یک پرستار بچه خوب چه ویژگی هایی دارد و وظایف اصلی شما چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1402
بازدید : 10126
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


موفقیت در مراقبت از کودک نیازمند زمان، توجه و گاهی دانش زیادی است. شما باید قوانین رفتار با کودک را بدانید، چگونه کودک را سرگرم کنید و در مواقع ضروری چه کاری انجام دهید.

چه برای اولین بار با یک کودک ملاقات می کنید یا سال هاست که از کودک نگهداری می کنید، این مقاله حاوی 11 نکته برای یک پرستار بچه موفق است.


1- درک صحیح از سطح توقعات خانواده از یک پرستار بچه خوب:

قبل از شروع به کار به عنوان پرستار کودک، به دقت در مورد گزینه ها و محدودیت های خود فکر کنید. سپس از والدین کودک در مورد انتظارات و الزامات آنها از یک پرستار بچه سؤالات دقیق و دقیق بپرسید.

پاسخ به این سؤالات به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا می توانید این شرایط را برآورده کنید یا خیر.

هنگامی که درک بهتری از وضعیت خانواده و سطح انتظارات داشته باشید، به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا برای این خانواده مناسب هستید یا خیر.

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه پرستار خانواده شوید یا خیر، به تعداد و سن کودکانی که از آنها نگهداری خواهید کرد توجه کافی داشته باشید.

نگهداری از چند فرزند در گروه های سنی مختلف چالش های خاص خود را دارد و بر حقوق مادر نیز تاثیر خواهد گذاشت.


2- در دسترس بودن ارتباط مستمر و مستقیم با والدین

هنگامی که از کودک نگهداری می کنید، احساس نکنید که باید همه چیز را به تنهایی کشف کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال یا نگرانی همیشه با والدین کودک تماس بگیرید.

این می تواند به سادگی این باشد که به تماس گیرنده بگویید: "من نمی توانم دستمال مرطوب اضافی پیدا کنم" یا به والدین بگویید: "فرزندت خیلی ناراحت است، نمی دانم چیست. من او را آرام می کنم. من هر کاری که فکر می کنم درست است انجام داده ام، اما او آرام نمی گیرد."


نگهداری از کودک و بازی با کودک

همچنین باید آنها را در جریان هر گونه نگرانی در مورد کودک قرار دهید، از جمله اینکه آیا کودک همسایه اجازه دارد به خانه بیاید و با کودک در مهد کودک بازی کند. یا اینکه وقتی پرستار بچه در خانه است، یکی از اعضای خانواده، مانند خاله یا عمو، مجاز است به خانه بیاید و با کودک ارتباط برقرار کند؟

با ادامه ارتباط با والدین خود اعتماد آنها را به خود افزایش می دهید. این نشان می دهد که شما می خواهید از سلامت و ایمنی فرزند آنها اطمینان حاصل کنید.

البته سعی کنید از تماس های مکرر و غیر منطقی با والدین خودداری کنید اما در صورت لزوم حتما با آنها تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.


3- مثل یک پسر خوب برای همه چیز آماده شوید:

اولویت اصلی شما به عنوان یک مراقب اطمینان از ایمنی کودک تحت مراقبت است. این بدان معناست که شما باید برای هر گونه مشکل یا شرایط اضطراری که ممکن است ایجاد شود آماده باشید. فهرستی از شماره تلفن های مهم و ضروری را تهیه و تهیه کنید و در مکانی قابل مشاهده ترکیب کنید تا در موارد بحرانی بتوانید سریع با آنها تماس بگیرید.

بهتر است به والدین کمک کنید تا فهرستی از آلرژی های فرزندشان (غذا، فصل، حیوان و غیره) تهیه کنند و در صورت بروز واکنش آلرژیک چه کاری انجام دهند. بیاموزید که چه اسباب بازی ها و غذاهایی می توانند در مجاری تنفسی کودک گیر کرده و باعث خفگی شوند. بنابراین می توانید از آن اجتناب کنید

آمادگی در شرایط بحرانی به شما این امکان را می دهد که در موارد ناگهانی تصمیمات درستی بگیرید.

 

4- آگاهی بیشتر از طریق تجربیات دیگران:

برای کسب تجربه در موقعیت های نگهداری از کودک، بهتر است با سایر پرستاران خوب و باتجربه صحبت کنید و همچنین در دوره های ایمنی کودک یا نگهداری از کودک شرکت کنید تا با انواع نگهداری از کودک آشنا شوید.

آشنایی با تجربیات پرستاران اطفال



5- نظم و انضباط و دایه خوب

به عنوان یک پرستار کودک، وظیفه شما این است که برنامه زمانی تعیین شده توسط والدین برای کودک را دنبال کنید. این برنامه باید شامل زمان دقیق وعده های غذایی، خواب و زمان بازی برای هر روز باشد.

