عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 19 فروردين 1402
بازدید : 5275
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر



امروزه با وجود تنوع درب های ضد سرقت باکیفیت و با امنیت بالا، کم کم درب های معمولی قدیمی که به راحتی توسط سارقان باز و یا شکسته می شوند جای خود را به درب های ضد سرقت می دهند و اکثر افراد درب های ضد سرقت را به عنوان انتخاب می کنند. ترجیح آنها

در این میان، کسانی هم هستند که می خواهند درب قدیمی را با درب ضد سرقت جایگزین کنند، اما به دلیل هزینه های سنگین بازسازی و تخریب ساختمان، تمایلی به این کار ندارند. قول می دهیم با مطالعه این مطلب بتوانید درب قدیمی را با درب سارق جایگزین کنید و امنیت منزل خود را بدون تخریب ساختمان یا ساختمان افزایش دهید. با ما بمان.


چرا درب قدیمی را با درب ضد سرقت تعویض کنید؟

درب های سنتی و قدیمی نسبت به درب های ضد سرقت مشکلات زیادی دارند، مزایای درب های ضد سرقت بسیاری از افراد را ترغیب کرده تا درب های قدیمی خود را دور بیندازند و این درب های مطمئن را جایگزین آن کنند. در زیر می توان به مقایسه درب های قدیمی با درب های ضد سرقت اشاره کرد.

- قفل های قدیمی به راحتی شکسته و باز می شوند در حالی که قفل های ضد سرقت قابل باز شدن نیستند.

- صدا، گرد و غبار، رطوبت و گرما به بسیاری از این درب ها منتقل می شود، در حالی که درب های ضد سرقت از صدا، رطوبت، گرد و غبار و گرما عایق هستند.

- لولاهای معمولی درب به راحتی با فشار یا ضربه دستگیره شکسته می شوند. در صورتی که لولاهای درب های ضد سرقت مخفی بوده و شکسته نمی شوند.

تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت



چگونه می توانید درب ورودی خود را با تعویض درب قدیمی ایمن تر کنید؟

انواع درب های امنیتی در بازار ایران موجود می باشد. ابعاد این درب ها متفاوت است و با توجه به ابعاد و طراحی این درب ها می توان تعیین کرد که آیا می توانید درب قدیمی و ضد سرقت را بدون آسیب رساندن به آن تعویض کنید. در واقع تعویض درب های معمولی و درب های ضد سرقت بدون آسیب و تولید با توجه به ابعاد فریم انجام می شود. مهمترین عامل در این مورد اندازه داخلی قاب درب قدیمی است.

متاسفانه در برخی از ساختمان ها درب های ایمن و مرغوب تعبیه نمی شود و حتی گاهی چهارچوب درب طبق استاندارد ساخته نمی شود. اگر قصد دارید درب ها را بدون تخریب تعویض کنید، باید ابعاد درب ضد سرقت را سفارش دهید و درب شما بر اساس این ابعاد سفارشی می شود.

به طور کلی درب های پیش ساخته موجود در بازار ایران به سه دسته درب ایرانی، ترکی و چینی تقسیم می شوند.

بر اساس این ابعاد مشخص می شود که برای تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت نیاز به تخریب یا ساخت و ساز دارید. پاسخ به این سوال بستگی به ابعاد استاندارد درب های ضد سرقت دارد. با توجه به این ابعاد استاندارد فضای مورد نیاز برای نصب درب ضد سرقت ترکی باید حداقل 220x5.115 و حداکثر 116x221 و حداقل 210x5 باشد.5 شما به 105.5 نیاز دارید. و حداکثر 211x106.

در صورت وجود این اماکن، بدون نیاز به تخریب و بازسازی، تعویض انجام می شود و درب ضد سرقت در چارچوب درب قدیمی نصب می شود.


نکات مهم در تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

- برای به دست آوردن ابعاد داخلی قاب باید از قابل توجه ترین قسمت قاب در یک طرف (عرض و ارتفاع) تا قابل توجه ترین قسمت در طرف دیگر (عرض و ارتفاع) اندازه گیری کنیم. در واقع ابعاد مفید (عرض و ارتفاع) دهانه قاب را برای عبور از آن بدست می آوریم.

- با توجه به اندازه استاندارد درب های ضد سرقت چینی و ایرانی، فضای نصب درب باید حدود نیم تا یک سانتی متر بزرگتر از ابعاد درب های ضد سرقت باشد. در این صورت برای تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت نیازی به برداشتن قاب قدیمی نیست. در واقع اگر اندازه قسمت داخلی چهارچوب بزرگتر از فضای مورد نیاز برای نصب باشد، می توانید با جوش دادن قوطی ها و برش دادن آنها به اندازه دلخواه، فضای اضافی را پر کرده و چارچوب درب جدید را روی چهارچوب قدیمی نصب کنید. بدون شکستن مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

اما اگر اندازه (عرض) در قاب کمتر از فضای مورد نیاز برای نصب (حدود 3 سانتی متر) باشد، باید قطعه ای را مطابق با اندازه دلخواه برش داده و برش دهید، سپس قطعه ضد سرقت را تعویض کنید. قاب درب بدون آسیب رساندن به چارچوب مراقب باشید به دیوار آسیب نرسانید.

- توجه داشته باشید که در هر دو مورد تعویض، چهارچوب درب قدیمی به طور کامل یا جزئی قابل مشاهده است. برای پوشاندن آن می توانید محیط درب امنیتی را با ام دی اف، چوب یا پروفیل متناسب با رنگ درب بپوشانید.


- از آنجایی که درب های ضد سرقت چینی دارای درزگیر لاستیکی هستند که در برابر گرد و غبار، صدا و گرما عایق می باشند، لازم است پس از پوشاندن چهارچوب قدیمی، فریم جدید را فوم کرد تا تمامی منافذ آن بسته شود و از انتقال جلوگیری شود. گفت شی

مراحل تعویض درب قدیمی خود با درب ضد سرقت

1- پس از ثبت درب تعویضی، نصاب شرکت مومن درب به شما مراجعه کرده و داخل قاب قدیمی شما را بررسی می کند.

2- درب های ضد سرقت به اندازه شما به صورت سفارشی ساخته شده و بین 72 ساعت تا 7 روز کاری ارسال می شود.

3- چهارچوب درب ضد سرقت روی چهارچوب درب قدیمی یا در جای خود جوش داده می شود.

