبوس برای دسترسی به پاساژ استفاده کنید. هستند. ناگفته نماند که این هتل مجلل 5 ستاره میباشد. اشاره کنیم. همچنین ناگفته نماند که ایران مال دارای یک هایپر مارکت نیز هست که امکان خرید کالاهای مورد نیاز روزانه را برای گردشگران مهیا میکند. بر اساس آخرین پروانهی تغییر نقشهی ایران مال که در سال 1393 منعقد شد، مساحت این پروژه ۱.۶۶۹.۵۰۴ مترمربع خواهد بود و مالک آن نیز شرکت توسعه ساختمانی البرز تات میباشد؛ بنابراین هنوز فازهای بعدی این طرح افتتاح نشده است. سالن های سینما، به آخرین تکنولوژی های سینمایی در زمینه نور، صدا و تصویر مجهز شده اند که وعده کیفیت بالای تماشای فیلم را می دهند. پردیس سینمایی واقع در ضلع غربی این مجموعه دارای دوازده سالن سینما و دربرگیرنده نُه سالن عمومی و سه سالن مخصوص است .

و اما در این بخش، هر آنچه راجع به ساختمان بزرگ ایران مال نیاز است بدانید را در اختیار شما قرار خواهیم داد و در نهایت به بررسی معماری این مجتمع عظیم تجاری - اداری - تفریحی خواهیم پرداخت. هر آنچه باید درباره مرکز خرید میلاد نور بدانید: مرکز خرید میلاد نور تهران میلاد نور کجاست؟ بام تهران یکی از معروفترین جاهای دیدنی تهران است که هم برای پایتختنشینان و هم برای مسافران یکی از مقاصد بهیادماندنی به شمار میرود. یستم های مسیریاب یکی از مهم ترین تجهیزات آفرود به شمار می روند که استفاده از آن ها الزامی است. پیش از آن که بیشتر در رابطه با قسمتهای مختلف ایران مال توضیح بدهیم، بد نیست بدانید که بازار بزرگ ایران جزو 5 مرکز خرید بزرگ دنیا به شمار میآید و بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه خواهد بود. قبل از اینکه شهر تهران به شکل امروزیاش درآید، دور شهر دروازههایی بنا شده بود تا دفاع از شهر ممکن باشد. باغ ماهان دارای دو ورودی با نمایی شیشه ای است و محوطه شمالی ایران مال تهران را به دریاچه و آب نمای موزیکال در ضلع جنوبی متصل می نماید . به همین منظور، او در دانشگاه تهران به تاسیس دانشکده هنرهای زیبا پرداخت. اما در همین تهران نیز در هیاهوی خیابانهای شلوغ و در بین برجهای سر به فلک کشیده میتوانیم عمارتی با معماری منحصر به فرد بیابیم.

همچنین این مرکز برای برگزاری مسابقات داخلی و بین المللی نیز مناسب سازی شده است. به همین دلیل از هر خیابانی که برای رسیدن به کاخ گلستان استفاده کنید، بایستی خودروی خود را در این خیابان ها پارک نموده و مسیر باقی مانده را با پیاده روی طی کنید. همانطور که در بالا اشاره کردیم، کاخ مرمر که یکی از مهمترین کاخ های به جا مانده از دوران پهلوی است، از زمان ساخت آن تا کنون حوادث و اتفاق های مهمی را به خود دیده که در ادامه به ترتیب با برخی از آن ها آشنا خواهیم شد. تا زمان انقلاب، ۲۵ درصد کار ساخت انجام و پس از یک وقفه ۱۶ ساله، در سال ۱۳۷۳ ساخت آن دنبال گرفته شد.موزه قرآن کریم، دارای سه بخش موزه، کتابخانه تخصصی و بخش اداری است و بخش موزه با سه محور «تاریخی و فرهنگی»، «اشیا و آثار معاصر» و «نمایشگاههای دائم و موقت» اداره میشود. در واقع اگر بخواهیم مساحت کل پروژه را ملاک بگیریم (با احتساب بخش هایی که در آینده افتتاح خواهند شد)، باید آن را بزرگترین مجتمع تجاری، اداری و تفریحی جهان بنامیم. بخش تجاری ایران مال در حدود ۱۷ درصد از کل این مجتمع را بخود اختصاص داده است. بازار بزرگ ایران که با نام ایران مال شناخته می شود (IRAN MALL)، بنا بر اظهارات کارشناسان و متخصصین حوزه، به عنوان یکی از پنج مجتمع بزرگ تجاری، اداری و تفریحی در کل دنیا و بزرگترین در ایران و خاورمیانه شناخته می شود. اگر در یک جمله بخواهیم ایران مال را خلاصه کنیم، باید بگوییم که شما برای گشت و گذار در تمامی قسمت های این مجتمع باید قریب به ۱۵ کیلومتر پیاده روی کنید. در این بوستان مجسمه حضرت مریم، مجسمه سعدی و بسیاری مفاخر ایرانی قرار دارد. لازم به ذکر است، زاویه دید این فود کورت ها، مناظر چشمنواز رشته کوه البرز در کنار فوارههای موزیکال دریاچه می باشد.

کوه دماوند به ارتفاع ۵۶۷۱ متر در بخش لاریجان شهرستان آمل استان مازندران قرار دارد. فروشگاه محصولات غذایی کلانا : در بلوک C ارائه انواع محصولات سالم و میان وعده های تازه. مجموعه غذایی که در طبقه همکف این مرکز خرید قرار گرفته است، بیشتر مربوط به میان وعده است و انواع کیک، شیرینی، دسر، بستنی و نوشیدنیهای گرم و سرد در آن سرو میشود؛ اما فود کورت اصلی این مجتمع در طبقه سوم آن قرار گرفته است. این بازار سنتی در راسته اصلی ، گنبد مرکزی ، چهار سوق ایجاد شده است . این مکان در سالها بعد از سوی خاندان پهلوی به شهرداری تهران واگذار میشه تا در اون بوستانی عمومی ایجاد بشه. طرح گنبد این مسجد با توجه به گنبد حافظیه شیراز طراحی شده و از پنج گنبد ایجاد گردیده است . افرادی مانند شاهزاده اللهوردیمیرزا و ابوالملوک کیومرثمیرزا از این منطقه به عنوان محلی برای نشیمن و استراحت استفاده میکردند. بهمرورزمان رفتوآمد مردم به این پارک بیشتر شد و سازمانهای مسئول، مانند شهرداری، امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی به آن اضافه کردند. به مرور زمان دربند رشد و توسعه یافت و ساختمان های مهم مانند شهرداری، شهربانی، پست، کارخانه برق، مهمانخانه مخصوص شخصیت های خارجی و … نقاشی، زرنگاری، آینه کاری، گچ بری، منبت کاری و مرمر در سراسر عمارت به کار رفته است و به همین دلیل آن را یکی از ساختمان های جالب توجه و پرکار ارگ سلطنتی در آن زمان می دانند.

صاحب ایران مال تهران و ایده پرداز و طراح آن ، مهندس «علی انصاری» می باشد . خوشبختانه بام تهران از این جهت هم کاملا هوشمندانه و باسلیقه طراحی شده است. اما انجام مراحل تکمیلی آن به سالهای بعد موکول شد.ساخت موزه دوران اسلامی با انگیزه انجام فعالیتهای مختلف فرهنگی در سال ۱۳۲۳ در محوطه، بر پایه همین تفکرات، تغییرات بنیادین در قوانین باستانشناسی و علمی شدن این شاخه از فعالیتها و پژوهشهای تاریخی - فرهنگی به وجود آمد و در عین حال فعالیتهای میدانی و پژوهشی باستان شناختی، هدفمند شد و توسعه کمی و کیفی مشهودی یافت.پیکره گاو سفالی، چغازنبیل خوزستانگسترش کاوشهای باستان شناختی و ازدیاد روز افزون آثار در موزه ملی ایران، موجب شد که این موزه طی چند مرحله، گسترش کمی و کیفی یابد و در حد فاصل سالهای ۱۳۵۷ تا ۱۳۷۰، علاوه بر تعویض ویترینهای موزه، نوسازی سیستم گرمایشی و سیستم برقی موزه، واحدهایی تحت عنوان انبار و گنجینه در زیر موزه، ساخته و اضافه شد.سرستون، کتیبه و بخشی از پلههای تخت جمشیدمجسمه سنگی داریوش شاه، شوش خوزستاندر سال ۱۳۷۵، آثار دوران اسلامی، رسما از موزه ایران باستان منفک و به ساختمان مجاور موزه منتقل شد. شهربازی بزرگ و سروشیده بازار بزرگ ایران در ۲ طبقه واقع شده است و دسترسی های به نحوی تعریف شده است که از بخش های مختلف به آن دسترسی مستقیم وجود داشته باشد. مبنای این قضاوت، متراژ مفیدی است که این مجتمع عظیم در اختیار شما قرار می دهد. بعد از آشنایی با حدودی با این مجتمع عظیم، به سراغ سایر ویژگی های این مجتمع و آشنایی با کاربری های تعریف شده در بازار بزرگ ایران خواهیم رفت. جهت آشنایی بیشتر با این تجهیزات می توانید از سایت مهاباد آفرود دیدن کرده و به اطلاعات دقیق تری نیز درباره این نمایشگاه دست یابید.

علی اکبربن عبدالجلیل چاپارباشی هم در نوشتار خود درباب جغرافیای شمیران، مشابه همین نظر را دربارۀ باغ فردوس در این زمان ارائه میدهد. همانطور که در بخش تاریخچه مقاله گفتیم، از زمان تاسیس این کاخ تا به امروز چندین و چند بار در دورانهای مختلف مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و با توجه به اسناد تاریخی برخی جاهای آن به طور کامل ویران شدهاست. این بدین معناست که گردشگر با هر سن و سال و سلیقهای میتواند از بعدهای زیبا و هیجان انگیز باغ فردوس لذت ببرد. با قدمزدن در این باغ پُردارودرخت، میتوان از سرسبزی محیط، آبوهوای تازه و آرامش دوستداشتنی باغ فردوس لذت ببرید. انواع کالاها اعم از انواع پوشاک، کیف، کفش، عینک، ساعت و زیورآلات در این بازار به فروش میرسد. پس شما می توانید با خیالی آسوده تا به ساعت ها در این مجموعه حضور داشته باشید . لازم است ذکر کنیم که امکان برگزاری انواع جشنها از جمله جشنهای ملی کشورهای مختلف و جشنوارههای مختلف غذایی (غذاهای سنتی، بین المللی یا کودک) نیز در فود کورتهای این مجموعه وجود دارد. برای رفاه و سرگرمی ایرانیان عزیز یک مجموعه تفریحی ورزشی با امکانات بسیار خوب نیز در ایران مال ساخته شده است. از مهمترین دلایلی که این هتل را ساختند، میتوانیم به موقعیت جغرافیایی و دسترسی خوب آن و همچنین مناظر زیبای دریاچهی چیتگر اشاره کنیم. خبر خوب این است که در این رستوران قلیان هم سرو میشود. ایران مال تهران نمونه ای از این فضا را با معماری دلنواز در خود جای داده است . قطعا هنگام پیادهروی یا گشت و گذار در دربند تهران، رستوران کوهپایه توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. بنابراین شما می توانید در کنار خرید و گشت و گذار ساعاتی را هم به تفریح خودتان اختصاص بدهید .

در بین این همه، بازار سرپوشیده تجریش یکی از معروف ترین بازارهای قدیمی تهران است که خرید و گشت و گذار در آن طرفداران بسیاری دارد. اگر نمیدانید زیپ لاین چیست، به طور خلاصه باید بگوییم دو نقطه هستند که یکی در ارتفاع بالاتر قرار دارد و بین این دو نقطه یک سیم وصل است. تمامی امکاناتی که در دِل خود جای داده و می تواند از همه نظر نیاز شما را برطرف نماید . ایران مال به لحاظ زیربنا، از تمامی مال های بزرگ خاورمیانه واقع در شهر دبی، شهرهای قطر و استانبول ترکیه بزرگ تر است. در این تالار دو تابلوی فرانسوی متعلق به قرن 17 و 18 میلادی نگهداری میشود. در حقیقت این منطقه، با داشتن امکانات تفریحی و گردشگری متعدد، یکی از کامل ترین مجموعه های تفریحی در تهران بوده که علاوه بر داشتن امکانات و جاذبه های تفریحی، مکانی مناسب برای ورزشکاران، طبیعت گردان، دوست داران رستوران و کافه گردی، و همچنین قرار های دوستانه می باشد. از افتخارات ایران مال ، کسبِ عنوان بهترین و جدیدترین مجتمع تجاری چند منظوره خاورمیانه در یکی از نمایشگاه معتبر شاپینگ مال های جهان به اسمِ MAPIC می باشد . این مجتمع در حدود ۷۰۰ واحد تجاری را با زیربنای خالص تجاری بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع در خود جای داده است. بگوییم که این پردیس از کافه سینما هم بهره مند می باشد . نکته ناراحت کننده در مورد این عمارت، این است که شاید دیگر نتوانید از زیبایی های آن تا اطلاع ثانوی بهره مند شوید. لازم به ذکر است در راستای تعامل هر چه بهتر مخاطب با بخش های تجاری، هریک از طبقات تجاری این مجتمع بر اساس نوع کالاها و خدمات، به رستههای کالایی و صنوف مختلف اختصاص یافته است. این جاذبه ها در بخش های مختلف مجتمع قرار گرفته اند تا بازدید کننده در هنگام سایر فعالیت ها نظیر خرید و …

علاوهبر فضایی زیبا و تماشایی، این کافه از بهترین تجهیزات نیز استفاده میکند. همچنین با علی کسمایی، پدر دوبله ایران نیز آشنا خواهید شد. تیمچه علی اکبر ، یک بازار سنتی است که در بطنِ بازاری مدرن جای گرفته و در ساخت و ساز آن از بازار سنتی ایران چون ؛ شیراز ، تبریز و اصفهان کمک گرفته شده است . مرکز خرید ایران مال بر اساس نوع کالا دستهبندی شده است به این معنا که در هر طبقه از آن نوع خاصی از کالاها به فروش میرسند. طراحی این مسجد از مسجد النبی الهام گرفته است . طرح گنبد مسجد با الهام از گنبد حافظیه شیراز طراحی شده است و متشکل از ۵ گنبد می باشد. طرح کاشی کاری و گچ بری از چهار رنگِ لاجوردی ، فیروزه ای ، آجری و سفید ادغام شده است . میگویند: در جریان ساخت کاخ برای تهیه رنگ کرم برای سقف کاخ به مشکل بر خوردند، اما این مشکل توسط استاد بزرگ کاشی کاری به نام ایزدی با بهره بردن از ترکیبی از طلا حل شد. به نظر میرسد مقدم این قسمت را برای همسر خود ساخته باشد. از نظر مراکز خرید و بازارهم وضعیت محله بام مناسب است. کوچه مروی یکی از قدیمیترین خیابانهای تهران است که از دیرباز جز مراکز اصلی خرید در تهران بوده است. موزه اصلی تالار سلام در طبقه زیرین ساختمان قرار دارد. در شش ماهه ی دوم سال به دلیل کوهستانی بودن منطقه، هوا بسیار سرد است و لذت انجام بعضی تفریحات چندان جالب به نظر نمی آید، ولی می توان از هوای دلچسب و پاک منطقه در کنار خوردن یک نوشیدنی گرم لذت برد. ساکنین منطقه ۲۲ تهران که در گذشته از مناطق دور افتاده شهر محسوب می شد، به خواب هم نمی دیدند که روزی این منطقه با افتتاح ایران مال، رزمال، دریاچه چیتگر و بام لند، روزی به قطب گردشگری شهر تهران تبدیل گردد.

در قسمتِ کفِ این تالار ، فرشی گسترانده شده که به واسطه ی هنرمندان نیشابور بافته شده و انعکاس آن در آیینه ها تصویری تماشایی رقم می زند . این پارک ورودی های متفاوتی دارد و بعضی بخش های آن ورود ممنوع است. این شهربازی دارای ترن هوایی در فضای بسته، فضای بازی لیزری، سالن نمایش ویژهی کودکان، پیست قایقهای ضربهای و مسابقات قهرمانی بازیهای الکترونیک است که هریک از آنها به نوبهی خود جذاب هستند. یکی از ویژگیهای خاص مگامال اکباتان، اختصاص فضایی ویژه خانمها در طبقه اول است که شامل فروشگاههای لوازم آرایشی، فروشگاههای لباس، سالنهای زیبایی و مد و سالن ورزشی با تجهيزات مدرن بدنسازی میشود. یکی از مهمترین عرصههای تجاری موجود در ایران مال، مرکز نمایشگاهی آن است که در چهار طبقه بنا شده و رسالت خود را در راستای معرفی تولیدکنندگان و خریداران به یکدیگر به جای میآورد. این مجموعه در 2 طبقه طراحی و ساخته شده است و بازدید از آن به صورت بلوک به بلوک انجام می گیرد. سکوی شیشه ای ، پل شیشه ای برروی آب ، آبشار پلکانی از جمله دیدنی های این باغ محسوب می شود . بام تهران از جمله مناطقی است که هر ساله جمع کثیری از مسافران ایرانی و خارجی را به آغوش خود میهمان می کند. دوستان عزیز ما در طولِ این مطلب سعی نمودیم شما را با بازار بزرگ ایران مال تهران آشنا نماییم . به طور کلی باید بگوییم که فود کورتهای این مجموعه برای صرف غذای ایرانی، فست فود و نوشیدنی فضای مناسبی دارند.

