عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400
بازدید : 750
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

در پی طرح اظهارات ایرج حریرچی –معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی – مبنی بر اینکه ۵۱ هزار نفر از کسانی که برگه دستشان است و کرونا مثبت هستند قرنطینه شان را به فواصل چندین کیلومتری و حتی مسافرت شکسته‌اند سراغ بسیاری از مسئولان وزارت راه‌ وشهرسازی در بخش‌های مختلف حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده‌ای رفتیم که همه آن‌ها بر این نکته تاکید کردند که سامانه ماسک از سال گذشته در سیستم‌های بلیت‌فروشی آن‌ها فعال شده و اگر مسافری تست کرونایش مثبت شده باشد نمی‌تواند بلیت تهیه کند و از مسافرت او جلوگیری به عمل خواهد آمد.

محمد اسلامی – وزیر راه و شهرسازی – در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا به مسافر مشکوک یا مبتلا به کرونا در ماه‌های گذشته بلیتی برای سفر فروخته شده است و اساسا این آمارهای ارائه شده نسان‌دهنده نقص و مشکل در کدام بخش است؟ اظهار کرد: مسافرانی که به کرونا مبتلا شده باشند به هیچ وجه اجازه سفر با وسایل حمل و نقل عمومی داده نمی‌شود و نمی‌توانند بلیتی را برای سفر تهیه کنند.

وی افزود: از سوی دیگر همه مسافرانی که تست کرونای آن‌ها مثبت شده است از طریق سیستم BTS ردیابی می‌شوند و اگر قرنطینه خود را بشکنند برای آن‌ها پیامک هشدار ارسال می‌شود که باید در خانه و قرنطینه بمانند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر اساس ردیابی‌های صورت گرفته مسافران کرونایی عمدتا از شهرشان خارج نشده‌اند و غالبا سفرهای درون شهری داشته‌اند که دائما آن‌ها رصد می‌شوند و در صورت جا به جایی به آن‌ها به صورت پیامکی تذکر داده می‌شود.

اسلامی تاکید کرد: سامانه ماسک همچنان در همه شقوق حمل ونقل فعال بوده و کد ملی مسافران برای تهیه بلیت و انجام سفر با اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چک می‌شود، بنابراین کسی نمی‌تواند با داشتن پاسخ مثبت تست کرونا به سفر با این وسایل حمل و نقل عمومی برود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com