عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 آذر 1400
بازدید : 1539
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

برای ترسیم ماتریس اهمیت عملکرد، هریک از محورها به دو نیمه تقسیم میشوند. بنابراین مسئله اصلی تحقیق حاضر، ارزیابی شاخصهای بهبود فضای کسبوکار در ارتباط با سرمایهگذاری در حوزه مسکن به کمک روش تحلیل اهمیت عملکرد است تا بدین طریق ابتدا عملکرد موجود شاخصها بررسی شود و پس از آن با تعیین اهمیت هریک از شاخصها و تشکیل ماتریس اهمیت عملکرد، تعیین شود اصلاح کدام شاخصها میتواند بهترین تأثیر را بر بهبود فضای کسبوکار در حوزه مسکن داشته باشد. هدف اصلی تحقیق حاضر ارزیابی شاخصهای بهبود فضای کسبوکار در حوزه سرمایهگذاری مسکن به کمک روش تحلیل اهمیت عملکرد است. بر اساس جدول t برای سطح اطمینان 95درصد و عدد z معادل 1/96 است. در تحقیق حاضر مراحل ثبت مالکیت (تفکیک و صدور سند مالکیت)، معادل با این شاخص در نظر گرفته شده است. در پژوهش حاضر مراحل مرتبط با صدور پروانه ساختمانی، معادل با این شاخص در نظر گرفته شده است.

ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت شرکت کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و شرکتها از سایر خدمات و شرکت ها می شود. که در این صورت چنانچه شخص دیگر از آن نام و نشان تجاری یا مشابه آن درخصوص کالای مورد نظر استفاده نماید تحت تعقیب کیفـری و حقوقـی قرار خواهـد گـرفت. مقدار d در این تحقیق با توجه به تحقیقهای مشابه انجامشده به روش IPA در مقیاس 9تایی لیکرت، برابر 0/2 در نظر گرفته شد و از آنجا که سطح پذیرفتهشده برای بیشتر پژوهشهای مدیریتی 95 درصد است که معمولاً به وسیله سطح اطمینان0/05 ≥Pبیان میشود (الوانی و همکاران، ۲۰۱۲) در این تحقیق نیز این سطح، 95 درصد در نظر گرفته شد که نشان میدهد اطلاعات بهدستآمده تا 95درصد قابل اطمینان هستند. که در فرمول شماره 1 n نشاندهنده تعداد نمونه، نشان دهنده انحراف معیار، z نشاندهنده سطح اطمینان محقق و d نشاندهنده اندازه خطای پذیرفتنی است (الوانی و همکاران، ۲۰۱۲). دسترسی به انرژی الکتریکی: فرایند دریافت اشتراک برق از نظر تعداد مراحل، مدت زمان موردنیاز و هزینه مترتب برای کارگاه جدید است.

لازمالاجرا شدن قرارداد (کارایی دادگاه در حل و فصل اختلافات تجاری): تعداد مراحل، مدت زمان موردنیاز برحسب روز و هزینه برحسب درصدی از بدهی. انتقال حقوق؛ صاحب علامت تجاری میتواند، حقوق خود را بهطور موقت یا دائمی به شخص یا اشخاص دیگر منتقل کند (قرارداد فروش یا اجازه بهرهبرداری) در هر حالت، الزامی به انتقال شرکت، کالاها و یا کارخانه به منتقلٌ الیه وجود ندارد. علامت تجاری چون معرف کالای تاجر است امروزه اهمیت اقتصادی پیدا کرده و کسانیکه محصولات و کالاهای فروشی به بازار عرضه می کنند آن ها را با علامتی مشخص می سازند که بازرگانان دیگر حق استعمال آن علامت را در کالاهای مشابه ندارند. لازم به ذکر است که جهت ثبت علامت تجاری و داشتن اطلاعات درست و حتی گرفتن مشاوره کامل می توانید از مشاوره رایگان مشاوران ثبت برند کریم خان بهره ببرید. ایروانی (2010) در پژوهشی به بررسی جایگاه ایران در شاخص رقابتپذیری جهانی و فضای کسبوکار پرداخته و به این نتیجه رسیده که لازم است فرایندهای انجام کار اصلاح شود. اشرفی و فهیمیفر (2011) طی مطالعهای به بررسی و مقایسه شاخصهای مرتبط با بهبود فضای کسبوکار بین ایران و کشورهای همسایه پرداختند.

بهبود فضای کسبوکار در کشورها همواره بهمنزله بستری لازم برای رشد اقتصادی مطرح است. محیط کسبوکار به مفهوم مجموعه قوانینی است که بر هزینه شرکتها تأثیر دارد، مانند هزینه مجوزها، تشریفات اداری، مالیات، هزینههای نیروی کار و غیره (احمدپور داریانی، داوری و رمضانپور نرگسی، 2010). محیط کسبوکار عوامل مؤثر بر عملکرد بنگاههای اقتصادی است که مدیران یا مالکان بنگاهها نمیتوانند آنها را تغییر دهند یا بهبود بخشند. شرکت از اجتماع 2 یا چند شریک یا سهامدار و یا موسس که دارای هدف مشترکی برای رسیدن به یک هدف واحد تشکیل می شود گفته می شود و از زمانی تشکیل می شود که دو یا چند نفر قصد تشکیل آن را داشته باشند. این شاخص مراحل الزامی برای صادرات و واردات محموله استاندارد کالا را گردآوری و درواقع سهولت تجارت با خارج، موانع و مشکلات صدور و ورود کالاها را اندازه میگیرد. سهشنبه 00/9/23، تهران , (اخبار رسمی): با جهانی که کارآفرینی در آن در حال گسترش است، دیگر ثبت برند تجاری کافی نیست! نتایج تحقیق وی بیانگر آن است که اصلاحات فضای کسبوکار ارتباط مثبت معنیداری با رشد اقتصادی کشورها دارد.

 

منابع:

https://www.my.gov.sa/

 https://www.sabterahroshan.com/


تاریخ : پنج شنبه 4 آذر 1400
بازدید : 151270
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

با میانگین حدود ۱.۸ متر مربع ، پوست بزرگترین اندام بدن انسان است که نه تنها خود انسان ، بلکه  انواع مختلف میکروارگانیسم ها نیز از آن سهمی دارند. نقش اصلی پوست محافظت از بدن ما در برابر نفوذ میکروارگانیسم های خارجی و سموم به عنوان یک مانع فیزیکی است. پوست همچنین با محیط خارجی در تماس است و همچنین از طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها – از جمله باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها – و همچنین از انگل های خارجی محافظت می شود. در حقیقت ، حتی زمانی که احساس تنهایی می کنید ، میلیاردها دوست نامرئی و وفادار که حتی اسمشان را نمی دانید ، شما را احاطه کرده اند. آنها بسیار نزدیک به شما هستند ، بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید. در واقع ، آنها نه تنها درون شما بلکه روی بدن شما نیز هستند!

این دوستان نامرئی باکتری ها ، قارچ ها و کپک های طبیعی برای پوست ما هستند که از عرق ، چربی و سلول های مرده پوست تغذیه می کنند و به نوبه خود ما را از باکتری ها و قارچ های پاتوژن محافظت می کنند. این ارگانیسم ها تمام قسمت های پوست را به گونه ای می پوشانند که جایی برای موجودات خارجی و متعارض باقی نمی گذارند.

اکثر آنها برای میزبان خود بی ضرر یا حتی مفید هستند. ارگانیسم های مفید “فلور ساپروفیتیک” و موجودات مضر و متخاصم ما “فلور بیماری زا” نامیده می شوند.

جالب است بدانید که فلور مفید بدن در شرایطی مانند جابجایی یا مصرف زیاد آنتی بیوتیک ها می تواند بیماری زا شود. برای مثال Pseudomonas aeruginosa ، نمونه ای از یک باکتری است که می تواند هم خوب و هم بد باشد. این باکتری تا زمانیکه برروی پوست بدن ساکن است ، دوست مهربان پوست شماست اما با تغییرِ مکان بیولوژیک خود و در صورت ورود به جریان خون ،  می تواند باعث ایجاد عفونت در استخوان ها ، مفاصل و دستگاه های روده ، دستگاه گوارشی و دستگاه تنفس و گاها مرگ شود.

اگر با آناتومی پوست آشنا باشید، حتما می‌دانید چه ساختار شگفت‎‌انگیزی دارد! پوست انسان مساحتی حدود دو متر مربع طول دارد، بزرگترین عضو بدن است و وزن آن حدود ۲.۵ کیلوگرم است. پوست بدن همچون ساختار محکم ،سپر دفاعی در برابر فشار، گرما، سرما، حمله ویروس‌ها و میکروب‌ها و … است.

فیزیولوژی پوست به این صورت است که با داشتن میلیون‌ها سلول عصبی و به عنوان اندام حسی، از بدن محافظت می‌کند. همچنین خارجی‌ترین عضو بدن بوده و به دلیل ارتباط با محیط بیرونی، خاصیت خود التیامی و بازسازی حیرت‌آوری دارد. ضخامت پوست با توجه به محل عضو، نژاد، جنسیت، عوامل محیطی و همچنین ژنتیکی متغیر بوده و معمولا بین ۱.۴ تا ۴ میلی متر، متغیر است.