قطعاً شما هم پس از یک روز بازار گردی بینظیر در ایران مال تهران ، نوشِ جان کردن یک غذای لذیذ و خوش طعم یا یک فنجان دمنوش را ترجیح می دهید . جالب است بدانید که امکان برگزاری جشن های ملّی کشورهای متنوع و برگزاری جشنواره گوناگون غذایی چون ؛ غذای کودک ، بین المللی یا سنتی در این مجموعه مهیاست . این جک های لیفت اشاره به جک های مخصوص خوردهای آفرود دارند که در نمایشگاه آفرود می توان نمونه های مختلفی از آن ها را دید. جک های لیفت وزن کمی دارد و عمدتا برای افزایش ارتفاع خودروهای آفرود مورداستفاده قرار می گیرد. با استفاده از این جک ها می توانید ارتفاع خودروی خود را افزایش داده و فرایندهایی همچون خارج شدن تایرها از بین گل و لای و یا تعویض تایرهای پنچر شده را انجام دهید. با فراهم کردن فضایی آرام و سبز، این باغ کتاب به علاقهمندان کتاب و فرهنگ، فرصتی منحصربهفرد برای رهایی از همهمه شهری و غرق شدن در دنیای علم و ادبیات میدهد. چنانچه که شما بخواهید فقط در قسمت تجاری پروژه ایران مال پیاده روی نمایید ، جهتِ بازدید از هر مغازه و فروشگاه حدوداً پنج دقیقه زمان گذارید ، تقریباً سه روز طول می کشد تا از کلّیه ی فروشگاه ها دیدن کنید .

برای استفاده از پیست اسکیت همه روزه در ساعات 15 الی 22 و بازدید از پل طبیعت از ساعت 6 صبح تا 30 دقیقه بامداد فرصت دارید. • تالار نامآوران موزه سینمای ایران: در این تالار تاریک، ناگهان با نور فلاش عکاسان و صدای تشویق حضار روبهرو میشوید و سپس با نامآوران هنر آشنا میشوید. برای دیدن بناهای تاریخی این مجموعه میتوانید هر روز به کاخ گلستان بروید اما در روزهای عاشورا، تاسوعا، ۱۴ خرداد، ۲۱ ماه رمضان، ۲۸ صفر و ۲۵ شوال امکان بازدید وجود ندارد. از ساعت ۹ تا ۱۹ (فروش بلیط تا ساعت ۱۷:۱۵)؛ مجموعه کاخ گلستان در روزهای رحلت امام خمینی (ره) (۱۴ خرداد)، شهادت حضرت علی (ع) (۲۱ ماه رمضان)، تاسوعا و عاشورای حسینی (۹ و ۱۰ محرم)، اربعین حسینی (۲۰ صفر)، رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) (۲۸ صفر)، شهادت امام جعفرصادق (ع) (۲۵ شوال) و روز طبیعت (۱۳ فروردین) تعطیل است. قانون واگذاری چهاردانگ و نیم مشاع باغ چال به شهرداری کرمانشاه - مصوب ۲ آذر ۱۳۴۴ مجلس شورای ملی و ۱۳ آبان ۱۳۴۴ مجلس سنا. قانون واگذاری اموال منقول و غیرمنقول به کاخ جوانان - مصوب ۲۰ آذر ۱۳۴۵ مجلس شورای ملی و ۱۴ دی ۱۳۴۵ مجلس سنا. قانون افزایش هزینه دادرسی و سایر هزینههای منظور در قانون آیین دادرسی مدنی و امور حسبی - مصوب ۱۷ خرداد ۱۳۴۵ مجلس شورای ملی و ۹ خرداد ۱۳۴۵ مجلس سنا. علاقه این زوج فرهیخته به جمع آوری آثار و اشیاء تاریخی و نگهداری مناسب از آنها در مجموعههای متنوع کلکسیونی منجر به آن شد تا این خانه در نهایت به گنجینهای از هنر و فرهنگ ایران بدل شود. آنجا تبدیل گردید و اشراف این شهر باغ های زیادی جهت اقامت تابستان در آنجا احداث کردند. حالا هرکسی به راحتی میتواند به فود کورت مراجعه کرده و در کنار دوستان یا اعضای خانوادهی خود به گفتوگو بنشیند یا در گوشهای دنج به کارهای روزانهی خود مشغول شود.


تاریخ : سه شنبه 18 مهر 1402
بازدید : 231
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

معنی کلمه “قرعه کشی” به اانگلیسی “raffle” یاا “lottery” میشود

چند مثال باا کلمات “raffle” یا “lottery”:

1. We held a raffle at the school fair to raise money for charity.

(ما در نمایشگاه مدرسه قرعه کشی برگزار کردیم تا پولی برای خیریه جمع آوری کنیم.)

2. I won a prize in the raffle and couldn’t believe my luck.

(من در قرعه کشی جایزه ای برداشتم و نمی‌توانستم به خوش شانسی خودم باور کنم.)

3. The raffle tickets sold out quickly due to the high demand.

(بلیت‌های قرعه کشی به دلیل تقاضای بالا به سرعت تمام شدند.)

4. The winner of the raffle received a brand new car.

(برنده قرعه کشی یک ماشین تازه تحویل گرفت.)جوان ایرانی (irjavan.com)

5. We organized a raffle to raise funds for our community center.

(ما یک قرعه کشی را برای جمع آوری وجوه برای مرکز اجتماعی خود برگزار کردیم.)

 https://irjavan.com/%d9%85%d8%b9%d9%86%db%8c-%da%a9%d9%84%d9%85%d9%87-%d9%82%d8%b1%d8%b9%d9%87-%da%a9%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c/


تاریخ : یک شنبه 16 مهر 1402
بازدید : 6035
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


برخی از ماشین آلات سنگین مانند کامیون، لیفتراک، جرثقیل و غیره که برای حمل و نقل کالا مورد استفاده قرار می گیرند، ممکن است گاهی دچار نقص فنی شده و نیاز به قطعات ضروری داشته باشند. به همین دلیل داشتن قطعات خودروی سنگین ضروری است و کسانی که چنین خودرویی را رانندگی می کنند باید قطعات لازم را به همراه داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به چند نمونه از لوازم جانبی پرکاربرد اشاره کنیم و به عملکرد آنها بپردازیم. پس تا پایان این مقاله کوتاه و مفید با ما همراه باشید.

پرکاربردترین قطعات ماشین آلات سنگین

گاهی اوقات ممکن است برای هر خودرویی مشکلاتی مانند نقص فنی، تصادف و ... پیش بیاید، بنابراین یک راننده دقیق باید لوازم یدکی لازم را داشته باشد. در صورت خرابی، راننده می تواند با استفاده از این قطعات یدکی مشکل را خودش حل کند. اگر بخواهیم پرکاربردترین و کاربردی ترین قطعات یدکی ماشین آلات سنگین را نقل کنیم. می توان به موارد زیر اشاره کرد.

فیلتر شده:

فیلتر به عنوان یک سپر عمل می کند و بنابراین یک نیاز اساسی برای محافظت از سایر قطعات خودرو است. در این میان نمی توان از مزیت این قطعه در افزایش طول عمر دستگاه چشم پوشی کرد. این قطعه یکی از قطعات یدکی ماشین آلات سنگین است که هر از چند گاهی نیاز به تعویض دارد. انواع فیلترها  لوازم یدکی اسکانیا شامل فیلتر روغن موتور، گیربکس و رسوب گیر هستند و در تمامی خودروها کاربرد دارند. برای خودروهای بزرگ توصیه می‌شود که هر شش ماه یکبار فیلتر را تعویض کنید تا خودرویی سالم‌تر و بادوام‌تر ایجاد کنید.

چاقو، گوشه چاقو:

این قطعه یکی دیگر از قطعات یدکی ماشین آلات سنگین می باشد. هرچه کیفیت ذرات خاک مانند تیغه و زاویه تیغه بالاتر باشد. این کار باعث می شود خودروی شما در پایان سال هزینه کمتری داشته باشد. علاوه بر این کیفیت خاک باعث افزایش عمر خودروی شما می شود. این قطعه دارای سختی بالا، مقاومت در برابر سایش، توانایی متالورژی خوب و غیره است. باید دارای خواصی مانند

جک و آچار مخصوص:

جک و آچار یکی از وسایلی است که در هر خودرویی باید وجود داشته باشد. جک ها ابزاری هستند که در هنگام نصب سوکت ها و آچارها نقش مهمی در این فرآیند ایفا می کنند. توصیه می شود انواع جعبه های دستی و پیچ و مهره را بردارید.

توربوشارژر:

این قطعه یکی از قطعات یدکی خودروهای سنگین موجود در خودروهای سنگین و سبک محسوب می شود. توربوشارژر وسیله ای است که هدف آن تزریق هوای بیشتر به محفظه سیلندر است. این هوای بیشتر اکسیژن آزاد می کند که در نهایت عملکرد موتور را بهبود می بخشد.

ذخیره گوم:

لاستیک ها ابزار ضروری دیگری است که باید در خودرو موجود باشد تا در صورت پنچر شدن لاستیک از این ذخیره استفاده شود.

شمع ها:

لاستیک یکی از مهمترین قطعات یدکی اینفویدک است. زیرا در صورت خرابی، خودرو حرکت نخواهد کرد. پس حتما این ابزار را در وسیله نقلیه سنگین خود داشته باشید. انواع مختلف شمع تولید و به فروش می رسد. بهترین نمونه این دستگاه شمع پلاتینیوم است که کیفیت بالایی دارد و عمر بسیار بالایی دارد.

کابل باتری:

این کابل مقرون به صرفه است و به راحتی شما را از بسیاری از مشکلات خودرو نجات می دهد. کابل باتری برای هر وسیله نقلیه ای ضروری است زیرا ممکن است باتری به طور ناگهانی ظرفیت خود را از دست بدهد. بنابراین این کابل جزئی از ماشین آلات سنگین بوده و جزء بسیار مهمی است.

اخرین حرف

همانطور که قبلا ذکر شد، ماشین آلات سنگین برای حمل و نقل کالاهایی استفاده می شود که گاهی اوقات ممکن است مسافت زیادی داشته باشند. بنابراین یک سری لوازم یدکی لازم است تا در مواقع ضروری بتوانید از این لوازم استفاده کنید. راد پایپ یکی از بزرگترین واردکنندگان در صنعت قطعات خودرو می باشد. برای خرید قطعات با کیفیت بهتر و ارزان تر از بازار آزاد می توانید به این سایت مراجعه کنید.


تاریخ : شنبه 15 مهر 1402
بازدید : 73678
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

به تازگی طبقهی بالای برج خلیفه هم یک رستوران گردان به راه انداختهاند که با این که قیمتهای بالایی دارد، اما حتماً تماشای شهر از آن بالا و هنگام صرف غذا، لطف خودش را دارد. طبقهی بالای این دژ با تیرهای چوبی تقویت شده و سقف آن نیز از جنس برگهای درخت نخل، گِل و گچ است.این قلعه در طول تاریخ خود نقش اقامتگاه خاندان سلطنتی، مرکز فرمانداری، پادگان و زندان را نیز ایفا کرده است. درخت انگور ردکارنت به دلیل حساسیت به وزش باد، در مناطق بادی توصیه نمی شود. کاشت درخت انگور ردکارنت نیازمند آب و هوای معتدل و خاک با pH حدود ۷ (اسیدیته) است. کاشت درخت انگور شرابی یکی از بهترین انواع کاشت انگور در بازار است. این هتل دارای 16 گلفروشی داخلی است ، هشت ساعت طول میکشد تا تیمی متشکل از شش گلفروش حدود با استفاده از گلهایی که از هلند، کنیا، آفریقای جنوبی و تایلند ارسال میشوند، گلآرایی را در لابی انجام دهند. شما می توانيد حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت ۸۰ کيلومتر در ساعت بدون ديدن کوچکترين آسيبی تجربه نماييد. ما امروز می خواهیم لیستی از ارزانترین بازارهای دبی برای خرید سوغاتی را به شما ارائه کنیم تا با سر زدن به یکایک آن ها ارزانترین سوغاتی های دبی را خریداری کنید. بازارچه عطر در محله بور دیره دبی، بازارچه مدینه برای خرید انواع کالا مانند لباس و اسباببازی تا لوازم دیجیتال و بازار الکرامه از بازارهای جذاب دبی هستند.

سواحلی که در بخش سواحل جذاب دبی (تفریح در سواحل دبی ۸ ساحل بینظیر دوبی) به آنها اشاره کردیم همگی از محبوبترین سواحل دبی هستند. در بازار پارچه در دبی، خیاط نیز کار می کند، آماده برای یک مدت کوتاه برای تحقق بخشیدن به هر یک از رویاهای خود به حقیقت می پیوندند. برای رفتن به این بازار باید خودتان را به منطقه بر دبی برسانید و به خیابان علی بن ابی طالب بروید. اشاره کرد. دبی مال علاوه بر فروشگاهها، امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی نیز دارد که جای شکی برای بازدید از آن را برای شما باقی نمیگذارد. یکی از مزیت های خرید در دبی این است که شما می توانید در یک شهر مدرن و لوکس مانند دبی خریدی عالی با قیمت هایی عالی داشته باشید و در ادامه آژانس ما در این مقاله مهم ترین و بهترین مراکز خرید دبی را به شما علاقه مندان معرفی می کند تا در سفرتان به این شهر با آگاهی بیشتر خرید کنید و از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید . شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از ساعت هشت و نیم بعد از ظهر در باغ پشت بام های وفایی در اود متا به تماشای فیلم ستارگان بپردازید. فروش در اینجا و تعداد زیادی از محصولات به پایان رسید، که دارای سبک و طرح های مختلف، و همچنین کفش نساجی و هدست. برای مثال برای طلاهایی که طرح های پیچیده تری دارند، نمی توانید تخفیف زیادی بگیرید. به طور مثال در این ساحل دبی خبری از رختکن، صندلی مخصوص آفتاب گرفتن، و یا دوش حمام نیست و به گفته گردشگران همین بکر بودنش باعث افزایش جذابیت آن شده است! این سازه پس از پایان ساخت، باعث حیرت بسیاری شد و ذهنها را درگیر خود کرد.

شما بقایای بازسازی شده معروف "شهر گمشده آتلانتیس" را در مجموعه هتل آتلانتیس پالم در مجمع الجزایر مصنوعی پالم جمیرا کشف خواهید کرد. در این مطلب به شما می گوییم که اجناس، محصولات و لباس های کدام بازارها، کدام مراکز خرید و کدامیک از فروشگاه های دبی ارزانتر و قیمت مناسب تر هستند و در دبی می توان از کجا سوغاتی ارزان تهیه کرد. همچنین از برند های بین المللی که در دبی مال شعبه دارند می توان به بابی برون، دیسون، هلو کیتی بیوتی اسپا و مک اشاره کرد. اگر نام برج خلیفه را شنیدهاید برای یافتن موقعیت دبی مال مشکلی نخواهید داشت. بازار پارچه در دبی محل ایده آل برای خرید و آشنا شدن با استراحت استراحت است . ساحل الصفوح یا بلک پالاس بیچ یکی از دیگر سواحل دبی است که لذت بردن از آن برای عموم آزاد و رایگان است. یکی از کشورهایی که همواره افراد زیادی متقاضی مسافرت و مهاجرت به آن هستند، کشور آمریکا است؛ اما یکی از مهمترین مراحل دریافت ویزای آمریکا، دریافت وقت سفارت آمریکا و شرکت در مصاحبه سفارت است. البته جاذبه های توریستی و گردگشری این کشور کوچک به قدری زیادی که خیلی ها ترجیح می دهند به جای مسافرت به شهرهای دیدنی کشور خودمان به آنجا بروند. در آخر باید گفت که در زمان سفر به دبی از جاهای دیدنی دبی نباید به سادگی گذشت، زیرا جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد که می تواند کیفیت سفر شما را ارتقاء بخشد. علاوه بر جاذبههای معروف و محبوب دبی، تعدادی مکان دیدنی هم وجود دارند که کمتر شناخته شدهاند؛ اما میتوانند خاطرات زیبایی را برای مسافران رقم بزنند.

