عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400
بازدید : 805
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

در پی طرح اظهارات ایرج حریرچی –معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی – مبنی بر اینکه ۵۱ هزار نفر از کسانی که برگه دستشان است و کرونا مثبت هستند قرنطینه شان را به فواصل چندین کیلومتری و حتی مسافرت شکسته‌اند سراغ بسیاری از مسئولان وزارت راه‌ وشهرسازی در بخش‌های مختلف حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده‌ای رفتیم که همه آن‌ها بر این نکته تاکید کردند که سامانه ماسک از سال گذشته در سیستم‌های بلیت‌فروشی آن‌ها فعال شده و اگر مسافری تست کرونایش مثبت شده باشد نمی‌تواند بلیت تهیه کند و از مسافرت او جلوگیری به عمل خواهد آمد.

محمد اسلامی – وزیر راه و شهرسازی – در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا به مسافر مشکوک یا مبتلا به کرونا در ماه‌های گذشته بلیتی برای سفر فروخته شده است و اساسا این آمارهای ارائه شده نسان‌دهنده نقص و مشکل در کدام بخش است؟ اظهار کرد: مسافرانی که به کرونا مبتلا شده باشند به هیچ وجه اجازه سفر با وسایل حمل و نقل عمومی داده نمی‌شود و نمی‌توانند بلیتی را برای سفر تهیه کنند.

وی افزود: از سوی دیگر همه مسافرانی که تست کرونای آن‌ها مثبت شده است از طریق سیستم BTS ردیابی می‌شوند و اگر قرنطینه خود را بشکنند برای آن‌ها پیامک هشدار ارسال می‌شود که باید در خانه و قرنطینه بمانند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر اساس ردیابی‌های صورت گرفته مسافران کرونایی عمدتا از شهرشان خارج نشده‌اند و غالبا سفرهای درون شهری داشته‌اند که دائما آن‌ها رصد می‌شوند و در صورت جا به جایی به آن‌ها به صورت پیامکی تذکر داده می‌شود.

اسلامی تاکید کرد: سامانه ماسک همچنان در همه شقوق حمل ونقل فعال بوده و کد ملی مسافران برای تهیه بلیت و انجام سفر با اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چک می‌شود، بنابراین کسی نمی‌تواند با داشتن پاسخ مثبت تست کرونا به سفر با این وسایل حمل و نقل عمومی برود.


تاریخ : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400
بازدید : 795
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

آب با فشار قوی می تواند انواع لایه های جرم و آلودگی را از سطوح پاک کند. به طور معمول از دستگاه کارواش صنعتی به منظور نظافت و حذف آلودگی های اماکن صنعتی و خانگی در مدت زمان کوتاه استفاده می شود. به علاوه آنکه شست و شو و تمیز کاری محیط های بزرگی بسیار زمان بر هم هست و ممکن است آن گونه که باید فرایند حذف آلاینده ها به درستی انجام نشود. دلیل آن جلوگیری از ورود هر گونه ناخالصی و زباله ی کوچک در آب ورودی به پمپ است. بطور کلی هر دستگاه کارواش صنعتی دارای خروجی آب مشخصی است، اما میزان فشار آب آن قابل تنظیم است. آبپاش های ضربه ای که قابل تنظیم هستند و 360 درجه دور نمیزنند. بخش متحرک پمپ های جا به جایی مثبت رفت و برگشت از استوانه ای با استحکام بالا تشکیل شده که جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد و دارای مقاومت بالایی است. آب بعد از عبور از فیلتر وارد پمپ دستگاه می شود. برای نشان دادن شدت و قدرت خروجی آبی که از دستگاه خارج می شود از واحد بار (bar) استفاده میشود. صفحه شیار دار دارای دو نوع پورت مکش (متصل به ورودی) و پورت تخلیه (متصل به خروجی) است.

