همه چیز درباره لپ تاپ های ایسوس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 17 مرداد 1402
بازدید : 9644
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


سال هاست که زندگی پرمشغله انسان با تکنولوژی در هم آمیخته است. حتی می توان فناوری را به عنوان یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی امروزی در نظر گرفت. اگر به سبک زندگی خود نگاه کنیم، متوجه می شویم که در کار ما جایی بدون تکنولوژی وجود دارد. به دلیل وجود این گره ناگسستنی، بشر همواره تلاش کرده است تا بزرگترین تکنولوژی زمان را در کوچکترین قالب وارد بازار کند. لپ تاپ ها یکی از فناوری های کوچک شده ای هستند که این روزها به عصای زیر بغل ما برای انجام فعالیت ها تبدیل شده اند.

برندهای مختلفی وارد بخش تولید کامپیوترهای نوت بوک شده اند و هر کدام سعی در تصاحب بازار دارند. اما در این زمان لپ تاپ های ایسوس می توانند طرفداران زیادی پیدا کنند و وارد قلب مصرف کنندگان شوند. اما ایسوس چگونه به این موقعیت دست یافت؟ با ما همراه باشید تا تمام فاکتورهای کامپیوتر ایسوس را بیاوریم.

معرفی برند ایسوس

برند ایسوس یک برند تایوانی است که در سال 1989 در تایپه تاسیس شد. تونگ (T.H. Tung) و سه شریک دیگر بنیانگذاران این برند هستند. جالب ترین قسمت این ماجرا این است که هر چهار بنیانگذار برند ایسوس قبل از تاسیس این شرکت مهندس ایسر بودند.

آنها نام تجاری خود را با الهام از پگاسوس، اسب بالدار اساطیر یونان انتخاب کردند. در حال حاضر این برند در زمینه تولید لپ تاپ، موبایل، تبلت و قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت دارد.

رویکرد شرکت به تولید لپ تاپ ایسوس

اگر برای خرید لپ تاپ به بازارهای کامپیوتر یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده باشید، حتما متوجه شده اید که به هر طرف که نگاه کنید، مدل لپ تاپ ایسوس را می بینید. این به دلیل رویکرد جالب برند ایسوس در ساخت لپ تاپ است. لپ تاپ های ایسوس با دو روش بسیار خاص و ساده تولید می شوند:

بهای تمام شده کالا

انواع مختلف کالا

برند ایسوس تولید طیف گسترده ای از مدل های مختلف لپ تاپ را وظیفه خود می داند و با قیمت های رقابتی و جذاب به مشتریان عرضه می کند. بنابراین مشتریان می توانند مناسب ترین لپ تاپ را با توجه به سلیقه و بودجه خود از بین ده ها مدل لپ تاپ ایسوس انتخاب کنند. با این رویکرد مشتری محور، ایسوس بازار را تسخیر کرده و با نوآوری های جذاب خود به رقیب سرسختی برای سایر برندهای لپ تاپ تبدیل شده است.

آخرین مدل های لپ تاپ ایسوس از چه اجزایی تشکیل شده است؟

بررسی های لپ تاپ ایسوس باعث می شود این لپ تاپ ها در نظر بینندگان جذاب تر و زیباتر به نظر برسند. زیرا ایسوس از با کیفیت ترین قطعات موجود در لپ تاپ های خود استفاده می کند. از همه مهمتر، با بررسی مشخصات فنی جدیدترین لپ تاپ های این برند، متوجه می شوید که ایسوس روی به روز رسانی و تمایز لپ تاپ های خود بسیار حساس است. اکثر لپ تاپ های ایسوس چهار هسته ای هستند، بنابراین می توانید با هر بودجه ای یک لپ تاپ سریع به خانه بیاورید.

برخی از آخرین مدل های لپ تاپ ایسوس دارای اجزای زیر هستند:

سیستم خنک کننده اتاق بخار: از یک لوله مسطح حاوی مایع مخصوص تشکیل شده است. این سیستم برای خنک کردن CPU گرما را جذب می کند و آب داخل لوله به گاز تبدیل می شود.

