بخاری برقی فن دار و مزایای آن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1402
بازدید : 8513
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


پرده برقی یکی از انواع وسایل گرمایشی است که مصرف کنندگان در فصل سرما از آن استفاده می کنند. استفاده از مدل بخاری که با برق کار می کند برای بسیاری مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است. این نوع حرارت بسیار سالم بوده و در مدل های فن دار و بدون فن موجود می باشد. بخاری برقی فن دار ویژگی های مهمی دارد که در این مقاله به آن ها می پردازیم.

بخاری برقی چگونه کار می کند

بخاری برقی وسیله ای گرمایشی است که با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی فضا را گرم می کند. اگرچه استفاده از بخاری های گازی و دیگر انواع وسایل گرمایشی مانند بخاری در بین مصرف کنندگان رایج است، اما بخاری های برقی همیشه طرفداران خاص خود را دارند. ساختار گرمایش بخاری برقی تا حدودی با سایر وسایل گرمایشی متفاوت است. روش کار بخاری برقی تولید گرما با استفاده از عناصر داخل بخاری و تبدیل انرژی الکتریکی به گرما است.

بنابراین، طراحی تولید گرما در یک بخاری برقی بسیار ساده و راحت تر از بسیاری از وسایل گرمایشی دیگر است. این بخاری با سایر بخاری هایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد بسیار متفاوت است.

چرا بخاری برقی را انتخاب می کنیم؟

بخاری برقی نسبت به برخی دیگر از وسایل گرمایشی تفاوت ها و مزایایی دارد. این نوع بخاری نیازی به لوله کشی گاز و نصب لوله و دودکش ندارد. به همین دلیل در چیدمان خانه یا محل کار سازگاری بهتری وجود دارد. از طرفی دیگر هیچ نگرانی بابت استفاده از بخاری های گازی مانند گازگرفتگی یا خطرات دیگر برای بخاری های برقی وجود ندارد.

البته نباید فراموش کرد که استفاده از بخاری برقی بیشتر برای فضاهای کوچک مناسب است. به خصوص اگر می خواهید از مدل های کوچک و خانگی استفاده کنید. خوشبختانه مدل های مختلفی از بخاری برقی برای استفاده در اتاق ها و شرایط مختلف وجود دارد.

انواع مدل بخاری برقی

نوع مدل بخاری برقی

انواع مدل بخاری برقی اصولا در دو دسته بخاری برقی فن دار و فن بدون فن موجود می باشد. البته مدل های دیگری نیز در بازار وجود دارند که در این دسته قرار نمی گیرند. از مدل های دیگر می توان به بخاری دیواری برقی، شومینه برقی، رادیاتور برقی، بخاری کناری و صندلی برقی اشاره کرد.

بخاری برقی فن دار

بخاری برقی فن دار یکی از بروزترین مدل های بخاری برقی می باشد. در طراحی سیستم گرمایشی این مدل بخاری برقی، یک فن برای کمک به گردش و انتقال هوای گرم به محیط تعبیه شده است. در واقع می توان گفت یکی از ویژگی های اصلی بخاری های برقی فن دار، تولید گرمای متعادل و یکنواخت در محیط اطراف است. این یکی از مزیت های اصلی بخاری های فن دار است و مصرف کنندگان و همچنین تولیدکنندگان بسیار از آن استقبال می کنند.

مشخصات بخاری برقی فن دار در مدل های مختلف

بخاری های برقی فن دار در مدل های مختلف با ظاهری متفاوت تولید و عرضه می شوند. تنوع در طراحی و تولید این مدل بخاری تا حد زیادی ذائقه مشتریان را برآورده کرده است. هر کدام از این مدل ها ظاهر و مشخصات فنی متفاوتی دارند. در عین حال مشخصات فنی رایجی که در تمامی مدل های جدید بخاری برقی فن دار به چشم می خورد به شرح زیر است:

فناوری تشعشع اختصاصی برای تولید گرما

توزیع و انتقال یکنواخت گرما از طریق عناصر

ایمنی بالا برای جلوگیری از آتش سوزی در هنگام بسته بودن بخاری

بخاری برقی مدل QH-2500 برفاب

این سه ویژگی کلیدی در تمام مدل های جدید بخاری های برقی فضایی وجود دارد. فناوری تابشی به کار رفته در بخاری های برقی شعله ندارد و گرما به طور یکنواخت به محیط تابش می شود. وجود بخاری برقی و عناصر به جریان متعادل دما و گرما کمک می کند. سیستم ایمنی تعبیه شده در این بخاری ها به این معنی است که بخاری بلافاصله پس از بازگشت خاموش نمی شود.

مشخصات ظاهری بخاری های برقی فن دار

مدل های جدید بخاری برقی ظاهری بسیار زیبا و دلنشین دارند. این طراحی زیبا به عنوان یک طراحی اتاق در خانه یا محل کار دو چندان می شود. طراحان معمولا سعی می کنند از طرح های مدرن و به روز در ساخت و ساز استفاده کنند. از ویژگی های ظاهری مدل های بخاری فن دار می توان به رنگ روشن، جنس بدنه پلاستیکی و استیل، المان های شیشه ای و پنل کنترل دمای بدنه در برخی مدل ها اشاره کرد. به عنوان مثال پنکه برقی مدل QH-2500 دارای طراحی فن زیبا و جذاب بوده و دارای پنل کنترل دما بر روی بدنه بخاری می باشد.

قطعات فن برقی

مدل های جدید بخاری برقی فن دار از قطعات به روز و بهبود یافته برای گرم کردن محیط استفاده می کنند. استفاده از این قطعات پیشرفته به طراحی و برند سازنده بخاری بستگی دارد. از جمله قطعات با کیفیت مورد استفاده در مدل های جدید بخاری برقی فن دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماشین

خواص حرارتی

فن بخاری

مدارهای الکتریکی

عایق برق و شبکه حفاظتی

سوئیچ بخاری

پایه پشتیبانی

البته این قطعات لزوما در همه مدل ها یکسان نیستند و برخی از مدل ها برخی از این اجزا را ندارند.

مزایای استفاده از بخاری برقی با فن

استفاده از بخاری برقی فن دار در مقایسه با سایر وسایل گرمایشی از جمله بخاری برقی بدون فن دارای مزایا و معایبی است. یکی از مزیت های اصلی این نوع بخاری نسبت به سایر وسایل گرمایشی، قابلیت حمل آن است. این نوع بخاری به دلیل کوچک بودن به راحتی قابل جابجایی و جابجایی است و نیازی به لوله بخاری و لوله گاز ندارد.

مزیت استفاده از بخاری برقی فن دار نسبت به مدل بدون فن، توزیع یکنواخت دمای محیط است. وجود فن در سیستم انتقال حرارت و تشعشع به انتقال یکنواخت و یکنواخت گرمای تولید شده توسط المان ها به محیط اتاق کمک می کند.

از دیگر مزایای استفاده از بخاری برقی فن دار می توان به هزینه های خرید مناسب، صرفه جویی و مصرف انرژی پایین، ایمنی و دوام بالا، فضای کم و ظاهر زیبا اشاره کرد.

نکات کلیدی در انتخاب و خرید بخاری برقی فن دار

اگر قصد خرید یا انتخاب بخاری برقی فن دار را دارید، مدل ها و وبسایت های موجود در بازار را به دقت مطالعه کنید. سعی کنید برندی را انتخاب کنید که از فناوری های پیشرفته و اجزای با کیفیت در ساخت و طراحی استفاده کند. برند برفاب یکی از شرکت های تولید داخل می باشد که طرح های زیبا و مقاومی از مدل های بخاری فن دار ساده و برقی ارائه می دهد. برای مشاهده مدل های برند برفاب می توانید به فروشگاه اینترنتی برفاب مراجعه کنید.

مشاهده متن کامل: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-برقی




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com