شلنگ های دستگاه کارواش صنعتی در ابعاد مختلفی تولید میوشوند و براساس نوع کاربری میتوان از آنها استفاده نمود. با بزرگترشدن دستگاه کاربری های متفاوتی به آن افزوده می شود. در جنب مخزن دستگاه، یک عدد شیلنگ شفاف وجود دارد که نشان گر میزان مایع کف در داخل دستگاه می باشد معمولا رنگ روی دستگاه به صورت پودری و کوره ای است که دوام و مقامت بالایی دارد. در این حالت بدون پر کردن مخزن و فقط با اتصال تایمر به شیر آب تایمر آبیاری موردنظر کار میکند. کدام برندها تایمر آبیاری هوشمند و آبیاری اتوماتیک تولید میکنند؟ توضیح : برای شارژ و پر شدن این باطری توصیه میشود در بار اول استفاده این تایمر را حداقل 12 ساعت مداوم بگذارید در پریز برق بماند . کارواش های فشار قوی اغلب دارای قابلیت تنظیم فشار آب را دارند. واتر جت صنعتی بنزینی یا دیزلی به دلیل اینکه برای کارکردش نیاز به منبع برق ندارد قابلیت حمل و جابجایی بالاتری دارند. هر کدام از این نازل ها قابلیت های خاص خود را دارند. در نتیجه براساس نوع کاربرد می توان فشار دستگاه را تنظیم کرد. از این نوع نازل برای کندن خود سطح نیز میتوان استفاده کرد. این کار باعث میشود ضمن تمیز سطوح مورد نظر، سطح دچار صدمه و آسیب نشود. 

به هنگام رسیدن به فشار مورد نظر، از پمپ خارج می شود و سپس از راه شیلنگ فشار قوی کارواش، به دسته لانس و تفنگی آن هدایت می شود. در کارواش های نیمه صنعتی و صنعتی از انواع مدلهای پمپ پیستونی استفاده میشود. کاربرد دستگاه کارواش صنعتی شستشوی انواع سطوح است. به طور کلی می توان گفت که هرگونه تجهیزاتی که در کنار کارواش صنعتی بتواند کارایی این دستگاه را کامل کند، از تجهیزات کارواش صنعتی به شمار می رود. هانتر آبپاش روتیتور MP Rotator چندین جریان چرخشی آب با سرعت کم از خود ساطع می کند، که آب کمتری مصرف کند. کارواش های بنزینی در محل هایی که جریان برق در دسترس نباشد و یا استفاده از ماشین آلات برقی امکان پذیر نیست، استفاده میشود. دستگاههای کارواش صنعتی که از آن هم به عنوان دستگاههای شستشوی فشار قوی آب یا واترجت یاد میشوند توانایی از بین بردن سختترین و چسبندهترین لکهها و آلودگیها را از روی سطوح مختلف (عمودی و افقی) دارند. لوله ها و قطعاتی که رزوه های قالبی دارند در تنوع زیادی تولید می شوند که البته به همین دلیل، رزوه ها می توانند برای برخی قطعات بزرگ یا کوچک باشند.

علاوه بر موارد ذکر شده، از کارواش صنعتی می توان برای شستشو و باز کردن لوله ها و مکش لجن از دیواره و کف استخر اشاره کرد. همواره می توان الگوی پاشش را در عرض 45 فوت تنظیم کرد. پس از اتصال درست بخش های مختلف دستگاه به یکدیگر، با حفظ نکات ایمنی می توانید دستگاه را روشن کرده و از آن استفاده کنید. انرژی لازم برای عملکرد کارواش صنعتی الکتریکی همانگونه که نام دستگاه مشخص می نماید توسط یک الکتور موتور تأمین می شود. بنابراین برای شستشوی یک نقطه خاص و مشخص بیشتر کاربرد دارد. کارواش صنعتی آب گرم از لحاظ ساختار و عملکرد تا حد زیادی مشابه با مدل آب سرد دارد. همین تجهیز دمای آب خروجی را افزایش میدهد. آب خروجی از پمپ دستگاه با یک شلنگ که اغلب دارای بافت فولادی است به تفنگی دستگاه منتقل می شود. در مدل های آب گرم هر چقدر میزان فشار آب خروجی کمتر باشد میزان دمای آب خروجی بالاتر خواهد بود. وظیفه آن نیز تنظیم میزان فشار آبی است که به بیرون پرتاب و پاشیده میشود.


تاریخ : دو شنبه 30 فروردين 1400
بازدید : 802
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

محمد شهریاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در روز مشابه سال گذشته ۷۷۶ میلیون متر مکعب آب در پشت سدهای پنجگانه این استان ذخیره شده بود که این امر کاهش وضعیت منابع آبی را نشان می دهد.

