7 قطعه مفید برای قطعات یدکی ماشین آلات سنگین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 16 مهر 1402
بازدید : 6040
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


برخی از ماشین آلات سنگین مانند کامیون، لیفتراک، جرثقیل و غیره که برای حمل و نقل کالا مورد استفاده قرار می گیرند، ممکن است گاهی دچار نقص فنی شده و نیاز به قطعات ضروری داشته باشند. به همین دلیل داشتن قطعات خودروی سنگین ضروری است و کسانی که چنین خودرویی را رانندگی می کنند باید قطعات لازم را به همراه داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به چند نمونه از لوازم جانبی پرکاربرد اشاره کنیم و به عملکرد آنها بپردازیم. پس تا پایان این مقاله کوتاه و مفید با ما همراه باشید.

پرکاربردترین قطعات ماشین آلات سنگین

گاهی اوقات ممکن است برای هر خودرویی مشکلاتی مانند نقص فنی، تصادف و ... پیش بیاید، بنابراین یک راننده دقیق باید لوازم یدکی لازم را داشته باشد. در صورت خرابی، راننده می تواند با استفاده از این قطعات یدکی مشکل را خودش حل کند. اگر بخواهیم پرکاربردترین و کاربردی ترین قطعات یدکی ماشین آلات سنگین را نقل کنیم. می توان به موارد زیر اشاره کرد.

فیلتر شده:

فیلتر به عنوان یک سپر عمل می کند و بنابراین یک نیاز اساسی برای محافظت از سایر قطعات خودرو است. در این میان نمی توان از مزیت این قطعه در افزایش طول عمر دستگاه چشم پوشی کرد. این قطعه یکی از قطعات یدکی ماشین آلات سنگین است که هر از چند گاهی نیاز به تعویض دارد. انواع فیلترها  لوازم یدکی اسکانیا شامل فیلتر روغن موتور، گیربکس و رسوب گیر هستند و در تمامی خودروها کاربرد دارند. برای خودروهای بزرگ توصیه می‌شود که هر شش ماه یکبار فیلتر را تعویض کنید تا خودرویی سالم‌تر و بادوام‌تر ایجاد کنید.

چاقو، گوشه چاقو:

این قطعه یکی دیگر از قطعات یدکی ماشین آلات سنگین می باشد. هرچه کیفیت ذرات خاک مانند تیغه و زاویه تیغه بالاتر باشد. این کار باعث می شود خودروی شما در پایان سال هزینه کمتری داشته باشد. علاوه بر این کیفیت خاک باعث افزایش عمر خودروی شما می شود. این قطعه دارای سختی بالا، مقاومت در برابر سایش، توانایی متالورژی خوب و غیره است. باید دارای خواصی مانند

جک و آچار مخصوص:

جک و آچار یکی از وسایلی است که در هر خودرویی باید وجود داشته باشد. جک ها ابزاری هستند که در هنگام نصب سوکت ها و آچارها نقش مهمی در این فرآیند ایفا می کنند. توصیه می شود انواع جعبه های دستی و پیچ و مهره را بردارید.

توربوشارژر:

این قطعه یکی از قطعات یدکی خودروهای سنگین موجود در خودروهای سنگین و سبک محسوب می شود. توربوشارژر وسیله ای است که هدف آن تزریق هوای بیشتر به محفظه سیلندر است. این هوای بیشتر اکسیژن آزاد می کند که در نهایت عملکرد موتور را بهبود می بخشد.

ذخیره گوم:

لاستیک ها ابزار ضروری دیگری است که باید در خودرو موجود باشد تا در صورت پنچر شدن لاستیک از این ذخیره استفاده شود.

شمع ها:

لاستیک یکی از مهمترین قطعات یدکی اینفویدک است. زیرا در صورت خرابی، خودرو حرکت نخواهد کرد. پس حتما این ابزار را در وسیله نقلیه سنگین خود داشته باشید. انواع مختلف شمع تولید و به فروش می رسد. بهترین نمونه این دستگاه شمع پلاتینیوم است که کیفیت بالایی دارد و عمر بسیار بالایی دارد.

کابل باتری:

این کابل مقرون به صرفه است و به راحتی شما را از بسیاری از مشکلات خودرو نجات می دهد. کابل باتری برای هر وسیله نقلیه ای ضروری است زیرا ممکن است باتری به طور ناگهانی ظرفیت خود را از دست بدهد. بنابراین این کابل جزئی از ماشین آلات سنگین بوده و جزء بسیار مهمی است.

اخرین حرف

همانطور که قبلا ذکر شد، ماشین آلات سنگین برای حمل و نقل کالاهایی استفاده می شود که گاهی اوقات ممکن است مسافت زیادی داشته باشند. بنابراین یک سری لوازم یدکی لازم است تا در مواقع ضروری بتوانید از این لوازم استفاده کنید. راد پایپ یکی از بزرگترین واردکنندگان در صنعت قطعات خودرو می باشد. برای خرید قطعات با کیفیت بهتر و ارزان تر از بازار آزاد می توانید به این سایت مراجعه کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com