همه چیز مربوط به تعمیر جاروبرقی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 شهريور 1402
بازدید : 3619
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر



در این مقاله تمام مشکلات مربوط به تعمیر جاروبرقی را شرح خواهیم داد. توجه داشته باشید که مطالب مربوط به تعمیر لوازم برقی خانگی صرفا جهت اطلاع رسانی عمومی و استفاده تعمیرکاران می باشد. تعمیر جاروبرقی توسط افرادی که دانش کافی در مورد تعمیر لوازم خانگی ندارند می تواند خطرناک باشد. توصیه می شود از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی استفاده کنید.

کلید قطع کننده جاروبرقی خراب است. خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش

با استفاده از اهم متر آسیب دیدگی را بررسی کنید. اگر آسیب دیده است، آن را تعویض کنید.

کربن های موتور جاروبرقی کثیف است

به طور معمول، پس از مدتی کار، لایه ای از چربی و گرد و غبار می تواند مانعی بین زغال چوب و کلکتور ایجاد کند. و جریان آب را متوقف کنید. با سمباده نرم برگ ها و سطح زغال را به آرامی تمیز و صاف کرد. براده های به دست آمده سپس تمیز می شوند تا زغال چوب و تیغه ها کاملاً با یکدیگر هماهنگ شوند.

شفت موتور جاروبرقی شکسته است

اگر کربوهیدرات‌ها به دلیل فرسودگی کوتاه‌تر از حد معمول هستند، آن‌ها را درپوش بگذارید و با کربوهیدرات‌های جدید جایگزین کنید. سوختن چکمه های موبایل: اقلام سخت افزاری ممکن است به دلیل کار زیاد بسوزند. در این حالت با بوی ناشی از سوختن شرلوک روی کابل ها قابل تشخیص است. در این صورت اگر امکان برگشت سیم پیچ وجود دارد این کار را انجام دهید. در غیر این صورت کل موتور باید تعویض شود.

دستگاه ناپایدار است

فاصله بین زغال‌ها و تیغه تنظیم نمی‌شود: اگر فشار روی فنرهای پشت زغال‌ها ناکافی باشد، منجر به جرقه و گرم شدن آرمیچر می‌شود، برای جلوگیری از این مشکل، فنر کربنی را کشیده و فشار را تنظیم کنید. .

آرمیچر نیمه سوخته: اگر سیم پیچ های روی آرمیچر نیمه سوخته باشد باید تعویض شوند.

کویل های محرک کمتر می سوزند: کویل های اکسایتر به ندرت می سوزند، اما فقط زمانی که تحت بار زیاد و کار مداوم هستند. این قطعه بعد از آرمیچر دوباره می سوزد، در این صورت در صورت عدم امکان تعویض سیم پیچ ها باید کل موتور تعویض شود.

در حین کار جاروبرقی ما بین کربن و تیغه های کلکتور جای زخم و دمای بالا ایجاد می شود.

کربن کثیف است: تمیز کنید و در صورت اتصال کوتاه آن را تعویض کنید.

آرمیچر سوخته: اگر کربن و پره جمع کننده سالم باشند، سیم پیچ ها باید نیمه سوخته باشند. برای اطمینان می توانید جریان موتور را اندازه گیری کنید. اگر بیش از حد مجاز باشد، سیم پیچ ها باید بچرخند یا تعویض شوند.

وقتی جاروبرقی روشن می شود، باد می کند

اتصال کوتاه بین سیم های اتصال رخ داده است: سیم های اتصال را تست کنید. و به جعبه ترمینال بروید و مشکل را برطرف کنید.

کلید را قطع کنید: در صورت لزوم تعمیر کنید، در صورت لزوم تعویض کنید.

موتور سوخته است: در اثر کار مداوم و گذشت زمان ممکن است سیم کشی برق قطع شود و سیم ها کوتاه شوند. پس از یافتن خطا، موضوع را برگردانید یا آن را برگردانید.

قدرت مکش جاروبرقی کاهش می یابد

کیسه زباله ممکن است پر باشد. کیسه را خالی کنید تا قدرت مکش جاروبرقی افزایش یابد.

فیلتر دستگاه کثیف است: فیلتر دستگاه را که معمولاً از پارچه یا اسفنج فشرده ساخته شده است، با دست تمیز کنید.

هوا از کابل اتصال عبور نمی کند: کابل دستگاه را جدا کرده و دستگاه را روشن کنید. اگر دستگاه مکش کافی ایجاد کند. مشکل از لوله است، باید کاملا تمیز باشد، اگر درست کار نکرد، لوله باید سوراخ شود و تعویض شود.

وقتی جاروبرقی روشن می شود صدایی در گوش ایجاد می کند. لوازم جانبی جاروبرقی بوش

عملگر شل است یا یکی از یاتاقان ها آسیب دیده است: اگر پیچ شفت آرمیچر که منیفولد ورودی و مجرای هوا را نگه می دارد شل باشد، بلبرینگ ها آسیب دیده اند. صدای ناخوشایندی ظاهر می شود و در این حالت لازم است کاتر تقویت شود و یاتاقان ها تعویض شوند.

جاروبرقی با لرزش کار می کند

پایه های موتور لاستیکی شل یا آسیب دیده اند - پایه های موتور را در دو قسمت بررسی کنید، در صورت شل بودن آنها را سفت کنید. اگر هر یک از آنها آسیب دیده است، آنها را تعویض کنید




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com