بهتر است در هنگام خرید شیرآلات توکار و متعلقات آن همگی اجزا از یک برند تهیه شده باشد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
بازدید : 759
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

بهتر است در هنگام خرید شیرآلات توکار و متعلقات آن همگی اجزا از یک برند تهیه شده باشد تا از بروز مشکلات جلوگیری شود. در مکان های عمومی چون استفاده از دستگاه زیاد بوده به احتمال زیاد باتری جوابگوی نیاز نبوده و بهتر است از برق برای کار کردن دستگاه استفاده گردد. 4. از افراد سوء استفاده کننده از علامت خود می توانید خسارت بگیرید. سری آوا در رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود بعنوان مثال با روش pvd در رنگ طلایی و مشکی متالیک و با روش آبکاری به رنگ های طلایی 24 عیار و کروم، و با روش پوشش دهی الکترواستاتیک در رنگ های مشکی و سفید تولید گردیده است. آبکاری کروم استفاده شده در مدل آوا در برابر مواد قلیایی و نمک مقاومت خوبی دارد، اما مواد اسیدی مانند برخی شویندها بر روی پوشش شیر تاثیر می گذارد و باعث کدر شدن و ازبین رفتن پوشش در طولانی مدت می گردد. در مونتاژ شیرآلات kwc مدل آوا کاتریج های ایتالیایی و اسپانیایی sedal، kerox، stsr استفاده شده است.این کاتریج ها به دلیل ساختار و مواد مرغوب استفاده شده مقاومت بالایی در برابر رسوب و فشار وارده در اثر باز و بست و کارکرد بالا دارد.

کیفیت و دوام بالا: بدنه مدل آوا پول آوت از مرغوب ترین آلیاژ برنج تولید داخل و با استفاده از برترین تکنولوژی های ریخته گری تولید می شود و در برابر ضربه، فشار و خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار است. فروشگاه اینترنتی اصل جنس ارائه دهنده انواع تجهیزات ساختمانی و تامین کننده اصلی در این حوزه است.این فروشگاه نماینده رسمی برندهایی از قبیل شیرآلات کی دبلیو سی،چینی بهداشتی مروارید،چسنی گلسار فارس،شیرآلات شودر و شیرآلات کلار می باشد و به صورت مستقیم و با هدف حذف واسطه ها اقدام به فروش این محصولات کرده است. هنگام خرید شیر آشپزخانه کی دبلیو سی مدل آوا پول اوت کروم به چه نکاتی توجه کنیم. شیرآلات کی دبلیو سی در ایران تحت لیسانس kwc سوئیس تولید شده و از کیفیت و تنوع طرح بالایی برخودار هستند. شیرآلات درخشان با بیش از سی سال سابقه در تولید انواع شیرآلات، یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین برندهای ایرانی محسوب می شود. در گذشته قیمت برای یک ملک صرفا منطقه آن بود ، اما در حال حاضر یکی از آیتم های بسیار تاثیرگذار در قیمت گذاری یک ساختمان ، تجهیزات و لوازم به کار رفته در آن می باشد. در حال حاضر تولیدکنندگان بسیاری مشغول به تولید و طراحی شیرآلات به روز و با کیفیت هستند که در کنار کیفیت لازم بتواند سلایق مختلف از نظر ظاهری را نیز در برگیرد.

امروزه کارخانه شیرآلات شودر توانسته است با بکارگیری طراحی های لوکس این زیبایی را به ارمغان آورد. خانه استور مفتخر است همواره بهترین شیرآلات را به شما ارائه دهد . شیر روشویی شودر مدل بیزانس یکی از محصولات بسیار با کیفیت است که در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و جلوه ای خاص به سرویس بهداشتی شما می دهد. برند «لومباردی» یک برند شناخته شده ایتالیایی است که در استان Brescia و توسط برادران Gnali در اواخر دهه 1970 تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندههای شیرآلات در بازار جهانی شناخته میشود. قیمت شیرآلات با توجه به عوامل متفاوتی تعیین می شود که وزن و طرح از مهمترین آنها هستند. شیرآلاتی که ما تولید میکنیم از لحاظ کیفیت و قیمت بسیار فوق العاده می باشند و قیمت پایین آن به خاطر حذف واسطه ها است . نصب آسان و سریع و همچنین مجهز بودن به سیستم صرفهجویی آب نیز نکاتی است که نمیتوان از روی آنها به سادگی عبور کرد و جزو ویژگیهای مثبت این برند محسوب میشود. مایعریز چشمی با تنوع در اندازه و طرح، خاصبودن و ویژگیهای مثبت فراوان اغلب در محیطهای پررفتوآمد و فضاهای عمومی و اداری نصب میشود؛ اما امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی از مایعریز چشمی بهدلیل شیکبودن بیشتر در آشپزخانه و سرویسهای بهداشتی ساختمانهای مسکونی استفاده میشود.یکی از مهمترین ویژگیهای استفاده از مایعریزهای چشمی رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال ویروس و باکتری و آلودگیهای محیطی اسن.

شیر روشویی یکی از انواع شیر آلاتی است که بسیار اهمیت دارد چرا که بیشتر به چشم میخورد و باید زیبایی و طراحی خاصی داشته باشد. اگر سوراخ سینک کوچک است ابتدا یکی از این شیلنگ ها را نصب کنید و پس از اتمام نصب شیر دومی را از زیر کار ببندید. نیز فعال بوده و دکوراسیون و فضای داخلی را هر چه بیشتر به سمت فضایی لوکس و مدرن و با کیفیت سوق میدهد. با استفاده از شیرآلات شاوری آب به راحتی بر روی ظروف و یا سبزیجات ریخته می شود، زیرا استفاده از آن در هر زاویه بسیار راحت است. امروزه زیبایی هر خانه تحت عواملی چون طراحی ، لوازم خانه و … امروزه طراحی و نحوه اجرای یک سازه اهمیت بالاتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. امروزه استفاده از شیرآلات دو دستگیره نسبت به گذشته کمتر شده است. کارتریج یا مغزی استفاده شده در آن وارداتی از کشور اسپانیا میباشد. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه، مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است. ضمن اینکه عدم استفاده از مواد مضر و سمی در کلیه مراحل ساخت محصولات این کمپانی موجب شده تا محصولات «لومباردی» جزو سالمترین محصولات موجود در بازار باشد و آنطور که اعلام کرده است ساخته شده مطابق استاندارد EN817 اروپاست.

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com