همه چیز در مورد نحوه راه اندازی یک آرایشگاه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 19 خرداد 1402
بازدید : 14519
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


صنعت زیبایی به سرعت در حال توسعه است. بنابراین برای برخی از فعالان این حوزه به‌روز ماندن و سازگاری با روش‌های جدید دشوار است. با این رشد سریع و ظهور طیف گسترده ای از دسته بندی ها، متخصصان زیبایی باید به درستی آموزش ببینند تا بتوانند انواع خدمات زیبایی را ارائه دهند. بسیاری از سالن های زیبایی در خدمات محدود تخصص دارند. به عنوان مثال، آنها فقط خدماتی مانند کاشت ناخن یا برنزه کردن را انجام می دهند. در این مقاله به نحوه سازماندهی آرایشگاه زنانه، مراحل و شرایط آن می پردازیم:


قوانین و مراحل نصب آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

اگر قصد راه اندازی سالن در تهران را دارید، باید مجموعه ای از حداقل شرایط را داشته باشید تا بتوانید سالن خود را راه اندازی کنید. برخی از این موارد برای شروع ضروری هستند، در حالی که برخی دیگر بر موفقیت شما در جذب مشتری تأثیر می گذارد. در ادامه به برخی از این پدیده ها می پردازیم.

یکی از شرایط افتتاح آرایشگاه، اخذ گواهینامه آرایشگاه می باشد. این گواهینامه هم برای فرآیند درخواست مجوز و هم برای فرآیند جستجوی مشتری اعمال می شود. یکی از گواهینامه های معتبر در ایران و خارج از کشور گواهینامه فنی و حرفه ای آرایشگری می باشد. این گواهینامه دارای اعتبار بین المللی نیز می باشد و اخذ آن یکی از مهم ترین مراحل افتتاح آرایشگاه زنانه می باشد.

شورای عالی برای اولین بار در سال 1339 ایده تاسیس موسسه فنی و حرفه ای کشور به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت کار و امور اجتماعی را تصویب کرد. سرانجام این موسسه در سال 1359 به منظور تجمیع چند نهاد زیرمجموعه وزارت کار و امور اجتماعی رسماً تأسیس شد. این موسسه برای آموزش کارجویان و افرادی که می خواهند مهارت های خود را ارتقا دهند تاسیس شده است



شرایط اخذ دیپلم فنی و حرفه ای آرایشگری

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای، ثبت نام در آموزشگاه آرایشگری زنانه است. اکثر آموزشگاه های آرایشگری در تهران آموزش اکستنشن مژه را ارائه می دهند. دوره برای مبتدیان شما باید در یکی از این دوره ها ثبت نام کنید و بسته به شرایط خود مدرک بگیرید. البته اگر حداقل 16 سال سن داشته باشید و دروس نظری و عملی مرتبط با حرفه آرایشگری را فراگرفته باشید می توانید در آزمون های سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنید.

آزمون کسب عنوان تکنسین و آرایشگر نیز دارای دو قسمت نظری و عملی می باشد. پس از گذراندن این بخش ها گواهی آرایشگاه شما به صورت الکترونیکی صادر می شود. پروسه صدور گواهینامه بین 90 روز تا 6 ماه به طول می انجامد.



محاسبه کلیه هزینه های راه اندازی آرایشگاه زنانه

در نظر گرفتن هزینه ها و داشتن سابقه مالی در تمامی امور یکی از مهم ترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود. یک محاسبه اشتباه می تواند عواقب بدی برای شما داشته باشد. به همین دلیل باید تمام هزینه های سالن زیبایی خود را به درستی محاسبه کرده و در برنامه خود وارد کنید.