پردازنده Skylake اینتل: نسل جدید پردازنده CORE اینتل که در سال 2014 عرضه شد. این پردازنده 14 نانومتری قدرت پردازش و مصرف انرژی بالایی دارد.

فناوری نانو لبه: این فناوری باعث می شود تا صفحه نمایش تا حد امکان نازک باشد. بنابراین می توان آن را در یک قاب بسیار ظریف قرار داد. صفحه نمایش های ساخته شده با این فناوری معمولا دارای نوعی پوشش مات ضد تشعشع هستند.

صفحه لمسی (Screen pad): یک ویژگی جدید و هیجان انگیز لپ تاپ های ایسوس، صفحه نمایش پد در واقع یک تاچ پد قدیمی لپ تاپ است که با یک صفحه نمایش LCD ترکیب شده و یک صفحه نمایش تعاملی ثانویه ایجاد می کند. با پس زمینه صفحه می توانید برنامه های طراحی شده برای این پس زمینه را اجرا کنید یا از ابزارهای مفیدی مانند ماشین حساب و پخش کننده های موسیقی استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب پس زمینه صفحه نمایش این است که می تواند در حالت تطبیقی ​​برای دسکتاپ کار کند. در این صورت اپلیکیشن ها و ابزارهای دسکتاپ با توجه به پس زمینه صفحه تغییر خواهند کرد.

باتری 8 سلولی: در این باتری ها از یون لیتیوم با کیفیت بالا استفاده شده است. هر سلول این باتری توسط یک تنظیم کننده ولتاژ داخلی کنترل می شود. بنابراین می توانید لپ تاپ ایسوس را با خیال راحت شارژ کنید.

SSD Storage: این حافظه ظرفیت بالایی برای ذخیره و سازماندهی اطلاعات دارد و به لپ تاپ شما کمک می کند تا سریعتر کار کند.

نمایشگرهای LED: این نمایشگرها پنل های مسطحی هستند که از دیودهای ساطع کننده نور به عنوان پیکسل استفاده می کنند. بنابراین می توانید به راحتی با لپ تاپ ایسوس خود در زیر نور مستقیم خورشید کار کنید.

Sonic Master Bands: Sonic Master Sound System یکی از با کیفیت ترین سیستم های صوتی است. این سیستم با استفاده از سخت افزار به روز، تجربه ای جذاب را برای مشتری ایجاد می کند. فاصله بلندگوی بیشتر و تقویت کننده های قوی تر از ویژگی های خاص این باندها است.

طراحی لپ تاپ ایسوس

شرکت ایسوس در تولید لپ تاپ با طراحان خلاق و متفکر به خود کمک می کند. تمامی مدل های لپ تاپ ایسوس دارای طراحی مینیمالیستی هستند. اما این لذیذ به هیچ وجه قدرت آن را زیر سوال نمی برد. زیرا کیفیت اولین فاکتوری است که در طراحی لپ تاپ های ایسوس باید در نظر گرفت. یکی از ویژگی های ظاهری لپ تاپ های ایسوس ظرافت و سبکی آنهاست. طراحی این محصول به قدری حرفه ای است که برند ایسوس برای طراحی سری ROG و ZenBook جایزه دریافت کرد.

نوآوری در ساخت لپ تاپ

برند ایسوس همواره در تلاش است تا در تمامی محصولات خود تحول خلاقانه ایجاد کند. از شکل ظاهری تا نحوه عملکرد آن، همیشه می توانید یک نوآوری جالب را در لپ تاپ ایسوس مشاهده کنید. یکی از نوآوری های جالب ایسوس کاهش وزن لپ تاپ ها و تولید دستگاه سبک تر است. لپ تاپ های گیمینگ سری ایسوس در مقایسه با برندهای دیگر بسیار سبک هستند. انتشار پنل نمایشگر یکی دیگر از کارهای خلاقانه ایسوس بود که طرفداران را خوشحال کرد.

ایسوس می داند چگونه جهان را شگفت زده کند. تمامی مدل های لپ تاپ ایسوس ترکیبی از قدرت و عملکرد استثنایی هستند. بدون شک می توان گفت که ایسوس همیشه محصولاتی مناسب برای کار، تفریح، سرگرمی و مطالعه ایجاد می کند.

