9 ویژگی مهم Yoast SEO


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 تير 1402
بازدید : 321
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر



9 ویژگی مهم Yoast SEO ایجاد سایت برای موتورهای جستجو یکی از مهمترین اصولی است که به شما در بهبود سایت و کیفیت آن کمک می کند. افزونه Yoast SEO برای وردپرس می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای وب سایت ها باشد، در این مقاله 9 کارکرد مهم ابزار SEO Yoast SEO را توضیح می دهیم با وبلاگ همراه باشید.

سئو شما هستید

با استفاده از این ابزار می توانید به بهینه سازی سئوی محتوا و وب سایت خود کمک کنید و همچنین به عنوان یک برنامه آموزشی شناخته می شود که پیشنهاداتی برای رفع مشکلات ارائه می دهد.

چرا Yoast SEO؟

این ابزار فراتر از آن است تا به شما در داشتن یک وب سایت بهینه کمک کند.

این افزونه می تواند به عنوان یک آموزش استفاده شود زیرا به شما توصیه می کند که چگونه مشکلات را برطرف کنید.

تنظیمات آن به شما کنترل بیشتری بر نحوه نمایش لینک های سایت شما می دهد.

ساختار بخش

Yoast SEO ساختار پاراگراف شما را تجزیه و تحلیل می کند تا به ارائه محتوای بهتر و بهینه تر کمک کند. این شامل اطمینان از طولانی نبودن پاراگراف ها، کوتاه بودن جملات و وجود کلمات انتقالی است.

این ابزار به مخاطبان شما کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند.

اگر مشتری شما نتواند محتوا را درک کند، ممکن است آن مشتری را برای همیشه از دست بدهید و در حالت ایده آل، اگر محتوا ساده و قابل درک باشد، مشتریان مادام العمر زیادی را جذب خواهید کرد و فروش زیادی خواهید داشت.

چگالی یا چگالی کلمه کلیدی

تراکم کلمه تعداد دفعاتی است که یک کلمه کلیدی در طول تولید یک مقاله یا محتوا تکرار می شود. یکی از ویژگی های برجسته این افزونه وردپرس این است که بهترین کلمات کلیدی شما را شناسایی و توصیه می کند.

همچنین استفاده از تعداد کم کلمات کلیدی برای بهینه سازی سایت مناسب نیست و باید به صورت تعادل استاندارد تنظیم شود، با کمک افزونه Yoast می توانید تعداد و میزان استفاده از کلمات کلیدی استفاده شده در محتوا را مشاهده کنید. کلمات کلیدی خیلی زیاد یا خیلی کم.

خوانایی

جالب توجه است، محتوایی که به راحتی خوانده می شود، تمایل بیشتری به حفظ و بازدید بیشتر دارد.

افزونه Yoast SEO برای وردپرس ساختار جمله شما را تجزیه و تحلیل می کند و مطمئن می شود که پست هایی ایجاد می کنید که بتوانید بخوانید.

این کار باعث می شود مخاطب محتوای وب سایت شما را بهتر درک کند و منجر به ماندگاری و خواندن کامل مطالب شود.

متاوپه

به طور خلاصه توضیحات متا یا متا توضیحات خلاصه ای از محتوای سایت را در نتایج جستجو در زیر لینک جستجو شده نشان می دهد که برای جذب بازدید کننده و سئوی سایت بسیار مهم است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این ابزار این است که به شما امکان ایجاد، تنظیم و اصلاح توضیحات متا را می دهد و پس از تکمیل محتوا، یک خط سبز با نوار رنگی نشان می دهد.

با پشتیبانی تماس بگیرید

همه شما می‌دانید که لینک‌های محتوای داخلی یکی از مهم‌ترین عوامل در رشد محتوا و وب‌سایت شما هستند و همچنین خوب است که بازدیدکنندگان خود را لینک کنید تا به آن‌ها در یافتن محتوای مرتبط دیگر کمک کنید.

باید این لینک ها را به طور کامل بررسی کنید یکی دیگر از ویژگی های مهم در سئو وردپرس با استفاده از افزونه Yoast SEO این است که لینک های داخلی و خارجی را در محتوا نشان می دهد و تعداد لینک های پیش فرض را در محتوا بررسی می کند. یا نه؟

استفاده از کلمات کلیدی تکراری

بیشتر موتورهای جستجو برای هر پست به کلمات کلیدی متفاوتی تکیه می کنند تا به صفحه کمک کنند بدون رقابت برای یک پست، رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کنند.

Yoast تمام کلمات کلیدی را که در گذشته استفاده کرده اید ذخیره می کند و در صورت استفاده از آنها به شما اطلاع می دهد.

استفاده از کلمه کلیدی در زیرنویس

جنبه دیگری که گوگل و سایر موتورهای جستجو کمتر به آن توجه می کنند محتوای ایجاد شده توسط عناوین است. با این حال، همه این موارد برای ایندکس کردن محتوای شما کار می کنند و نقش مهمی در رتبه بندی کلمات کلیدی و سایت شما دارند.

Yoast این زیرعنوان ها را بررسی می کند و به شما اطلاع می دهد که آیا از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کرده اید یا خیر.

اکثر وب مسترها بر این باورند که گنجاندن یک کلمه کلیدی حداقل یک بار در عنوان برای موتورهای جستجو و خوانندگان خوب است.

تغییر مسیر لینک ها

تغییر مسیر لینک های شکسته (301 تغییر مسیر) می تواند به افراد کمک کند محتوای جایگزین شما را پیدا کنند. در حالی که وردپرس توانایی تغییر خودکار این لینک ها را دارد، Yoast SEO به شما کنترل بیشتری می دهد.

اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

افزونه Yoast SEO برای وردپرس نیز قابلیت به اشتراک گذاری اطلاعات دقیق با شبکه های اجتماعی را دارد. اگرچه پست ها بدون این تغییرات به اشتراک گذاشته می شوند، اما می توانید تصاویر مختلفی را به پست اضافه کنید یا توضیحات خاصی برای فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.

استفاده از این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را بیشتر سفارشی کنید، که به شما کمک می‌کند مخاطبان خود را جذب کرده و بازدیدها را جذب کنید.

تولید محتوا یک سئو مهم برای یک وب سایت است و این موتور به افزایش ترافیک و دیده شدن وب سایت شما تا حد امکان کمک می کند. اجازه دهید سئوی سایت شما هم برای موتورهای جستجو و هم برای مخاطبان شما کار کند.

Yoast SEO یکی از ابزارهای مفید برای بهینه سازی محتوای وب سایت های وردپرسی است، پس از آن برای ایجاد محتوای مناسب استفاده کنید.

برای بهینه سازی وب سایت خود چه می کنید؟ آیا هنگام استفاده از روش های سئو متوجه تفاوت در تعامل بازدیدکنندگان شده اید؟

مراجعه به سایت: https://blogten.ir/nine-important-features-yoast-seo/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com