برای حفظ آسایش میهمانان همراه داشتن و ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. هنگام ورود به بازار اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند نورپردازی فوق العاده زیبا و سقف و دربهای چوبی مغازه های این بازار است، در این بازار انواع پارچه های هندی، کره ای، تایلندی و اندونزی را میتوانید پیدا کنید. قیمت برای پارچه ها در اینجا بسیار کم است، اما شما هنوز هم نیاز به معامله. باتوجهبه قیمت هتل دبی یا هزینههای دیگر یا دوست داشتید خریدی هم از اینبازار پرنور داشته باشید. البته چنانچه قصد بازدید از این بخش را دارید باید بلیط جداگانه را تهیه نمایید. علاوه بر اینکه شما در این جاذبه گردشگری می توانید بسیاری از غرفه های جذاب و زیبا را مشاهده کنید، باید بدانید امکانات تفریحی دیگری هم در این جاذبه گردشگری وجود دارد. استفاده از صندل و کفش های مخصوص آب به شدت توصیه می شود زیرا آفتاب گرم دبی مسیر بین لوازم تفریحی را خیلی داغ می کند. تورهای ماجراجویی صحرای دبی شامل طیف وسیعی از فعالیتهای مختلف هستند که از جمله آنها میتوان به از ساندبورد سواری، شتر سواری، و سافاری 4WD ، نمایش سنتی شاهین عربی و شام در صحرا زیر ستارگان و …

بازدید از این موزه برای سالمندان و معلولان کاملا رایگان است. این پکیجهای آموزشی یک تجربه راحت و جامع را برای افرادی که به دنبال استفاده حداکثری از زمان خود هستند، فراهم میکنند. اما واقعیت این است که این بازار متنوع تر از این صحبت هاست و در آن همه چیز از لباس ارزان گرفته تا انواع اکسسوری و بدلیجات و زیورآلات فروخته می شود. اما هزینه برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال کمی ارزان تر است. با هر سلیقهای که باشید برای شما بازارها و مراکز خرید زیبا و چشمنوازی در دبی وجود دارد که از قدمزدن در آنها خسته نخواهید شد. بازار پارچه در دبی هر روز، بجز جمعه، از ساعت 08:00 تا 13:30 و از ساعت 16:00 تا 21:00 باز می شود. یکی از جالب ترین بازار های شهر، نساجی (Textile Souk دبی) است. یک فروشگاه سوغاتی نیز در هیستریا وجود دارد که میتوانید از آن اجناس ترسناک برای سوغات ببرید. همچنین، این نهال های انگور به عنوان منبع مهمی برای تولید آبمیوه، دلستر و نوشابه های میوه ای مورد استفاده قرار می گیرند، که به این دلیل تقاضای زیادی از آن وجود دارد. یکی از بازارهای ارزان دبی که برای خرید سوغاتی ارزان ایده آل است، بازاری به نام دراگون مارت است که همان طور که از نامش پیداست، در آن انواع و اقسام اجناس چینی فروخته می شود. این بازار ارزان در دبی را می توانید درست روبه روی بیمارستان دبی در خیابان الخلیج منطقه دیره پیدا کنید. تماشای نمایش فواره دبی کاملاً رایگان است و از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی به شمار میرود. اگر قصد خرید پارچه از دبی را دارید شک نکنید بازار پارچه یکی از بهترین مکانها برای خرید کالای موردنیاز شما خواهد بود.

اگر بلیط تهران دبی تهیه کردهاید و یکی از برنامههای شما در سفر به دبی مراجعه به بازارهای سنتی آن و خرید از آنها است، حتما برای روزهای سفر خود برنامه داشته باشید تا بتوانید بازارهای بیشتری را ببینید. همین طور بهتر است اشاره کنیم که ساحل الصفوح رستوران و کافهای هم ندارد برای همین بهتر است از خانه یا هتل خوراکیهای لازم و مخصوصا آب و نوشیدنی را همراه ببرید. اما همانطور که گفته شد همه برای خرید به اینبازار نمیروند و تماشای ویترینهای پر از جواهرات برای بسیاری از مسافران جالب است. دبی فستیوال سیتی در امتداد سواحل نهر دبی بیش از 400 فروشگاه و خدمات با غذاخوری در کنار آب، نمایش نور لیزری و نمایشگرهای سرگرمی فوق مدرن ارائه میدهد. این هتل در منطقه اصلی، فرهنگی متنوع دبی واقع شده است. میوه ی درخت انگور یک میوه با خواص بسیار متنوع و مفید است. کاشت درخت انگور به عنوان یک فرآیند مهم در باغبانی با توجه به خواص متعدد این میوه، اهمیت بسیاری دارد. این شهر جدا از آسمان خراش های بلند و سازه های عیجب و مراکز تفریحی که دارد دارای مراکز خرید و بازارهای مختلفی نیز می باشد که برای خرید کردن مسافران تور دبی مناسب می باشد. علاوه بر جاذبه های گردشگری یکی دیگر از دلایلی که باعث جذب توریست به این شهر شده است، وجود بازارهای تجاری می باشد، بازارهای که انواع کالاهای مصرفی از تمام نقاط دنیا را در خود جای داده است. در جلوی این بازار هم یک مجسمه از اژدها قرار گرفته است. فاصله از مرکز شهر تا بازار حدود 20 کیلومتر است.

برای دسترسی به بازار پارچه باید به خیابان علی ابن ابیطالب در محله بور بروید. امکانات پارک : چندین هکتار باغ، اسکله های ماهیگیری، مسیر های ویژه دو و پیاده روی، محل هایی برای طبخ بریانی (باربی کیو)، مناطق ویژه بازی بچه ها، رستوران ها و کیوسک ها فروش غذا و نوشیدنی از جمله امکانات پارک خور می باشند. سکوی تازهتاسیس اسکای ویوز یکی از جذابترین جاها برای عکسهای اینستاگرامی است. دولت امارات بیش از 8 میلیون دلار برای تعمیر آن اختصاص داده است. بهترین روش آبیاری بایستی بر اساس اصول آبیاری بهینه باشد، به طوری که خاک به اندازه کافی مرطوب شود اما از آب رسانی زیاد به ریشه ها جلوگیری شود. در سال اول پس از کاشت، آبیاری باید بطور منظم انجام شود تا ریشه ها به خوبی در خاک ثابت شوند. در سال های بعدی، آبیاری درخت انگور معمولاً هر 7 تا 10 روز یا وقتی خاک به عمق 2-3 اینچ خشک شد، انجام می شود. مقدار آبیاری مناسب برای نهال انگور بستگی به عواملی مانند نوع خاک، شرایط آب و هوایی و سن درخت دارد. پالم جمیرا نام یک جزیره در سواحل نیلگون خلیج فارس در امارات متحده عربی، در دبی می باشد که به شکل یک درخت نخل ساخته شده است. السیف 2 تاور، دبی. همه ما بارها نام دبی که بزرگترین شهر امارات متحده عربی است را شنیدهایم و میدانیم که تور دبی در میان ایرانیان محبوبیت خاصی دارد. یک زمین بازی معروف در این ساحل وجود دارد که به نام هاوا هاوا است و شما می توانید با معلق ماندن در هوا هیجان را در خود ایجاد کنید. شما فقط تصویر را نشان می دهید و پارچه مورد علاقه خود را به دست می آورید و بعد از چند ساعت شاهکار خواهید گرفت.

Chabahar Rally 02 حتی اگر نخواهید خرید طلا هم داشته باشید بازدید از حدود 380 فروشگاه درخشان باید قسمتی از سفر شما را به خود اختصاص دهد. ۱- Don: افکت های فوق العاده این راید شما را شگفت زده خواهد کرد، هیجان تعقیب دان یکی از بهترین تجربه های این پارک است. در نتیجه، دبی یک شگفتی مدرن است که ترکیبی از فرهنگ، معماری و جاذبه های سنتی و مدرن را ارائه می دهد. با این اوصاف مشخص است که دست شما برای خرید سوغاتی ارزان در این بازار ارزان در دبی بسیار باز است. این مرکز خرید سنتی، مقصدی عالی برای خرید عمده انواع کالا در دبی بوده و شما میتوانید هرنوع کالایی را با قیمتی ارزان در این بازار پیدا کرده و خریداری کنید. در ادامه با مهم ترین شهربازی های دبی آشنا خواهید شد. مکیاج به عنوان یکی از پرطرفدارترین و با کیفیت ترین انگورها شناخته می شود. در دبی تعداد زیادی از بازارها وجود دارد که در بین مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب هستند. این فروشگاه ارزان در مرکز خرید دبی مال قرار گرفته است و شما می توانید از آن در تور ارزان دبی دیدن کنید. هم چنین در این پارک شاهد بیش از ۲۰ سرسره ی آبی مخصوص برای تمام گروه های سنی خواهید بود. در این ساحل بیش از ۸۵ مغازه و رستوران وجود دارد که تمامی مکان ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و به عنوان شیک ترین سواحل دبی شناخته شده است، چون امکانات تفریحی بسیار خاصی در این ساحل وجود دارد که شما در هیچ جای دبی نمی توانید آنها را مشاهده کنید. در این بازار پارچه های ارزان قیمت مانند پارچه های نخی کمتر به چشم می خورد ولی پارچه های فاخر و زیبایی از جنس ابریشم، قیطان، مخمل، اطلس، کتان و وال به وفور یافت می شود.

قیمت طلا در بازار طلای دبی چگونه است ؟ اهدافی که در سفر به دبی میتوانید داشته باشید، میتواند شامل اهداف تفریحی، کاری و یا هر هدف دیگری باشد. هدف از ساخت این موسسه کمک به مردم در جهت درک تغییرات جوی و آب و هوایی و ساخت ابزاری برای آفرینش آیندهای پایدارتر و بهتر است. این نهال دارای باردهی بالایی است و به شما امکان می دهد درصد زیادی از محصول را برداشت کنید. فعالیتهایی که در لامر انتظار شما را میکشند تنوع خیلی زیادی دارد. در دبی مراکز خرید و بازارهای ارزان متعددی وجود دارد که اگر آن ها را بشناسید، می توانید سوغاتی هایتان از دبی را با قیمت های بسیار مناسب و باورنکردنی تهیه کنید. یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان دبی مال است. در دبی چند بازار به صورت تخصصی به خرید و فروش پارچه ارزان تعلق دارد، در این بازارها انواع مختلف پارچه با قیمت و نرخ های متفاوتی مورد معامله قرار می گیرد. اگر برای قیمت هتل دبی جستجو میکنید حتما زمانی را نیز برای برنامه بازدید از فروشگاهها و بازارهای دبی تنظیم کنید. افرادی که تور دبی را خریداری میکنند قیمت کمتری بابت بلیط هواپیما دبی پرداخت میکنند، زیرا بسیاری از شرکتهای برگزارکننده تور دبی به سراغ پروازهای چارتری میروند و از این جهت قیمت مناسبتری به مسافران ارائه میدهند.


تاریخ : شنبه 15 مهر 1402
بازدید : 271
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

متن آهنگ ازت دل ببرم ببندم به کی رضا صادقی

ازت دل ببرم ببندم به کی جداشم رهاشم نباشی که چی
برم دوره گردی کنم چی بشه دلم بعد تو عاشق کی بشه
تحمل کنم پات بسوزم نرم بمونم بسازم تهش تو بری
بمونم که کهنه بشم پیشت پی عشقای تازه و نو بری
فهمیدی یکی هست جونش به تو بسته ست بی عشقت وجودش نابوده
احساسم که رو شد لجبازیت شروع شد تا بوده همین بوده
شاید معجزه شه برام بعد تو ولی معجزه بی تو بی ارزشه
چرا اون که میمونه با من نشی چرا سایت از رو دلم کم بشه
نذاشتم که کمبودم رو حس کنی نخواستم بترسی نباشم برم
نه میرم نه کم رنگ میشم نه گم همیشه کنارت مث سایم

 https://musicdel.ir/single-tracks/174234/


تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1402
بازدید : 263
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


پایتخت قبرس توسط مرز یک بازار محلی به نام Bandaboulia که هیچ نیروی نظامی ندارد، به دو بخش تقسیم می شود: شمال ترکیه (Lefkosa) و جنوب یونان (Nicosia).

در ابتدا جزیره قبرس توسط نواری به نام خط سبز به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شد. دلیل نامگذاری این نوار مرزی به مرز سبز این است که پس از جنگ داخلی قبرس در سال 1960، کمیسر سازمان ملل متحد نقشه قبرس را با قلم سبز به دو قسمت تقسیم کرد.

این خط از آن زمان تاکنون اشغال نشده است و توسط نمایندگان سازمان ملل اداره می شود. رنگ صورتی در نقشه زیر کشور قبرس شمالی است. منطقه سبز خط مرزی است که سازمان ملل متحد آن را حفظ می کند. و قسمت بنفش بخشی از قانون اساسی بریتانیا است. قسمت سفید قبرس جنوبی.

نکته جالب در مورد تفاوت نام دو قسمت پایتخت این است که کلمه Lefkosha از کلمه یونانی Lefkotin به معنای شهر خدایان سفید آمده است و Lefkosia بیشترین استفاده را در اسناد عثمانی و ترکی دارد. اصل و نسب. اما امروزه یونانی ها از نام ترکی این شهر یعنی نیکوزیا و ترک ها از نام یونانی این شهر لفکوسا استفاده می کنند.

اولین استقرار این شهر به قرن سوم قبل از میلاد یعنی دوره نوسنگی باز می گردد. از آن زمان، کتیبه و معبدی متعلق به آفرودیت کشف شد. در آن زمان نام این شهر لدرا بود.

لفکوزیا، پایتخت قبرس

پس از حمله اعراب در قرن هفتم; لفکوشا پایتخت قبرس شد و دیوارهای بلندی در اطراف شهر ساخته شد. در قرون XI-XII برج هایی برای حفاظت به این دیوارها اضافه شد.

در قرن سیزدهم زلزله و سیل به این دیوارها آسیب رساند و در قرن چهاردهم که قبرس تحت حاکمیت ونیز بود، دیوارهای اطراف شهر بازسازی شد و این دیوارها قبرسی ها را در برابر محاصره عثمانی تقویت کرد. چند ماه البته او در نهایت تسلیم امپراتوری عثمانی شد.

در زمان حکومت عثمانی ها بر این جزیره، کلیساها به مسجد تبدیل شدند و در این دوره بود که خیابان ها و دروازه های اصلی پایتخت قبرس ساخته شد. در پایان قرن 18، انگلستان قبرس را ضمیمه خود کرد. در طول این مدت، بسیاری از دیوارهای اطراف لفکوشا توسط برق شهری قطار تخریب شد. در این دوره فاضلاب ها و جاده های استاندارد ساخته شد.



دیوار قلعه پایتخت قبرس، لفکوسا.

دیوار قلعه پایتخت قبرس، لفکوشا

لفکوشا گرم ترین مکان قبرس در تابستان است. این شهر یک شهر ساحلی نیست، اما رودخانه ها و دریاچه هایی دارد که محل زندگی لاک پشت ها و حیوانات بومی قبرس است.

لفکوشا به دو قسمت تقسیم می شود: لفکوشا قدیمی (در داخل دیوارهای قدیمی) و لفکوشا جدید (خارج از دیوار). Lefkosha قدیم دارای خیابان های باریک و معماری قدیمی است و Lefkosha جدید دارای خیابان های بزرگ و مراکز تفریحی و برج های مدرن است. euromy.info


ارمنی ها قرن هاست که در منطقه کیشکو چیفتلیک لفکوشا زندگی می کنند. موقعیت منحصر به فرد و زیبایی ساختمان ها با سنگ های تراشیده شده و پنجره های خلیجی آنها را از سایر نقاط لفکوشا متمایز می کند.

لفکوشا چندین کاروان قدیمی دارد که به عنوان رستوران یا مکانی برای برگزاری کنسرت های خصوصی یا عروسی استفاده می شود. از جمله کاروانسرای بویوک هانی که در سال 1570 در دوره عثمانی ساخته شد.

مورخان ساخت آن را به مظفر پاشا، فرماندار عثمانی قبرس نسبت می دهند که از هر قبرسی 2 واحد پول جمع آوری کرد و آن را بر روی ساختمان قدیمی ساخت. قبرس در آن زمان به دلیل موقعیت جغرافیایی و موقعیتی که بین سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا قرار داشت مرکز تجاری جهان بود و وجود کاروانسراها در این جزیره رایج بود.

این بنای تاریخی در زمان حکومت بریتانیا به عنوان زندان مورد استفاده قرار می گرفت. پس از آن مدت کوتاهی به عنوان مسافرخانه ارزان قیمت مورد استفاده قرار گرفت. مرمت این کاروانسرا تاریخی از سال 1361 آغاز و در سال 1381 به پایان رسید.

این ساختمان اکنون دارای غرفه هایی برای فروش صنایع دستی و محصولات محلی است و میزبان جشنواره ها، کنسرت ها و رویدادهای رقص در حیاط خود است.

بویوک تانا سراوانسرای نان سرمایه لا نان لیل چیپ

کاروانسرای بویوک خان در پایتخت قبرس

مسجد سلیمیا در پایتخت قبرس

این بنای تاریخی که با نام تاریخی مسجد ایاصوفیه یا کلیسای جامع ایا سوفیا نیز شناخته می شود، یک مسجد و کلیسای جامع کاتولیک در قسمت شمالی لفکوشا است. این کلیسای بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین کلیسای گوتیک در قبرس و بزرگترین کلیسایی است که در شرق مدیترانه در هزاره بین ظهور اسلام و پایان دوره عثمانی ساخته شده است. همچنین این مکان، کلیسای تاجگذاری پادشاهان لوزیگنان قبرس بوده است.

مسجد سلیمویا در پایتخت قبرس

مسجد سلیمیا در پایتخت قبرس شمالی یورومای 

موزه مولوی در لفکوش، پایتخت قبرس شمالی

در قرن هفدهم، این بنای تاریخی مرکز پیروان مولانا است. در داخل اتاق‌های این بنا، نمایشگاه‌هایی از زندگی دراویش قرار دارد. در محوطه این بنا آرامگاه شانزده شیخ صوفی قرار دارد.

اطلاعات کامل در مورد پایتخت قبرس شمالی.

