دانستنی هایی از تایمر آبیاری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400
بازدید : 784
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

آب با فشار قوی می تواند انواع لایه های جرم و آلودگی را از سطوح پاک کند. به طور معمول از دستگاه کارواش صنعتی به منظور نظافت و حذف آلودگی های اماکن صنعتی و خانگی در مدت زمان کوتاه استفاده می شود. به علاوه آنکه شست و شو و تمیز کاری محیط های بزرگی بسیار زمان بر هم هست و ممکن است آن گونه که باید فرایند حذف آلاینده ها به درستی انجام نشود. دلیل آن جلوگیری از ورود هر گونه ناخالصی و زباله ی کوچک در آب ورودی به پمپ است. بطور کلی هر دستگاه کارواش صنعتی دارای خروجی آب مشخصی است، اما میزان فشار آب آن قابل تنظیم است. آبپاش های ضربه ای که قابل تنظیم هستند و 360 درجه دور نمیزنند. بخش متحرک پمپ های جا به جایی مثبت رفت و برگشت از استوانه ای با استحکام بالا تشکیل شده که جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد و دارای مقاومت بالایی است. آب بعد از عبور از فیلتر وارد پمپ دستگاه می شود. برای نشان دادن شدت و قدرت خروجی آبی که از دستگاه خارج می شود از واحد بار (bar) استفاده میشود. صفحه شیار دار دارای دو نوع پورت مکش (متصل به ورودی) و پورت تخلیه (متصل به خروجی) است.

شلنگ های دستگاه کارواش صنعتی در ابعاد مختلفی تولید میوشوند و براساس نوع کاربری میتوان از آنها استفاده نمود. با بزرگترشدن دستگاه کاربری های متفاوتی به آن افزوده می شود. در جنب مخزن دستگاه، یک عدد شیلنگ شفاف وجود دارد که نشان گر میزان مایع کف در داخل دستگاه می باشد معمولا رنگ روی دستگاه به صورت پودری و کوره ای است که دوام و مقامت بالایی دارد. در این حالت بدون پر کردن مخزن و فقط با اتصال تایمر به شیر آب تایمر آبیاری موردنظر کار میکند. کدام برندها تایمر آبیاری هوشمند و آبیاری اتوماتیک تولید میکنند؟ توضیح : برای شارژ و پر شدن این باطری توصیه میشود در بار اول استفاده این تایمر را حداقل 12 ساعت مداوم بگذارید در پریز برق بماند . کارواش های فشار قوی اغلب دارای قابلیت تنظیم فشار آب را دارند. واتر جت صنعتی بنزینی یا دیزلی به دلیل اینکه برای کارکردش نیاز به منبع برق ندارد قابلیت حمل و جابجایی بالاتری دارند. هر کدام از این نازل ها قابلیت های خاص خود را دارند. در نتیجه براساس نوع کاربرد می توان فشار دستگاه را تنظیم کرد. از این نوع نازل برای کندن خود سطح نیز میتوان استفاده کرد. این کار باعث میشود ضمن تمیز سطوح مورد نظر، سطح دچار صدمه و آسیب نشود. 

به هنگام رسیدن به فشار مورد نظر، از پمپ خارج می شود و سپس از راه شیلنگ فشار قوی کارواش، به دسته لانس و تفنگی آن هدایت می شود. در کارواش های نیمه صنعتی و صنعتی از انواع مدلهای پمپ پیستونی استفاده میشود. کاربرد دستگاه کارواش صنعتی شستشوی انواع سطوح است. به طور کلی می توان گفت که هرگونه تجهیزاتی که در کنار کارواش صنعتی بتواند کارایی این دستگاه را کامل کند، از تجهیزات کارواش صنعتی به شمار می رود. هانتر آبپاش روتیتور MP Rotator چندین جریان چرخشی آب با سرعت کم از خود ساطع می کند، که آب کمتری مصرف کند. کارواش های بنزینی در محل هایی که جریان برق در دسترس نباشد و یا استفاده از ماشین آلات برقی امکان پذیر نیست، استفاده میشود. دستگاههای کارواش صنعتی که از آن هم به عنوان دستگاههای شستشوی فشار قوی آب یا واترجت یاد میشوند توانایی از بین بردن سختترین و چسبندهترین لکهها و آلودگیها را از روی سطوح مختلف (عمودی و افقی) دارند. لوله ها و قطعاتی که رزوه های قالبی دارند در تنوع زیادی تولید می شوند که البته به همین دلیل، رزوه ها می توانند برای برخی قطعات بزرگ یا کوچک باشند.

علاوه بر موارد ذکر شده، از کارواش صنعتی می توان برای شستشو و باز کردن لوله ها و مکش لجن از دیواره و کف استخر اشاره کرد. همواره می توان الگوی پاشش را در عرض 45 فوت تنظیم کرد. پس از اتصال درست بخش های مختلف دستگاه به یکدیگر، با حفظ نکات ایمنی می توانید دستگاه را روشن کرده و از آن استفاده کنید. انرژی لازم برای عملکرد کارواش صنعتی الکتریکی همانگونه که نام دستگاه مشخص می نماید توسط یک الکتور موتور تأمین می شود. بنابراین برای شستشوی یک نقطه خاص و مشخص بیشتر کاربرد دارد. کارواش صنعتی آب گرم از لحاظ ساختار و عملکرد تا حد زیادی مشابه با مدل آب سرد دارد. همین تجهیز دمای آب خروجی را افزایش میدهد. آب خروجی از پمپ دستگاه با یک شلنگ که اغلب دارای بافت فولادی است به تفنگی دستگاه منتقل می شود. در مدل های آب گرم هر چقدر میزان فشار آب خروجی کمتر باشد میزان دمای آب خروجی بالاتر خواهد بود. وظیفه آن نیز تنظیم میزان فشار آبی است که به بیرون پرتاب و پاشیده میشود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com