از این نظر نباید هیچ هزینه ای هر چند کم و ناچیز را نادیده بگیرید. محاسبه هزینه ها نه تنها به معنای محاسبه هزینه هایی است که خرج می کنید، بلکه به معنای داشتن برنامه ای برای مزایایی است که به مشتریان خود ارائه می دهید. مطمئناً باید همه عواملی را که ممکن است بر خدمات شما تأثیر بگذارد در نظر بگیرید. .درست و دقیق محاسبه کنید و با سود خود مقایسه کنید و سپس هزینه نهایی را منتشر کنید



وسایل مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه

لیستی از تجهیزاتی که باید خریداری کنید تهیه کنید. در این مرحله، لازم نیست نگران این باشید که لوازم را کجا قرار دهید، فقط فهرستی از موارد ضروری تهیه کنید. پس از تهیه لیست به مراکز خرید بروید و دوباره لیست خود را چک کنید تا چیزی از دست ندهید. اگر دستگاه خاصی مورد نیاز نیست و متناسب با بودجه شما نیست، می توانید از آن عکس بگیرید و مدت کوتاهی پس از ایجاد سالن زیبایی، آن را خریداری کنید.

برای راه اندازی سالن زیبایی در رشت معمولا موارد زیر مورد نیاز است

کفش آرایشی

آینه

صندلی اصلاح

کاناپه منتظر است

صندلی پدیکور

اتاق دوش

حمام ماساژ

صفحه ناخن

ما هیجان زده هستیم

کمد و قفسه

حمام یا لباس حمام

کامپیوتر

نرم افزار حسابداری

کارت خوان

تلویزیون

خنک کننده آب

نام آرایشگاه

ممکن است فکر کنید انتخاب نام مناسب برای سالن شما مهم نیست یا آن را یک انتخاب ساده می دانید. اما شما باید دوراندیش باشید و همیشه به 5 سال آینده خود نگاه کنید و به این فکر کنید که در این مدت به کجا خواهید رسید. به همین دلیل نام سالن زیبایی تاثیر زیادی در برندسازی و موفقیت شما دارد. نقش مهمی ایفا می کند


استخدام

شغل آرایشگری در دسته فعالیت های خدماتی قرار می گیرد. بنابراین موفقیت سالن زیبایی شما به کیفیت خدمات شما و کیفیت خدمات به کارکنان سالن زیبایی شما بستگی دارد. بسیاری از سالن های زیبایی تازه تاسیس شامل می شوند. او مدت زیادی است که در کنار آرایشگران حرفه ای کارمند سالن زیبایی خودش بوده است.

بدون استخدام دقیق و برنامه ریزی شده، مدیران سالن در یک چرخه معیوب بین یافتن افراد حرفه ای و جذب مشتری در دراز مدت گیر می کنند. ماه ها طول می کشد تا مشتریان شما شناخته شوند و رشد کنند. در این دوره، درآمد کارمندان شما مورد توجه قرار نمی گیرد، ممکن است کار با شما را متوقف کنند و کارمندان حرفه ای دیگری را پیدا کنند که گم شده اند.

پس از تاسیس سالن شما، باید شروع به جذب نیرو کنید، می توانید با عضویت در شبکه اجتماعی آرایشگر، استخدام خود را در آرایشگاه های حرفه ای تبلیغ کنید.

 

شگفتی بازاریابی اینترنتی را نادیده نگیرید

یکی از دلایل موفقیت این روزها شرکت ها این است که از اینترنت برای معرفی برند خود به دیگران استفاده می کنند. این موضوع با مثال انتخاب رسانه ای که برای مطالعه و تحقیق انتخاب شده اند بهتر توضیح داده می شود. آیا برای کسب اطلاعات یا تحقیق اینترنتی به سالن زیبایی مراجعه کرده اید؟ البته پاسخ اکثر شما استفاده از شبکه مجازی است.

بنابراین شما اهمیت اینترنت را می دانید و نه تنها برای یافتن سالن های زیبایی بلکه برای چیز دیگری به این فضا مراجعه می کنید.بنابراین فعالیت آنلاین شما برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است و باید فعالانه در این فضا حضور داشته باشید. به علاوه، رقبای شما در حال حاضر در این فضا هستند و مشتریان را به سمت خود سوق می دهند، پس چرا از آن استفاده نکنید! از پلتفرم های آنلاین به بهترین شکل برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.

مشاهده متن کامل: https://diyarmirza.ir/1402/02/بهترین-آرایشگاه-سعادت-آباد-تهران/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com