4- دیوار پشتی درب ضد سرقت با مصالح ( مصالح ساختمانی مانند سیمان و ماسه و یا فوم فشرده پلی یورتان ) و سنگ مرمر برای افزایش مقاومت درب پر می شود. اگر این کار را نکنیم قدرت عایق درب ضد سرقت کاهش می یابد. علاوه بر این، مقاومت درب در برابر نفوذگران کاهش می یابد.

5- پس از خشک شدن بتن، برای پوشاندن چهارچوب درب قدیمی، در دو طرف چهارچوب (جلو و پشت)، پیچ و مهره های چوبی بر روی اسکلت فلزی قدیمی نصب می شود و کاملاً از دید خارج می شود.

6- به طور معمول فرآیند تعویض درب قدیمی و نصب درب جدید 3-4 ساعت طول می کشد.

ماخذ مقاله: 

تاریخ : جمعه 18 فروردين 1402
بازدید : 38142
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


یک سیستم مجرای 9.0 کیلوواتی کانال های رسانه را جدا می کند. با سیستم تهویه مطبوع جدید 9.0 کیلوواتی Midea Ducted از راحتی خانه خود در تمام طول سال لذت ببرید.

با داکت اسپلیت مدیا می توانید کل خانه خود را تهویه مطبوع کنید. داکت اسپلیت مدیا راحتی کامل خانه را با راه حل های تهویه مطبوع کانالی برای راحتی، کارایی، سهولت و قابلیت اطمینان واقعی ارائه می دهد. امکانات موجود شامل موارد زیر است:



7.1 کیلو وات

9.0 کیلو وات

10.5 کیلو وات

12.5 کیلو وات

14.0 کیلو وات

17.0 کیلو وات

مشخصات داکت اسپلیت مدیا 9.0 کیلووات

محکم ساخته شده است

راحتی قابل اعتماد با واحدهای بیرونی ساخته شده برای دوام و آزمایش در شرایط آب و هوایی شدید.

تکنولوژی ضد خوردگی Goldfin

یک پوشش ضد خوردگی ویژه از سرمایه گذاری شما در کنترل آب و هوای داخلی در برابر تأثیرات محیطی محافظت می کند.

مصرف برق با مبدل کواترو DC

فناوری اینورتر DC برای عمر طولانی و صرفه جویی در مصرف برق.

داکت اسپلیت مدیا راه حلی برای خنک کردن یا گرم کردن کل خانه شما است. سیستم کانال گردش معکوس با یک واحد داخلی و خارجی کار می کند. یونیت داخلی هوا را از طریق کوره هوای برگشتی در خانه شما می کشد، جایی که بسته به تنظیمات سیستم شما خنک یا گرم می شود، و سپس آن را از طریق کانال های موجود در فضای سقف و سقف یا خروجی دیوار به داخل خانه هل می دهد.



مزایای داکت اسپلیت مدیا

دمای خانه از نقطه تنظیم انتخابی شما برای بهینه سازی گرمایش و سرمایش زمانی که خانه شما راحت است. داکت اسپلیت مدیا دارای مدیریت هوشمند برای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

ترویج منطقه بندی هوشمند

در قبوض برق صرفه جویی کنید

بدون به خطر انداختن راحتی

منطقه بندی سیستم مجرای اسپلیت مدیا جدید به این معنی است که همه می توانند از دما و جریان هوای خود لذت ببرند و شما می توانید با خاموش کردن جریان هوا به اتاق های بلااستفاده در انرژی و هزینه های جاری صرفه جویی کنید.

Midea گروه فناوری پیشرو در جهان است. داکت اسپلیت مدیا فضایی راحت ایجاد می کند که به شما امکان می دهد از زمان با کیفیتی در خانه لذت ببرید.

Midea از زمان تأسیس در سال 1968، پیشرو جهانی در لوازم مصرفی، تهویه مطبوع، روباتیک و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و زنجیره‌های تامین هوشمند بوده است. Midea به بیش از 200 کشور می فروشد.


رسانه چیلر

خنک کننده مدیا اینورتر DC هوا خنک سری Aqua Tempo Super II جدیدترین کولر DC Midea اینورتر هوا خنک Midea است. طراحی جمع و جور و عملکرد عالی آن را برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب می کند. کولرهای متوسط ​​زمانی که دمای محیط تا 52 درجه سانتیگراد و دمای آب خروجی زیر 0 درجه سانتیگراد باشد می توانند در حالت خنک کننده کار کنند. در این محصول از فن مدیا استفاده شده است.

سوئیچ جریان آب و کنترل کننده سیمی همگی در صدا خفه کن رسانه تعبیه شده اند و نصب را آسان می کنند. ماژول هیدرولیک با پمپ آب و مخزن انبساط را می توان با توجه به نیازهای نصب خاص سفارشی کرد.



تجهیزات موتور مبدل DC

بازده انرژی دارای رتبه A++

دامنه کاربرد گسترده

نصب و سرویس آسان

مبدل حرارتی با راندمان بالا

مدل پیچ مدیا چیلر

چیلرهای پیچی هوا خنک Midea برای برآوردن نیازهای فعلی و آینده از نظر قابلیت اطمینان، بهره وری انرژی و کنترل هوشمند طراحی شده اند. چیلر اسکرو مدیا از بهترین فناوری موجود امروزی استفاده می کند: کمپرسورهای پیچی دو روتور با ظرفیت متغیر به درستی با چیلر و کندانسورهای طراحی شده برای انتقال حرارت و کارایی یکپارچه شده اند. مدل پیچ مدیا چیلر برای مدارس، بیمارستان ها، مراکز خرید، ساختمان های اداری و کارخانه ها و کارخانه های تولیدی ایده آل است.

 


مشخصات کولر پرس اسکرو با هوا خنک (T1-T3)

کمترین هزینه کل مالکیت

عملیات بی صدا

صرفه جویی در هزینه های نیروی کار

طراحی انعطاف پذیر

نصب آسان و سریع

بسته رسانه ای سقف

پکیج تهویه مطبوع سقفی Midea برای ارائه راه حل های انعطاف پذیر برای سالن های بزرگ، انبارها یا سایر کاربردها طراحی و توسعه یافته است. انعطاف پذیری طراحی سقف پکیج مدیا شامل طراحی فشرده است.