مساحت لفکوشا 111 کیلومتر مربع است

352000 نفر در نیکوزیا زندگی می کنند

آثار باستانی لفکوشا، مسجد سلیمیه - کاروانسرای بویوک خان - کلیسا و صومعه ارامنه - محله احمد عرب - مسجد حیدر پاشا - موزه تاکی مولوی - محله سامان باغچه - کلیسای بستان - قلعه درویش پاشا - موزه بربریت - کاروانسرای گیلارخان - موزه لاپیه بازار - دادگاه های دوران استعمار بریتانیا

جاذبه های گردشگری لفکوشا، موزه قوم نگاری قبرس - موزه Dr. فاضل کوچوک - موزه فرش

معروف ترین رستوران در رستوران هندی لفکوسا جاشان - رستوران کوچک ایتالیایی - کافه سدیرهان - رستوران لدرهان - رستوران سنتی آناما - استیک خانه - ایزیه - شهر فود سیتی برگر خراب - کارخانه مرغ غذای خراب - کالیفرین

بهترین بازی‌های زنده کازینو Lefkosha Merit — Sky Roof — Royal Place — Gate 22 — Map Boutique — Concorde — Grand Pasha — Eagle Eye Boutique — Urban Habitat — Durba — Sun — Nagash — Enkaya

دانشگاه های لفکوشا دانشگاه آمریکایی قبرس - دانشگاه بین المللی قبرس - دانشگاه خاورمیانه - دانشگاه علوم اجتماعی - دانشگاه تربیت معلم آتاتورک - دانشگاه علوم و تحقیقات نت کنت - دانشگاه مدیترانه کارپاز


تاریخ : سه شنبه 11 مهر 1402
بازدید : 23190
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

این دو روستا جزء زیباترین و جذاب ترین جاهای دیدنی رامسر هستند که در نزدیکی جنگل دالخانی قرار دارند. این بازار در بخش قدیمی گرگان قرار گرفته و میتوان آن را یکی از زیباترین بازارهای شمال ایران معرفی کرد. در صورت خوب بودن هوا میتوان به بیرون رفت و آسمان را برای مدتهای مدیدی نگاه کرد و لذت برد. شبها - چنانچه طاقت سرمای هوای این منطقه را داشته باشید و هوا ابری نباشد - بارش شهاب در آسمان این منطقه شما را شگفت زده خواهد کرد. در انتهای دشت چند کلبه وجود دارد که متعلق به دامپروران منطقه می باشد و در فصولی که خود آنها در آنجا نباشند می توان از آنها استفاده کرد. در ادامه مطلب، لحظه آخر قصد دارد تمام و كمال شما را با اين روستا آشنا كند، پس همراه ما باشيد. اگر قصد دارید در اردیبهشت ماه سفر کنید ما به شما دشت دریاسر در مازندران / تنکابن را پیشنهاد مي کنیم کــه همراه با هیجان ، زیبایی و سلامتی برایتان خواهد بود. با فرا رسیدن بهار، لباسی از جنس گل های زردرنگ برتن این دشت مي نشیند کــه در ميان سبزه ها خودنمایی مي کنند. همه این زیبایی ها به علاوه کوه های پوشیده شده از جنگل های انبوه در اطراف دشت و قله سیالان با یخچال های بزرگ که در مقابل، خودنمایی می کند شاهد این مدعا است که دشت دریاسر را بهشت اردیبهشت ایران بخوانیم. در فصل بهار چشمه های جوشان که از کف دشت جاری می شوند، چمن های سبز رنگ که سرتاسر دشت را می پوشانند، گلهای زرد رنگ که اندازه شان در حدود ۲۰-۳۰ سانتی متر است از یک سو، کوه های پوشیده شده از جنگل های انبوه از سوی دیگر، و قله سیالان با یخچال های بزرگ از سمت دیگر، را می توان در یک نگاه دید.

#روستایی #فيلبند #filband #مازندران #سياحه #iran #جنگل #گيلان #سفر #تهران#ايران #بهشت #طهران مسیر سوم اما، از سمت منطقهء دوهزار استان مازندران و با عبور از منطقهء عسل محله انجام میشود. برای آشنایی بیشتر با این دشت زیبا در استان مازندران با ما همراه باشید. گفتیم که باید برای سفر چند وسیله بسیار ضروری را با خود همراه داشته باشید تا سفر بدون دردسری داشته باشید. بهار: این دشت در بهار بسیار خوش آب و هواســت و رویش گل های زرد جلوه ی خاصی به آن مي دهد. این رودخانه با عبور خود از ميان دشت جلوه ای دیدنی به آن مي بخشد و همچون رگی حیاتی بر تن آن جاری مي شود. زمستان: لباس سپیدِ برفی، چهره ی تازه ای را به دشت مي بخشد اما ارتفاع زیاد آن از سطح دریا باعث شده تا زمستان های بسیار سردی بر منطقه حاکم شود . سد میجران در20 کیلومتری رامسر قرار دارد و یکی دیگر از مناطق بسیار زیبای مازندران و جاهای دیدنی رامسر به شمار می رود. این آبشار زیبا که در ۱۵ کیلومتری جنوب شهرستان آستارا، شهر لوندویل و روستای کوته کومه قرار دارد ارتفاع زیادی دارد و در واقع بلندترین آبشار استان گیلان است. در مسیر رسیدن به این مکان زیبا باید از جاده رویایی دوهزار گذر کرد، جاده ای مارپیچ گونه کــه با درختان بلند احاطه شده کــه ممکن اســت شما را از مقصد باز دارد و همان جنگل را به عنوان مقصد انتخاب کنید، در صورتی هم کــه به مسیر ادامه دهید اما بار ها و بارها توقف خواهید داشت تا از زیبایی های جنگل دوهزار غافل نشوید، در واقع همه جذابیت های این سفر به مقصد ختم نمي شود و مسیر هم برایتان جالب و دوست داشتنی خواهد بود. زیبایی های این جاده به حدی اســت کــه ممکن اســت بارها و بارها در آن توقف کنید و برای لذت بردن از مناظر چشم نواز از خودروی خود پیاده شوید.

جاده پیچدرپیچ و پوشیده شده از درختان پرتقال که عطر و بوی خاصی به فضا بخشیده است. در صورت خوب بودن هوا (شبها معمولا هوا اگر ابری نباشد البته هوا خیلی سرد است)، می توان به بیرون رفت و آسمان را برای مدتهای مدیدی نگاه کرد و لذت برد. کوه های بلندی کــه گویی آسمان را شکافته اند در هر سوی این دشت به چشم مي خورند. به دلیل کم بودن آلودگی های نوری مي توانید در آسمان دریاسر به راحتی ستاره ها را ببینید و شاهد شهاب باران باشید. این هتل آپارتمان ۳ ستاره سابقه زیاد و درخشانی در صنعت هتلداری دارد. عمارتی متعلق به دوران حکومت پهلوی اول و یکی از کاخهای خانواده پهلوی است که در شهر گرگان قرار دارد. اجاره سوئیت و ویلا یکی از این انتخابها است. طول پیست کارتینگ نمک آبرود برای بزرگسالان ۶۰۰ متر و برای نوجوانان ۲۰۰ متر است. قابل توجه دوستان در عکس ها کوهی که مشاهد میکنید کوه سیالان میباشد با ارتفاع ۴۱۸۵ متر در رشته کوه های البرز غربی و در مرز بین دره ی الموت و دره ی دوهزار (۲۰۰۰) واقع شده است. و بخش جنوبی و جنوب غربی آن در لواسانات شهرستان شمیران در استان تهران واقع شده است. از ویژگیهای این پل میتوان به 5 چشمه و 2 دهنهی بزرگ اصلی آن اشاره کرد که چشمهی میانی از چشمههای دیگر بزرگتر بوده و با طاق جناغی و سیل برگردانهایی در اطراف پل به نمایش گذاشته شده است. همان طور کــه اشاره کردیم نام دیگر این دشت بهشت اردیبهشت اســت کــه از وجود همين گل ها نشات مي گیرد و موجب شده برای دیدن این منظره فوق العاده زیبا گردشگران راهی این مقصد شوند. قله سیالان یکی از آنهاســت کــه با صلابت و شکوه ایستاده و از دشت محافظت مي کند و در کنار آن یخچال های طبیعی وجود دارند.

در این مسیر دو جانپناه وجود دارد؛ یکی جانپناه یادبود در انتهای دشت دریاسر، و دیگری جانپناه سیالان؛ جذابیت صعود قله سالان تنوع اقلیمی قابل مشاهده در مسیر است. پارک توسکا در کنار جاده ساحلی چمخاله قرار گرفته و پس از گذر از پل اصلی چمخاله که معروف به (پل فلزی) است، حدود یک کیلومتر تا پل چوبی چمخاله فاصله است. از وسط جاده چالوس به سمت رویان . در فصل بهار چشمه های جوشان که از کف دشت جاری می شوند، چمن های سبز رنگ که سرتاسر دشت را می پوشانند، گلهای زرد رنگ که اندازه شان در حدود 20-30 سانتی متر است از یک سو، کوههای پوشیده شده از جنگلهای انبوه از سوی دیگر، و قله سیالان با یخچالهای بزرگ از سمت دیگر را می توان در یک نگاه دید. این قلعه در سالهای ۸۰ تا ۸۳ مورد مرمت قرار گرفت ولی پوشش گیاهی، رطوبت زیاد جنگل، ریشههای درختچهها و سرمای محیطی زیاد ترکهای عمیقی در قلعه ایجاد کرده است. چشمانداز این قلعه گردشگران خارجی و داخلی بسیاری را به سوی خود میکشد و یکی از جاهای دیدنی رامسر است. یکی از جذابیت های بی بدیل این جنگل هوای مه آلود آن است. این شهر 24 امین شهر پرجمعیت کشور ایران است. در صورتی که از تهران قصد سفر به گیسوم را دارید، خود را به شهر قزوین و سپس رشت برسانید. در گیلان ابتدا به سمت شهر رشت حرکت کنید. از سمت جنوب غربی کوه الموت بلندترین کوهی است که این دشت را احاطه کرده است.

وجود مناطق جنگلی النگدره در کنار دریاچه سد و وجود ماهیهای مختلف در آب دریاچه فضایی زیبا به این محیط بخشیده است. اگر مایل به اقامت در ویلا هستید، میتوانید به روستاهای نزدیک دریاچه بروید و در آن ویلاها ساکن شوید. علاوه بر این در دیگر روستاهای این شهرستان نیز بازارهای هفتگی در بیشتر روزهای هفته برگزار میشود. فرماندار شهرستان گالیکش گلستان با اشاره به حضور تیمهای پایش حریق در عرصههای پرریسک و مستعد خطر پارک ملی گلستان برای جلوگیری از شروع مجدد آتشسوزی گفت که دلیل اصلی این حریقها عامل انسانی و سهلانگاری مردم بود. بنا بر روی تپهای صخرهای و در آغوش کوههای سر بهفلک کشیده ساخته شده که دسترسیپذیری آن را سخت کرده و همین امر جنبه تدافعی و احتمال قلعه بودن بنا را شدت بخشیده و از دیگر سوی، گذشتگان عموما پرستشگاههای خود را بر بلندای صخرهها و در آرامش کوهستانها بنا میکردهاند و این امر احتمال پرستشگاه بودن آن را نیز قوت بخشیده، اما در هر حال آنچه که امروز از این بنا پس از گذر دوران و حوادث طبیعی و یا تخریبهای انسانی سهوی و عمدی در اختیار است، بهطور یقینی نمیتوان گفت این بنای باستانی قلعه است یا پرستشگاه. با وجود یک غار آهکی در زیر آن که مدتها به عنوان معدن از آن استفاده شد و در حال حاضر غیرفعال است و وجود دفینه های زیاد در این محل می توان گفت سکونت پادشاهان و حاکمان دیار سخت سر نیز در آن دور از احتمال نیست. از دیگر اقدامات ارزنده و زیرکانه مهندسان، احداث تونلی در زیر رودخانه ورسک است. تصور اینکه در دامنه ی کوه هایی سرسبز پیش روی کنید و اسب هایی پر صلابت را ببینید که با شکوه و زیبایی هرچه تمام در حال دویدن در دامنه های کوه هستند و یال های پریشان آن ها زیر نور خورشید درخشان تر از همیشه به نظر می رسد حس و حالی عجیب به انسان خواهد داد.

یکی دیگر از صحنه های عجیبی که می توان در این دشت و در شب مشاهده کرد شهاب سنگها هستند که نور بسیار زیادی دارند. بهتر است به وسایل مورد نیاز خود، پاور بانک و کم ضد آفتاب نیز اضافه کنید و اگر فصول گرم سال را برای سفر انتخاب کنید، باید با خود کلاه و عینک آفتابی نیز ببرید تا نور آفتاب باعث آسیب رساندن به شما نشود. برای رفتن به دشت دریاسر اولین وسیله ی مورد نیاز شما کفش مناسب اســت تا از پس یک ساعت و نیم کوهپیمایی بر بیایید. دشت دریاسر یکی از مناطق طبیعی خاص ایران اســت کــه امکان تماشای دشت پر از گل، جنگل های انبوه و قله های پوشیده از برف را به یک باره برای شما فراهم مي کند. برای رسیدن به دشت دریاسر باید از جاده دوهزار گذشت، جاده ای پر پیچ و خم کــه توسط درختان احاطه شده اســت و از قلب یک منطقه جنگلی عبور مي کند. جاده دوهزار به روستایی به نام عسل محله ختم مي شود، ممکن اســت اطرافتان توده های ابر را مشاهده کنید اما پیشنهاد مي شود باز هم به مسیر خود این بار پیاده و حدود یک یا یک ساعت و نیم در شیب ادامه دهید و با عبور از ميان جنگل به مقصد مورد نظرتان برسید. جاده دوهزار به روستایی به نام عسل محله ختم می شود، ممکن است اطرافتان توده های ابر را مشاهده کنید اما پیشنهاد می شود باز هم به مسیر خود این بار پیاده و حدود یک یا یک ساعت و نیم در شیب ادامه دهید و با عبور از میان جنگل به مقصد مورد نظرتان برسید. فاصله ي این آبشار از بازار شهر حویق 9 کیلومتر است که قسمتی از جاده آسفالت و بقیه جاده خاکی است که کوهستانی بوده واز طبیعت بخصوصی برخوردار است که می توان برخی ییلاقات شهرحویق را مشاهده کرد.

برخی از حیوانات ایران را میتوان در جنگل دالخانی مشاهده کرد. برای خرید از برج نادری پس از رسیدن به لاهیجان کافیست به طرف جنوب شرقی این شهر رفته و خیابان استقلال را دنبال نمایید. مي توانید مناظر و زیبایی های جدیدی را در این دشت کشف کنید و خاطره ای خوش را در ذهنتان ثبت نمایید. می توانید مناظر و زیبایی های جدیدی را در این دشت کشف کنید و خاطره ای خوش را در ذهنتان ثبت نمایید. بعد از طی کردن جاده دوهزار ، وقتی به پای کوه رسیدید باید خودروتان را پارک کنید ، نگران امنیت نباشید چون منطقه توسط افرادی کاملا محافظت می شود، ورودی 5000 هزار تومانی از شما دریافت می شود و می توانید کناره های خیابان خودروتان را پارک کنید و کوهنوردی را شروع نمایید. برای رفتن به دشت دریاسر به شهر تنکابن بروید و مسیر جاده دوهزار را در پیش بگیرید تا به یک دوراهی به نام امامزاده قاسم برسید. چادر مجهز و ضدآب ( در صورت تمایل به کمپینگ زدن) اگر بارندگی بود ، می توانید کف چادر و روی آن را نایلون بگیرید تا از نم و خیس شدن در امان باشید. برای رفتن به دشت دریاسر به شهر تنکابن بروید و مسير جاده دوهزار را در پیش بگیرید تا به یک دوراهی به نام امامزاده قاسم برسید. در مسیر رسیدن به این مکان زیبا باید از جاده رویایی دوهزار گذر کرد، جاده ای مارپیچ گونه که با درختان بلند احاطه شده که ممکن است شما را از مقصد باز دارد و همان جنگل را به عنوان مقصد انتخاب کنید، در صورتی هم که به مسیر ادامه دهید اما بار ها و بارها توقف خواهید داشت تا از زیبایی های جنگل دوهزار غافل نشوید، در واقع همه جذابیت های این سفر به مقصد ختم نمی شود و مسیر هم برایتان جالب و دوست داشتنی خواهد بود.

روزهای تعطیل افراد زیادی به این منطقه می آیند و ممکن است با شلوغی در راه و ترافیک انسانی هم مواجه شوید. البته در وسط تابستان هم ممکن است باران ببارد و واقعیت این است که آب و هوای غیر قابل پیش بینی دارد. آبشار باران کوه در جنگلهای شصت کلاته قرار دارد. از جالب ترین ویژگی های این دشت آن است که در کف آن ده ها چشمه وجود دارد و آب از میان سبزه ها به بیرون می جوشد بطوریکه در فصل بهار که آب زیاد است به سختی مکان خشکی را می توان در دشت پیدا کرد و همچنین رودخانه پر آبی نیز از وسط این دشت جاریست که از ارتفاعات سیالان سرچشمه می گیرد و بر زیبایی دشت بطور خیره کننده ای می افزاید. سطح این دشت زیبا در فصل بهار پر از گل های زرد رنگی می شود که در میان چمن های سبز رنگ رخ می نمایانند و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند. سطح این دشت در فصل بهار پر از گلهای زرد رنگ می شود که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند. سطح این دشت در فصل بهار پر از گلهای زرد رنگی می شود که در میان چمن های سبزرنگ رخ می نمایانند و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند. ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود، به سرزمين چهار فصل شهرت دارد و در هر زمانی از سال، گوشه گوشه ی آن، رنگ تازه ای به خود مي گیرد. از جالب ترین ویژگی های این دشت این است که در کف آن ده ها چشمه وجود دارد و آب از میان سبزه ها به بیرون می جوشد به گونه ای که در فصل بهار به سختی می توان مکان خشکی را در دشت پیدا کرد و زیباتر از این ها، اینکه رودخانه ای پر آب که از ارتفاعات سیالان سرچشمه گرفته است از وسط این دشت وسیع در جریان است.