اهمیت آشنایی با آناتومی پوست جهت حفظ سلامتی و شادابی
آشنایی با آناتومی پوست، باعث می‌شود، علاوه بر رعایت نکات بهداشتی برای سلامت پوست، به زیبایی و طول عمر پوست هم توجه ویژه‌ای گردد. اموزش پاکسازی تخصصی پوست جهت شناخت بیشتر، نکات لازم برای جلوگیری از بیماری یا حتی شناخت عامل بیماری، آسانتر صورت خواهد گرفت.

جوان‌سازی پوست، یکی از دغدغه انسان‌ها مخصوصا خانم‌ها است. برای زیباسازی و پیش از آموزش پاکسازی پوست بهتر است با ساختار پوست آشنا شده و سپس نحوه مراقبت از آن را یاد بگیریم. برای سفر مهیج به درون ساختار پوست آماده‌اید؟

منبع:

https://fatemehhabashi.com/skin-anatomy/


تاریخ : پنج شنبه 4 آذر 1400
بازدید : 68373
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

یکی از توصیه‌هایی که کارشناسان سلامت و بهداشت برای داشتن رژیم های لاغری و کاهش وزن می‌کنند، انجام پیاده‌روی تند به حساب می‌آید که یک ورزش هوازی و کالری سوز هست. میزان پیاده‌روی موثر در روز چقدر باشد تا وزن به طور محسوسی کاهش پیدا کند؟ اثرات پیاده‌‌روی در کاهش وزن بسیار چشمگیر بوده و افراد آن را احساس می‌کند. رازهای کاهش وزن بدون استفاده از دارو در ادامه مقاله مفصلا پرداخته خواهد شد.

چگونه وزنتان را کاهش دهید؟

برای این که بتوانید به وزن ایده‌آلتان برسید لازم است در روز ۳۰ الی ۹۰ دقیقه پیاده روی داشته باشید. می‌توانید گاهی اوقات از میزان آن کم بکنید و در مواقع دیگر به میزان آن اضافه کنید ولی در کل باید پیاده‌روی روزانه را داشته باشید که کمترین میزان آن در هفته ۱۵۰ دقیقه یعنی دو ساعت و نیم می رسد.

البته می‌توانید مدت پیاده روی را تقسیم بندی کنید تا به راحتی قادر به انجام آن باشید به طور مثال آن را به بخش‌های ۱۰ دقیقه‌ای یا بیشتر تقسیم کنید هنگامی که پس از گرم نمودن بدن به مدت ۳۰ دقیقه به صورت تندتر و بدون وقفه پیاده روی می‌کنید، چربی سوزی بیشتری رخ می‌دهد. در صورتی که به تازگی مشغول به پیاده روی شده اید، اوایل مدت زمان کم‌تری به پیاده روی بپردازید و سپس به طور تدریجی و مستمر این زمان را اضافه کنید. یک پیشنهاد جالب برای کسانی که به تازگی به پیاده روی می پردازند این است که شما می توانید به طور یک روز در میان این کار را انجام دهید و تدریجا به مدت زمان پیاده روی اضافه کنید.

شما در یک پیاده‌روی که به صورت پیاده روی تند انجام می شود نیم ساعت طول می‌کشد تا ۱۰۰ الی ۳۰۰ کالری یا با یک ساعت پیاده روی معمولی بین ۲۰۰ الی ۶۰۰ کالری از بسوزانید. این حجم از کالری به وزن فرد ورزشکار نیز بستگی دارد. در صورتی که نیم ساعت یا بیشتر بدون وقفه به پیاده روی مشغول باشید، مقداری از کالری که بدن شما برای انجام آن می‌سوزاند به چربی ذخبره شده در بدن شمت ارتباط دارد. در نیم ساعت ابتدایی ورزش، بدن فرد قند ذخیره شده را به عنوان سوخت استفاده می‌کند که این میزان بعد از حدود ۳۰ دقیقه افزایش پیدا می‌کند. بدن برای تداوم این روند چربی‌ها را از سلول‌های چربی آزاد کرده و از آن ها به عنوان سوخت بهره می برد. این چربی ذخیره شده، دقیقا همان چیزی است که برای افراد آزاردهنده بوده و می‌خواهند از دست آن نجات پیدا کنند! همین نکته نقطه قوتی به حساب می‌آید تا افراد در پیاده‌روی‌شان استقامت داشته باشند، بنابراین بهتر است بی وقفه بیش از نیم ساعت به پیاده روی مشغول شوند. تلاش کنید اکثر روزهای هفته دست کم نیم ساعت پیاده روی داشته باشید تا در کل بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ کالری بسوزانید و وضعیت عمومی بدنتان روز به روز بهبود پیدا کند. در صورتی که فرد در مدت ۳۰ دقیقه پیاده روی انجام دهد مسافتی معادل ۲.۵ الی ۳.۳ کیلومتر پیاده روی خواهد کرد.

با میانگین حدود ۱.۸ متر مربع ، پوست بزرگترین اندام بدن انسان است که نه تنها خود انسان ، بلکه  انواع مختلف میکروارگانیسم ها نیز از آن سهمی دارند. نقش اصلی پوست محافظت از بدن ما در برابر نفوذ میکروارگانیسم های خارجی و سموم به عنوان یک مانع فیزیکی است. پوست همچنین با محیط خارجی در تماس است و همچنین از طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها – از جمله باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها – و همچنین از انگل های خارجی محافظت می شود. در حقیقت ، حتی زمانی که احساس تنهایی می کنید ، میلیاردها دوست نامرئی و وفادار که حتی اسمشان را نمی دانید ، شما را احاطه کرده اند. آنها بسیار نزدیک به شما هستند ، بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید. در واقع ، آنها نه تنها درون شما بلکه روی بدن شما نیز هستند!

این دوستان نامرئی باکتری ها ، قارچ ها و کپک های طبیعی برای پوست ما هستند که از عرق ، چربی و سلول های مرده پوست تغذیه می کنند و به نوبه خود ما را از باکتری ها و قارچ های پاتوژن محافظت می کنند. این ارگانیسم ها تمام قسمت های پوست را به گونه ای می پوشانند که جایی برای موجودات خارجی و متعارض باقی نمی گذارند.

اکثر آنها برای میزبان خود بی ضرر یا حتی مفید هستند. ارگانیسم های مفید “فلور ساپروفیتیک” و موجودات مضر و متخاصم ما “فلور بیماری زا” نامیده می شوند.

جالب است بدانید که فلور مفید بدن در شرایطی مانند جابجایی یا مصرف زیاد آنتی بیوتیک ها می تواند بیماری زا شود. برای مثال Pseudomonas aeruginosa ، نمونه ای از یک باکتری است که می تواند هم خوب و هم بد باشد. این باکتری تا زمانیکه برروی پوست بدن ساکن است ، دوست مهربان پوست شماست اما با تغییرِ مکان بیولوژیک خود و در صورت ورود به جریان خون ،  می تواند باعث ایجاد عفونت در استخوان ها ، مفاصل و دستگاه های روده ، دستگاه گوارشی و دستگاه تنفس و گاها مرگ شود. می توانید از صفحه اموزش پاکسازی تخصصی پوست اطلاعات بیشتری را در مورد آموزش پاکسازی پوست بدست آورید.

منبع:

https://fatemehhabashi.com/secrets-of-weight-loss-without-the-use-of-drugs/


تاریخ : دو شنبه 24 آبان 1400
بازدید : 77059
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

Partition در لغت به معنای تیغه، دیواره، اسباب تفکیک، حد فاصل، آپارتمان، تقسیم بندی به بخشهای جزئی، تفکیک کردن و جدا کردن میباشد درحقیقت پارتیشن به ما کمک میکند تا از فضای محدودی که در اختیار داریم بهوسیلهی تفکیک و جدا کردن بخشها از یکدیگر، فضا را بهینه سازیم و حداکثر استفاده را از فضا ببریم. به گزارش خبرگزاری مهر، در این مقاله قصد داریم به نکات کلیدی و مهم در رابطه با تعویض پنجرههای قدیمی و جایگزین کردن پنجرههای دوجداره UPVC و به طور کلی به بازسازی پنجرههای قدیمی و نقش مهم توری پنجره دوجداره بپردازیم. انواع مختلفی از این پارتیشن های اداری شیشه ای در طرح و اندازه های گوناگون در بازار موجود می باشد. پارتیشن نه تنها به محیط کار ظاهر مدرن و حرفه ای می بخشد ، بلکه هزینه ها را کاهش داده و کارایی و بهره وری محیط کار را بهبود می بخشد. ثابت شده است که نور طبیعی باعث افزایش بهره وری در انسان شده و باعث افزایش دوپامین - هورمون معروف خوشبختی می شود.