پکیج رسانه ای خواص ضد خوردگی ویژه Rooftop برای مناطق ساحلی یا مناطقی که در معرض مواد اسیدی هستند مناسب است. اقدامات مختلفی برای اطمینان از عملکرد عادی و قابل اعتماد آرایه های خورشیدی با بسته های رسانه ای وجود دارد: حفاظت از جریان سیستم، حفاظت قطع فشار بالا/پایین، حفاظت روشن/خاموش سنسور دما و غیره. حفاظت سه فاز را می توان تطبیق داد.


مجموعه ای از سه مدل بسته رسانه ای با محدوده توان 22-105 کیلو وات

مقاومت در برابر خوردگی بالا پانل های کیس (فولاد صنعتی گالوانیزه G-90) تایید شده توسط تست ASTM A 653.

لوله های مسی مرغوب در تمامی اجزای سقف پکیج کریر;

کمپرسورهای با راندمان بالا و قابل اعتماد تولید شده توسط Copeland، Hitachi و Danfoss

دستورالعمل های نصب و عملکردهای کنترل، خود تشخیصی، ایمنی، کنترل دما؛

پورت خارجی برای بررسی فشار مبرد (برای اتصال گیج فشار).

اتصالات جانبی یا پایین به کانال های هوای سقف رسانه ای در هنگام نصب مشخص می شود و کانال های ورودی یا خروجی هوای استفاده نشده با درپوش مهر و موم می شوند.

همراه با بخاری برقی اختیاری، نصب شده در کارخانه (باید هنگام سفارش نصب شود)

دریچه ای برای مخلوط کردن هوای تازه با عناصر گرمایش وجود دارد و بسته رسانه ای فیلتر قاب هوا را با افزایش راندمان برای سانروف می چرخاند.

کنترل از راه دور سیمی - ترموستات اتاقی Midea KJR-12B با سنسور دمای یکپارچه.

دستگاه تسمه V چرخ پروانه، موتور - کشش قابل تنظیم روی قرقره "لغزنده"، دریچه بسته رسانه ای یک گزینه ساده است.

بخاری های گازی توسط شرکت سازنده نصب نمی شوند و به عنوان لوازم جانبی عرضه نمی شوند، اما کنترل کننده های دمای گاز کانالی با مشعل و اتوماسیون پکیج مدیا قابل سفارش هستند.

مراجعه به صفحه مقاله:  https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290351-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86


تاریخ : جمعه 18 فروردين 1402
بازدید : 2079
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


از زمان های بسیار قدیم بسیاری از مردم به دنبال بهترین و ارزان ترین قطعات خودرو هستند و می خواهند بهترین ها را برای خودروهای خود تهیه کنند. می دانیم که در بازار قطعات خودرو ایران تفاوت های زیادی وجود دارد و برای یافتن بهترین محصول باید زمان زیادی صرف کرد و این کار قطعا خسته کننده است. امروزه خرید اینترنتی قطعات خودرو بسیار پر رنگ شده است. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کدام فروشگاه خودرو حرفه ای حرفه ای ترین و مقرون به صرفه ترین است؟

با انتخاب و خرید قطعات خودرو از فروشگاه اینترنتی معتبر؛ با قیمتی بسیار بهتر از بازار خودرو. این به شما در تعمیر خودرو کمک زیادی می کند و همچنین هزینه تعمیر شما را کاهش می دهد. ماشین. یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی که انواع محصولات خودرو را با بهترین و ارزان ترین قیمت عرضه می کند، سایت بازار است.

در این سایت فروش انواع لوازم یدکی خودرو از قبیل سیم شمع سیلیکونی پژو، گردگیر کمکی جنرال پراید مارک، هاب سر کمکی جنرال پژو مارک، بوش جنرال پژو مارک، کمک سی ان جی جلو پراید مارک جنرال می باشد. زیر لاستیک. . و بسیاری محصولات دیگر. تمامی محصولات ما در بسته بندی باکیفیت و با قیمت مناسب تری نسبت به بازار قطعات خودرو به شما عرضه می شود.

بنابراین برای خرید چنین محصولاتی می توانید با تکیه بر بازار آزاد یکی از طرفداران ما شوید. برای اطلاعات بیشتر در مورد قطعات خودرو با ما در وب سایت باز بازار همراه باشید.



فروشگاه های بازار آزاد بهترین گزینه برای خرید قطعات خودرو هستند

سایت باز بازار با فروش لوازم جانبی خودرو به شما در تعمیر خودرو کمک می کند تا بتوانید به راحتی و بدون نگرانی از هزینه های مربوط به خرید قطعات خودرو پرداخت کنید.

همانطور که می دانیم استفاده از قطعات و لوازم یدکی نامناسب و بی کیفیت خودرو می تواند باعث ایجاد مشکل در قطعات مرتبط و هزینه های بیشتر شود. به همین دلیل استفاده از قطعات یدکی با کیفیت بالا توصیه می شود. بنابراین پس از خرید لوازم یدکی و لوازم جانبی خودروی خود می توانید از کارکرد و عمر مفید آن مطمئن باشید و نگران آسیب دیدن سایر قطعات خودرو نباشید.

برای خرید لوازم یدکی با کیفیت می توانید به فروشگاه بازار بازار مراجعه کنید. این سایت ارزان ترین فروشگاه لوازم یدکی در دنیای اینترنت است که می توانید با خیالی آسوده و در کمترین زمان بهترین لوازم یدکی را خریداری کنید.



قیمت قطعات خودرو در فروشگاه بازار باز می شود

بازار باز یکی از ارزان ترین فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در ایران است که می توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین با قیمت و کیفیت پایین سفارش داده و به موقع به آدرس مشخص شده تحویل دهید. در صورت تمایل به اطلاع از قیمت قطعات خودرو به قسمت قطعات و قطعات خودرو در سایت بازار آزاد مراجعه فرمایید. با مقایسه قیمت این محصولات با سایر فروشگاه های اینترنتی و حتی با بازار قطعات خودرو ایران می توانید خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید.

این فروشگاه اینترنتی علاوه بر فروش انواع لوازم یدکی ایرانیان خودرو، بهترین قطعات و لوازم یدکی برند جنرال را نیز عرضه می کند. بنابراین برای خرید مابقی که می خواهید می توانید انواع آنها را پیدا کنید و هر کدام را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.



لوازم یدکی ایران خودرو

شرکت خودرو ایران یکی از قدیمی ترین و معتبرترین تولیدکنندگان خودرو و قطعات خودرو در ایران می باشد. می دانیم که خودروی سواری پیکان اولین محصولی است که توسط شرکت ایران خودرو طراحی و تولید شده است، این شرکت با هدف ساخت خودروی پیکان با روتز در انگلستان همکاری کرد و در نهایت به نتایج مورد انتظار رسید.