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با دشت دریاسر آشنا خواهیم کرد. در این مقاله به معرفی زیباترین آبشارهای استان گیلان پرداخته شده است. بدنه آن نیز بسیار ساده ساخته شده و آجرچینی معمولی دارد و با تزیینات گچ کاری پوشیده شده است. این تالاب علاوه بر داشتن زیبایی های چشمگیر در اقتصاد منطقه هم نقش بسیار مهمی دارد. دشت دریاسر تنکابن یکی از زیباترین مناطق شمال ایران بوده که در قسمت جنوبی شهر تنکابن و در منطقه دوهزار قرار دارد. شمال ایران یکی از همين مناطق اســت کــه به عنوان دیار سبز ایران شناخته مي شود و سایه اش را بر سر این سرزمين افکنده اســت. در بخشی دیگر از این دشت درختان سر به فلک کشیده ای به چشم مي خورد کــه به عنوان جنگل دوهزار شناخته مي شوند. همچنین رودخانه ای در ميان دشت به چشم مي خورد کــه از سبلان سرچشمه مي گیرد و زیبایی این دشت را صد چندان مي کند. رفتن به این ارتفاعات به کوهنوردان این امکان را مي دهد کــه از بالا به تماشای زیبایی های دشت دریاسر بنشینند و شاهد تصویری متفاوت از آن باشند. کوه های اطراف دشت دریاسر فرصت خوبی را برای کوهنوردان به وجود آورده اند و می توانند میزبان خوبی برای آنها باشند. کوه های اطراف دشت دریاسر فرصت خوبی را برای کوهنوردان به وجود آورده اند و مي توانند ميزبان خوبی برای آنها باشند. بسیاری از کوهنوردان از دیوار کنار آبشار بالا میروند تا به بالای آن برسند. عکاس: نامشخصروستای زیارت در میان ارتفاعات قرار دارد و یکی از مقاصد محبوب کوهنوردان به شمار میآید.

به رغم آنکه از پارک ملی گلستان خبر میرسد که جمعیت چارپایان این زیستگاه افزایش ۱۵ درصدی داشته است، شواهد و قرائن حکایت از آینده شومی برای این زیستگاه ارزشمند دارد. خوشبختانه مشکلی در رابطه با عملکرد این سازهی ارزشمند ملی کشور، وجود ندارد. در این ميان مناطقی وجود دارند کــه نمایشی خاص از هنرنمایی طبیعت هستند و مي توانند برای ساعت ها با آغوشی پر از آرامش ميزبان شما باشند. این گل ها کــه حدود ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر رشد مي کنند، همه دشت را در بر مي گیرد. این جنگل ها در هر قسمتی از خود جاذبه ای خاص دارند کــه دیدنشان بر لذت سفر مي افزاید. بلدترین کوهی کــه این دشت را محاصره کرده کوه الموت اســت کــه در سمت جنوب غربی آن قرار دارد. درختان بلوط زیادی در این منطقه وجود دارد و به همین دلیل نام مازیچال به معنی گودالهای پر از بلوط را برایش برگزیدهاند. طبق نظریه دوم، سقالک معرب شده «سیالخ» بهمعنای خار سه پهلو است و سار، معنی سر را میدهد. تمام این حرفها به این معنی نیست که در زمستان نمیتوانید از قلعه رودخان بازدید کنید. در وسط قلعه سردابی پیدا کرده اند که قبلا فکر می کردند تونلی مخفی است که راه به باغی در نزدیکی ساحل دارد و ساکنان قلعه در صورت لزوم از طریق این تونل فرار می کردند. راه دیگر که چندان مورد استفاده قرار نمیگیرد، از انتهای دره مشرف بر قلعه الموت در مسیر خط الراس قله و پس از صعود به قله کندیکان امکان پذیر میباشد. علاوه بر کانونهای تفریحی برشمرده شده، تعدادی مهمانسرا در قسمتهای مختلف پارک ساخته شده که مورد استفاده بازدیدکنندگان و محققین قرار میگیرد. علاوه بر موارد گفته شده، جت اسکی نیز یکی دیگر از امکانات تفریحی بسیار محبوب و هیجان انگیز موجود در جزیره فلامینگو است که در آن می توان با سرعت بسیار زیاد بر روی سطح آب و موج های خروشان آن حرکت کرده و لذتی بی نظیر و منحصر به فرد را تجربه کرد.

پارک ملل بزرگترین مجموعه تفریحی شمال کشور نیز محسوب میشود. آبشار لونک از مجموعه دو آبشار شبیه به هم با عرض ۲۰ متر تشکیل شده است که از ارتفاع ۶ متری در کنار جنگلی انبوه به پایین میریزند و رودخانهای با آب زلال در پایین دست آبشار تشکیل میدهند. زیارتگاه نقره عباس در دشتی زیبا و وسیع، پیش از روستای جواهردشت رودسر قرار گرفته است که از آنجا چشم انداز زیبایی از منطقه خواهید داشت. جواهردشت یا در زبان محلی جوردشت نام روستایی ییلاقی در ارتفاع ۲۰۰۰ متری و در فاصله ۱۰ کیومتری از جواهرده در استان مازندران است. دشت دریاسر آب و هوای عجیبی دارد: در زمستان بسیار سرد است (بدلیل کوهستانی بودن منطقه)، در بهار بسیار خوش آب و هوا است، در تابستان روزها بسیار گرم و شب ها سرد است و پاییز هم تقریبأ همیشه بارانی است. در ميان دشت رودخانه ای وجود دارد کــه بسیار پرآب اســت و از ارتفاعات سبلان سرچشمه مي گیرد. دریاسر نام دشتی در جنوب شهر تنکابن مي باشد کــه در ارتفاع 2000 متری از سطح دریا و در ميان 4 کوه بلند جای گرفته اســت. دشت دریاسر تنکابن در جنوب این شهر، در ارتفاع دوهزار متری از سطح دریا و در میان چهار کوه بلند قرار گرفته است. آب گرم لاویج برای بیماریهای پوستی و درد مفاصل فوقالعاده است. یکی از ویژگی های جالب توجه دشت دریاسر، وجود چشمه هایی در کف آن اســت کــه آب را از قلب زمين در ميان سبزه ها جاری مي سازد. این مسیر نیز جاذبه های خاص خودش را دارد کــه خستگی را بی معنا جلوه مي دهد. یکی دیگر از جاذبههای گردشگری و جاهای دیدنی گرگان، بازار آن است که در بین مردم به نعلبندان نیز شهرت دارد.

وجود این گلها یکی از دلایل شهرت دریاسر اســت کــه لقب بهشت اردیبهشت ایران را نصیب این دشت کرده و همه ساله گردشگران زیادی را برای تماشایشان راهی این منطقه مي کند. در سمت چپ، مسیری وجود دارد کــه سمت دره مي رود و به روستای عسل محله ختم مي گردد. طبیعت هميشه برایمان شگفتی های تازه ای دارد. در اطراف نیز کوه های بلندی قرار گرفته کــه نام های آنها سیالان، های تنگ لات خان بن، سیاه کل و کل تلا مي باشد. بردن آب به دریاسر آنقدرها ضروری نیست چرا کــه چشمه های این دشت آب مورد نیاز شما را تامين خواهند کرد، تنها مقداری آب برای مسیرتان بردارید. اگر در بازدید از دشت دریاسر به اقامت نیاز پیدا کردید، گزینههایی چون کمپینگ در دشت، خانهها و اقامتگاههای محلی در نزدیکی دشت و هتل در شهرهای نزدیک مثل تنکابن در فاصله 36 کیلومتری پیش روی شماست. آیا تجربه کمپینگ در طبیعت آبشاری را دارید؟ برای تجربه انواع تفریحات میتوانید سری به دهکده دودانگه بزنید. اسبسواری در طبیعت، تجربه جتاسکی در آبهای دریای خزر و چشیدن غذاهای محلی در بهترین رستورانها، بخشی از این تفریحات و امکانات هستند. این مراسم جزء کهن ترین جشن های ایرانی محسوب می شود و هر ساله مردم طبرستان (سرزمین هایی بین دریای خزر و کوه های البرز) به برگزاری آن اقدام می کردند. طبیعت گردان، این شهر را به طبیعتی زیبا و چشم نوار می شناسند که در آن هر لحظه می توان با چشم اندازی رویایی روبرو شد. بدون شک دشت دریاسر یکی از دیدنی ترین نقاط این شهر است. این دشت در فصل بهار یکی از دیدنی ترین نقاط ایران است، بستری مخملی و سبز رنگ که با هزاران گل وحشی زرد و بنفش پوشیده شده است و به همین دلیل بهشت اردیبهشت ایران نام گرفته است.


تاریخ : سه شنبه 11 مهر 1402
بازدید : 7116
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


ورق استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ بر اساس خواص مکانیکی و فیزیکی یکی از پرمصرف ترین محصولاتی است که در صنایع مختلف قابل استفاده است. در این مقاله می خواهیم در مورد 316 کاربرد ورق فولادی صحبت کنیم. اگر می خواهید چیزی در این مورد بدانید، فراموش نکنید که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است که با توجه به کاربرد ورق استیل 316 و انواع مختلف آن، قیمت ورق استیل متفاوت خواهد بود که بهتر است در هنگام خرید با توجه به نیاز پروژه انتخاب و تهیه شود.

مقدمه ای بر ورق فلز 316

بعد از ورق استیل 304 پرکاربردترین و رایج ترین ورق استیل ضد زنگ ورق استیل 316 می باشد. میزان قالب در این محصول برای آنها تفاوت ایجاد کرد. میزان مولیبدن موجود در این محصول باعث افزایش مقاومت به خوردگی می شود. این خوردگی می تواند در اثر ترک یا سوراخ در محیط کلر ایجاد شود.

شکل پذیری و جوش پذیری بالای این محصول باعث شکل منحصر به فرد آن در فرآیند نورد و استفاده از آن در قطعات قابل استفاده در صنعت ساختمان، معماری و حمل و نقل می شود.

ترکیب ورق فولادی 316 آلیاژی از کروم و نیکل به نسبت 18% به 8% می باشد. استحکام و حفظ خواص مکانیکی در دماهای بالا به دلیل وجود مولیبدن در ترکیبات این محصول است که باعث مقاومت بیشتر آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی می شود.

این نوع ورق فولادی به دلیل نداشتن خاصیت مغناطیسی به «بدون فولاد» نیز معروف است. این محصول در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و نسبت به قیمت آن ارزش بیشتری دارد.

خواص ورق فولادی 316

قبل از صحبت در مورد استفاده از ورق فولادی 316; بد نیست ویژگی های این محصول را بدانید. این محصول نسبت به سایر ورق ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و همین امر طرفداران بسیاری را برای آن به ارمغان آورده است. در ادامه در مورد ویژگی های این محصول صحبت خواهیم کرد.

راندمان جوشکاری بالا

این محصول دارای ظرفیت جوشکاری بالایی است، برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی، عملیات جوشکاری دو بار انجام می شود. این باعث می شود در برابر پوسیدگی مقاومت بیشتری داشته باشند.

مقاومت در برابر دمای بالا

ورق فولادی 316 دارای مقاومت دمایی بالا نزدیک به 925 درجه سانتیگراد می باشد.

مقاومت در برابر خوردگی

اصل کار این نوع ورق فولادی ضد زنگ مقاومت در برابر خوردگی است که با افزایش دما این مقاومت افزایش می یابد. از طرفی در برابر محیط های شیمیایی مانند عکاسی و صنعت نساجی مقاومت نشان می دهند.

مقاومت در برابر زنگ زدگی

تحمل قابل قبول در محیط های حاوی کلرید، اسید سولفوریک، هیدرولیک و ... این ورق را از خوردگی محافظت می کند.

کاربرد ورق فولادی 316

فولاد ضد زنگ 316 در استانداردهای فعلی برای محصولات ورق فولادی به عنوان گرید دریایی شناخته شده است. دلیل این نام گذاری استفاده از ورق های فولادی 316 در محیط های پر شور مانند مناطق ساحلی است. در هوای بسیار گرم خورده شده و قهوه ای می شود.

یکی از کاربردهای ورق فولادی 316 در ساخت و ساخت قطعات و تجهیزات صنایع مختلف از جمله نساجی، نفت و پالایشگاه می باشد. همچنین به دلیل خاصیت ضد اسیدی بودن، مقاومت و استحکام بیشتری در برابر خوردگی دارد. به دلیل خواص غیر واکنشی آن در تولید و ساخت ابزار پزشکی و جراحی نیز استفاده می شود.

ورق فولادی 316 به دلیل استفاده از نیکل و کروم برای ایجاد خاصیت ضد زنگ می تواند دمای بالا را تحمل کند. علاوه بر این به دلیل مقاومت در برابر اسیدها، کلریدها و بازها در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد. این در حالی است که انواع دیگر ورق های فولادی زمانی که در این نوع محیط قرار می گیرند مستعد سوراخ شدن و خوردگی هستند.

ورق فولادی 316 پرمصرف ترین و رایج ترین فولاد مهفا مورد استفاده در بسیاری از صنایع مانند ورق استنلس استیل می باشد. این محصول به دلیل مقاومت و استحکام بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات دارد. نظر شما در مورد این صحنه چیست؟ اگر تجربه خرید این محصول را دارید و تاکنون از آن استفاده کرده اید، لطفا نظر خود را بنویسید تا آن را مطالعه کنیم.

مشخصات ورق فولادی 316 چیست؟

این محصول دارای جوش پذیری بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی و مقاومت در برابر حرارت بالا می باشد.

کاربرد ورق فولادی 316 چیست؟

کاربرد ورق فولادی 316 در تولید و ساخت صنایع مختلف از جمله نساجی، قطعات و تجهیزات نفت و پالایشگاه می باشد.


تاریخ : شنبه 8 مهر 1402
بازدید : 96134
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

Free vector morocco touristic travel flat composition of editable text and image of ancient building on sky background vector illustration در بین فروشگاه های دبی مال می توانید نمایندگی برندهای معتبری چون کوتون (KOTON)، لاکوست (Lacoste)، منگو (Mango)، نایک (Nike) و پوما (PUMA) را پیدا کنید. دارای نمایندگی میباشند . دارای تمام امکاناتی است که یک مرکز خرید معروف باید داشته باشد. هتل سیتی اونیو دبی یکی از هتل های 3 ستاره خوب در منطقه دیره می باشد که دارای امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی رایگان، رستوران، مرکز تجاری و مرکز تناسب اندام است. مورد اول تک سیم کارت یا دو سیم کارت بودن آنها است و مورد دوم در برقراری تماس تصویری توسط برنامه اختصاصی اپل به نام Face Time است. فضای اختصاصی موزه آینده در دبی برای کودکان که در آن میتوانند کاوش و بازی کنند. همچنین علاوه بر بخش هایی که بررسی کردیم در بعضی از قسمت های لگولند، وسایل بازی دیگری هم وجود دارند که می توانید همراه کودکانتان سوار آن ها شوید. در ایران، آیفونهایی با پارت نامبرهای انگلیسی (BA/A) و اروپایی (ZD/A) نیز وجود دارند. معایب پارت نامبر ZD/A چیست؟ هر دو پارت نامبر BA/A و ZD/A دارای یک سیمکارت فیزیکی هستند و به دلیل استفاده از یک سیم الکترونیکی، امکان استفاده از دو سیمکارت فیزیکی وجود ندارد. در این دو پارت نامبر، محدودیت نرمافزاری خاصی وجود ندارد و تنها محدودیت پارت نامبر ZDA، عدم پشتیبانی از دو سیم کارت فیزیکی است. حتی تصویری از این مسجد را می توانید روی اسکناس 500 درهمی مشاهده نمایید. اینجا برای خوشگذرانی و تفریح وقت کم میاورید، پس اگر می توانید از همان ساعات اول بازگشایی به پارک بروید.

