چند نکته مهم برای کسانی که به دنبال کار بازسازی خانه برای کسب درآمد هستند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 26 فروردين 1402
بازدید : 19105
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 


1- هدف گذاری صحیح املاک و مستغلات.

یک سرمایه گذار املاک و مستغلات می تواند پروژه های بازسازی املاک و مستغلات را در هر کجا پیدا کند، اگر ابزار و تلاش داشته باشید. ترجیح می دهید مکانی را پیدا کنید که بیست درصد کمتر از قیمت متوسط ​​محله ها باشد، این دسته از خانه ها ظاهر و ساختار جالبی نخواهند داشت

.

1- از بیرون نگاه کردن جالب نیست.

2- عکسش گم شده.

3- محوطه و حیاط او نامرتب و بدمنظره باشد.

4- باطن پیر باشد ولی اسکلتش خوب باشد.

کلید موفقیت یافتن ویژگی هایی است که پتانسیل رشد و افزایش ارزش را دارند!

نکته کلیدی یافتن خواصی است که پتانسیل رشد و قدردانی را دارند. شما این تغییرات را برای خریداران یا مستاجرینی که می خواهند در آن منطقه زندگی کنند، اعمال خواهید کرد. تعمیم آن سخت است، اما وقتی به دنبال ملک مناسب برای بازسازی هستید،

1- مشکلات برق یا لوله کشی: رفع این مشکلات بسیار پرهزینه است و تمام شانس شما را برای پس گرفتن پول از دستگاه از بین می برد. برای بررسی این دو مورد حتما از یک Build Inspector استفاده کنید.

2- پشت بام و فونداسیون: ساختمانی که وضعیت بدی ندارد اما مدت زیادی خالی بوده ممکن است مشکل ساز باشد. یک بازرس حرفه ای باید سقف و فونداسیون را بررسی کند تا مطمئن شود که هیچ مشکل سازه ای یا قاب بندی وجود ندارد. همه مشکلات از بیرون قابل مشاهده نیستند. مشکلات فونداسیون باعث لرزش ساختمان و در نتیجه ایجاد ترک در دیوارها و سقف می شود.

3- تخته پوسیده: این یکی دیگر از مشکلاتی است که می تواند زیر یک لایه رنگ پنهان شود. تمام درها و پنجره ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تخته پوسیده ای وجود ندارد.



2- تعیین نقاط اصلی منطقه و عوامل ملکی منطقه در کار نوسازی ساختمان.

آشنا به نکات کلیدی منطقه و عوامل املاک و مستغلات. هنگامی که به دنبال یک حومه خاص برای سرمایه گذاری هستید، موارد زیر را در نظر بگیرید: جمعیت شناسی، ویژگی های عمومی ملک، روند مهاجرت، فرهنگ محلی، و روند میانگین قیمت در منطقه.

1- تقاضای فعلی املاک منطقه، دوره فروش املاک منطقه، نرخ مجوز حراج منطقه

2- میانگین قیمت فروش مسکن مشابه در منطقه و نرخ رشد سرمایه تاریخی.

3- اجاره املاک مشابه در منطقه (اگر قصد اجاره دارید).

4- سابقه مالکیت. تاریخچه و پیش‌بینی‌های فروش فعلی و پس از نوسازی، اطلاعات ملک، فروش‌های قابل مقایسه اخیر و ارزش‌های تخمینی ملک را مشاهده کنید.



3- تهیه بودجه و شروع برنامه ریزی برای عملیات نوسازی ساختمان

پس از یافتن ملک روستایی مناسب که با معیارهای خرید شما مطابقت دارد، بودجه ای ایجاد کنید که هزینه خانه و کاری که می خواهید انجام دهید را پوشش دهد. همچنین باید سودآوری بالقوه ملک را تجزیه و تحلیل کنید و مطمئن شوید که بازگشت سرمایه در پروژه ارزش تلاش و هزینه را دارد.

1- پیش پرداخت

2- تمبر مالیاتی

3- سایر هزینه های ضروری مانند حق الوکاله، هزینه بازرسی منزل از نظر آفات و ....

4- هزینه تعمیرات

5- بازخرید سود در طول طرح

6 - بودجه پایه (در صورت وجود)

شما همچنین می توانید یک تیم قدرتمند برای بهبود خانه بسازید تا به همه این وظایف کمک کند. هنگام بررسی بودجه و محصولات مورد نظر شما همچنین باید به خرج کردن فکر کنید. به عبارت دیگر هزینه بازسازی بیشتر از قیمت خرید خانه و ارزشی است که خانه دریافت می کند. اگر از قیمت تقریبی فروش ملک در بازار اطلاع دارید راه های زیادی برای افزودن ارزش پیدا خواهید کرد. تخمین کاری که باید در یک پروژه انجام شود، شما را آگاه و چشم باز نگه می دارد.



4- نمای اولویتی و پرسپکتیو اولیه ساختمان

اگر قصد دارید خانه خود را پس از بازسازی بفروشید، قبل از شروع پروژه بدانید که آیا می خواهید خانه خود را بفروشید یا خیر. اطمینان حاصل کنید که ملک شما برای افرادی که در ذهن دارید جذاب است.

سعی نکنید همه کارها را خودتان انجام دهید. در صورت لزوم، باید یک پیمانکار حرفه ای استخدام کنید. هدف از بازسازی خانه نباید همیشه فروش فوری باشد. می توانید بازسازی کنید، ارزش ملک را افزایش دهید و آن را با نرخ بالاتر اجاره کنید.


5- از فروش و اجاره ملکی که هنوز به مرحله نهایی بازسازی ساختمان نرسیده است خودداری کنید.

خریداران بالقوه نمی دانند چه کاری در ذهن دارید و هنوز کار را شروع نکرده اند، اما حمام های نیمه کاره، عرشه های ناتمام و آشپزخانه های ناتمام را دوست ندارند. به همین دلیل هرگز ملکی را که در مراحل پایانی بازسازی نیست، نفروشید یا اجاره نکنید.



6- فروش و سود

1- خریداران می توانستند قبل از خرید و بازسازی ملک را ببینند. تغییراتی که ایجاد می کنید باید مهم و جالب باشند، آنها باید نقش مزایایی را ایفا کنند که ارزش ملک را افزایش می دهد و آن را به یک پروژه نوسازی سودآور برای شما تبدیل می کند.

2- پوشش هزینه ها. حتی اگر از زمان خرید ملک، بازار رکود شدیدی را تجربه کرده باشد، باید رقمی را اعلام کرد که تمامی هزینه های فروش را پوشش دهد. این هزینه ها شامل کمیسیون مسکن و سایر هزینه های فروش می باشد.

3- اگر عملکرد ویژگی را تغییر دهید شما باید کارهای اضافی لازم را انجام دهید. آیا باید بازار دیگری پیدا کنید؟ چگونه می توانید ویژگی های جدید را پیشنهاد دهید؟

4- تمرکز بر بازار فروش جدید. ملکی که زمانی فقط برای سرمایه‌گذارانی مانند شما جذاب بود، اکنون برای مخاطبان وسیع‌تری مانند افراد تجاری، خانواده‌ها، اجاره‌کنندگان یا کسانی که به دنبال خانه‌های تعطیلات هستند جذاب است. قبل از شروع طراحی مجدد، باید بازار هدف خود را مشخص کنید. هنگام فروش، باید مطمئن شوید که خانه همچنان برای مخاطبان هدف شما جذاب است.

ادامه مطلب:  https://ajorroajor.com/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com