ایران خودرو تا سال 1384 به سطح طراحی و ساخت محصولات جدید مانند پژو 206 جعبه دار رسیده بود که توانست بسیاری از محصولات خود را به بازارهای جهانی صادر کند. بلاروس، آذربایجان و روسیه جزو اولین کشورهایی بودند که در آن زمان محصولات ایران خودرو را انتخاب و خریداری کردند. برخی از خودروهای تولیدی ایران خودرو عبارتند از:



o DNA

در زخم

بیشتر

اوه دریا LX

جهنم سمند

o پژو پارس

پژو 405

پژو 508

صفحه 2008

پژو 206

یا پژو اس دی 206

به جز پژو 207

یا پژو i207

o پژو i207 (با جعبه)



ارزان ترین فروشگاه قطعات خودرو

تا به حال پاسخ به سوال فروشگاه قطعات خودرو چیست؟ که فروشگاه بزرگ بوز یکی از معتبرترین و ارزان ترین وب سایت ها در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو می باشد. با انتخاب و خرید محصولات از این سایت می توانید از کیفیت آن مطمئن شوید. برخی از قطعات یدکی خودرو در بازار آزاد عبارتند از:

o جعبه فرمان برف پاک کن پژو

o به نقل از سیبک پژو 206

o لاستیک جلو پژو تکستار

o شرکت لانت تکستر صمد در مقابل

o آویز لاستیکی نر و مادگی

o پشتیبانی از جلو و عقب cng پراید زیر لاستیک

تمامی این قطعات خودرو را می توانید به صورت آنلاین در بازار باز به عنوان ارزان ترین فروشگاه لوازم خودرو خریداری کنید.

قطعات خودرو در بازار آزاد

سایت بازار باز یکی از حرفه ای ترین فروشندگان انواع لوازم یدکی خودرو می باشد. تمامی محصولات موجود در این وب سایت دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشند. برای یافتن ارزان ترین فروشگاه قطعات خودرو می توانید به وب سایت بازار آزاد مراجعه کنید.

 

ادامه مقاله: 

تاریخ : پنج شنبه 17 فروردين 1402
بازدید : 33987
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

دبی معروف به عروس خاورمیانه یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی شده است. این تغییرات باعث شده است که دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان باشد. زمانی که به دبی سفر می کنید ساختمان های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای بکر را تجربه خواهید کرد که در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. آگاهی از نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید. در زیر سعی خواهیم کرد به طور کامل به آنها بپردازیم.



آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه بسیار کمی دارد. در نتیجه هوای شهر معمولاً گرم، خشک و خنک است و این هوا برای افرادی که در مناطق کوهستانی زندگی می کنند، با رطوبت زیاد و تعریق مداوم سخت است. در نتیجه هوا در اواسط بهار و تابستان بسیار گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای آن حدود 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان سفر به دبی از نوامبر تا فوریه یعنی از نوامبر تا پایان فوریه است. در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید از شنا در سواحل زیبا و جذاب دبی نیز لذت ببرید.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی دانستن مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آن ها یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی می باشد. این شهر مدرن دارای استانداردترین هتل های دنیا برای اقامت مسافران است و در زیر لوکس ترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران عالی و غذاهای بین المللی می باشد. علاوه بر این، هتل جمیرا دارای سرویس رفت و آمد رایگان به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و غیره است.

Heimilisfang: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



Hotera Raffles

هتل لوکس رافلز یک هتل پنج ستاره با 252 اتاق است. مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل و 15 دقیقه با فرودگاه دبی فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذاهای رژیمی، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP است.


آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید

هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در مرکز شهر دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های مختلفی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی را سرو می کنند.


آدرس: دبی، مرکز برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

برج العرب جمیرا منظره بی نظیری از خلیج فارس را به نمایش می گذارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است که با 225 اتاق در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین تا دبی مال و برج خلیفه و حدود 30 دقیقه با دبی فاصله دارد. ساحل با ماشین. یپی همچنین امکاناتی که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است، تجربه ای عالی از سفر به دبی را به شما هدیه می دهد.

آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف


هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با چشم انداز دریا و خلیج، آبنمای جالب و منحصر به فرد در شهر کویری دبی است، همچنین دارای اتاق های ویژه معلولان و سالمندان می باشد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


نتیجه

در این مقاله سعی داریم قبل از سفر به دبی تمامی نکات مهم را توضیح دهیم تا تجربه ای به یاد ماندنی در سفر داشته باشیم. اگر در طول مدت اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت اجاره معروف و محبوب سعادت استفاده کنید. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید، در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد


تاریخ : پنج شنبه 17 فروردين 1402
بازدید : 160559
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

دبی معروف به عروس خاورمیانه یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر تغییرات زیادی کرده است. این تغییرات باعث می شود دبی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان باشد. در سفر به دبی ساختمان های شگفت انگیزی مانند برج خلیفه، ساحل زیبا و صحرای سفید را خواهید دید که در هیچ جای دنیا نمی توانید آن ها را پیدا کنید. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید. در ادامه سعی خواهیم کرد به طور کامل به آن بپردازیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از مهمترین کارهایی است که قبل از سفر به دبی باید انجام دهید. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و سالانه بارندگی بسیار کمی دارد. در نتیجه هوای این شهر گرم و خشک است و برای کسانی که در مناطق خنک و کوهستانی زندگی می کنند، این هوا کسل کننده است و رطوبت هوا آنقدر زیاد است که مدام عرق می کنند. در نتیجه، بین بهار و تابستان، هوا با دمای متوسط ​​48 درجه سانتیگراد به طور غیر قابل تحملی گرم می شود.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه است، از نوامبر تا پایان فوریه دمای هوا بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.
آب و هوای دبی در فصول مختلف

پرواز تهران به دبی چقدر طول می کشد؟



نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی دانستن مدت زمان سفر است. مسیر تهران تا دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.