در اینجا ۲۰ ماشین مختلف وجود دارد که برای بازی با آنها باید ۲۰ درهم بپردازید.«تای توئیست» (Thai Twist): بازی تای توئیست نسخه کوچکی از بازی سقوط آزاد است که کودکان را تا حداکثر ارتفاع ۱۷ متر بالا میبرد و هیجانی مشابه آن را برای کودکان به ارمغان میآورد. بندر دریایی در شهر لگو این فرصت را برای شما فراهم می کند تا از بازی با مدل های الهام گرفته شده از کشتی های باری، خطوط کروز و قایق های گارد ساحلی لذت ببرید. بازدیدکنندگان می توانند از یک قایق سواری آرام لذت ببرند و در حالی که از کف شیشه ای این قایق به پایین نگاه می کنند تا زندگی دریایی را در زیر مشاهده کنند. به همین خاطر تنها راه برای لذت بردن از تمام زیبایی های این مجموعه شگفت انگیز، تله سیژ سواری و دیدن تمام مناظر از ارتفاعات می باشد. در تصاویر هوایی اگر ببنید دریاچه از بالا مانند دو قلب به هم پیوسته به نظر می رسد. در گذشته پارت نامبر ZP/A آِیفون، کد کشور آیفون هایی است که برای عرضه توسط اپل در کشور سنگاپور در نظر گرفته شده بود؛ اما به گفته توزیع کننده مجاز آیفون در پاکستان به نظر می رسد اپل امروزه مدل های آیفون 14 را با کد کشور ZP/A به کشور پاکستان عرضه می کند؛ البته دور از انتظار نیست که برخی از مدل های آیفون ZPA برای کشور هایی جز پاکستان و سنگاپور نیز تولید شوند. در واقع تمامی پارت نامبر های آیفون دو سیم کارت هستند و اگر به پشت جعبه آیفون دقت کرده باشید قطعا ۲ سری کد IMEI را مشاهده میکنید اما یکی از آن ها در اکثر پارت نامبر ها ESIM است و تنها پارت نامبرهای ZAA و CHA آیفون است که از دو سیم کارت فیزیکی پشتیبانی میکند.

اگر شما هم برای بار اول به دبی سفر میکنید یا ترجیح میدهید که برنامهریزی سفرتان را به یک فرد متخصص بسپارید، توصیه میکنیم که از تورهای تفریحی دبی استفاده کنید. برق طلا همیشه چشمانتان را خیره نگه میدارد و نمیتوانید در برابر خرید طلا مقاومت کنید، پیشنهاد میکنیم به بازار طلا دبی نروید. تفاوت پارت نامبر های اپل در کیفیت آنها نیست و بیشتر در قسمت نرمافزار متفاوند؛ تفاوتهای بسیار کوچکی هم در سخت افزار وجود دارد که در ادامه آن را بررسی میکنیم. این کد در واقع دارای ۵ قسمت است. به احتمال زیاد پارت نامبر AA/A متعلق به کشور امارات یا همان UAE است (امارات متحده عربی) است، ولی به طور کلی درباره بعضی از پارت نامبر های آیفون اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما با توجه به منابعی مانند سایت techandcoolstuff ، پارت نامبر AA/A کد کشور آیفونهای عرضه شده توسط اپل برای فروش و استفاده در امارات است. و گردش در این سایت توریستی از همین نقطه شروع می شود. در نتیجه، برای دانستن پارت نامبر آیفون مورد نظر در سال 2023، بهتر است به منابع رسمی اپل مراجعه کنید و یا از سایت ها و مقالات مربط با زبان فارسی استفاده کنید. بهتر است که بدانید دبی در یک منطقهی باثبات و با کمترین احتمال خطر زمینلرزه یا سونامی قرار دارد. آبهای خلیج فارس آنقدر عمیق نیست که خطر سونامی بهوجود بیاید. دبی به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و قرار گرفتن در حاشیه خلیج فارس و نزدیک بودن به ایران یکی از مقاصد گردشگری مهم ایرانیان است.

در ادامه به پارت نامبر آیفون و تفاوت پارت نامبرهای موجود در ایران می پردازیم. علاوه بر فروشگاه، بخش های سرگرمی و تفریحی متنوعی نیز در میان فروشگاه های دبی مال دیده می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. در ادامه به این موضوع می پردازیم. این جاذبه معروف جهانی به موفقیت خود در دهکده جهانی ادامه میدهد. البته اگر اقدام به خرید گوشی آیفون کرده باشید و به دنبال پارت نامبر گوشی خود هستید بهتر است از پشت جعبه آیفون خود چک کنید. در واقع همان Model Number دقیقاً در پشت جعبه نیز نوشته شده و میتوانید با تطبیق آن با کدهای نشاندهندهی پارت نامبرهای مختلف متوجه شوید که این مدل برای چه بازار هدفی عرضه شده است. از جمله معایب پارت نامبر LLA آمریکا میتوان به تک سیم بودن آن در ایران اشاره کرد؛ به این دلیل که به طور کلی از آیفون X به بعد گوشی های آیفون با پارت نامبر آمریکا با وجود دو سیم کارت بودن اما در ایران تنها از یک سیم آن میتوان استفاده کرد و سیم کارت دیگر آن روی بورد آیفون قرار گرفته که به esim معروف است و برای کشور ایران هنوز این قابلیت (استفاده از سیمکارت های الکترونیکی) فعال نشده و سبب شده تمامی Part Number های LLA از یک سیم کارت فیزیکی پشتیبانی کنند، البته که در سری جدید آیفون یعنی آیفون ۱۴ به بعد پارت نامبرهای LLA از سیم کارت فیزیکی پشتیبانی نمیکنند و فقط دو سیم کارت esim هستند. البته این موضوع در کشور ما بسیار واضح است چون آیفونها از مبادی قانونی شرکت اپل برای ایران تامین نمیشوند و همواره پای کشورهای واسطه مثل امارات یا سنگاپور برای وارد کردن آیفون به ایران در میان است. به دلیل رعایت قوانین حفظ حریم خصوصی در کشورهای آسیایی مانند چین و ژاپن، امکان حذف صدای شاتر دوربین در دستگاههای آیفون وجود ندارد.

به علت قوانین رعایت حریم شخصی در کشور های آسیایی نظیر چین و ژاپن نمیتوان صدا شاتر دوربین را حذف کرد و حتی اگر گوشی آیفون شما سایلنت باشد هم باز هم هنگام عکاسی صدایی به گوش میرسد. برای یک خرید خوب، خصوصا اگر تور دبی را بیشتر با هدف خرید کردن در این شهر انتخاب کردهاید، باید از قبل در مورد کالاهای مورد نظرتان و مراکز خریدی که باید برای خرید به آنها سر بزنید اطلاعاتی داشته باشید تا سردرگم نشوید. دبی مال علاوه بر فروشگاه، دارای تفریحات و سرگرمی های متنوعی مانند آکواریوم، باغ وحش، زمین اسکیت، سینما بوده که می تواند شما را تا چند روز نیز سرگرم کند. برای استفاده از مترو می توانید از ایستگاه مترو رشیدیه با شماره 102، از ایستگاه مترو یونیون (مسیر شامل خیابان بانیاس، خیابان الرباط، ناد الحمار) با شماره 103، از ایستگاه الغبیبه (مسیر شامل خیابان شیخ رشید، ایستگاه مترو الجفیلیه، خیابان زبیل دوم، دبی-خیابان العین) با شماره 104 به این مجموعه بروید. هر چند که سیستم حملونقل خوب دبی یعنی اتوبوس، مترو و تاکسی امکان دسترسی آسان به کل شهر را به شما میدهد و در هر جایی که باشید میتوانید خودتان را به این مرکز خرید برسانید. انواع تاکسی و اتوبوس های گردشگری را در تمام طول روز به صورت مداوم در جلوی این بازار خواهید دید ، ضمنا شما اگر قصد خرید را نیز نداشته باشید تماشای این مکان برای شما می تواند بسیار لذت بخش و تکرار نشدنی باشد. ایستگاه تاکسی فرودگاه دبی بسیار منظم است و در طول هفته به صورت شبانهروزی کار میکند. سپس،برای انجام یک معامله خوب بطور مداوم، حداقل یک بار در هفته قیمت بلیط را بررسی کنید. سه شنبه ها و چهار شنبه ها به دلیل اینکه روزهای وسط هفته هستند معمولا ارزانتر هستند و جمعه ها و شنبه ها چون آخر هفته هستند قیمت بلیط هواپیما دبی معمولا گرانتر است.

اطلاع از زمان دقیق خرید بلیط هواپیما می تواند کمک بسیار زیادی برای کاهش هزینه های سفر شما کند. بررسی ها نشان می دهد تنها در یک بازه زمانی خاص است که می توانید ارزان خرید آنلاین بلیط هواپیما Flightio بخرید و در سایر روزهای سال چنین امکانی برای شما فراهم نیست. این مرکز خرید دارای معماری بسیار جالبی است و شبیه به یکی از شهر های ایتالیا به نام سن جیمینیانو نیز می باشد. دبی مال یکی از بزرگ ترین مراکز خرید خاورمیانه می باشد. این اسلاید آبی به شما حسی مشابه حس بی نظیر بی وزنی را هدیه می دهد، پس اگر کمی اضافه وزن دارید احتمالا از سوار شدن به این اسلاید و سر خوردن در تونل های آبی بزرگش استقبال خواهید کرد! از این رو، قدم زدن در این خیابان حس و حال قدم زدن در خیابان های مد و فشن اروپا را در شما ایجاد خواهد کرد. پارت نامبر JA ژاپن به نسبت پارت نامبر LLA، دارای محدودیت بیشتری است و محدودیت Part Number ژاپن به صدای شاتر آن ختم میشود که نمیتوان آنرا حتی با سایلنت کردن گوشی هم قطع کرد و به دلیل مسائل امنیتی این کشور و ممنوعیت عکس برداری در بعضی اماکن، صدای شاتر دوربین فعال باشد. در مقابل model number یک کد نوشته شده که پارت نامبر را نیز شامل میشود. 3. برای تشخیص پارت نامبر گوشی ایفون باید کدی که در قسمت model number نوشته شده را در نظر بگیرید.

شما با وارد شدن به هر یک از قسمتهای ذکر شده میتوانید خود را جای شخصیتهای کارتونی بگذارید و فیلم بگیرید. اینکه کدام مورد برای شما مناسب است، خودتان باید تصمیم بگیرید اما هنگام تصمیمگیری دچار این اشتباه نشوید که چون پارت نامبرهای آمریکا برای این کشور طراحی شدهاند، حتما نسبت به دو مورد دیگر باکیفیتتر هستند. حدود ۲۶۰۰۰ پانل برای خارج این برج طراحی شده است. این برج در ابتدا قرار بود بر­اساس یک مجتمع مسکونی با الهام از برجهای سامسونگ در کرۀ جنوبی طراحی شود و آدریان اسمیت در طراحی آن 27 طبقۀ دیگر با یک منارۀ آلومینیومی در بالای آن اضافه کرد و در سال 2007 در حین ساخت آن، دکلی برای ارتباطات تلوزیونی و رادیویی ساخته شد. این بخشها مخصوصا برای کودکان با قد زیر ۱۲۰ سانتیمتر طراحی شدهاند. یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین پارک های دبی، پارک 64 هکتاری صفا می باشد که تعریف آن را در کتاب ها بسیار خوانده اید و شنیده اید، یک پارک بسیار دیدنی که برای گشت و گذار و پیاده روی مورد بازدید خیلی ها قرار می گیرد. آیا می دانید تفاوت قیمت بلیط پرواز در بهترین زمان خرید و بدترین زمان خرید بلیط بطور میانگین شاید نزدیک به چندین میلیون تومان شود؟ 2. نسخه آیفون: پارت نامبر نشان میدهد که آیا دستگاه شما در نسخه خاصی تولید شده است یا خیر. البته این نکته را نباید فاراموش کرد که پارت نامبر تنها یک رمز شناسایی است و برای تشخیص تمام جزئیات دقیق دستگاه، بهتر است از سایر منابع معتبر مانند مشخصات فنی رسمی اپل یا دستورالعملهای تولیدکننده استفاده کنید.

اگر بخواهید محصولات اورجینال از برندهای مشهور و گرانقیمت را با قیمتی ارزان خریداری کنید، بیشک نباید اوت لت های دبی را از دست بدهید. تبلیغات مذهبی، سی دی یا ویدئو های توهین امیز نباید وارد فرودگاه دبی شود. در این میان امکان وارد شدن به دنیای اسمورف ها و گرفتن عکس با آن ها هم وجود دارد. در این پارک سرسره های بزرگ ، استخرهای بزرگ و کوچک ، رودخانه های وحشی و انواع وسایل هیجان انگیز ، نبرد با کوسه ، خلیج دلفین ، سرزمین کودکان و … سوئیت دیپلماتیک: سوئیت های دیپلماتیک سه خوابه، ۶۷۰ متر مربع هستند که امکان اقامت ۶ بزرگسال همراه با دو کودک زیر ۱۱ سال در آن ها وجود دارد و شما می توانید با اقامت در آن از تماشای منظره آب های نیلگون خلیج فارس کلی لذت ببرید. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این مرکز در بین گردشگران را می توان موقعیت مکانی فوق العاده آن دانست. در سال ۲۰۱۴ دبی با شاخص رشد ۶/۱ درصدی، یکی از اقتصادهای جهان است که به سرعت رشد میکند و در همین سال تولید ناخالص ملی آن حدود ۱۰۷/۱ میلیارد دلار بود! چین بزرگترین شریک تجاری بین المللی دبی است و پس از آن هند و بعد از آن آمریکا با ۲۲/۶۲ میلیارد دلار است.


تاریخ : پنج شنبه 6 مهر 1402
بازدید : 11907
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


فرکانس جریان چیست؟

فلومتر یکی از ابزارهای اندازه گیری مهم در صنعت و علم است که برای اندازه گیری دبی سیالات (آب، نفت، گاز، سیالات شیمیایی و ...) استفاده می شود. این دستگاه ها با اندازه گیری حجم و سرعت جریان مایعات، اطلاعاتی را ارائه می دهند که به کنترل فرآیندها، نظارت بر کیفیت محصول و بهبود بهره وری در صنایع مختلف کمک می کند. در زیر به طور مفصل در مورد دبی متر و کاربردهای آن صحبت خواهیم کرد.

1. مفاهیم اساسی فلومترها: فلومترها بر اساس اصول مختلفی کار می کنند. این اصول شامل اندازه گیری سرعت، فشار، تغییرات حرارتی، بازتاب نور، اولتراسوند و سایر اصول فیزیکی و الکترونیکی است.

2. انواع جریان: هر نوع جریان (مانند گاز، مایع، مواد دیگر) به یک متر مشخص نیاز دارد. برخی از فلومترها عبارتند از فلومتر مغناطیسی، فلومتر حرارتی، فلومتر دیافراگمی، جریان سنج جرمی Coriolis و فلومتر اولتراسونیک.

3. کاربردهای صنعتی: ماشین های هیدرولیک در صنایع مختلفی مانند نفت و گاز، پتروشیمی، تولید برق، آب و فاضلاب، صنعت خودروسازی، داروسازی، صنایع غذایی و سایر شرکت ها استفاده می شود. به عنوان مثال در صنعت نفت و گاز از فلومتر برای اندازه گیری دبی نفت و گاز در لوله ها و تجهیزات مختلف استفاده می شود. مدیریت تولید: لولا به شرکت ها کمک می کند تا جریان آب را در فرآیندها و تجهیزات بهبود بخشند و بهره وری را افزایش دهند. اندازه گیری دقیق جریان آب بسیار مهم است.

5. کنترل فرآیند: فلومترها به کنترل فرآیند و تنظیم دقیق جریان مایع در سیستم کمک می کنند. این کنترل ها می توانند اتوماتیک یا دستی باشند. http://khouznews.ir/fa/news/280392 

6. استفاده از آب و فاضلاب: در بخش آب و فاضلاب، برای اندازه گیری و کنترل جریان آب و فاضلاب در سیستم های تصفیه آب و فاضلاب استفاده می شود.

7. کاربردها در تحقیقات علمی: فلومترها در تحقیقات علمی نیز کاربردهای زیادی دارند. برای اندازه گیری دقیق جریان مایع در آزمایشگاه ها و تحقیقات.

8. فناوری پیشرفته: با پیشرفت های تکنولوژیکی، فلومترها شامل ویژگی های هوش مصنوعی، اتصال به شبکه های صنعتی (IoT) و دقت بیشتر است.

در نهایت، دبی سنج ها به عنوان یکی از ابزارهای مهم در صنعت و علم حائز اهمیت بوده و به بهبود فرآیندهای کنترلی، کاهش هزینه ها و افزایش راندمان در صنایع مختلف کمک می کند.

قدرت پرش

فلومتر الکترومغناطیسی نوعی حرکت است که از اصول الکترومغناطیسی برای اندازه گیری جریان سیال (مانند آب، نفت، گاز و سیالات شیمیایی) استفاده می کند. این نوع سنسور بدون تماس با آب قابلیت اندازه گیری دقیق را دارد و در صنایع مختلف از جمله نفت و گاز، پتروشیمی، تولید برق و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.antu.

توابع دبی سنج الکترومغناطیسی

1. اصول الکترومغناطیسی: این فلومتر از اصول مغناطیسی و الکتریکی برای اندازه گیری جریان سیال استفاده می کند. ولتاژ الکتریکی زمانی ایجاد می شود که مایع در لوله در برابر میدان مغناطیسی عمودی حرکت می کند. مقدار این ولتاژ ارتباط مستقیمی با جریان سیال دارد. http://khouznews.ir/fa/news/280394

2. عدم تماس با مایع: یکی از مزیت های اصلی این نوع فلومتر این است که بدون تماس مستقیم با مایع کار می کند. این بدان معناست که نیازی به بازسازی یا اصلاح لوله ها یا تجهیزات موجود نیست.

3. دقت بالا: فلومترهای الکترومغناطیسی با دقت بسیار بالا در اندازه گیری جریان مایع مشخص می شوند و معمولاً در دسته بندی های دقت بیان می شوند که به صورت درصدی از مقیاس کامل بیان می شوند.