وی افزود: درحال حاضر ذخیره آب در دریاچه سدهای امیر کبیر ۱۵۸ میلیون متر مکعب، لتیان ۵۱ میلیون متر مکعب، طالقان ۳۱۹ میلیون متر مکعب، لار ۸۰ میلیون متر مکعب و ماملو ۱۳۷ میلیون متر مکعب است.

مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به کاهش چشمگیر بارش ها گفت: از ابتدای سال آبی جاری تا کنون ۲۳۵ میلی متر بارندگی در حوزه عملکرد استان تهران به ثبت رسیده است که این میزان بارش در مدت مشابه سال آبی گذشته ۳۹۷ میلی متر بوده که با کاهش ۴۱ درصدی مواجه شده ایم.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای فروردین ماه سالجاری تاکنون فقط ۲.۳ میلی متر بارش در سطح استان داشتیم که این رقم در مدت مشابه فروردین ماه سال گذشته ۱۳۲ میلی متر بوده است.

شهریاری با تاکید بر اینکه بر اساس نتایج برف سنجی های انجام شده وضعیت مناسبی به جهت ذخیره برفی در حوضه آبریز سدهای تهران نداشته ایم گفت: فصل بهار زمان آبگیری سدها بوده و اساسا در اثر ذوب برف حاصل از بارشهای بهاری می بایست شاهد آبگیری حداکثری در سدها باشیم اما در سال جاری بدلیل نبود ذخیره مناسب برفی و بارندگی های بهاری متاسفانه آبگیری و افزایش حجم ذخیره مناسب آب در سدهای تحت پوشش را نخواهیم داشت.

وی گفت: با این وضعیت منابع آبی و کاهش ذخیره آبی و همچنین روند افزایشی میانگین دمای هوا ، از شهروندان درخواست می کنیم که با حساسیت بیشتر نسبت به مصرف آب اقدام کرده و صرفه جویی این نعمت الهی را مدنظر داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای تامین آب شرب مطمئن و پایدار بخصوص در ماههای پیش رو و با توجه به شرایط کرونایی حاکم در استان اگر همراهی و همکاری شهروندان با شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان تهران در مدیریت مصرف بهینه آب و صرفه جویی صورت پذیرد مطمئنا با چالش و مشکلات جدی تامین آب در شرایط کم آبی امسال بخصوص در ماههای اوج مصرف آب مواجه نخواهیم شد.


تاریخ : دو شنبه 30 فروردين 1400
بازدید : 2203
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

سفارشها روز قبل در وبسایت شرکت ثبت میشود و مشتریان در زمان ثبت نام، ملزم به پرداخت هزینۀ غذا و همچنین هزینۀ ارسال آن هستند؛ سپس سفارشها پس از تأیید به آشپزهای منتخب مشتری ارسال میشود. 5 گرم اسانس در روز برای هر راس( بودند. برای سادهسازی و وجود محدودیت دسترسی به دادهها، تمام مدلها براساس مجموعهای از مفروضات ساخته میشود. در ابتدای شروع فرایند شبیهسازی، این شرکت توانسته است تمام مناطق شهر تهران را پوشش دهد. در ابتدای شروع فعالیت این کسبوکار، فقط مناطق محدودی از شهر تهران تحت پوشش این شرکت قرار داشت. این بازار در جزیرهی ماله در کنار بندر داخلی قرار دارد. مرادی در ادامه بر این نکته نیز تاکید کرد که صنایع غذایی نیازمند حمایت هستند؛ چراکه برخلاف سایر صنایع که منابع مورد نیاز آنها در دسترس است، تامین مواد اولیه این بخش بهصورت سالانه انجام میشود و هر تغییری در کشت و برداشت میتواند تولید این بخش را تحت تاثیر قرار دهد.

از آنجا که جوامع با محدود کردن ارتباطات درجهت کاهش سرعت انتشار کوید 19 گام بر می دارند ، مردم با چالشها و پرسشهایی درمورد چگونگی انجام امور اولیه ی خانه مانند خرید مواد غذایی و دارو و انجام امور بانکی مواجه هستند. شما می توانید برای خرید مواد اولیه غذایی مورد نیاز از همکاران ما لیست قیمت مواد اولیه غذایی را تهیه فرمایید. بازار کمتر مدتی چنین شرایطی را برتابیده و خیلی زود برندهای دیگر محبوبیت خود را در بازار جایگزین خواهند کرد. این هزینه در شرایطی است که در مهمانخانههای محلی اقامت کنید، غذاهای محلی بخورید و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. رستوران اصلی این مجموعه، رستورانی شیک و مجلل با بهترین و باکیفیتترین غذاهای ممکن است. حملکننده موظف است ظرف مدتزمان تعیینشده، غذاهای گرم و خانگی را به مشتری تحویل دهد. که غذا را از مراکز خانگی پخت غذا به سفارشدهندگان در نقاط مختلف شهر تهران تحویل میدهد.