لپ تاپ های مختلف ایسوس

همانطور که قبلا اشاره کردیم یکی از راه های برند ایسوس تولید محصولات مختلف است. زیرا به این ترتیب لپ تاپ ایده آل ایسوس برای هر نوع کاربر و سلیقه ای در دسترس خواهد بود. سری بازی این لپ تاپ ها یکی از همه کاره ترین و رده بالای محصولات ایسوس است و به خوبی نیاز گیمرها را برآورده می کند.

برای آشنایی هر چه بیشتر شما قبل از خرید لپ تاپ ایسوس، مدل های لپ تاپ و ویژگی های آنها را معرفی می کنیم:

ZenBook: مناسب برای کارهای گرافیکی و سنگین.

VivoBook - مناسب برای کارهای روزمره و اداری و کار با نرم افزار ویرایش عکس.

ASUSPRO: قدرت پردازش خوبی دارد و برای کارهای سنگین روزانه مناسب است.

کتاب حرفه ای: مناسب برای کارهای اداری.

ProArt StudioBook: مناسب برای بازی و کارهای طولانی مدت.

TUF Gaming: برای بازی خوب است اما از ROG قدرت کمتری دارد.

ROG Gaming (Republic of Gamers): مناسب برای بازی های سنگین.

Chromebook: مناسب برای دانش آموزان و با قدرت پردازش محدود کار می کند.

سری N: مناسب برای کار با برنامه های چند رسانه ای و گرافیکی.

سری های K، X، E، Q، U، B، V، F، A و T از دیگر محصولات ایسوس هستند که به دلیل ترکیب سخت افزار و قدرت، برای کارهای سبک، روزمره و حرفه ای مناسب هستند. البته تولید برخی از این مدل های لپ تاپ ایسوس مدت هاست که متوقف شده است، ایسوس بر روی ارائه لپ تاپ های قدرتمندتر تمرکز کرده است.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس چقدر است؟

 لپ تاپ ایسوس با هر بودجه ای یک لپ تاپ عالی می سازد. در واقع هر زمان که بخواهید می توانید بدون نیاز به خرید لپ تاپ ایسوس تهیه کنید. از سوی دیگر، عملکرد لپ تاپ ایسوس در بسیاری از موارد قابل بهبود است و می توانید هر زمان که بخواهید آن را ارتقا دهید. بنابراین حتی اگر یک لپ تاپ ارزان بخرید، لازم نیست نگران عملکرد آن باشید.

مدل های لپ تاپ ایسوس از قیمت پایین تا بالا متغیر است و می توان با توجه به نیاز خود یکی از آنها را خریداری کرد. اگر قیمت لپ تاپ های ایسوس را با مدل های مشابه سایر برندها مقایسه کنید، متوجه می شوید که محصولات ایسوس قیمت مناسب تری دارند. با خرید لپ تاپ ایسوس به ارزش پول خود می رسید.

آیا لپ تاپ های ایسوس انتخاب خوبی هستند؟

آره!  نمایندگی رسمی ایسوس در طراحی لپ تاپ قوی است. قیمت مناسب و عملکرد قابل قبولی دارد. خلاقیت لپ تاپ های ایسوس واقعا ستودنی است. از طرفی این شرکت انواع مختلفی از لپ تاپ ها را تولید می کند که برای همه و برای هر کاربردی مناسب است. لپ تاپ های ایسوس از نظر قدرت و کیفیت بهترین لپ تاپ های بازار محسوب می شوند. هنگامی که لپ تاپ ایسوس را انتخاب می کنید، آخرین فناوری را با کمترین قیمت دریافت می کنید.

لپ‌تاپ‌های ایسوس دستگاه‌های بسیار آرامی هستند که می‌توانند کارها را کارآمدتر از هر لپ‌تاپ دیگری انجام دهند. سیستم خنک کننده جالب دستگاه نیز از داغ شدن بیش از حد لپ تاپ جلوگیری می کند تا همیشه با خیال راحت لپ تاپ ایسوس بخرید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com