4. مقاومت در برابر مشکلات خارجی: این آبگرمکن ها در برابر شرایط خارجی مانند گرما، فشار و مواد شیمیایی مقاومت خوبی دارند و می توانند در شرایط محیطی مختلف کار کنند.

5. کاربردهای متعدد: فلومترهای الکترومغناطیسی در صنایع مختلف مانند نفت و گاز، پتروشیمی، تولید برق، آب و فاضلاب و سایر صنایع استفاده می شود.

6. کنترل فرآیند. این فلومترها به نظارت بر فرآیندها و تنظیم دقیق جریان سیالات در سیستم ها کمک می کنند. این کنترل می تواند اتوماتیک یا دستی باشد.

7. پیشرفت های تکنولوژیکی: با پیشرفت تکنولوژی، فلومترهای الکترومغناطیسی دارای ویژگی های هوش مصنوعی، اتصال به شبکه های صنعتی (IoT) و دقت بیشتر هستند.

قدرت سنج به عنوان یک ابزار مهم در صنعت و علم اهمیت دارد و به بهبود کنترل فعالیت ها، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در صنایع مختلف کمک می کند.

دبی سنج توربین

فلومتر توربین نوعی دبی سنج است که برای اندازه گیری جریان سیالات (مانند آب، نفت، گاز و سایر سیالات) بر اساس اصل یک توربین استفاده می شود. این دستگاه ها از یک توربین دوار استفاده می کنند که سرعت مایع را در لوله یا مخزن تغییر می دهد. سپس می توان سرعت جریان سیال را با اندازه گیری سرعت توربین محاسبه کرد. در زیر برخی از عملکردها و کاربردهای دبی سنج توربین آورده شده است:

1. اصل کار: دبی سنج توربین بر اساس اصل توربین کار می کند. توربین دوار توسط جریان سیال می چرخد. سرعت چرخش توربین به طور مستقیم با جریان سیال مرتبط است.

2. دقت بالا: این نوع ها دقت بالایی در اندازه گیری جریان مایع دارند و معمولاً به صورت درصدی از وزن کل در قسمت صحیح بیان می شوند.

3. محدوده اندازه گیری گسترده: فلومتر توربین می تواند جریان مایع را در محدوده وسیعی از جریان کوچک تا جریان بزرگ اندازه گیری کند.

4. مناسب برای انواع مایعات: این دبی سنج ها به طور کلی برای انواع مایعات مناسب هستند و می توانند در مایعاتی با ویژگی های مختلف مانند دما، فشار و ویسکوزیته کار کنند.

5. مکان های خطرناک: دبی سنج های توربین در مکان های خطرناک مانند صنعت نفت و گاز استفاده می شود.

6. کاربردهای صنعتی: این فلومترها در صنایع مختلفی مانند نفت و گاز، پتروشیمی، تولید برق، آب و فاضلاب، خودروسازی و صنایع دیگر کاربرد دارند.

7. کنترل فرآیند: فلومترهای توربین به کنترل فرآیند و تنظیم جریان دقیق آب در فرآیند کمک می کنند. این کنترل ها می توانند اتوماتیک یا دستی باشند.

8. پیشرفت های فناوری: با پیشرفت تکنولوژی، دبی سنج های توربین به قابلیت های هوش مصنوعی، اتصال به شبکه های صنعتی و دقت بیشتر مجهز می شوند.

دبی سنج های توربین ابزارهای مهمی در صنعت و علم هستند و به بهبود شرایط عملیاتی، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری کمک می کنند.

شار مغناطیسی

دبی سنج مغناطیسی نوعی دبی سنج است که از اصل مغناطیسی برای اندازه گیری جریان مایعات (مانند آب، نفت، گاز و مایعات شیمیایی) استفاده می کند. این نوع دبی سنج با ایجاد میدان مغناطیسی در محیط مایع و اندازه گیری تغییراتی که در آن میدان در اثر حرکت سیال ایجاد می شود، جریان سیال را اندازه گیری می کند. در زیر برخی از ویژگی ها و کاربردهای دبی سنج مغناطیسی آورده شده است:

1. اصل کار: فلومترهای مغناطیسی بر اساس اصل مغناطیسی کار می کنند. به طور معمول، یک یا چند سنسور مغناطیسی بر روی دیواره لوله یا مخزن نصب می شود و میدان مغناطیسی ایجاد می شود. با حرکت سیال در لوله، تغییراتی در میدان مغناطیسی رخ می دهد که به جریان سیال معروف است. این محصول را می توانید از ابزار اندازه گیری آریا تهیه کنید.

2. عدم تماس با مایع: یکی از مزایای این نوع فلومتر این است که بدون تماس مستقیم با مایع کار می کند. این بدان معنی است که نیازی به ایجاد یا تغییر ساختارهای لوله کشی یا تجهیزات موجود نیست.

3. دقت بالا: دبی سنج های مغناطیسی دقت بسیار بالایی در اندازه گیری جریان مایع دارند و معمولاً به دسته های دقت به صورت درصدی از مقیاس کامل اختصاص داده می شوند.

4. محدوده وسیع: این فلومترها می توانند جریان سیال را در محدوده وسیعی از جریان کوچک تا جریان بزرگ اندازه گیری کنند.

5. مناسب برای انواع سیالات: این دبی سنج ها معمولاً برای انواع سیالات مناسب هستند و می توانند در سیالاتی با خواص مختلف مانند دما، فشار و ویسکوزیته کار کنند.

6. کاربردهای صنعتی: شارهای مغناطیسی در صنایع مختلفی مانند نفت و گاز، پتروشیمی، تولید برق، آب، فاضلاب، خودروسازی و سایر صنایع استفاده می شود.

7. کنترل فرآیند: دبی سنج های مغناطیسی به کنترل فرآیندها و تنظیم دقیق جریان سیالات در سیستم ها کمک می کند. این کنترل ها می توانند اتوماتیک یا دستی باشند.

8. پیشرفت در فناوری: با پیشرفت فناوری، شار مغناطیسی با ویژگی های هوش مصنوعی، اتصال به شبکه های صنعتی (IoT) و فناوری های پیشرفته همراه است.

دبی سنج مغناطیسی به عنوان ابزار اساسی در صنعت و علم بسیار مهم است و به بهبود کنترل فرآیند، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری کمک می کند.


تاریخ : سه شنبه 4 مهر 1402
بازدید : 224
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

به فرض مثال اگر شما قصدتان از حضور در اینستاگرام فروش محصولاتتان است باید به این نکته توجه داشته باشید که نباید خارج از حیطه محصولی که ارائه می دهید محتوا تولید کنید . اما اگر این روش را برای افزایش فالوور در اینستاگرام انتخاب کردید، رباتی را انتخاب کنید که به شما امکان انتخاب پیج و هشتگ های هدف را بدهد. در نتیجه آنالیز پیج را به منظور ارائه بهتر محتوا می­توان یک روش مناسب برای جذب فالوور واقعی محسوب کرد. امکانات و ویژگیهای خاص اینستاگرام باعث حضور پر شور و قابل توجه صاحبان کسب و کار های مختلف در آن شده است و تبدیل شدن آن به سریعترین، بهترین و موثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری گردیده بر اساس آخرین آمار که در پایان سال ۲۰۱۷ اعلام شد، اینستاگرام موثرترین شبکه اجتماعی در جذب مشتری و افزایش سودآوری است. با توجه به اینکه برای داشتن محبوبیت و رسمیت بالاتر در شبکه های اجتماعی هرچه فالوور بیشتر باشد، به معنای محبوبیت و درآمد بیشتر است این امر خود گویای مهم بودن مبحث Follower میباشد. کاری که در واقع بسیاری از این اپلیکیشنها و سایتها انجام می دهند، ارائه آمار تحلیلی از صفحه اینستاگرام شما است؛ اکثر این سایتها و اپلیکیشنها ادعا میکنند که میتوانند اطلاعات پیج شما را به صورت دستهبندی شده در اختیارتان قرار دهند، مثلا اینکه چه تعداد فالوور و فالویینگ دارید، چه تعداد پست دارید و هشتگ های مهم تان کدامند، کدام یک از حساب های اینستاگرامی که فالو میکنید شما را فالو نمیکنند (به شما فالو بک نمی دهند)، کدام یک از فالوورهایتان پست هایتان را لایک نکرده و برایتان کامنت نمی گذارند، اما واقعیت این است که این اطلاعات صحت ندارند و اینگونه سایتها و اپلیکیشنها چنین دسترسیهایی ندارند و در اختیار گذاشتن اطلاعاتی از این دست به لحاظ فنی اصلا امکانپذیر نیست.

Free photo street market vendor selling fresh fruits and vegetables generated by ai برای این که فالوور خریداری کنید نیازی نیست که رمز عبور پیجتان را در اختیار فروشنده قرار دهید. تولید محتوی: شما میتوانید در ازای پکیجهای آموزشی خود در حیطههای مختلف از فالوورهایتان درآمد کسب کنید. خبر خوش این که شما میتوانید با استفاده از ربات اینستاگرام کاربر مجازی به حذف فالوورهای فیک نیز اقدام کنید. لذا شما می توانید خیلی راحت و بدون نگرانی از بحث هزینه ها برای خرید این نوع از فالوورها اقدام کنید. در واقع، کاربران نگران صفحه اینستاگرام خود هستند و حتی گاهی اوقات نگران این موضوع هستند که سایت ارائه دهنده خدمات سفارش آن ها را تحویل ندهد. البته توجه داشته باشید که این مزایا با در نظر گرفتن بهترین حالت ممکن است اما شاید هیچ کدام از این دو اتفاق برای شما رخ ندهد! فالوورهای اینستاگرام به دو دسته فالوور واقعی و فالوور فیک تقسیم میشود که در ادامه هر کدام از آنها را بهصورت جداگانه بررسی خواهیم کرد. کاربرانی که پست برای آنها فرستاده شده است، به دلیل اعتمادی که به شخص ارسال کننده آن پست دارند، ترغیب میشوند برای اینکه به آن پست و پیج مراجعه کنند؛ و در صورتی که پیج از اعتبار قابل قبولی برخوردار باشد، آن را فالو میکنند؛ و تعداد فالوورهای آن پیج را بهصورت واقعی افزایش میدهند. افزایش ممبر و فالوور در این فضا برای صاحبان کسب و کار و افرادی که بهصورت فعال در این فضا حضور دارند، اهمیت زیادی دارد. برای افزایش فالوور حتما باید تقویم محتوایی داشته باشید ، داشتن تقویم محتوا به شما کمک می کند تا در تولید محتوا ایده کم نیاورید و یا دستپاچه نشوید. دقیقا به همین دلیل است که اگر در بین فالوور های خود، افرادی غیرفعال یا فیک دارید و میخواهید که در فضای اینستاگرام بیشتر دیده شوید و افراد بیشتری را با خود همراه کنید، باید حذف فالوورهای فیک و کم تعامل را در اولویت قرار دهید زیرا این کار نرخ تعامل صفحه شما را به طرز قابل توجهی بالا میبرد و جانی دوباره به اکانت تان خواهد بخشید، حساسیت اینستاگرام را نسبت به اکانت شما کم کرده و بدین ترتیب شانس ظاهر شدن آن در اکسپلور اینستاگرام را افزایش میدهد و در نتیجه افراد بیشتری از پیج شما بازدید یا آن را فالو میکنند.

شما نمیخواهید که یک آیپد، یک کارت هدیه چند صد تومانی و یا یک پکیج برای گذراندن تعطیلات (بسته سفر) را به عنوان جایزه به برنده بدهید چرا که تمامی افراد طرفدار این نوع جایزهها هستند و شما در نهایت تعداد بسیاری فالوور خواهید داشت که مخاطب واقعی شما، محصولات و یا خدماتتان نخواهند بود و پس از اتمام مسابقه به راحتی پیج شما را ترک خواهند کرد. متاسفانه اخیرا گفته میشود که خرید فالوور نمیتواند گزینهی مناسبی برای رشد پیج باشد و دلیل آنها این است که در این فرایند به پیج شما فالوورهای فیک افزوده میشود که هیچ فایدهای برای شما نداشته و حتی میتوانند توسط اینستاگرام شناخته شده و منجر به محدودیت پیج شما شوند. این روش چندان نیاز به صرف هزینه ی مستقیم ندارد و با بکارگیری چند نکته که در ادامه گفته میشود میتوان به جذب فالور واقعی به مرور زمان دست یافت. ۳. برای جذب فالوور واقعی داستان برند هماهنگ با کسب و کار خودتان ایجاد کنید. آپارات ، یوتیوب ، توییتر ، تلگرام و حتی سروش و بله و روبیکا هم می توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام خود ورودی بگیرید ، فقط کافیست محتوایی را که برای اینستاگرام تولید می کنید با تغییراتی جزیی در این پلتفرم ها منتشر کنید و پس از آن از دنبال کنندگانتان درخواست کنید تا شما را در اینستاگرام فالو کنند.

برای اینکه شما فالوورهای زیادی داشته باشید باید برخی اصول افزایش فالوور را فرا بگیرید و پست های ناب و مردم پسندی را در پیج خود قرار دهید. پس از خرید پیج اینستاگرام با فالوور فعال میتوانید در این پیجها به تولید محتوا بپردازید یا اگر موضوع پیج با زمینه فعالیت شما متفاوت است، میتوانید پیج کاری خود را در این پیجها تبلیغ کنید تا در اثر افزایش آمار بازدید به اکسپلور راه پیدا کنند. آنچه را که یاد گرفتهاید را میتوانید برای دستیابی به بهترین عملکرد برای مسابقهها و رقابتهای آینده استفاده کنید. با آیکون شماره 3 میتوانید روی استوری خود استیکر بگذارید، گزینهی 4 مخصوص افزودن متن است. بهترین روش قرعه کشی و برگزاری مسابقه اینستاگرامی این است که چند معیار یا شرط را برای شرکت در مسابقه مشخص کنید همانند: فالوو کردن پیج، لایک پست و تگ کردن دوست در زیر پست مسابقه یا استوری . قبل از هر اقدامی، شما باید هدف خودتان را مشخص کنید. اگر مسابقه شامل ایجاد محتوا در اینستاگرام توسط شرکت کنندهها و تگ کردن کسب و کار شما باشد، شرط و درخواست بزرگی خواهد بود که باید جایزه بزرگ تر باشد همانند دادن مشاوره رایگان در حوزه تخصصی. نه تنها شرکت در این نوع مسابقات پیچیده میباشد بلکه مدیریت آن نیز زمانبر خواهد بود و شما میبایست هشتگی که مشخص کردهاید را برای ردیابی افرادی که در مسابقه شرکت کردهاند رصد نمایید.

فالوورهای خریداری شده اینستاگرام نیز هیچ ارزش بلندمدتی برای محتوای پروفایل پیج اینستاگرام شما ندارند. البته، اینفلوئنسرها به صورت رایگان به شما کمک نمیکنند و در ازای تبلغیات برای پیج شما، یا مبلغی پول یا هر نوع خدمات دیگری از شما طلب میکنند. به طور مثال قهرمانی در جام جهانی، فتح توپ طلا، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و از این قبیل عناوین تیمی و انفرادی هرکدام درصد پول تبلیغاتی نیمار با برند مربوطه را افزایش خواهد داد. ایده برای جایزه دادن مهم ترین بخش طراحی مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور است . اینستاگرام هم به پیج هایی که نرخ تعامل شون بالا باشه نگاه ویژه ای میکنه و با نشون دادن پست هاش به کاربران بیشتر و بردن به اکسپلور کمکش میکنه تا سریع تر پیج ش رو پیشرفت بده. اگر فالوور واقعی اینستاگرام بخرید به هیچ وجه برای پیج تان ضرر نخواهد داشت چون فالوورها فعال و ایرانی هستند. بسته خرید فالوور واقعی ارزان اینستاگرام را بخرید یا اینکه می توانید تعداد فالوورها را وارد کنید. سعی کنید در این مسیر با موج فالوورها همراه باشید که بدون زحمت بسیار زیاد به نتیجه دلخواه خود برسید. بعد از اوج گیری کرونا لایو اینستاگرام به عنوان ابزار مهمی برای ارتباط گیری افراد در دوران قرنطینگی محسوب می شد و بسیار زیاد مورد توجه واقع شد. مثلا اینکه چه تعداد از بازدیدهای یک پست توسط افرادی که فالوور ما نیستند صورت گرفته، یا چه تعداد از این افراد قبلا فالوور ما بودند. به دنبال افرادی باشید که در حوزه های نزدیک به کسب و کارتان فعالیت می کنند. برعکس اکانت توییتر که بیش از 30 روز نمی توانید حساب خود را غیرفعال کنید و بعد از این مدت به صورت دائمی اکانت حذف میشود، در دیلیت اکانت موقت اینستاگرام هیچ محدودیت زمانی ندارد و افراد میتوانند تا از یک ساعت تا یک چندین سال حساب خود را غیر فعال کنند و پس از مدتی دوباره با روش فعالسازی آن دوباره به اطلاعات قبلی خود دسترسی داشته باشند.