در حال حاضر، ارسال غذا فقط در چند منطقه از شهر تهران امکانپذیر است که این امر، یکی دیگر از محدودیتهای مطالعه محسوب میشود. یکی از نکات مهم برای این سیستم، تهیۀ مواد غذایی سالم و با کیفیت از مواد تازه و بدون ضایعات است. برای این منظور، زمان سفارش فقط از ساعت 15:00 تا 18:00 روز قبل است؛ بنابراین، آشپزها میتوانند برای خرید سبزیجات و مواد غذایی تازه برنامهریزی کنند. با توجه به اینکه محصول این کسبوکار، یک وعدۀ غذایی برای ناهار است، زمان تحویل فقط بین ساعت 12:00 و 1:30 بعدازظهر هر روز است. این سیستم فقط برای فروش وعدۀ غذایی ناهار تنظیم شده است. متغیرهای پژوهش جاری از متن مصاحبه با برخی مدیران کسبوکار مربوط، مستندات موجود در اینترنت و شبکههای مجازی و تحلیلهای پژوهشگران استخراج شده است؛ به بیان بهتر، برای درک و شناسایی متغیرها به روش پویاییشناسی سیستم، به مشاهدۀ بخشهای سیستم از نزدیک و مطالعۀ روندهای بین اجزای اصلی سیستم نیاز است.

چگونه میتوان با استفاده از پویاییشناسی سیستم، متغیرهای اصلی مسئله را شبیهسازی و پیشبینی کرد؟ هدف از محاسبه کششها، پس از محاسبات پارامترهای یک مدل، بررسی اثرات درآمدی و قیمتی (خودی و متقاطع) میباشد که بهوسیلهی محاسبه آنها قادر خواهیم بود تحلیلهای اقتصادی را انجام دهیم. دادههای دردسترس برای اعتبارسنجی مدل، متعلق به بازۀ زمانی فروردین 94 تا اسفند 96 است و فرایند شبیهسازی برای 3 سال بعدی، یعنی از ابتدای سال 97 تا انتهای سال 99 انجام شده است. گاهی بهعلت محدودیت مرزهای مدل، یک متغیر که در واقعیت از حاصلضرب چند متغیر یا به شکل معادلهای با چندین متغیر است، فقط بهصورت یک عدد ثابت بیان میشود؛ برای نمونه، هزینۀ حمل هر سفارش، بهطور میانگین، 3500 تومان است که این یک متغیر با عدد ثابت است. گفتنی است دسترسینداشتن به دادههای لازم برای تفکیک بیشتر مدل، این محدودیت را بر پژوهش تحمیل کرده است. این رفتارهای نامطلوب به تحمیل هزینههای هنگفت ناشی از نگهداری موجودی بیشتر از حد نیاز و همچنین هزینههای کمبود محصول در صورت نگهداری موجودی کمتر از حد نیاز منجر میشود (هوانگ و کونچ، 2012). بهطور کلی، استفاده از پویاییشناسی سیستم، گامی مؤثر برای حل مدلهای پیچیده در فرایندهای کسبوکار است (لی و هو، 2012). پویاییشناسی سیستم، بهعنوان رویکردی عملیاتی، کمّی و انعطافپذیر برای شبیهسازی یک مدل کسبوکار شناخته شده است.


تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1399
بازدید : 3233
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

اگر کار خسته کننده ای دارید یا بهش علاقه ندارید باید دنبال کاری بروید که مشتاق آن هستید. به هیچ وجه خسته کننده نیست. آموزشگاه پاکسازی پوست فاطمه حبشی همه ی تلاش خود را خواهد نمود با دقتی موشکافانه و بسیار دقیق و مدرن اقدام به آموزش رنگ مو نماید . حتی فرد با مراجعه به این سالنها میتواند اطلاعاتی در خصوص دکوراسیون داخلی آنجا کسب کند و با دیدن چند آرایشگاه شیک و زیبا و با الهام گرفتن از آنها دکوراسیون داخلی منحصر به فردی را برای آرایشگاه خود ایجاد نماید. در این سایت ما آموزشگاه ها و مراکز آموزش آرایشگری زنانه در تهران و کرج را برای شما معرفی میکینم . میکاپ صورت بهتر است با توجه به مد سال انجام شود تا شما در مجالس , مهمانی ها و عروسی ها چهره ای به روز و بی نظیر داشته باشید. هاشور ابرو :انجام خدمات هاشور - آموزش هاشور زدن ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو آموزش میکروپیگمنتیشن و میکرو درم .

آموزشگاه فیشیال و پاکسازی پوست

البته در این میان دوستانی هستند که خدمات هاشور ابرو و آموزش هاشور ابرو - آموزش تاتو - تاتوی رژ لب ارایه میدهند . آموزش تصویری مدل آرایش پاییزی چشم در ادامه این مطلب از مجله توما، آموزش تصویری . بایگانی مدل مو باز و بسته جدیدترین مدل موهای باز ارایش مو برای صورت . اما به صورت میانگین می توان گفت خدمات مربوط به شینیون معمولا از حدود ۵۰ هزار تومان شروع می شوند. این شغل گرچه یک کار ذوقی و هنری به حساب می آید اما به مثابه یک علم نیز تلقی می شود، طوری که میزان درآمد آرایشگرها در کشورهای پیشرفته قابل محاسبه بوده و حتی برای آن مبلغ هم تعیین می شود. حداقل مدرک مورد نیاز برای شرکت در این آزمون دیپلم می باشد. کتاب آموزشی آرایش برای بانوان را آماده کردیم با حجم کم که امیدواریم مورد توجهتون قرار بگیرد، این کتاب با … ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - کتاب جامع اموزش حرفه ای ارایشگری زنانهجامع ترین و حرفه ای ترین کتاب اموزش ارایشگری زنانهاین کتاب شامل اموزش های زیر می باشدآموزش آرایش … در سال 2021 که به زودی فرا خواهد رسید، گریم و میکاپ هم به سبک های نوین و گاهی به سبک های قدیم دوباره مد می شوند. 

هزینه پاکسازی پوست صورت

در این نوع کار معمولاً بهصورت درصدی و توافقی با صاحب آرایشگاه کار میکنید. تا با توجه به آن بتوانید دوره های تکمیلی را هم به سرعت بگذرانید. و بیشترین کاربرد این تکنیک در حال حاضر آرایش دائم میباشد و از طریق آن میتوان زیبایی طبیعی را به افراد هدیه کرد. تینا کارشناس آرایش و زیبایی سایه و مداد چشم ارغوانی ملایم را در زیر چشم و پشت . در اینجا مدل های متنوع از آرایش چشم و سایه چشم ۲۰۱۴ را بصورت آموزش . آموزشگاه آرایشگری بانوی تک رخ در فردیس و مارلیک . شینیون در سبکهای مختلف فرانسوی، رومی، اروپایی و هندی در پارت دوم آموزش آرایشگری زنانه آموزش داده میشود. در حقیقت . . آرایش صورت لایت بر خلاف سایر مدل آرایش ها به حفظ چهره طبیعی خانم ها تاکید زیادی دارد و در این مدل آرایش ، صورت گریم می شود و آرایش چشم ها نیز ساده است. در این حرفه شما روزانه با افراد زیادی از طبقه های مختلفی سروکار دارید، به همین دلیل است که باید آنقدر حرفه ای باشید که مهارت معاشرت با هر فرد را داشته و بتوانید رضایت مشتری را جلب نمایید.