بهترین هتل دبی کدام است؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آن ها یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است. این شهر مدرن تعدادی از بهترین هتل های جهان را برای اقامت گردشگران دارد که در زیر تعدادی از مجلل ترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی و رستوران های عالی با غذاهای بین المللی است. همچنین هتل جمیرا دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به دبی مالز، مرکز شهر دبی و غیره می باشد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لوکس رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل و 15 دقیقه با فرودگاه دبی فاصله دارد. هتل رافلز دارای خدماتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، غذای رژیمی ویژه، مهدکودک، سرویس اتاق VIP است.

Heimilisfang: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا منظره بی نظیری از خلیج فارس را به نمایش می گذارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه و 9 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره مدرن و منحصر به فرد شهر دبی با 225 اتاق است که در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین از دبی مال و برج خلیفه و حدود 30 دقیقه با دبی فاصله دارد. ساحل با ماشین. علاوه بر این، امکانات رفاهی که این هتل در اختیار مسافران قرار می دهد، در سفر به دبی تجربه بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: باشگاه قایق بادبانی و گلف دبی


هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق است که مشرف به دریا و ساحل است، بنابراین با دیدن آب در شهر کویری دبی، تضادی هیجان انگیز و منحصر به فرد ایجاد می کند، همچنین اتاق های ویژه ای برای افراد دارای معلولیت و افراد مسن دارد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این متن سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی تمامی نکات مهم را برای تجربه یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید، می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت مسئول و معتبر سعادت رنت استفاده کنید. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید، در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد


تاریخ : پنج شنبه 17 فروردين 1402
بازدید : 6673
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر



اکنون چگونه رشته درست و دقیق را انتخاب کنیم؟ در این مقاله شرایط انتخاب رشته مناسب را بیان می کنیم زیرا شما دانش آموز عزیز پس از اتمام دبیرستان و کنکور دغدغه اصلی شما اکنون این است که چگونه انتخاب رشته کنید؟ و چگونه با انتخاب درست و حساب شده آینده شغلی و اجتماعی خود را تضمین کنیم زیرا کوچکترین اشتباه در این زمینه منجر به برهم خوردن برنامه ها و اهداف فرد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ انتخاب رشته باید واقع بینانه باشد. زیرا رتبه و تراز کنکور نقش مهمی در انتخاب رشته فرد دارد. باید به این نکته توجه کنیم که رشته های دور از واقعیت و در سطح بالاتر از سطح کنکور را انتخاب نکنیم. یکی از مزایای کارنامه نتایج اولیه متقاضیان این است که با توجه به رتبه، سهمیه، زیر گروه و رتبه کشوری می توانند 100 انتخاب رشته در دانشگاه های مختلف داشته باشند.



نکته مهمی که در انتخاب رشته باید به آن توجه کنید این است که خودتان و اهدافتان را به خوبی بشناسید. برای پاسخ به سوالات در مورد نحوه انتخاب رشته باید به دو مورد زیر توجه کنیم:

ارزیابی پورتفولیو برای انتخاب عمده باید بر دو موضوع تمرکز کند:

1- هم ترازی:

ایجاد تعادل در ارتباطات در انتخاب رشته های مختلف تحصیلی بسیار مهم است. نمره هر داوطلب نشان دهنده جایگاه او در بین سایرین است و بر اساس نمره هر دانش آموز توسط سازمان سنجش تعیین می شود.

2-شماره:

کارنامه رتبه هر دانش آموز را نسبت به کل جمعیت نشان می دهد. توجه: پس از اعلام نتایج کنکور، گزینه ای در سایت سازمان سنجش برای داوطلبان وجود دارد که دانش آموزان می توانند با خرید واحد با توجه به تراز و رتبه خود، نسبت به انتخاب رشته آنلاین اقدام کنند.



این سیستم شانس شما برای ورود به دانشگاه ها و رشته های مورد علاقه تان را بر اساس پذیرش های سال گذشته پیش بینی می کند.

*** شناسایی فیلدهای مورد نیاز

برای انتخاب یک منطقه مورد علاقه، باید به موارد زیر توجه کنید:

1- Intego:

برای انتخاب رشته، اهداف خود را برای ادامه تحصیل به شرح زیر تعیین کنید:

1-1 آینده شغلی:

اگر مهمترین بخش ادامه تحصیل یک شغل عالی است، پس باید به دنبال جنبه درآمدی رشته مورد نظر خود باشید. رشته خود را از نظر سهولت اشتغال و متوسط ​​درآمد فارغ التحصیلان آن رشته بررسی کنید.

2-1 ارتقاء مدرک:

اگر هدف شما از ادامه تحصیل ارتقای سطح تحصیلات است، می توانید مکان های مختلف دانشگاه های مورد نظرتان را بر اساس سطح و موقعیت مکانی اولویت بندی کنید.

3-1 مهاجرت:

اگر هدف شما مهاجرت بعد از دانشگاه است، باید از شرایط لازم برای دوره ها و قوانین جاری مطلع شوید.

۲- اطلاعات کاملی در مورد رشته های مختلف کسب کنید

1-1 مشاوره با دانشجویان، فارغ التحصیلان، مشاوران و صاحبان مشاغل:

از میان این افراد می توانید اطلاعاتی در مورد آینده شغلی، محل کار، محیط دانشگاه و... پیدا کنید.



***لطفا در انتخاب رشته تحصیلی خود به نکات زیر توجه کنید

1- قبل از انتخاب رشته حتما با خانواده و مشاوران ذیصلاح خود مشورت کنید.

2- قبل از انتخاب رشته در مورد علم دانشگاه و مکان آن خوب فکر کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید.

3- هرگز دوره آنلاین را انتخاب نکنید. زیرا سیستم طبق آمار برای شما رشته انتخاب می کند و استعداد و علایق شما را در نظر نمی گیرد.

4- ادامه تحصیل در برخی رشته ها غیرممکن یا بسیار سخت است. بنابراین در انتخاب آنها دقت کنید.

5- مکان را با توجه به سهم و استان خود انتخاب کنید.

6- داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه می باشند مشمول انتخاب رشته در دوره های عصر، غیرانتفاعی و نیمه حضوری می شوند.

7- برای افزایش شانس قبولی، بیشتر روی زیرگروه هایی که در آنها رتبه بالایی دارید تمرکز کنید.



چگونه یک رشته را انتخاب کنیم؟

ابزارهای مهم انتخاب رشته را حتما به خاطر داشته باشید:

ابزار اصلی ما نمونه کار داوطلبانه است.

کارنامه ها دستورالعمل هایی هستند که مشخص می کنند دانشجو احتمالا در چه رشته ها و دانشکده هایی پذیرفته می شود.