پست گذاشتن بیش از اندازه می تواند مخاطبانتان را کلافه کند و در نتیجه تعداد فالوورهایتان کاهش پیدا می کند. از این تعداد، بیش از ۵۰۰ میلیون نفر هر روز از این پلتفرم استفاده میکنند که حدود ۲۴ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعالیت دارند، یعنی تقریباً ۳۰٪ از جمعیت ایران. برای مثال هر روز 1 تا 5 نفر که میتوانند برای پیج شما مناسب باشند را فالو کرده و پستهای دوستان و سایر پیجهای مرتبط را لایک و کامنت بگذارید تا افراد دیگر شما را دیده و دنبال کنند. اگر پیج اینستاگرام شما فالوور زیاد داشته باشد باعث اعتماد بیشتر و تبدیل شدن فرد به مشتری و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بینتیجه ماندن آن است. اما خرید فالوور در کمترین زمان ممکن و همچنین با قیمت بسیار کم نسبت به تبلیغات باعث می شود ک شما به راحتی بتوانید فالوورهای پیج خود را افزایش دهید. با بررسی راه های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان در سال 1402 همراه ما باشید. با برنامه افزایش فالوور اینستاگرام میشه روزانه حدود 10K الی 20K فالوور و لایک دریافت کرد ، که بعضی از فالوور ها واقعی و بعضی ها هم فیک هستند ؛ اما بهترین راه استفاده از پکیج های آموزشی هستش که از طریق اونها بشه فالوور و لایک واقعی دریافت کرد . بهتر است برنامه محتوایی منظمی داشته باشید و در ساعات و روزهای مشخصی پست بگذارید. اگر در مورد خرید فالوور ایرانی اینستاگرام سوالاتی دارید، می توانید سوالات خود را با تیم پشتیبانی ما درمیان بگذارید.

اگر برایتان امکان پذیر است هر روز پست و استوری بگذارید و اگر هم نیست با نظمی مشخص اینکار را انجام دهید . همچنین در کپشن پست یا همان توضیحات کلمهی مسابقه یا رقابت در جمله اول و یا در تیتر اصلی متن به عنوان اولین کلمه به شکل بزرگ و خوانا همراه با شکلک ها استفاده شود تا مشخص گردد که این پست با بقیه فرق دارد و یک پست با محتوای معمولی نیست. تگ کردن همکارانتان دو فایده اصلی دارد اول اینکه کاربران پیچ شما این رفتار را از بزرگ منشی شما می دانند و بیشتر از شما لذت خواهند برد دوم اینکه فرد تگ شده در اغلب موارد شما را استوری می کند و این هم برای افزایش فالوور شما مفید خواهد بود. اگر نظر بدهیم، عالی خواهد بود. شرکت در این نوع مسابقهها برای مخاطبان و مدیریت آن توسط شما بسیار آسان و راحت میباشد و مزیتی که دارند این است که برای رشد و در معرض دید قرار گرفتن عالی هستند. نکتهای که نشان میداد این کاربران فقط به خاطر کریس حاضر به دنبال کردن صفحه رئال بودند و با رفتنش دیگر چنین کاری را لازم نمیدیدند. در ادامه بررسی کردیم که چرا حذف فالوور فیک به صورت دستی (اگر تعدادشان زیاد باشد) کاری طاقت فرسا و تقریبا ناممکن است و دیدیم که اپلیکیشنها و وبسایتهای معرفی شده توسط گوگل نیز قادر به شناسایی صحیح فالوورهای فیک شما نیستند و امکان حذف خودکار آنها را نیز ندارند. شاید تا به حال شنیده باشید که هر ویدیو معادل 1000 تصویر ارزش دارد ، گرچه اغراق در این مورد زیاد است اما نباید از اهمیت ویدیو در پلتفرم هایی مثل آپارات ، یوتیوب ، اینستاگرام و …

بالا بودن فالوور و لایک پستها تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین و بالا رفتن اعتبار پیج اینستاگرام شما دارد. 4. تعداد فالووینگ های پیج فیک نسبت به تعداد فالوور هایشان بسیار بالاست. اما شاید بگویید که همین لیست هم به حد کافی بلند بالاست و حذف تک تک این آی دیها به صورت دستی کاری طاقتفرسا و وقتگیر است. فارغ از این مسئله، هر کسب و کاری برای رشد و توسعه خود، نیاز به فعالیت در تمامی پلتفرم های آنلاین معروف دارد. مهمترین کاری که برای جذب مشتری در اینستاگرام باید انجام دهید این است که زودتر شروع کنید! با تبلیغ صفحه خود در وبسایت های پربازدید، می توانید کسب و کار و نوع فعالیت خود را به کاربران معرفی کنید. در روبیکا نیز به همین صورت است؛ بنابراین اگر پست های صفحه تان با هشتگ های مرتبط گذاشته شود، کاربران سریع تر به صفحه تان هدایت می شوند. اگر می خواهید پیج شما همچون پیج اصلی تتلو بتواند سریع رشد کند، با فالوجت همراه باشید. زیرا عناصر بصری بیشتر از متن مخاطب را جذب می کنند و می توانند مفاهیم را سریع تر انتقال دهند. برخلاف روش های سنتی جذب فالوور در اینستاگرام، استفاده از ربات ها به عنوان چابک ترین و کارآمدترین راه حل مطرح شده است. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بهترین راه برای خلاص شده از شر فالوورهای فیک استفاده از ابزار های خودکاری است که واقعا توان انجام حذف فالوور فیک را داشته باشند. از ویژگی های این روش می توان به گستردگی مخاطبین اشاره کرد.

البته این ممنوعیت شامل تگ کردن افراد در کامنتها نمیشود و میتوان از مخاطبین یا همان فالوورها با گفتن عبارتی همچون «یکی از دوستانتان را در زیر پست تگ کنید»، درخواست کرد که افراد دیگری را در کامنت تگ یا به عبارت بهتر منشن کنند. اگر محتوای شما جذاب و کپشنهای پست هایتان جالب باشد، قطعا مورد استقبال مخاطبین قرار خواهد گرفت. از تکنیک های گیمیفیکیشن برای طراحی ساختار کمپین مسابقه استفاده کنید تا مسابقه جذاب تر شود. تبلیغات خود را تحلیل و بررسی کنید و نقاط ضعف و قدرت تبلیغاتان را شناسایی کنید به این صورت که از ادمین پیچ های تبلیغ دهنده درخواست کنید تا بعد از 24 ساعت از شروع تبلیغات ، اطلاعات مربوط به بازدید و … همچنین قابل تامل است که اغلب مردم ما از نوجوان گرفته تا بزرگسال در مورد شبکه های اجتماعی اطلاعات مختصر و اجمالی دارند. قابلیتی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شده است موجب جلوگیری از صرف هزینه های بسیار گزاف میشود. گاها زمانی که یک پیج اینستاگرام تعداد فالوورهای زیادی داشته باشد، دیگر پیجها تصمیم میگیرند که تبلیغات خود را در این پیج بگذارند و هزینهای را نیز برای انجام این کار پرداخت کنند. می دانند چگونه با افزایش عملکرد پیچ اینستاگرام و افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام تان شما را به هدف تان نزدیک تر کنند.

یکی از سرویس های قابل قبول برای افزایش فالوور در روبیکا پنل لاین استور است. چگونه در روبیکا فالوور جمع کنیم با برنامه لاین استور یا ربات ها؟ علاوه بر اینکه می توانید با دانلود برنامه افزایش فالوور واقعی تعداد زیادی فالوور پیج خود را بالا ببرید روش های دیگری نیز وجود دارد که بدون نیاز به دانلود نرم افزار افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و استفاده از آن فالوورهای خود را افزایش دهید. درصورتی که تعداد این فالوورها بهاندازه قابل قبولی باشد، در قدم بعدی اقدام به مقایسه تعداد لایک اینستاگرام و کامنتهای پستهای منتشر شده در آن پیج میکند. ریزش فالوور ها معیاری است که میزان واقعی بودن فالوور ها را می سنجند ، شما با بررسی مقدار ریزش فالوور های خود به سخن ما اعتماد خواهید کرد. سعی کنید چندین کانال بازاریابی داشته باشید و به یک کانال اکتفا نکنید ، داشتن چندین کانال بازاریابی به شما این اجازه را می دهد که اگر به هر دلیلی یکی از کانال ها را از دست دادید جایگزینی برای آن داشته باشید. پس از ایجاد سایت میتونید توسط خدمات سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل باعث بشید سایت شما در جستجوها رتبه بالایی بدست بیاره که در نتیجه بازدید سایت شما افزایش پیدا میکنه و میتونید حتی اقدام به معرفی پیج اینستاگرام خودتون و در نتیجه افزایش فالوور اینستاگرام کنید.

کاربر علاقه یادی به موضوعات چالشی دارد و خود به خود به پیج شما علاقمند می شود. کسب و کارهای سنتی زیادی وجود دارد که میتوانند از طریق اینترنت فروش خود را افزایش دهند. فالوور واقعی در این پیج علاوه بر اینکه اعتبار آن را از طریق لایک، کامنت اینستاگرام یا دیگر موارد افزایش میدهد، با خرید محصولات و خدمات آن پیج باعث درآمد بیشتر آن میشود. پیج اینستاگرام حرفه ای بسازید و تمامی نکاتی که در استراتژی اینستاگرام چیست؟ اما راه حل چیست؟ یکی از راه های بسیار مهم برای افزایش «فالوور روبیکا»، داشتن هدفی مشخص برای محتوای پیج است. راه دوم این است که ما با استفاده از خرید فالوور، اعضای پیجمان را بالا ببریم تا هم در تبادلات جایگاه بهتری داشته باشیم و هم اعتبار پیج ما بالاتر برود تا کاربران اعتماد بیشتری داشته باشند و آنفالو نکنند و در ادامه با بالا بردن کیفیت مطالب باعث ورود اعضای جدید شوید. البته ریزش فالوور در اینستاگرام طبیعی است و گاهی به دلیل اینکه از موضوعات و محتوای شما خوششان نمیآید ممکن است شما را آنفالو کنند ولی ما سعی میکنیم کاربران ایرانی با ریزش بسیار پایین را به سمت شما هدایت نماییم. علاوه بر پیجهایی که در حوزه فروشگاهی فعالیت دارند، بعضی از پیجهای اینستاگرام هستند که توانستهاند با انتشار عکس و محتوا اینستاگرامی متفاوت و جذاب، کاربران را به سمت خود جلب کنند. ۸- با پیجهای دیگر و فالوورهای خود تعامل داشته باشید. پیشنهاد میکنیم اگر تعداد فالوورهای فیکتان بالا است برای حذفشان از ربات اینستاگرام کاربر مجازی استفاده کنید.


تاریخ : دو شنبه 3 مهر 1402
بازدید : 624
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

 

بازسازی خانه می‌تواند یکی از مهیج‌ترین و در عین حال چالش‌برانگیزترین تجربیات زندگی باشد. از یک سو، این فرصتی است تا فضای خود را به‌روز و زنده کنید و از سوی دیگر، مستلزم تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و هزینه‌هاست. در این مقاله، به بررسی مراحل مختلف بازسازی خانه خواهیم پرداخت.

 

1. تعیین هدف:

قبل از شروع، باید مطمئن شوید که اهداف خود را برای بازسازی مشخص کرده‌اید. آیا می‌خواهید فضای خود را مدرن‌تر کنید، فضا را بهینه‌تر استفاده کنید یا فقط نیاز به تعمیرات ساده دارید؟

 

2. بررسی بودجه:

هزینه‌ها می‌تواند به سرعت افزایش یابد. تعیین یک بودجه مشخص و پایبندی به آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

3. انتخاب تیم مناسب:

پیدا کردن معمار یا مشاور بازسازی با تجربه و مورد اعتماد حیاتی است. آن‌ها می‌توانند شما را در تمام مراحل همراهی کنند و به اجتناب از خطاهای احتمالی کمک کنند.

 

4. مجوز‌ها و قوانین:

برخی از بازسازی‌ها نیاز به مجوز‌های خاص دارند. با مقامات محلی تماس بگیرید و مطمئن شوید که همه چیز مطابق با قوانین است.

 

5. طراحی و برنامه‌ریزی:

همراه با معمار یا طراح داخلی خود، فضای مورد نظر خود را طراحی کنید. از نمونه‌ها و ویژوال‌ها استفاده کنید تا تصور دقیق‌تری از نتیجه نهایی داشته باشید.

 

6. انتخاب مواد:

کیفیت مواد بازسازی تاثیر زیادی بر دوام و زیبایی فضا دارد. از چوب، سنگ، کاشی، رنگ و سایر مواد با کیفیت و مناسب استفاده کنید.

 

7. شروع کار:

با آماده‌باش وجودی، به تیم بازسازی اجازه دهید که کار را شروع کند. ممکن است در طول بازسازی، نیاز به تغییرات جزئی وجود داشته باشد، بنابراین با یک ذهن باز و همکاری کنید.

 

8. نظارت و ارتباط:

با تیم خود در ارتباط باشید و از پیشرفت کار مطلع شوید. نظارت بر کیفیت کار و رعایت زمان‌بندی مهم است.

 

9. تکمیل و بازرسی:

پس از اتمام کار، فضا را با دقت بازرسی کنید. هر گونه نقص یا مشکلی را مطرح کنید تا قبل از پایان نهایی، رفع شود.

 

10. لذت بردن!

همچنین مهم‌ترین مرحله! پس از تمام زحمات، حالا وقت آن است که از فضای جدید و بازسازی شده خود لذت ببرید.

11. پس‌انداز در هزینه‌ها:

گاهی اوقات با کمی تحقیق و بررسی، می‌توانید راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها پیدا کنید. مثلاً با خرید مستقیم مواد از تامین‌کنندگان یا استفاده از راه‌حل‌های جایگزین ارزان‌تر می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید.

 

12. مراعات سلامت و ایمنی:

در طول بازسازی، ممکن است گرد و غبار زیادی تولید شود یا مواد شیمیایی استفاده شود. مطمئن شوید که فضا مناسبی برای تهویه وجود دارد و از ماسک و دستکش استفاده کنید.

 

13. مدیریت زباله:

بازسازی ممکن است منجر به تولید زباله‌های زیادی شود. از پیش از آغاز کار برنامه‌ریزی کنید تا چگونه زباله‌ها را دور ریخت یا بازیافت کنید.

 

14. توجه به جزئیات:

گاهی اوقات جزئیات کوچک می‌توانند بزرگ‌ترین تفاوت‌ها را ایجاد کنند. از کلید‌ها و دسته‌های در تا روشویی و لوازم جانبی، توجه به جزئیات می‌تواند فضای شما را ویژه‌تر کند.

 

15. بازرسی نهایی:

پس از پایان کار، یک بازرسی نهایی انجام دهید. این بازرسی باید شامل بررسی کیفیت کار، وضعیت تأسیسات و تایید کار بدون هیچ مشکلی باشد.

 

نتیجه‌گیری:

بازسازی خانه یک فرایند پیچیده است که نیاز به توجه و دقت دارد. با رعایت نکات بیان شده و برنامه‌ریزی دقیق، می‌توانید فضای مطلوب خود را خلق کنید. همیشه به خود یادآور شوید که هر چالش و مشکلی که در طول بازسازی مواجه می‌شوید، نهایتاً منجر به ایجاد یک فضای بهتر و زیباتر خواهد شد.

نتیجه‌گیری:

بازسازی خانه می‌تواند تجربه‌ای پر از چالش و همزمان پاداش‌دهنده باشد. با برنامه‌ریزی دقیق، انتخاب تیم مناسب و حفظ ارتباط موثر، می‌توانید مطمئن شوید که نتیجه نهایی مطابق با انتظارات شما است. در نهایت، خانه شما نه تنها زیباتر و کارآمدتر خواهد بود، بلکه ارزش بیشتری نیز خواهد داشت.

https://onlinebasalt.ir/blog/decoration/home-renovation-guide/

 


تاریخ : دو شنبه 3 مهر 1402
بازدید : 215
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

متن آهنگ لحظه ها مازیار فلاحی

مثل قایقی خسته تو دریا!♫!
مثل دیدن تو توی رویا!♫!
مثل تیک تیک خسته ی ساعت!♫!
مثل قصه ی تلخ صداقت!♫!
مثل شب مثل گل توی گلدون!♫!
مثل تصویر ماه توی بارون!♫!
مثل گریه ی تلخ دیوونه!♫!
دیگه چیزی ازم نمی مونه!♫!
مثل لحظه ی بارونو پاییز!♫!
مثل چشمای خسته ی لبریز!♫!
مثل اشکای ریخته رو گونه!♫!
دیگه چیزی ازم نمیمونه!♫!
مثل بارونو ابر بهاره!♫!
مثل لحظه ی خواب ستاره!♫!
تو رو دوست دارم!♫!

 

مثل خاطره های پریده!♫!
دو نگاه به هم نرسیده!♫!
مثل شاعر و عشق و رفاقت!!♫!♫!
مثل حس غریب نجابت!♫!
مثل پرسه و گریه و خوندن!♫!
همه خاطره هاتو سوزوندن!♫!
مثل اشکای خواب شبونه!♫!
دیگه چیزی ازم نمی مونه!♫!
مثل لحظه ی بارونو پاییز!♫!
مثل چشمای خسته ی لبریز!♫!
مثل اشکای ریخته رو گونه!♫!
دیگه چیزی ازم نمی مونه!♫!
مثل بارونو ابر بهاره!♫!
مثل لحظه ی خواب ستاره!♫!
تورو دوست دارم!♫!
تورو دوست دارم لبالب!♫!

 

https://musicdel.ir/single-tracks/101979/


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com