پارتیشن چیست؟

این پارتیشن ها دارای روش ایجاد فضای کار با بهره وری بیشتر هستند. حال پرسش اینجاست مزایای اصلی پارتیشن بندی شیشه ای چیست؟ پارتیشن شیشه ای دو جداره اداری، یک امکان برای طراحی اتاق های شفاف با امنیت صوتی است برای زمانی که می خواهید از انتقال صوت به محیط بیرون جلوگیری کنید و در عین حال از دیواربندی های شفاف پارتیشنی نیز جهت بهره مندی از مزایای آنها استفاده کنید. پارتیشن مدرن اداری شیشه ای علیرغم انواع مات و رنگی در مدل های مختلف، می تواند نور را به راحتی از خود عبور دهد و در عین حال جریان هوای آزاد در محیط کار را تسریع بخشد. این محصولات در انواع پارتیشن های شیشه ای (پارتیشن های ریلی، کلاسیک، فریم لس و اداری) یکسان هستند. نوع دیگری از پارتیشن شیشه ای اداری، پارتیشن های تمام شیشه ای هستند که حداقل چارچوب فلزی در آنها به کار رفته است و اصولا قطعات شیشه ای به صورت مستقل بدون چارچوب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این مساله بدان دلیل است، که صاحبان کسب و کار بتوانند براساس نیاز و شرایط کاری خود، با کمک پارتیشن فضاها را از هم تفکیک کنند.

اطلاعات بیشتر : 

https://partitionparchin.com

پارتیشن تک جداره

این نوع پارتیشن علاوه بر سازماندهی کردن محیط، دکوراسیون زیبایی هم برای دفتر کار شما ایجاد میکند. پارتیشن بندی شیشه ای اداری، سبب می شود بدون آنکه فضای داخلی تغییر یابد یک محیط کاری ایده آل ایجاد شود. این سیستم های شیشه ای، نسبت به دیوارهای سنتی خشک محبوبیت بیشتری دارند و طراحان داخلی و معماران، از این سیستم دیواره شیشه ای به دلیل مقیاس پذیری و ویژگی های ظاهری شفاف و زیبای آن، استقبال بیشتری می کنند. شاید شما نیز در رستورانها یا کافیشاپهای سنتی و مدرن، نمونه پارتیشن شیشه ای رنگی را دیده باشید. قیمت پارتیشن اداری، با گذشت زمان اغلب مقرون به صرفه تر از مصالح ساختمانی سنتی مانند دیوار خشک تمام می شود. پارتیشن شیشه ای اداری از شیشه های سکوریت ساخته می شوند، که شکستن تصادفی آن بسیار بعید است و در صورت شکسته شدن کمترین خطر جانی را دارد. پارتیشن شیشه ای نیز، مانند دیگر وسایل، ابزار آلات مخصوص خود را نیاز دارد.

اطلاعات بیشتر : 

https://partitionparchin.com/office-single-wall-parity/

پارتیشن دو جداره

پارتیشن های دو جداره و تک جداره | اینکه پارتیشن ها برای دفتر شما مناسب باشند ، به سازمان شما ، فضای موجود و نتایج دلخواه شما بستگی دارد. پارتیشن های دو جداره و تک جداره | اگر در مرحله برنامه ریزی مرمت مطب هستید ، بهتر است با متخصصان فضای کار مانند Dale Office Interiors درگیر شوید. اگر وجود پارتیشن شیشه ای در مکانی خاص، غیر ضروری باشد، می توان آن را به طور کامل برداشت یا در مکان جدید دیگری قرار داد. برای داشتن بالکنی شیشه ای میتوانید از پارتیشن شیشه یا برای بالکن استفاده کنید که برای اجرای آن از پنل های شیشه ای عمودی که زیبایی و ایمنی بالایی دارند استفاده میشود که مانند پارتیشن ریلی قابل حرکت هستند. اما تنوع بالای آنها به شما این اجازه را می دهد که بتوانید برای محیط مورد نظر خود از یراق آلاتی با ظاهر و کارایی خاص استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 

https://partitionparchin.com/double-wall-partition/


تاریخ : شنبه 22 آبان 1400
بازدید : 119338
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

وکلایی که مراحل فوق را با موفقیت گذرانده باشند درجه وکیل پایه یک دادگستری را دریافت می کنند که می توانند در تمام محاکم حقوقی و کیفری بدون هیچ محدودیتی اقدام کنند. لذا بدون هیچگونه تحقیقی در مورد دوام این رابطه با «ب» معامله میکند. اصل همترازی حقوق با اصل ترافعی بودن دادرسی و احترام به حقوق دفاعی متهم ارتباط تنگاتنگی دارد و این اصول مکمل یکدیگرند.آنچه از رویه قضایی دیوان اروپایی حقوق بشر استنباط میگردد آن است که دو معیار برای احراز رعایت این اصل مطرح شده است؛ نخست این که، اصل برابری میان طرفهای دعوا هنگامی خدشه دار میگردد که یکی از طرفین در وضعیت نامناسب اساسی و جدی نسبت به طرف دیگر قرار گیرد. وکیل کیفری در اصفهان با تکیه بر اطلاعات حقوقی و در مسیر موازین قانونی خدمات مشاوره تخصصی و پذیرش وکالت در زمینه کیفری را عهده دار میگردد. بنابراین چه عزل ثبت و اعلان شود و چه طرف معامله از عزل به طریقی دیگر مطلع گردد، میتوان به معزول بودن قائم مقام تجاری، در مقابل ثالث استناد کرد. 

حال قدمی به جلو برداشته و این سؤال را مطرح میکنیم، که آیا نمیتوان اشخاص ثالث را ملزم کرد که از وجود و حدود اختیار وکیل اطلاع حاصل کنند و سپس با او وارد معامله شوند؟ اما با «ب» قبلاً معاملهای نکرده است، لذا از وی درخواست سندی میکند، که مثبت اختیار او باشد با ارائه این سند «د» با «ب» معامله میکند، اما «ه» نه قبلاً با «ب» به عنوان نماینده معاملهای کرده است، نه سند مثبت اختیار را از او مطالبه میکند، بلکه به صرف پیشنهاد «ب» برای معامله با وی به عنوان نماینده «الف» معامله میکند، آیا این معاملات صحیح میباشد؟ برای مثال تصور کنید که «الف»، «ب» را از وکالت خود عزل میکند، بدون آنکه به کسی ولو خود «ب» اطلاع دهد؛ «ب» بعد از عزل وارد معامله با «ج»، «د»، «ه» میشود. علت این تکلیف آن است، که وقتی فردی دیگری را به عنوان وکیل خود تعیین میکند، عرف جامعه ادامۀ این رابطۀ حقوقی میان وکیل و موکل را همواره استصحاب میکند، مگر آنکه بهطور یقینی برای جامعه، علم حاصل شود، که موکل، وکیل خود را عزل نموده است. 

وکیل می تواند برای جبران خسارت و ضرر موکل خود و محکومیت فرد جاعل اقدام کند. لازم است که پیش از پرداختن به تفاوتهای میان دعاوی حقوقی و کیفری، اشاره کنیم که در دعاوی کیفری به فرد شکایت کننده، شاکی و به آن فردی که مورد شکایت قرار گرفته است؛ متهم، متشاکی یا متشکی عنه میگویند. همچنین لازم به ذکر است که در این دعوا حکم بلافاصله قابل اجرا است اما در خلع ید حکم باید قطعی و بعد اجرا شود. حامد امیری بهترین وکیل خانواده اصفهان ، آماده ی پذیرش وکالت ، هموطنان محترم در انواع دعاوی خانواده می باشد. دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می شوند. در اصل هر وکیلی باید در حوزه خود ویژگی ها منحصر بفرد و توانایی های ویژه ای داشته باشد که به ان وکیل خوب بگوییم،پس در این مقاله قصد خواهیم داشت توضیحاتی خدمت شما عزیزان در باب موضوع وکیل کیفری ارائه بدهیم،تا بدانید که چگونه یک وکیل کیفری مناسب انتخاب کنید البته ممکن است در حال حاضر نیازی به وکیل کیفری نداشته باشد منتها این مطالبی که در اینجا ذکر و بیان خواهد شد برای افرادی که در اینده ممکن است به مشکل حقوقی و کیفری برخورد کنند مناسب میباشد،پس با ما همراه باشد و بدانید که این مطالب برای کسانی که دانشجو رشته حقوق هستند و در اینده قصد دارند وکیل کیفری در شهر تهران یا حتی در شهر خود بشوند،مفید است.

حال وسیلۀ آن، اطلاع دادن به وکیل یا اطلاع دادن به ثالث، هرکدام از دو روش فوق بود، فرقی نخواهد داشت. در این حالت است که عاقلانه ترین روش این است که مشکلات را به وکیل مجرب خانواده واگذار نمایند. زیرا غلبه بر این است، که وکیل با آگاهی از عزل خود، از وکالت پرهیز داشته، که در این صورت معاملۀ فضولی شکل نخواهد گرفت. اگر هم با وجود آگاهی از عزل خود، اقدامی به عنوان وکیل نماید، خود، سبب اصلی ورود ضرر به ثالث، معاملۀ فضولی، شده است و خود باید جوابگو باشد. طبیعتا ما به عنوان کانون وکلا هم آماده هستیم که در این زمینه همکاری کنیم و حتی با نرخ پایینتری این سرویسها ارائه شود تا برای دولت هم ارزانتر تمام شود. اما، این تکلیف را هم میتوان تعهد غیرمستقیم و بدلی موکل دانست. ماده 37 ق.آ.د.م موکل را موظف دانسته است، که عزل را به وکیل و دادگاه اطلاع دهد، اما با توجه به ماده 38 همان قانون اگر دادگاه از عزل اطلاع یابد، دیگر وکیل را در امور راجع به دادرسی وکیل نخواهد شناخت. میزان مشارکت زنان در اشتغال بخش عمومی به مراتب بیشتر از بخش خصوصی است.