دوره فیشیال صورت در وب سایت فاطمه حبشی (fatemehhabashi.com)

آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران زیاد میباشند (به عنوان مثال آموزشگاه پاکسازی پوست https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning) و هر کدام تعدادی از حرفه های آرایشگری را با توجه به مجوزشان آموزش میدهند . شما میتوانید این رنگ را برای رژ لب، سایه چشم یا حتی رژ گونه استفاده کنید. برای شروع این شغل ابتدا باید با در دست داشتن مدرک آرایشگری که پس از گذراندن دوره های مختلف توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور اعطا می شود به واحد صنفی مربوطه مراجعه کنید. و مدرک سازمان فنی و حرفه ای را اخذ کنید . با جمشید انصاری، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور. شما با ارائه این مدرک در بیش از ۱۶۵ کشور دنیا میتوانید به راحتی به کسب و کار خود در حرفه آموزشی خودتان بپردازید . در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه شمال تهران محدوده تهرانپارس کلیه آموزش های مربوط به دکلره کردن موها ارائه می شود تا شما بتوانید به بهترین ها در حرفه رنگ و مش تبدیل شوید. از موارد رایج در قراردادهای استخدام نیز دریافت تضمین از شخص کارپذیر در راستای حسن اجرای تعهدات قراردادی شخص است.


تاریخ : یک شنبه 9 آذر 1399
بازدید : 805
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

«دقیقا یادم می‌آید بعد از عید بود که خاله، خانواده ما و همینطور دیگر خاله ها، دخترخاله‌ها و پسرخاله‌ها را برای تولدش دعوت کرد و اتفاقا هم همه به خاطر اینکه نتوانسته بودند ایام عید به دیدن هم بروند و در قرنطینه بودند، با خوشحالی قبول کردند و در مهمانی شرکت کردند. آن شب همه عادی بودند، اما احساس کردیم که شوهر خاله قدری سرماخوردگی دارد و البته خاله هم گفت که همسرش به خاطر کار زیاد دچار خستگی و بی خوابی است و اگرنه مشکل دیگری ندارد.

یک هفته از آن مهمانی گذشت که متوجه شدیم مادر هم دچار تب و لرز زیاد شده و البته خودش اذعان می‌کرد که سرماخورده، اما بعد از کش و قوس زیاد و تست کرونا متوجه شدیم که کرونا گرفته و، چون ماه‌های اول شیوع کرونا هم بود همه ترسیدیم و شوکه شدیم، اما خانواده خاله هم شنیدیم که دچار سرماخوردگی سخت شدند که البته مطرح نمی‌کردند که همه دسته جمعی کرونا گرفته اند و بعد از آن مهمانی و پس از گذشت ده روز دیگر خاله‌ها را هم مبتلا کردند. پس از مدتی دختر خاله و شوهرخاله به خاطر وخامت اوضاع راهی بیمارستان شدند و ...»


تاریخ : یک شنبه 9 آذر 1399
بازدید : 736
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

چند وقتی است مرغ یکه تاز بازار قیمت‌هاست و این امر سبب گلایه‌مندی مردم شده بود آن طور که قیمت مرغ در مدت دو هفته نوسانات زیادی را به خود دید و از ۲۳ هزار تومان تا ۳۶ هزارتومان رسید و تعداد زیادی از مردم با این ماده غذایی خداحافظی کردند.

یکی از شهروندان بیرجندی که معتقد است قیمت مرغ از ابتدای سال تاکنون نوسانات زیادی را به خود دیده است گفت: قیمت این محصول در فروردین ماه به ۹ هزار تومان رسید که البته این قیمت بیشتر ناشی از مازاد عرضه و کاهش تقاضا به دلیل شیوع ویروس کرونا بود، اما از خرداد امسال قیمت مرغ رفته‌رفته افزایش پیدا کرد و در شهریور به ۱۸ هزار تومان رسید.

او افزود: تولیدکنندگان معتقد بودند که دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ نبود نهاده‌های دامی بوده و این درحالی است که مسئولان وزارت جهاد کشاورزی هرگاه در صفحه تلویزیون ظاهر می‌شدند اعلام می‌کردند در این زمینه کمبود نداریم و قیمت مرغ نباید بیشتر از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان باشد حال آنکه در خراسان جنوبی که قطب تولید مرغ است شاهد افزایش بی سابقه قیمت مرغ بودیم.