ابزار دوم ما راهنمای انتخاب رشته است (بروشور شماره 2).

نام گروه ها و دانشگاه ها، قوانین و تبصره ها در این کتاب کد موجود است.

سومین ابزار در انتخاب رشته، اطلاعات دانشجو از رشته ها و محل کار، شهرها و دانشگاه هاست.

چهارمین ابزار که یکی از ابزارهای مهم است، حمایت والدین و مربیان دلسوز در هنگام انتخاب رشته است.

رجوع به منبع:  


تاریخ : پنج شنبه 17 فروردين 1402
بازدید : 2932
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


آیا شک دارید که شارژ مجدد کارتریج تونر در پرینترهای لیزری و پر کردن کارتریج جوهر در پرینترهای جوهر افشان برای دستگاه شما مناسب است یا باعث ایجاد مشکل می شود؟ البته این کار مزایا و معایب متفاوتی نسبت به خرید کارتریج چاپگر دارد. کارشناسان محیط زیست بر این باورند که شارژرهای کارتریج چاپگر آسیب کمتری برای محیط زیست دارند زیرا زباله کمتری تولید می کنند.

در دسترس بودن تونر و جوهر نیز می تواند عامل مثبت دیگری در پر کردن کارتریج باشد. اما رایج ترین مزیت شارژ کارتریج مقرون به صرفه بودن آن است. شارژ مجدد یک کارتریج تقریبا 50٪ کمتر از خرید یک کارتریج جدید هزینه دارد. به همین دلیل، بسیاری از کاربران پرینتر از روش پر کردن کارتریج برای دستگاه های خود استفاده می کنند.

با این حال، مشکلات پس از بارگذاری کارتریج جوهر در چاپگرهای لیزری و جوهرافشان غیر معمول نیست. علیرغم هزینه کمتر، کارتریج های شارژ شده در اکثر مواقع کیفیت مورد انتظار شما را ارائه نمی دهند. در این مقاله سعی شده است تا مشکلات احتمالی چاپگر پس از بارگیری کارتریج ها را برطرف کرده و مشکلات احتمالی این کار را به شما معرفی کنیم.


فرآیند چاپ پس از بارگیری کارتریج ها تکمیل نشد

اگر چاپگر شما کاغذ سفید چاپ یا چاپ نمی کند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مشکل کارتریج نیست. اگر پس از تعویض این قطعه باز هم عملیات چاپ انجام نشد، تایید می شود که کارتریج مشکلی ندارد. در غیر این صورت، مشکل را می توان به هد چاپ کارتریج یا نصب نادرست آن نسبت داد.


یک نوار محافظ روی لبه کارتریج چاپ وجود دارد

وجود نوار محافظ روی نازل کارتریج چاپ

اکثر کارتریج ها دارای یک درپوش محافظ کوچک هستند که نازل چاپ را می پوشاند. این نوار با آب بندی نازل از نشت جوهر یا تونر در هنگام نصب و جابجایی جلوگیری می کند. اگر این نوار را حذف نکنیم، چاپگر قادر به چاپ نخواهد بود. این نوار را با برداشتن کارتریج از چاپگر و بازرسی آن جدا کنید. نوع خط امنیتی بسته به مدل چاپگر شما متفاوت خواهد بود. مراقب باشید هنگام برداشتن این نوار هیچ گونه چسب یا چسبی را جدا نکنید. زیرا هر دوی آنها هنگام چاپ کارتریج از خشک شدن جوهر یا تونر جلوگیری می کنند.

نصب نادرست کارتریج

نصب نادرست گاز

یکی از رایج ترین دلایلی که کارتریج بارگذاری شده کار نمی کند، نصب نادرست آن است. کارتریج را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی جابجا شده و حرکت می کند. برای ایمنی بیشتر، بهتر است کارتریج چاپگر را جدا کرده و دوباره نصب کنید.


پس از شارژ شدن کارتریج، چاپ متوقف می شود

اگر از کارتریج های شارژ شده استفاده می کنید، ممکن است در چاپ اسنادی که تار، با کیفیت پایین و نامشخص هستند، مشکل داشته باشید، که ممکن است به دلیل جوهر یا تونر با کیفیت پایین باشد که با چاپگر شما سازگار نیست.

سفید کننده پس از بارگذاری کارتریج جوهر چاپ می کند

خطرات و چالش های پر کردن مجدد کارتریج ها استفاده از جوهر یا تونرهایی است که برای دستگاه شما طراحی نشده اند. در واقع، این جوهرها و تونرها ممکن است با فرمول اصلی طراحی شده برای چاپگر شما مطابقت نداشته باشند. ناهماهنگی جوهر و تونر و کیفیت پایین، و همچنین آسیب رساندن به چاپگر شما، می تواند وضوح و جزئیات متن یا تصویر شما را در نسخه های چاپی کاهش دهد. به همین دلیل توصیه می شود کارتریج خود را در مراکز و فروشگاه های معتبر شارژ کنید.


ظاهر لکه، لکه جوهر، و تصاویر تار روی سند چاپ شده

یکی از مشکلات اصلی هنگام پر کردن کارتریج، به دام افتادن حباب های هوا در محفظه های کارتریج است. وقتی جوهر کافی در کارتریج وجود نداشته باشد و نیاز به تزریق مجدد داشته باشد، هوا می تواند به داخل آن نفوذ کند. وجود حباب های هوا باعث کاهش کیفیت چاپ، ایجاد لکه های تیره و تار شدن تصاویر می شود.

این حباب های هوا می توانند در جریان جوهر اختلال ایجاد کنند. بنابراین بهتر است پس از مرکب زدن به مدت یک ساعت بدون استفاده بماند تا حباب های موجود فرصت بیرون آمدن داشته باشند.

ظاهر جوهر، لکه های جوهر، و تصاویر تار روی سند چاپ شده

حباب های هوا می توانند در روند جریان جوهر اختلال ایجاد کنند. به همین دلیل بهتر است جوهر را تا یک ساعت پس از تزریق بدون استفاده نگه دارید تا حباب های موجود فرصت بیرون آمدن داشته باشند. پس از انجام این کار، اگر مشکل همچنان ادامه داشت، کارتریج را بردارید و به آرامی روی میز ضربه بزنید تا حباب های هوا از بین برود.