اطلاعاتی راجع به کمیسیون ماده 100 هم بخوانید:

https://vakilparvandi.ir/کمیسیون-ماده-100-و-صلاحیتهای-آن-و-مواردی-ک/


تاریخ : پنج شنبه 20 آبان 1400
بازدید : 218206
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

خرید رپورتاژ آگهی توی عصر حاضر که تعداد سایت ها رو به افزایش هست می تونه مزیت های زیادی برای کسب و کار ما داشته باشه. مزیت هایی مثل تبلیغ مستقیم در سایت ها، افزایش اعتماد موتورهای جستجو به سایت ما و تاثیر مثبت بر روی سئوی سایت و افزایش رتبه سایت و مواردی از این دست!

البته پیش از انتشار رپورتاژ آگهی مهمه که دقیقاً بدونیم هدف از انتشار رپورتاژ چی هست. از اونجایی که اغلب ما وبمسترها و مدیران سایت ها، هدف مشترکمون برندسازی و افزایش رتبه در گوگل هست، باید با این دیدگاه به سمت انتخاب رسانه های رپورتاژ آگهی قدم برداریم.

انواع رسانه برای انتشار رپورتاژ آگهی

بعد از اینکه هدفمون از انتشار رپورتاژ آگهی مشخص شد، می تونیم یکی از انواع رسانه های زیر رو برای خرید رپورتاژ انتخاب کنیم:

  • خرید رپورتاژ خبری – مجله ای (اختصاصی)
  • خرید رپورتاژ آگهی وبلاگی (اختصاصی)
  • خرید رپورتاژ آگهی دانشگاهی از وب سایت دانشگاه های معتبر جهان

سوالات مرتبط با خرید رپورتاژ

رپورتاژ ما در چه سایت هایی انتشار پیدا می کنه؟

سایت ها و وبلاگ هایی که رپورتاژ شما در اون ها منتشر می شه اختصاصی هستن که جهت دریافت نمونه ای از منابع رپورتاژی می تونید در ناحیه کاربری ثبت نام کنید و تیکت بزنید تا لیست رسانه ها برای شما جهت بررسی ارسال بشه.

رپورتاژ خبری مجله ای چه نوع رپورتاژی هست؟

رپورتاژهای خبری مجله ای رپورتاژی هستن که در سایت های خبری اختصاصی نشونت منتشر می شن. اصطلاحاً به این وب سایت ها پی دی ان (PDN) هم گفته می شه.

مزیت خرید رپورتاژ آگهی خبری نشونت اینه که قیمتی بسیار کمتر از سایت های خبری دیگه داره و خیلی از محدودیت های سایت های رایج خبری مثل امکان عدم انتشار در دسته بندی اختصاصی یا درج هشتگ رپورتاژ یا تبلیغات رو هم نداره.

اطلاعات بیشتر ر مورد خرید رپورتاژ وبلاگی: https://neshoonet.ir/reportage/


تاریخ : دو شنبه 1 شهريور 1400
بازدید : 781
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

این روزها ایران در کوران موج پنجم کرونا قرار دارد و براساس آمار رسمی وزارت بهداشت، دیروز فوتی‌های ناشی از کرونا بار دیگر رکورد شکست و به ۶۸۴ نفر رسید. همچنین ۳۶ هزار و ۴۱۹ بیمار جدید در کشور شناسایی شد و ۵۰۰۰ نفرشان بستری شدند. ما همچنان در کوران موج پنجم قرار داریم و حتی نمی‌دانیم به قله پیک پنجم رسیده‌ایم یا نه با این حال موج ششم با کمترین فاصله پیش روی ما قرار گرفته است.

ابتدای مرداد ماه برخی از مسؤولان نسبت به ایجاد موج ششم «هشدار» می‌دادند و «اظهار نگرانی» می‌کردند اما حالا با گذشت یک ماه این هشدارها رنگ واقعیت به خود گرفته و آنچه بدیهی به‌نظر می‌رسد طغیان تازه کرونا با تابلوی موج ششم و به نام واریانت «لامبدا» ست؛ واریانتی که طبق فرمول همه موج‌های پیشین در کشورهای همسایه دیده شده و خیلی زمان نمی‌برد تا وارد کشور شود. واریانتی که از واریانت فراگیر کنونی یعنی دلتا سرایت‌پذیری و البته که بیماری‌زایی بیشتری دارد و خبر بدتر این‌که همراه با پاییز در جامعه شیوع پیدا خواهد کرد. فصلی که به‌واسطه هوای سرد طبیعتاً تجمع‌های بیشتر و متراکم‌تری به خود می‌بیند و همین موضوع سرایت این ویروس را تشدید خواهد کرد.

اگر پیش از این و در طول موج‌های قبلی فاصله‌ای چند ماهه شکل می‌گرفت تا هم کادر درمان نفسی بکشد و هم بتوان دردهای قبلی را مرهم گذاشت این بار فاصله دو موج پنجم و ششم آنقدر کم است که شاید نتوانیم به آن موج تازه‌ای اطلاق کنیم، تنها تفاوت آن اما واریانت متفاوتی است که احتمالاً با توجه به شرایط موجود و تجربه‌های پیشین به واریانت غالب در ایران تبدیل خواهد شد.

روند کند واکسیناسیون، مدیریت ضعیف در مهار کرونا و البته کاهش رعایت پروتکل‌های معمول ازسوی شهروندان همه دست به دست هم داده تا این سوال مهم شکل بگیرد که آیا جامعه تاب و توان مقابله با موج تازه و سهمگین‌تر کرونا را خواهد داشت؟ آن هم در شرایطی که هنوز نتوانسته‌ایم واریانت دلتا را کنترل کنیم و روزانه حدود ۶۰۰ نفر جان عزیزشان را از دست داده‌اند. ترکیه، قطر و هند کشورهایی هستند که حالا نشانه‌هایی از واریانت تازه کرونا در آنها مشاهده شده است؛ به همین علت تا ابتدای پاییز باید منتظر ورود این ویروس به ایران باشیم که چقدر کادر درمان و شهروندان توان مقابله با واریانت تازه را خواهند داشت؟ با توجه به تجربه‌های گذشته و به کار بردن راه‌حل‌هایی همچون اعمال محدودیت، ممنوعیت تردد، دسته‌بندی مشاغل و دورکاری کارمندان و ناکارآمدی حداکثری این مداخلات به‌نظر می‌رسد تنها راه چاره کنونی واکسیناسیون عمومی و سرعت در روند آن است چراکه در غیر این صورت روزهای سخت‌تری پیش روی مردم ایران خواهد بود.

خطرناک مانند لامبدا

متخصصان بهداشتی معتقدند تمام ویروس‌ها هنگامی که تکثیر پیدا می‌کنند، می‌توانند دچار جهش شود. این جهش اگر بتواند به بقا و تکثیر شدن بینجامد ممکن است گونه‌ای قدرتمندتر شکل بگیرد. حالا لامبدا یکی از آن سلول‌هایی است که توانسته قدرتمندتر رفتار کند. حمید سوری، اپیدمیولوژیست هم می‌گوید هر گونه‌ای برای بقای خود مبارزه می‌کند و همین موضوع باعث شکل‌گیری گونه مقاوم‌تری نسبت به گونه قبلی می‌شود. واریانت لامبدا آن‌طور که کارشناسان می‌گویند از قدرت سرایت و البته بیماری‌زایی بیشتری نسبت به گونه‌های پیشین خود هم برخوردار است.

علیرضا ناجی، رئیس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی می‌گوید: «درست است که سازمان جهانی بهداشت هنوز لامبدا را به عنوان یک واریانت نپذیرفته است اما این جهش ویروسی، خصوصیات تبدیل شدن به واریانت را دارد.» منشأ شیوع این گونه در آمریکای جنوبی و مشخصاً کشورهای پرو و شیلی است و امروز این واریانت به نوعی ویروس غالب این کشورها شده است؛ به‌طوری‌که در پرو ۸۲ درصد مرگ‌هایی را که برای انواع کرونا ثبت می‌شود، به علت این گونه جهش‌یافته، می‌شناسند. آنچه تا امروز در دسترس کارشناسان این حوزه قرار گرفته حکایت از این دارد که سویه لامبدا قدرت انتقال بالایی دارد و دانشمندان هم این سویه کرونا ویروس را مقاوم‌ترین گونه در برابر آنتی‌بادی‌ها می‌دانند؛ چه آنتی‌بادی‌هایی که در اثر بیماری توسط بدن افراد تولید می‌شود و چه آنهایی را که به‌وسیله واکسن تولید می‌شود.