تاریخ : یک شنبه 9 آذر 1399
بازدید : 803
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

سرویس مرکزی یا تلفنی گزارش دهی یا همان سرویس مدیریت و تجزیه و تحلیل مکالمات ، سرویس ابری نامیده می شود و کلیه اطلاعات تلفنی مرکز تلفن شما یا مبادله با کمی نرم افزار نصب شده در رایانه در داخل شبکه شما به طور خودکار در سرورهای ابری پذیرفته و ذخیره می شود. نسل جدید نرم افزار مبتنی بر ابر و مبتنی بر ابر است.
شما این نرم افزار را خریداری کرده و روی رایانه خود نصب می کنید. این برنامه همیشه برای شما مناسب است
فروشندگان نرم افزار معمولاً به جای خدمات و پشتیبانی سالانه ، هزینه تعمیرات یا ارتقا نرم افزار را دریافت می کنند.
اطلاعات شما در رایانه شما ذخیره می شود
اطلاعات بدون نیاز به اینترنت امکان پذیر است
برای به روزرسانی نرم افزار ، باید هر بار با فروشنده تماس بگیرید ، یک نسخه جدید دریافت کنید و آن را اجرا کنید.
به طور معمول ، پایگاه های داده به دلیل تعداد زیاد تماس ها کند می شوند و ارائه دهندگان گزارش می دهند که برای سرعت بخشیدن به داده ها ، باید ماه های گذشته را حذف کنند.
پایگاه داده و انبار نا امن - داده های شما در هارد دیسک کامپیوتر شما ذخیره می شود. ممکن است به دلیل هارد دیسک سخت افزار داده های خود را از دست دهید.
ممکن است به دلیل ویروس اطلاعات را از دست دهید.
عموماً ، رایانه ها یا نرم افزارها در صورت بروزرسانی توسط متخصصان ، می توانند اطلاعات خود را از دست بدهند.
برای دسترسی به نرم افزار باید در شرکت یا سازمان باشید
برای دسترسی به گزارشات و اطلاعات تماس ، هر بار باید با بخش گزارش تماس بگیرید و مشخص کنید که آیا فناوری جدید به شکل یک صفحه کنترل است یا خیر.
اطلاعات تماس با هر کسی که می تواند به پایگاه داده دسترسی پیدا کند و به رایانه دسترسی پیدا کند به راحتی قابل بررسی یا حذف است.
شما یکی از با ارزش ترین اطلاعات در تجارت و سازمان خود را به نرم افزار قدیمی فناوری قدیمی ارسال کرده اید.

منبع: اوج


تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1399
بازدید : 717
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 با اشاره به گزارش یک حادثه گاز گرفتگی در شمال شرق تهران، اظهار کرد: ساعت ۸ و ۲۸ دقیقه صبح امروز (دوشنبه سوم آذر ماه) یک مورد حادثه گاز گرفتگی در بلوار شاهد، میدان پروین خیابان ۱۹۶ غربی تهران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه بود که در هر طبقه دو واحد وجود داشت که در طبقه سوم نشت گاز مونوکسیدکربن اتفاق افتاده بود؛ در این منزل مسکونی زن و مردی مسن و دو مرد جوان حدودا ۳۴ ساله زندگی می‌کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: دو جوان بی حال و زن و مرد مسن نیز مسموم شده بودند که نیرو‌های آتش نشانی به سرعت پنجره‌ها را باز کردند و با حضور عوامل اورژانس، این افراد به اورژانس تحویل داده شدند که خوشبختانه وضعیت آن‌ها رو به بهبودی رفت.

ملکی تشریح کرد: با بررسی‌های کارشناسان مشخص شد که عواملی چون بسته بودن تمام درب‌‌ها و پنجره‌ها، روشن بودن طولانی مدت آبگرمکن دیواری، استفاده از دودکش نامناسب و عدم نصب کلاهک مناسب سبب بروز این حادثه شده است.


تاریخ : دو شنبه 3 مرداد 1399
بازدید : 828
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

در دیدار حضوری محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مراتب سپاسگزاری از بابت صدور دستور اجرای قانون تسری از طرف جامعه زندانبان کشور به وی ابلاغ و روند اجرایی شدن قانون مذکور مورد پیگیری واقع شد.

پیرو پیگیری‌های مجدانه سازمان زندان‌ها جهت اجرای قانون تسری که به مدت ۸ سال به تعویق افتاده بود، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ مکاتبه محمد مهدی حاج محمدی ریاست سازمان زندان‌ها دستور اجرای این قانون و پیش بینی آن در بودجه سال ۱۴۰۰ را صادر کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه طی دستوری عنوان کرد: نظر به اهمیت مأموریت سازمان زندان‌ها و صعوبت کار کارکنان سازمان، موافقت می‌شود. در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اقدام شود.


صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 ... 25 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com