یک پیغام خطای کم رنگ نمایش داده می شود

امروزه تقریباً هر چاپگر موجود در بازار دارای تراشه یا تراشه الکترونیکی است. این تراشه ها بر تعداد صفحاتی که چاپ کرده اید نظارت و ردیابی می کنند. آنها همچنین مسئول ذخیره سایر اطلاعات مربوط به چاپ هستند.

پس از پر کردن بسیاری از کارتریج‌ها، تراشه‌های الکترونیکی آن‌ها ریست نمی‌شوند و این ناهنجاری در اکثر چاپگرها رخ می‌دهد. بنابراین مهم نیست که چقدر سطح جوهر در مخزن دارید، این چیپست ها آن را خالی تلقی می کنند و خطای «کم جوهر» را نشان می دهند.

در بیشتر موارد، و تا زمانی که چاپگر شما به درستی کار می کند، می توانید چنین خطاهایی را نادیده بگیرید و روی ok کلیک کنید یا برای تکمیل فرآیند چاپ ادامه دهید. اما اگر چاپگر به شما اجازه چاپ نمی دهد، لطفاً ابتدا دستگاه خود را ریست کنید. تنظیم مجدد چاپگر به معنای خاموش کردن دستگاه و خارج کردن کارتریج پس از جدا کردن آن از منبع تغذیه است. سپس 15 ثانیه صبر کنید و پس از تعویض کارتریج، چاپگر را روشن کنید. اگر همچنان در چاپ مشکل دارید، درایور چاپگر را دوباره نصب کنید.



چیپست برای کارتریج چاپگر

خطاهای ضروری همچنان می توانند نمایش داده شوند. دلیل اینکه این پیام همچنان ظاهر می شود این است که تراشه ها فاقد قابلیت تنظیم مجدد هستند و شما می توانید آنها را نادیده بگیرید. البته باید بدانید که گاهی به دلیل تداخل کار چاپ مجبور به تعویض این چیپست ها می شوید.



مشکل نشتی کارتریج

هنگامی که کارتریج های جوهر و چاپگر لیزری بارگذاری می شوند، نشت چند قطره جوهر طبیعی است. اما اگر خونریزی ادامه پیدا کند مشکل ساز خواهد شد. اگر کارتریج پس از پر کردن به درستی آب بندی نشود، ممکن است هوا وارد کارتریج شود و باعث نشتی و نقص چاپگر شود. نشت جوهر یا تونر از کارتریج روی قطعات چاپگر، غلتک های درایو کاغذ را آلوده می کند. در نتیجه، خطوطی در سند چاپ شده ظاهر می شوند و کیفیت مورد انتظار شما را کاهش می دهند. برای جلوگیری از این مشکل، اگر قصد شارژ کارت خود را دارید، توصیه می شود آن را به دست متخصصان این حوزه بسپارید.




آخرین کلمه

امیدواریم این مقاله به شما در شناسایی و حل مشکلات رایج پس از بارگذاری کارتریج های لیزری و جوهر افشان کمک کند. همانطور که بارها اشاره کرده ایم، بهتر است بارگیری کارتریج خود را به یک متخصص بسپارید. از آنجایی که چاپگرهای لیزری به تجهیزاتی مانند دمنده و مکنده و پرینترهای جوهرافشان نیز برای عملکرد بهتر نیاز به تجربه متخصص دارند.

برای افزایش طول عمر کارتریج و پرینتر و صرفه جویی در هزینه می توانید شارژ انواع کارتریج را به همکاران ما در شرکت آوا فرهنگ منطقه بسپارید. همچنین می توانید قیمت کارتریج پرینتر را در فروشگاه های اینترنتی بررسی کرده و با بهترین قیمت، کیفیت و گارانتی خریداری کنید.

مراجعه به صفحه مقاله: https://avafarhang.com/


تاریخ : دو شنبه 7 فروردين 1402
بازدید : 505
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

متن آهنگ عطر تلخ مجید خراطها

 به یادت هنوز عطر تلخ میزنم♬♫
شاید مرد رویات هنوزم منم♬♫
بدون جاتو هرگز ندادم به غیر♬♫
چقدر ساده بودیم یادش بخیر♬♫
دو تا قهوه تلخ و بی خوابی هاش♬♫
یه وقتایی هم قهر و بی تابی هاش♬♫
همه لحظه هاش واسه من خاطرس♬♫
نبودت توی زندگیم فاجعس♬♫
میگفتیم چی میشه ته رابطه♬♫
میخواستیم که خوشبخت بشیم یادته♬♫
نبودیم از هم لحظه ای بی خبر♬♫
ولی شد زمونه واسه ساقه هامون تبر♬♫
به یادت هنوز عطر تلخ میزنم♬♫

از اون روز که رفتی یعنی هفت هفت♬♫
دیگه دستمم رو پیانو نرفت♬♫
همش بازی بازی فقط با قضا♬♫
پر از اسم تو میشدن کاغذام♬♫
یه فنجون دو تا شمع اینم عکس تو
پر از حرفم این روزا برعکس تو♬♫
به یادت هنوز عطر تلخ میزنم♬♫
شاید♬♫
همون قطعه ای رو که تو میزدی♬♫
به عشق خودت کاملش کردم و♬♫
به یاد تو خوندم که باور کنی♬♫
با هرکی بجز تو هنوز سردم و♬♫
به یادت هنوز عطر تلخ میزنم♬♫

 

https://musicdel.ir/single-tracks/183348/


تاریخ : دو شنبه 22 اسفند 1401
بازدید : 19958
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

توضیحات تولید:

برند پرتغالی سری Nexx Sx.10

لایه بیرونی مواد پلی کربنات ممتاز

این یک فناوری تهویه Cool Cover Tech را تشکیل می دهد

5 دریچه هوا وجود دارد که برای تهویه هوا باز و بسته می شود

پوشش ضد ترک و UV

ضد آفتاب

تسمه های قابل تنظیم میکرومتریک با امنیت بسیار بالا

قابلیت اتصال بلوتوث و اینترکام

این شامل ECE 22.05 است. استانداردهای DOT و NBR وجود دارد.



اطلاعات برند Nexx:

برند Nexx یک شرکت پرتغالی است که از سال 2001 فعالیت می کند. اگرچه این برند اروپایی سابقه کوتاه تری نسبت به رقبای خود دارد، اما با استفاده از فناوری و نوآوری روز توانسته جای پای خود را در تولید کلاه کاسکت محکم کند. برندهای معروف دنیا https://motormaan.ir/



امروزه جعبه های Nexx به دلیل طراحی خاص و غیرعادی خود طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند. تمامی محصولات این شرکت با زیبایی و کیفیت بالا تولید شده و دارای استانداردهای DOT و ECE می باشد.


تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1401
بازدید : 475
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


امروزه اکثر مردم می خواهند پوستی شاداب، جوان و تمیز داشته باشند و همیشه می خواهند آن را به موثرترین روش تمیز کنند. اما ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که پاکسازی پوست به چه معناست؟ چگونه می توانید مراقبت های اولیه پوست را یاد بگیرید؟ هدف از پاکسازی پوست چیست؟

اگر به دنبال پاسخ این نوع سوالات هستید و همچنین ساکن زاهدان هستید و می خواهید در بهترین آموزش پاکسازی پوست در زاهدان (سیستان و بلوچستان) ثبت نام کنید، به شما دوستان توصیه می کنم که قسمت آخر او را خواندن با من همراه باشید زیرا قصد دارم شما را با پاکسازی پوست، اهداف پاکسازی پوست و بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در زاهدان آشنا کنم چرا که با مطالعه این مقاله می توانید به صورت حرفه ای آموزش ببینید و در اسرع وقت شروع کنید و وارد بازار کار شوید.

 



پاکسازی پوست به چه معناست؟ https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-zahedan/

پاکسازی صورت یکی از راه های محافظت و مراقبت از پوست است که می تواند آلودگی ها و مشکلات مختلف پوستی مانند جوش های سرسیاه، آکنه، پوست کدر و غیره را از بین ببرد. البته ناگفته نماند که می توانید پوست یا پوست مشتری خود را به صورت تخصصی و کامل از انواع آلودگی ها و سایر مشکلات پوستی تمیز کنید. اگر در عملی ترین دوره پاکسازی صورت در زاهدان شرکت کرده اید

 


با انواع پوست آشنا شوید.

یکی از مراحل اساسی پاکسازی صورت و صورت، مشاوره با متخصص پوست و مو می باشد که با مراجعه به این متخصص می توانید از نوع پوست و نحوه مراقبت صحیح از آن مطلع شوید. در سیر صورت پوست در زاهدان توضیحات بیشتری در این زمینه داده شده است. انواع دسته بندی پوست بدن عبارتند از:

پوست چرب: این نوع پوست معمولاً چرب، کمی براق و دارای منافذ و آکنه فراوان است.

پوست مختلط: I-face (پیشانی و چانه چرب) و I-face (کناره لب ها و زیر چشم ها) خشک هستند و علائم کشیدگی روی سطح پوست احساس می شود.

پوست خشک: این نوع پوست دارای منافذ کوچک، لک و کک و مک است و در سطح پوست احساس کشیدگی می کند.

پوست های خشک و حساس: این نوع پوست تمام ویژگی های پوست خشک را دارد اما با این تفاوت که کمی حساس تر است و در مقایسه با پوست های خشک مستعد حساسیت و التهاب است.

 


پروژه های پاکسازی پوست

سلول های مرده از سطح پوست برداشته می شوند: در این مرحله پوست حاوی سلول های مرده به طور کامل تمیز می شود. بهتر است این قسمت را روشن کنید. از آنجایی که پوست صورت حساس است و اگر این مرحله طبق اصل و با دقت انجام نشود می تواند باعث حساسیت پوستی، التهاب، التهاب و ... شود.

تمام کثیفی ها و چربی های اضافی از بین می روند: در سطح پوست غدد چربی وجود دارد و حفظ رطوبت در پوست یکی از وظایف آن است و گاهی اوقات این روغن ها می توانند در بافت ها جمع شوند و اساس ظاهر پوست را تشکیل دهند. لکه ها، آکنه . ، و غیره.

بهبود گردش خون، آبرسانی و تغذیه پوست: برخی از روش های پاکسازی از دستگاه بخور و ماساژ صورت استفاده می کنند که می تواند به بهبود خون رسانی کمک کند. پوست توسط لوسیون ها و کرم های مخصوص مرطوب و تغذیه می شود که در برخی از روش های پاکسازی و جوان سازی پوست استفاده می شود.

توجه: برای مرطوب کردن و تغذیه پوست باید از محصولات مراقبت از پوست با کیفیت و مناسب استفاده کنید تا به پوست مشتریان آسیبی وارد نشود و همچنین به شهرت شما در محل کار کمک کند.



مراحل پاکسازی پوست

پوست صورت با یک شوینده حرفه ای تمیز می شود.

سلول های مرده روی سطح پوست تمیز و از بین می روند.

ماساژ صورت برای بهبود و افزایش گردش خون استفاده می شود.

از ماسک ها و مرطوب کننده های مناسب پوست استفاده کنید تا پوست خود را نرم و درخشان نگه دارید.


فواید پاکسازی پوست

پوست صورت کاملا تمیز است.

در کاهش روند پیری پوست صورت موثر است.

سیاه و سفید را تا حد امکان حذف می کند.

به بازسازی، رفع چین و چروک و لایه برداری پوست کمک می کند.

آبرسانی و تغذیه برای پوست های خشک از چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کند.

پاکسازی پوست و صورت فواید بسیاری دارد که قبلاً به برخی از آنها اشاره شد. اگر می خواهید تمام فواید پاکسازی را بدانید و اطلاعات مفیدتری در این زمینه کسب کنید، پیشنهاد می کنم با کامل ترین دوره پاکسازی صورت در زاهدان همراه شوید.



آیا بعد از اتمام آموزش پاکسازی پوست در زاهدان امکان پاکسازی پوست وجود دارد؟

بله، پس از گذراندن دوره مراقبت از پوست زاهدان می توانید پوست خود یا بسیاری از مراجعین را تمیز کنید و درآمد مناسبی کسب کنید. پس برای ثبت نام در معتبرترین آموزشگاه پاکسازی صورت زاهدان با من تماس بگیرید تا شما را برای عضویت در آموزشگاه پاکسازی صورت زاهدان راهنمایی کنم.



بعد از انجام فیشور در سهدان چه باید کرد؟ https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-kerman/
 
اگر با دقت و حوصله به توضیحات داده شده در آموزش پاکسازی پوست در زاهدان گوش دهید و تمرینات دوره را به طور صحیح و کامل انجام دهید، به شما این اطمینان را می دهم که با کمی تلاش و حوصله می توانید به سرعت وارد تجارت پاکسازی صورت شوید و کسب درآمد کنید. گرفتن


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com