لامبدا چقدر به ما نزدیک است؟

تجربه‌های پیشین در موج‌های گذشته نشان می‌دهد از شیوع واریانت‌های تازه در ایران گریزی نیست، این موضوع در رابطه با سویه لامبدا هم صدق می‌کند و دیر یا زود باید منتظر ورود این واریانت به ایران باشیم. رئیس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به خطر شیوع واریانت لامبدا در ایران می‌گوید: «این واریانت در کشورهایی مانند ترکیه، قطر و هندوستان شناسایی شده است، بنابراین باید نگران ورود آن به کشور باشیم.»

به گفته ناجی «در صورت ورود این واریانت به کشور، لامبدا می‌تواند به چالش جدید برای مدیریت ویروس کرونا تبدیل شود.» پیش از او هم عاطفه عابدینی، دبیر کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا خبر داده بود که «سویه لامبدا در ترکیه دیده شده و ما در حال حاضر نگران هستیم که این نوع ویروس از غرب ایران، وارد کشور شود و از مسیرهای بین‌المللی به ایران بیاید.» اگر داده‌های در اختیار را پیش‌رویمان بگذاریم باید چنین نتیجه بگیریم که موج ششم کرونا احتمالاً از مرزهای مشترک با ترکیه آغاز خواهد شد و استان‌های همجوار این کشور در صف اول ابتلا به این گونه خواهند بود. واریانت آلفا یا همان کرونای انگلیسی ابتدا در عراق دیده شد و از مرزهای این کشور وارد خوزستان شد.

یادآوری شرایط وخیم این استان به‌واسطه ابتلای گسترده به این واریانت کار سختی نیست. واریانت دلتا اما ابتدا در کشور هند شیوع پیدا کرد و خیلی زود از طریق پاکستان وارد ایران شد و آنی شد که در استان سیستان و بلوچستان و پس از آن به سرعت در ایران تبدیل به واریانت غالب شد. حالا کشور ترکیه به‌عنوان اولین میزبان واریانت لامبدا در منطقه شناخته می‌شود و امکان سرایت آن به ایران از طریق استان‌های همجوار بسیار زیاد است.

خطر ظهور یک سویه تازه در ایران؟

اولین روز از آخرین ماه فصل تابستان است و ما هنوز گرفتار با موج پنجم هستیم. تعداد قربانیان روزانه دیروز با رکورد تازه‌ای به عدد ۶۸۴ نفر رسید. تخت‌های بیمارستانی نایاب، دستگاه اکسیژن و داروها کمیاب و موارد ابتلا روز به روز در حال تغییر است. این شرایط وقتی هولناک‌تر می‌شود که بدانیم واریانت تازه هم به‌سرعت به ما نزدیک می‌شود و معنای آن این است که ما هنوز به قله موج پنجم نرسیده باید با گونه تازه این ویروس هم بجنگیم.

در طول حدود ۱۸ ماه گذشته شرایط کنونی برای ایران تازگی دارد، از علیرضا ناجی می‌پرسیم در صورتی که هنوز دلتا، واریانت غالب در ایران است ورود سویه جدید لامبدا چه تبعاتی می‌تواند به همراه بیاورد؟ آن هم در شرایطی که حالا برخی منابع رسمی حرف از شکست واریانت لامبدا در برابر دلتا زده‌اند. علیرضا ناجی معتقد است واریانت‌های مختلف کووید بسته به مزیت‌شان و ژنتیک منطقه ممکن است به واریانت غالب تبدیل شوند اما اینکه از حالا بخواهیم درباره تقابل دو واریانت در یک منطقه گمانه‌زنی کنیم به نوعی پیشداوری کرده‌ایم. به معنای دیگر، خیلی به لحاظ علمی درست نیست که عنوان کنیم واریانت لامبدا یا دلتا در برابر گونه دیگر شکست خورده است.

او می‌گوید: «ممکن است در یک منطقه دو واریانت کنار یکدیگر سبب شکل گرفتن «نوترکیبی» میان آنها بشود و باعث به وجود آمدن گونه تازه‌ای شود که مزیت متفاوتی نسبت به هر دوی این واریانت داشته باشد و بتواند به واریانت غالب آن منطقه تبدیل شود.» آن‌طور که رئیس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی دانشگاه شهیدبهشتی می‌گوید: «در حال حاضر با توجه به قدمت و مزیت دلتا در منطقه می‌توانیم بگوییم این گونه نسبت به سایر واریانت‌ها صاحب بیشترین جمعیت است؛ هر چند درباره واریانت لامبدا نباید خیلی زود قضاوت کرده و باید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی با ورود این گونه خواهد افتاد.»

تکرار راهکارهای شکست‌خورده

قربانیان روزانه و تعداد مبتلایان همواره در حال افزایش است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفته تعداد بیماران بدحال کرونایی در حال افزایش است. جلیل کوهپایه‌زاده گفته است: «بیمار بدحال زیاد است؛ اما به‌سختی می‌توانیم تخت خالی پیدا کنیم و از طرفی هم بیماران دیگری به‌جز مبتلایان به کووید -۱۹ نیز نیاز به تخت‌های ویژه دارند و آنها هم دچار مشکل شدند. در برخی بیمارستان‌ها بخش سی‌سی‌یو را تبدیل به آی‌سی‌یو کردیم تا فعلاً مشکل رفع شود اما با این رویکرد امکان رزرو برای بیماران قلبی محدود می‌شود.»

نکته مهم اینکه چنین شرایط تازه‌ای در طول مدیریت مهار کرونا نیست، اما هنوز راهکاری هم برای آن متصور نیستیم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران معتقد است با یک هفته تعطیلی خیلی چرخش ویروس افت پیدا نمی‌کند و به ۱۰ تا ۱۵ روز تعطیلی شدید نیاز داریم تا زنجیره انتقال بیماری کاسته شود. اما تجربه تعطیلات گذشته نشان داده حداقل این شیوه محدودیت‌ها و تعطیلات تاثیری در کند شدن یا قطع چرخه سرایت در ایران ندارد.

حمید سوری، اپیدمیولوژیست هم می‌گوید: «اعمال مداخلاتی همچون تعطیلی یک هفته‌ای یا ممنوعیت تردد و دورکاری کارمندان به شیوه فعلی چیزی جز تحمیل هزینه به دولت و شهروندان ندارد.» او معتقد است باید آزمایش‌های بیماریابی گسترده‌تر شود و در کنار آن واکسیناسیون عمومی در ارتباط با گروه‌های پرخطر سرعت بگیرد. حمید سوری می‌گوید: «از ابتدا شیوه اولویت‌بندی واکسیناسیون ما اشتباه بود و باید گروه‌های پرخطر را در اولویت ابتدایی واکسیناسیون قرار می‌دادیم اکنون نیز تنها گزینه موجود برای پیشگیری از پیک ششم واکسیناسیون سریع است.»

علیرضا ناجی هم بر همین باور است. او می‌گوید باید در مدیریت مهار کرونا سهم بیشتری به اقدام‌های غیردرمانی داد. رئیس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی دانشگاه شهیدبهشتی می‌گوید: «اگر لامبدا هم وارد کشور شود، می‌تواند زمینه را برای پیک‌های بعدی در کشور ایجاد کند، مگر اینکه مدیران سلامت کشور برای مدیریت ویروس کرونا، برنامه دیگری غیر از آنچه تا امروز در پیش گرفته‌اند، به کار ببندند. در این صورت، می‌توانیم امیدوار باشیم ورود لامبدا تهدیدی جدی برای سلامت مردم به شمار نمی‌رود.»

همزمانی پاییز و لامبدا

براساس داده‌های منتشر شده، مرگ‌های ناشی از بیماری کرونا نسبت به هفته قبل ۵/۱۲ درصد افزایش داشته و همچنین روند ابتلا تقریباً در تمام استان‌ها صعودی است و کرونای دلتا همچنان با قدرت می‌تازد. در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند. این در حالی است که همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی رو به کاهش است. سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌گوید: در هفته آخر مرداد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور مانند دو ماه اخیر به‌شدت پایین بوده و با اندکی افزایش نسبت به هفته قبل‌تر، به ۳۹ درصد رسیده است. آن‌طور که او توضیح می‌دهد این میزان از هفته‌های اول تابستان تاکنون روند نزولی داشته است.

علاو بر این، میان کشورهایی که داده‌ها و اطلاعات کرونا را منتشر می‌کنند، ما جزو آلوده‌ترین کشورهای جهان از نظر ابتلا به کرونا هستیم و همه اینها در حالی است که در آستانه ورود به فصل سرما قرار داریم. فصلی که به عنوان تهدید مهمی در دوره فراگیری یک بیماری عفونی محسوب می‌شود. رطوبت و سرما همواره شرایط مناسبی برای شیوع بیشتر بیماری‌های تنفسی محسوب می‌شود. از مسعود مردانی، متخصص بیماری‌های عفونی می‌پرسیم چرا پاییز می‌تواند روند سرایت این بیماری را دوچندان کند. او می‌گوید: «سرما و گرما بر خلاف باور عده‌ای تاثیری در سرایت ویروس کرونا ندارد. این‌که همواره از پاییز به عنوان تهدید یاد می‌شود به دلیل تراکم بیشتر افراد به واسطه سرماست. به این مفهوم که چون هوا سرد می‌شود طبیعتاً افراد در فضاهای سربسته تجمع بیشتری خواهند داشت که این شرایط زمینه مناسبی برای سرایت بیشتر ویروس است.»