انواع وعده های غذایی که باید آماده شوند، زمان خواب و بازی هایی که مجاز به انجام آن هستند را مشخص کنید.

داشتن یک برنامه روشن برای نحوه گذراندن روز کودک به شما کمک می کند موقعیت هایی را که هرج و مرج و سردرگمی ایجاد می کنند محدود کنید.

 


6- فعال و شاد باشید.

ممکن است سرگرم کردن کودک در مقابل تلویزیون یا صفحه کامپیوتر آسانتر باشد اما یک کودک خوب می تواند کودک را در فعالیت های مفید و خلاقانه دیگری مشغول کند

ابتدا قوانین والدین در مورد زمان و نوع بازی هایی که کودک می تواند انجام دهد را به خاطر بسپارید. همچنین از والدین بپرسید که آیا فرزندشان می تواند به زمین بازی برود، کدام اسباب بازی ها مورد علاقه آنهاست و کدام بازی ها و وسایل الکترونیکی ممنوع است.

سپس برنامه ریزی کنید که چه فعالیت هایی باعث فعال شدن و سرگرمی فرزندتان می شود.

رعایت اصول مراقبت از کودک

 



7- رعایت مقررات و محدودیت های قابل اجرا:

بچه ها شما را امتحان می کنند و سعی می کنند در غیاب والدین موانع موجود را کاهش دهند و از خط قرمزها عبور کنند. مطالعه پرستار و اینکه چگونه می توانند بر او تأثیر بگذارند و قوانین را تغییر دهند بخشی از روند رشد کودک است.

ممکن است وسوسه شوید که به فرزندتان اجازه دهید قوانین تربیتی خود را زیر پا بگذارد تا شما را به عنوان «دوست» پرستار بچه ببیند. اما لازم نیست تسلیم شوید.

احترام به ساختار و مرزها بهترین تاثیر را در زندگی آینده کودک دارد زیرا به کودکان کمک می کند تا نظم و انضباط و کنترل بیشتری بر زندگی خود پیدا کنند.

قوانین والدین را درک کرده و رعایت کنید، حتی اگر با والدین موافق نیستید جلوی کودک اعتراض نکنید و در غیاب کودک پیشنهادات خود را با آنها مطرح کنید.

همچنین، به یاد داشته باشید که خوردن بیسکویت بیشتر یا بیدار شدن برای 10 دقیقه بیشتر تخلف نیست. و اگر در سایر امور کودک مسئولیت پذیر و قابل اعتماد باشید، والدین و فرزندان همیشه با شما خوب رفتار خواهند کرد. مراقب کودک



8- همیشه مراقب کودک باشید

همیشه هم در داخل خانه و هم بیرون از خانه خطراتی وجود دارد. آمادگی اضطراری کافی نیست. فقط باید با کمکی که به دیگران می کنید تبعیض آمیزتر باشید.

به کودکی که از او مراقبت می کنید نزدیک باشید. اگر در زمین بازی هستید، تلفن همراه خود را کنار بگذارید. همیشه چشم خود را به کودک نگاه دارید نه به صفحه موبایل.


9- مراقب باشید:

این احتمال وجود دارد که کاری انجام داده باشید که باعث ناراحتی یا ناراحتی والدینتان شده است. به نگرانی های والدین توجه کنید و آنها را درک کنید.

از والدین خود بپرسید که چگونه می توانید کارها را بهتر انجام دهید و به آنها اطمینان دهید که دیگر اشتباهات قبلی را تکرار نخواهید کرد.

 

10- مهربان و همدل باشید:

یک مادر خوب حتی زمانی که باید با کودک محکم باشد مهربان و مهربان است. کودکان می توانند در عین حال انعطاف پذیر و آسیب پذیر باشند.

به یاد داشته باشید که آنها هنوز در حال یادگیری و رشد هستند. لطفا اشتباه خود را درک کنید. وقتی فرزندتان ناراحت است دلسوز باشید و گوش دهید. همدل باشید و به فرزندتان بگویید که بهترین دوست مخفی او هستید.

 


11- پرستار بچه خوب انعطاف پذیر است

گاهی ممکن است والدین دیر به خانه بیایند یا زودتر خانه را ترک کنند. در این مواقع به عنوان یک پرستار بچه سعی کنید انعطاف پذیر باشید.

در مورد محدودیت های خود برای والدین خود شفاف باشید، اما در صورت لزوم انعطاف پذیر باشید. این به والدینتان نشان می دهد که شما فردی قابل اعتماد هستید.

مرکز پرستاری سلامت اول با کادری مجرب و آموزش دیده در امر نگهداری از سالمندان، کودکان و بیماران آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز به صورت شبانه روزی می باشد. برای بهره مندی از خدمات پرستاران ویژه این مرکز کافی است با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایید.

 

رجوع به مقاله: https://avalsafiresalamat.com/پرستار-کودک/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com