پمپ کارواش صنعتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 25 دی 1402
بازدید : 733
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


اگر دقت کرده باشید فشار آبی که برای شستشوی وسایل نقلیه، تجهیزات و قطعات در کارواش های صنعتی استفاده می شود بالاست. احتمالاً برایتان سوال پیش می آید که مصرف روزانه آب در این کارواش ها چقدر است یا چگونه می توان با این فشار آب بالا در مصرف آب صرفه جویی کرد؟ با وجود کمبود آب، مطمئناً اقداماتی برای رفع مشکل انجام شده است. پمپ کارواش صنعتی در واقع یک راه حل ایده آل برای کاهش مصرف آب در کارواش ها می باشد. استفاده از این دستگاه صنعتی به عنوان ابزار اصلی نقش بسیار مهم و مزایای قابل توجهی در کارواش های صنعتی دارد. با ما همراه باشید تا شما را با انواع مختلف این دستگاه آشنا کنیم و پمپ کارواش صنعتی را معرفی کنیم.

پمپ کارواش

معرفی این پمپ صنعتی که با نام واتر جت نیز شناخته می شود، می توان گفت دستگاهی است که انرژی مکانیکی یک موتور الکتریکی را به آب داخل دستگاه منتقل می کند و آلودگی های سطحی با آب پر فشار را از بین می برد. طراحی بهینه این پمپ باعث انتقال مستقیم انرژی مکانیکی به آب در محل مورد نظر شد. به این ترتیب الکتروموتور به پمپ کارواش متصل می شود و با چرخش پیستون ها در سیلندر دستگاه، آب با فشار بالا پمپاژ می شود. یکی از مهمترین ویژگی های تعریف شده توسط این پمپ صرفه جویی در مصرف آب، انرژی و زمان می باشد.

از پمپ کارواش استفاده کنید

اثربخشی این ابزار به اجرای آن بستگی دارد. این پمپ صنعتی برای نظافت و نظافت ماشین آلات و سایر تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، حفظ نظافت نقش مهمی در بهبود کیفیت تجهیزات دارد. با استفاده از این پمپ می توانید حتی مکان هایی که قابل استفاده نیستند را بدون آسیب رساندن به تجهیزات تمیز کنید. این نوع پمپ کارواش اغلب برای شستشوی انواع خودروها، شستشوی سطوح ساختمان ها، شستشوی ماشین های صنعتی، شستشوی کفپوش ها، کارخانه ها، کارگاه ها و استخرها، نظافت زباله ها، نظافت، حذف اکسیدهای قطعات فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. و دیگران. در بیشتر موارد استفاده از این ابزارها نیاز به لباسشویی را از بین می برد. به دلیل فشار زیاد آب به راحتی می تواند انواع ناخالصی ها را از روی سطح پاک کند.

انواع پمپ کارواش صنعتی

این نوع پمپ ها بر اساس عوامل متعددی طبقه بندی می شوند. بنابراین خرید نوع مناسب بسیار دشوار است. در طبقه بندی انواع پمپ های کارواش صنعتی، این دستگاه ها را می توان بر اساس فشار آب و حجم آب، نوع استفاده یا نوع استفاده، نحوه کارکرد، نوع پمپ و اجزای آن، برند سازنده و سایر عوامل تقسیم بندی کرد. . انواع پمپ های کارواش صنعتی با برق سه فاز کار می کنند و برای نصب و راه اندازی آنها باید از تابلو برق استفاده کنید. عملکرد این بمب ها تقریباً یکسان است.

واتر جت های صنعتی عملکردی مشابه پیستون و سیلندر در خودرو انجام می دهند و کمترین جریان را در بالاترین فشار ارائه می دهند. البته نوع کاربرد این پمپ ها به فشار آب و حجم آب بستگی دارد که به همین دلیل با انواع مختلفی از این محصول مواجه خواهید شد. به عنوان مثال: در صورت نیاز به دبی زیاد برای پمپ، باید پمپ هایی با ظرفیت 30 لیتر به بالا را انتخاب کنید.

قیمت خرید کارواش

یکی از عوامل مهم در بررسی انواع پمپ کارواش قیمت خرید آنها می باشد. عوامل پمپ: نوع پمپ، فشار و حجم آب، برند سازنده، جنس قطعات و سایر عواملی که در بند قبل ذکر شد بر قیمت این دستگاه تأثیر می گذارد. برای انتخاب درست در هنگام خرید این تجهیزات و استفاده بهینه از آن باید شناخت کاملی از انواع این محصول صنعتی داشت. در میان برندهای مطرح در ساخت پمپ کارواش صنعتی، پمپ برتولیتی ایتالیا می تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد.

پمپ های برتولیتی در انواع فولادی و برنجی و در انواع اتصال مستقیم و شیری تولید و عرضه می شوند. پمپ های باز در سری های مختلف تولید می شوند. اگرچه ممکن است قیمت آن از سایر برندهای پمپ کارواش بالاتر باشد. اما خرید آن قطعا یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شماست.

نکته: به طور کلی بهتر است این نوع تجهیزات صنعتی را خریداری کنید. با انتخاب پمپی که مجهز به سیستم آب بندی باشد. علاوه بر ویژگی های ساختاری استاندارد و بالاترین عملکرد در این نوع پمپ آب با کمترین سایش بدنه پمپ پمپ شده و به سطح مورد نظر منتقل می شود.سری پمپ برتولینی این ویژگی را ارائه می دهد. بنابراین طول عمر بیشتری دارد. زیرا ممکن است شما تخصص کافی برای انتخاب بهترین پمپ کارواش را نداشته باشید. شما باید مرجع خریدی را انتخاب کنید که بهترین مارک پمپ کارواش را با قیمت مناسب ارائه دهد و مشاوره خرید را نیز ارائه دهد.

پایان

در این مقاله در مورد پمپ های کارواش صنعتی صحبت می کنیم و موارد استفاده و مزایای آن ها را بررسی می کنیم. این نوع پمپ آب برای شستشوی انواع خودروها، تجهیزات صنعتی و سایر کاربردها ضروری است. با توجه به لزوم استفاده از این نوع پمپ و انتخاب صحیح آن برای افزایش راندمان دستگاه، بهتر است در انتخاب مدل و نوع کارکرد پمپ بهترین برند را انتخاب کنید. انتخاب یک مرجع خرید معتبر و تخصصی می تواند در این زمینه به شما کمک کند. https://abzartrade.com/news/what-is-an-industrial-car-wash-pump-and-what-is-its-use/

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com