تاریخ : دو شنبه 1 شهريور 1400
بازدید : 24568
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

شامپو ضدریزش مو یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از ریزش مو می‌باشد. اما این شامپو دقیقا چه کاری را انجام می‌دهد؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟ آیا می‌توانیم بهترین شامپو ضدریزش مو را پیدا کنیم؟ در ادامه‌ی این مقاله می‌خواهیم توضیح دهیم که شامپو ضدریزش مو چیست و بهترین آن چه ویژگی‌هایی دارد؟ با ما تا انتها همراه باشید.

شامپو ضدریزش مو چیست؟

همانطور که می‌دانید زیبایی یکی از بهترین نعمت هایی است که خداوند به انسان‌ها عطا کرده است. زیبایی کاملا نسبی است و تعاریف متفاوتی برای زیبایی صورت و چهره بین افراد وجود دارد. اما تعاریف کلی برای زیبایی وجود دارد که همگان با آن موافق هستند. مانند داشتن پوستی صاف و شفاف و موهایی پرپشت و سالم! یعنی موی سالم و پرپشت از دید همه زیبا می‌باشد. اما در جزئیات ممکن است یکی رنگ روشن را جزو موی زیبا بداند و دیگری رنگ تیره!

این پرپشتی برای همه‌ی افراد صدق می‌کند و موضوعی است که همگان را درگیر خود کرده است. یعنی موی پرپشت هم برای خانم ها و هم آقایان از مسائل چالش برانگیز می باشد. هر خانم یا آقایی به دنبال این است که موی خود را سالم نگه دارد و از ریزش آن جلوگیری کند.

اما دلایل ریزش مو در هر فردی ممکن است با فرد دیگر متفاوت باشد. به صورت کلی دلایلی که برای ریزش مو در بین افراد وجود دارد به صورت زیر می باشد:

-       کم خوابی و استرس. این موضوع کاملا جدی و مهم است و باید آن را کنترل کنید. زیرا علاوه بر ریزش مو منجر به بروز بیماری های دیگری هم در بین شما می شود.سعی کنید با ورزش کردن و خوردن دمنوش های آرامش خواب خود را تنظیم کنید. وقتی خواب تنظیم شود به مرور زمان استرس هم کم میَ شود.

-       بارداری و شیردهی. این موضوع شایع ترین دلیل ریز مو در بین خانم ها می باشد که کاملا طبیعی است و اگر جلوی آن را بگیرید قابل حل می باشد. برای جلوگیری از ریزش مو باید از شامپو ضدریزش مو استفاده کنید و همچنین ویتامین های بدن خود را تامین کنید.

-       مشکلات هورمونی. اگر هورمون های بدن شما به اندازه و سرجای خود نباشد قطعا به مشکل برخورد خواهید کرد. برای اینکه بدانید هورمون های شما چه سطحی می‌باشد باید حتما آزمایش خون بدهید. برای آزمایش خون هم می‌توانید با پزشک مشورت کنید. بعد از اینکه آزمایش خون دادید و سطح هورمون ها را متوجه شدید اگر در حالت تعادل قرار نداشت می‌توانید از قرص هایی استفاده کنید تا این هورمون های شما را تنظیم کند. در غیر این صورت ممکن است همیشه موی شما ریزش داشته باشد.

-       مشکلات تیروئیدی.  تیروئید یک غده ی مهم در بدن است که باید همیشه به طور منظم ترشح شود. اگر این میزان کم یا زیاد شود منجر به ریزش مو، لاغری یا چاقی بیش از حد و مشکلات گوارشی متعددی می‌شود به همین دلیل بسیاری از ریزش های موی افراد به دلیل درست کار نکردن این غده می‌باشد. وضعیت این غده هم طبق آزمایش هایی مشخص شده و می‌توانید با خوردن دارو آن را رفع کنید.

-       استفاده از شامپوهای نامناسب. شامپویی که شما برای موی سر خود انتخاب می‌کنید بسیار مهم م ضروری می‌باشد. این شامپو باید از جنس خوبی باشد. زیرا باید ویتامین های مهم را به موی سر شما برساند. بسیاری از افراد هستند که با تعویض شامپو و تبدیل آن به یک شامپوی مناسب و اصل ریزش موی‌ سر خود را متوقف کرده اند. همچنین باعث رشد مجدد موهاي ریخته شده، شده اند.

در واقع شامپو ضدریزش مو باعث می‌شود که ویتامین های ضروری و مورد نیاز مو به آن برسد و ریشه هایش قوی شود.

مو هم مانند همه‌ی سلول های زنده بدن نیاز به این دارد که تغذیه شود. از خوردن آب کافی هم در کنار ویتامین های ضرروی برای مو غافل نشوید.

اگر دارای موهایی حساس و خشک هستید حتما از شامپو بدون سولفات استفاده کنید. زیرا این شامپو چربی سالم موی سر را حفظ می‌کند. کسانی موی سر آن ها خشک است اگر از شامپوهای معمولی استفاده کنند قطعا منجر به خشک تر شدن موی خود می‌شوند زیرا کفی که شامپوهای معمولی دارند حاوی سدیم می‌باشد که برای مو مضر است. بنابراین پیشنهاد ما به افرادی با موی خشک استفاده از شامپو بدون سولفات می‌باشد. بعد از چندین بار استفاده می‌توانید تفاوت را در موی خود حس کنید.

نکات مهم در انتخاب شامپو ضدریزش مو

یک سری نکات در انتخاب شامپو وجود دارد که قبل از استفاده از آن می‌توانید تشخیص دهید:

-       شامپو حتما باید اصل و اورجینال باشد. برای اینکه شامپوی اصل را خریداری کنید می‌توانید از نمایندگی های رسمی و یا داروخانه های معتبر خریداری کنید. این نکته را فراموش نکنید که جنس فیک موی شما را بدتر از حالت قبل هم می‌کند.

-       قیمت مقرون به صرفه. شامپویی که اصل است قطعا قیمت ارزانی نخواهد داشت. اما صرفا گران بودن یک شامپو دلیل بر اصل بودن آن نیست. پس سعی کنید شامپویی را خریداری کنید که قیمت معقول و مقرون به صرفه ای را داشته باشد.

-       حاوی مواد گیاهی و غیرشیمیایی. بهترین شامپو ضدریزش مو شامپویی می‌باشد که در آن ذره ای از مواد شیمیایی به کار رفته نشده باشد. زیرا مواد شیمیایی برای موی سر مضر است و به مرور زمان باعث ایجاد بیماری در سر می‌شود. استفاده از مواد گیاهی همیشه دیرتر جواب می‌دهد اما بهترین نتیجه را دارد و از طرفی به هیچ عنوان آسیبی به مو نمی‌رساند. معمولا در پشت محصولات شامپویی مواد تشکیل دهنده قید شده است. قبل از خرید می‌توانید آن را مطالعه کنید و در صورت وجود موادی مانند پارفن و... از خرید آن جدا خودداری فرمایید.

-       خاصیت ضدریزش . قطعا شامپو ضدریزش مو باید خاصیت ضدریزش داشته باشد و بعد از چند بار استفاده جلوی ریزموی شما را بگیرد.

-       خاصیت رشد مجدد مو. این شامپو باید خاصیت این را داشته باشد که بتواند به رشد مجدد موهای ریخته شده هم کمک کند.

-       حاوی ویتامین.  بهترین شامپو ضدریزش مو باید حاوی انواع ویتامین ها باشد که غذای کامل مو را تامین کند.

انتخاب بهترین شامپو ضدریزش مو را باید جدی بگیرید و آن را جزو روتین مو و مراقبت های روتین موی خود قرار دهید. توجه داشته باشید که مو هم مانند پوست نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد. پس برای آن هزینه کنید و سعی کنید وقت کافی را برای سلامت موی خود در طول روز بگذارید.

شامپو ضدریزش مو فقط برای موهایی که شروع به ریزش کرده اند مناسب نیست بلکه همه‌ی شما می‌توانید از شامپو ضد ریزش موی اورلین استفاده کنید زیرا می‌تواند جلوی ریزش مو را هم بگیرد و ریشه‌ی آن را تقویت کند.


تاریخ : یک شنبه 24 مرداد 1400
بازدید : 795
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

دکتر سید علی حسینی اسفیدواجانی، متخصص سامانه‌های پیچیده و عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با ایسنا با ارائه دلایل خود برای بسته شدن پنجره احتمالی نجات کشور از بحران اپیدمیک فعلی، گفت: اجازه دهید قبل از آنکه وارد بحث اصلی یعنی بحران این روزهای کشور شوم، یک سابقه از تحلیل بحران ارائه دهم تا دوستان نیاز به تحلیل‌های علمی داده‌های اپیدمیک را درک کنند.

وی ادامه داد: هنگامی که کرونا وارد ایران شد، بعد از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها رییس جمهور اعلام کرد که کرونا از هفته بعد از تعطیلی از کشور خواهد رفت و من با تحلیل داده‌های مربوط به تعداد مبتلایان در جهان که آن روز خارج از کشور چین تنها هزار نفر بودند، به این جمع‌بندی رسیدم که با یک "قوی سیاه" طرف هستیم. قوهای سیاه یا black swans در علم داده به رخدادهایی گفته می‌شوند که بسیار نادر هستند و در پیش بینی‌های معمول گنجانده نمی‌شوند.

دکتر حسینی با بیان اینکه تحلیل‌های انجام شده از این داده‌ها به مسوولان وزارت بهداشت ارائه شده است، افزود: در ملاقات با برخی از مسوولان دولتی تحلیل‌های داده‌های اپیدمی را ارائه کرده و در مورد ابعاد بحران کرونایی هشدار دادم و این در حالی بود که در تحلیل بعضی از متخصصین اپیدمولوژی مورد مشورت سیاستگذاران، سطح هشدار بسیار پایین‌تر تخمین زده شده بود.

این محقق حوزه سیستم‌های پیچیده با اشاره به مذاکراتش با یکی از اپیدمولوژیست‌های طرف مشاوره سیاستگذاران، خاطر نشان کرد: این متخصص که معتقد بود کرونا با بسته شدن مدارس و دانشگاه‌ها هفته بعد خواهد رفت، در مذاکراتی که با وی داشتم، چهار انگشت خود را نشان داد و گفت که در بدترین شرایط تنها چهار هزار ایرانی ممکن است فوت کنند! ضمناً تاکید کرد با گرمای تابستان بیماری به طور کلی رخت خواهد بست!

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: بر خلاف تحلیل‌های ارائه شده در این زمینه، تحلیل‌های داده‌ای من نشان می‌داد که ما با یک "قوی سیاه" و یا "شاه اژدها" طرف هستیم و این کارشناسان علی رغم داشتن تخصص علمی ارزشمند در حوزه تحقیقی خود از قدرت "شاه اژدهاها" در تغییر ماهیت بحران‌های نادر بی‌خبر بودند که البته از حوزه تخصصی ایشان به دور بود و نیاز به داشتن تخصص در حوزه تحلیل داده‌ها، پدیده‌های بحرانی و سیستم‌های پیچیده داشت.

به گفته وی، "شاه اژده‌ها" یا dragon kings که در تحلیل بازارهای مالی، فیزیک اقتصاد، پدیده‌های بحرانی و سیستم‌های پیچیده مورد توجه هستند، پدیده‌ای است که نه تنها از نظر احتمال وقوع نادر هستند، بلکه دارای ریشه‌های متفاوتی از بحران‌های نادر گذشته هستند.

دکتر حسینی ادامه داد: در حالی که بسیاری از کارشناسان به گرمای اردیبهشت و تابستان دل بسته بودند، تحلیل‌های من از داده‌های مربوط به کشورهای استوایی حکایت از سرایت این ویروس در گرمای تابستان داشت که در این مورد در اردیبهشت سال قبل و زمانی که کاهش پیک اول دلخوشی‌ها را به مهار در تابستان زیاد کرده بود، نسبت به ماهیت متفاوت رفتار "شاه اژدهاها" در پدیده‌های بحرانی و احتمال بروز پیک در تابستان هشدار دادم.

حسینی پس از مرور گذشته با اشاره به بروز بحران عمیق این روزهای کرونایی، پیش بینی خود مبنی بر کوچک بودن پنجره نجات از بحران کنونی را مطرح و چند نکته را گوشزد می‌کند.

جهش دلتا: بحرانی در دل بحران و پنهانکاری هند

حسینی ادامه داد: چند ماه پیش به دوستی در وزارت بهداشت هشدار دادم که خبرنگار گاردین از هند گزارش کرده بود که هند در حال تکرار رویکرد اشتباه چین در مقابل جهان است، به این معنا که چین قدرت سرایت کرونا را از جهان پنهان کرد و هند قدرت عجیب جهش جدید را! خواستم که هشدار داده شود تا تمامی مرزها و رفت و آمدها به هند بسته شود که البته نشد و بحران از درگاه مراودات با هند یعنی سیستان و بلوچستان وارد کشور شد.

قرنطینه؛ شاید مفید و ضروری، اما التیام موقتی

وی سیاست قرنطینه و "لاک داون" را موقتاً آرام بخش توصیف کرد و گفت: واکسیناسیون شاید بسیار ضروری است، اما در مورد سویه فعلی به اندازه سویه "ووهان" تاثیرگذار نخواهد بود؛ چرا که ویروسی که با چنین قدرت سرایتی ظرف یک ماه از سیستان و بلوچستان به کل کشور آمد و کل کشور را سیاهپوش کرد، از فردای برداشتن قرنطینه تنها زمان کوتاهی می‌خواهد که دوباره کل کشور را سیاهپوش کند. لذا گرچه ممکن است قرنطینه یک راه حل فوری و لازم باشد (که ستاد کرونا با توجه به ابعاد بحران تصمیم خواهد گرفت) اما این راه حل بسیار موقتی‌تر از دفعات قبل خواهد بود و راه حل موثرتر، واکسیناسیون فوری کشور است. اما مشکل واکسناسیون کجاست؟

واکسیناسیون؛ کارساز اما دور از دسترس

این عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به چالش کشور در زمینه واکسیناسیون سراسری، خاطر نشان کرد: مشکل واکسیناسیون آن است که واکسن‌های موفق از ماه‌ها قبل، پیش خرید شده‌اند و بعید است بتوان به سرعت برای کشور واکسن مؤثر تهیه کرد. توضیح آن که مقایسه داده‌های کشورهای "امارات" و "انگلستان" نشان می‌دهد که قدرت اثرگذاری واکسن سینوفارم ممکن است تنها ۵۰ درصد باشد و اگر این عدد درست باشد، به معنی آن است که اگر کل کشور را با سینوفارم واکسینه کنیم، همانند یک کشور ۴۰ میلیونی واکسینه نشده خواهیم بود و موج‌های بعدی کرونا در راه است.

وی اضافه کرد: از این رو لازم است در کنار خرید واکسن‌های چینی که در دسترس‌تر هستند، به فکر خرید واکسن‌های موثر همانند "آسترازنکا" و یا "بایو-ان-تک" بود. مشکل اما اینجاست که این واکسن‌ها برای ماه‌های پیش رو پیش خرید شده‌اند و شانس تهیه فوری چند ۱۰ میلیونی نیاز کشور، بسیار کم است.

راه‌حل چیست؟

حسینی تنها راه علاج برای برون رفت از بحران کنونی کرونا را نشان دادن سطح بحران ایران به جهان و تقاضای کمک فوری از جهان برای دریافت واکسن‌های بدون نوبت عنوان کرد و یادآور شد: شاید این تنها گزینه پیش روی کشور باشد، ولی این احتمال نیز وجود دارد که پنجره این گزینه به زودی بسته شود.

وی با طرح این سوال که چرا پنجره درخواست اورژانسی از جهان ممکن است به زودی بسته شود، توضیح داد: نکته در اینجاست که سویه دلتا در حدود ۱۰ ماه پیش در هند مشاهده شد. چندین ماه طول کشید که این سویه آتش خود را شعله‌ور کند و هند را به یک قتلگاه آخرالزمانی تبدیل کند. همانند مسیر سویه ووهان طبیعی بود که اولین کشورهایی که با گونه جدید روبرو شوند، کشورهای صنعتی باشند که بیشترین مراودات و رفت و آمدها را با بقیه جهان از جمله هند دارند.

این متخصص سامانه‌های پیچیده با تاکید بر اینکه در حال حاضر تخمین زده می‌شود بالای ۸۰ درصد آلودگی‌ها در آمریکا از سویه دلتا باشد، اظهار کرد: کشورهای صنعتی اما به واسطه واکسیناسیون گسترده با بحران جدی روبرو نشدند. تقاضای کمک ایران در حال حاضر ممکن است خریداری در جهان داشته باشد. اما زمانی که سویه دلتا مسیر خود را به کشورهای کم درآمد باز کند، صحنه‌های دلخراش آخرالزمانی هند، بسیار مشاهده خواهد شد و همه جهان نیازمند کمک اورژانسی خواهند شد؛ از این رو تا زمانی که ایران جزو معدود کشورهای محروم مانده از واکسنی است که با بحران سویه دلتا روبرو شده و صدایش در لابلای صدای بسیاری از دیگر کشورها گم نمی‌شود، بایستی از جهان کمک بخواهد.

وی تاکید کرد: دقت کنید که اگر ابعاد بحرانی ایران گوشزد شود، هند حتی با تولید ۱۵ روز خود می‌تواند ایران را نجات دهد. کشورهای بسیاری با مازاد واکسن روبرو و در حال جمع آوری بعضی از واکسن‌های خود هستند و کمک خواستن ایران در شرایط فعلی در جهان ممکن است شنونده‌های بسیاری داشته باشد.

حسینی با تاکید بر اینکه اعلام نیاز و کمک از جهان نشانه ضعف کشورها نیست، گفت: بگذارید توضیح دهم که هند که بزرگترین شرکت تولیدکننده واکسن جهان یعنی انستیتو سرم هند را داراست، در برخورد با سویه دلتا درمانده بود! و از جهان کمک خواست. ایران نیز اولین کشوری نیست که در برخورد با سویه دلتا از جهان کمک خواسته و آخرین کشور نیز نخواهد بود. حتی این درخواست می‌تواند به صورت غیر رسمی و در محافل دیپلماتیک مطرح شود.

این استاد دانشگاه شهید بهشتی یادآور شد: با بحران بزرگی روبرو هستیم و ممکن است علی رغم همه تمهیدات با دریافت واکسن در مقیاس لازم روبرو نشویم، بایستی از هم اکنون با یک تحلیل داده درست از میزان مبتلایان و متوفیان و با نگاه به پروفایل سنی آنها و واکسن‌هایی که دریافت کرده‌اند، نوبت‌های واکسن را باز تعریف کنیم. برای مثال ممکن است تحلیل داده‌ها نشان دهد که افراد مسنی که فلان واکسن را دریافت کرده‌اند، علی رغم دریافت واکسن هنوز شانس مرگ بیشتری از افراد فلان پنجره سنی داشته باشند. لذا در صورت دریافت واکسن محدود بهتر است در اتخاذ استراتژی درست و موفق‌تر علمی عمل کنیم.

به گفته وی، یک مثال موفق کشور انگلستان است که ابتدا یک دوز به درصد بالایی از جمعیت خود زد و سپس به فکر دوز دوم افتاد. البته در مورد ایران کمی ماجرا پیچیده‌تر است؛ چرا که افراد مختلف سنی واکسن‌های متفاوتی دریافت کرده‌اند و یک تحلیل داده برای اتخاذ سیاست درست نیاز است.


تاریخ : یک شنبه 24 مرداد 1400
بازدید : 2508
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

شانس گرفتن جایگاه برای متون تکراری در گوکل بسیار پایین است. بدین ترتیب که اغلب شرکتهای تبلیغاتی فرآیند قیمت گذاری رپورتاژها را به درستی و صادقانه به اطلاع مخاطبان خود نمیرسانند و یا با نادیده گرفتن حقوق رسانهها در صدد جلب مشتریان بیشتری میباشند. در پایان باید به این نکته توجه شود که تریبون تنها پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در ایران است که تلاش کرده به معنای واقعی یک پلتفرم بوده و تلاش کرده مزایای واقعی این مدل کسبوکار را در خدمت کسبوکارها قرار داده تا در اجرای کمپینهای تبلیغاتی خود، قدم موثری در جهت جلوگیری از هدر رفت هزینه رپورتاژ آگهی بردارند. به عبارت دیگر هدف از خرید رپورتاژ افزایش رتبه یک سایت در نتایج جستجوهای گوگل است که نباید به سادگی این هدف را دست خوش فریبکاریها و تبلیغات کاذب شرکتهای تبلیغاتی کرد، بنابراین اهمیت مراجعه به شرکتها و پلتفرمهای حرفهای و تخصصی از الزامات خرید رپورتاژ آگهی میباشد. چرا که رقابت بالا در دنیای دیجیتال مارکتیگ سبب شده تا در راستای کاهش هزینههای تبلیغاتی و هزینه رپورتاژ آگهی وهمچنین افزایش سود و درآمد برخی از شرکتهای فعال در این حوزه تلاش میکنند تا با ارائهی پیشنهادهای جذاب و کم هزینه، جذابیت بیشتری را برای شرکتها ایجاد کنند تا گوی این مسابقه و رقابت مارکتینگی را از آن خود کنند، لذا بررسی دقیق و تحلیل پلتفرمهای خرید رپورتاژ خبری و آگهی میتواند کمک شایانی به جلوگیری از هدر رفت هزینه خرید رپورتاژ آگهی کند.

به طور کلی رپرتاژ یا رپورتاژ آگهی برای شرکت، سازمان، فروشگاه و تمام کسانی که میخواهند محصول یا خدمات خود را ارائه دهند می باشد که به صورت مقاله در ذهن شما تبلیغ خود را تقویت می کنند. بعد از گذشت زمان و گسترش فضای مجازی و اینترنت رپرتاژ در اینترنت نیز وارد می شود. تصور کنید فردی بسیار معتبر و قدیمی در بازار، فروشگاهی دیگر را معرفی می کند و مشتریان خود را به خرید از آن فروشگاه ترقیب می کند؛ اگر این موضوع را در فضای اینترنت در نظر بگیریم میتوانیم بگوییم فرد معتبر به آن فروشگاه لینک داده است یا آن فروشگاه از فردی معتبر بک لینک دریافت کرده است. تبلیغات در اینترنت و برندینگ در اینترنت است، شاید از خود بپرسید که چگونه با انتشار یک رپورتاژ آگهی میتوانیم بر روی مخاطبین تأثیر مثبتی بگذاریم و نظر مخاطبین را جلب کنیم، رپورتاژ یک مطلب خبررسانی خواندنی است که مرتبط به یک موضوع هست، از روشهای بازاریابی اینترنتی هست و به گفته بیل گیتس (محتوا پادشاه است) است، این روش هم یک روش بازاریابی محتوایی نیز است، که با انتشار محتوا در سایتهای پر مخاطب محتوای خود را برای هزاران کاربر در روز در معرض نمایش قرار میدهید، این کار باعث میشود روزانه هزاران نفر مطلب خبری شما را مطالعه کنند و اسم برند شما بهعنوان نویسنده رپورتاژ در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند.

بک لینک و رپورتاژ آگهی دو اصل مهم برای سئوی سایت شما هستند و می توانند جایگاه سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود داده و به افزایش فروش شما و کسب درآمد بیشتر برای شما کمک کنند. رپورتاژ آگهی به انگلیسی (Advertorial) هم میتوان خریداری کرد و هم رپرتاژ آگهی رایگان نیز دریافت کرد رپرتاژ یک نوع آگهی می باشد که شخص سایت خود را در سایت دیگری به شکل گزارش یا مقاله به طور غیر مستقیم تبلیغ می کند به طوری که خواننده متوجه تبلیغی بودن آگهی نمی شوند. در اغلب مواقع و در صورتی که نویسنده یا سازنده رپورتاژ حرفه ای باشد، مخاطب تا اواسط یا حتی انتهای آن هم متوجه نمیشود که این، یک متن تبلیغاتی است. توصیه می شود مطالبی را بنویسید که کسب و کار و محصول شما را از محصولات دیگر شرکت ها و رقبا متمایز می کند و رعایت این اصل، یک ویژگی مثبت برای محصول تان تلقی می شود. اگر این گزینه به درستی به کار رود، اجازه نمی دهد که گوگل صفحات سایت شما را به عنوان محتوای تکراری در نظر بگیرد. لینک های داخلی از صفحات معتبر برای یک دامنه، تاثیر بسیار قوی نسبت به صفحاتی که پیج رنک ندارند یا پیج رنک آنها ضعیف است، دارد، به این معنی که اگر بخواهید یک صفحه در نتایج جستجو بهتر رشد کند به جای آنکه از صفحات بدون اعتبار به او لینک بدهید از صفحاتی لینک بدهید که اعتبار بیشتری دارند همانند صفحه اصلی و یا صفحاتی که برای آنها لینک سازی قبلی انجام داده اید و رتبه مناسبی در نتایج گوگل دارند همچنین به مرتبط بودن مطلب صفحه لینک دهنده نیز توجه کافی را داشته باشد.

اگر از گوگل بخواهید که چطور میشود لینک سازی های من طبیعی باشد، به شما خواهد گفت که صاحب وبسایت یا وبلاگ نویس دوست دارد و به طور طبیعی لینک محتوای شما را به سایت خود اضافه کند. رپرتاژ یا رپورتاژ آگهی در سال ۱۹۴۵ به رسانه ها اضافه شد، به دلیل اعتماد اکثر مردم به رسانه ها، رپرتاژ یا رپورتاژ آگهی بسیار تاثیر بالایی دارد و در کشورها قوانین های مختلفی وجود دارد که برخی کشورها قوانین سختگیرانه ای دارند. در این فصل از سری رپورتاژ خبری، قرار است ببینیم که ویژگیهای یک رسانه خبری خوب چیست و با چه معیارهایی باید بهترین سایت برای رپورتاژ آگهیهای خود را انتخاب کنید. مزرعه لینک زمانی ایجاد میشود که تعداد بسیار بسیار زیادی لینک به صورت کامنتی در آنجا وارد شود و یا اینکه لینک های خروجی یک صفحه بیش از حد مجاز باشد. الگوریتم های گوگل هیچ موقع از بین نمیروند بلکه فقط پیشرفته تر میشوند پس این امری عادی است که اگر شما از سایت های غیر مرتبط لینک بگیرید افت سایتتان را به همراه داشته باشد. در مجموع فراموش نکنید که طبق الگوریتم جدید گوگل، خرید بک لینک ارزان و فله ای سئو سایت شما را نابود خواهد کرد.

مشاهده سایت خرید رپورتاژ آگهی: 

https://www.tesmino.com/reportage/


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com