عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 14 تير 1400
بازدید : 3826
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

همانطور که مطلع هستید استفاده از نرم‌افزارهای مرتبط به بورس، برای فعالان بازار معاملات و سرمایه، بخصوص افراد تازه کار، امری ضروری محسوب خواهد شد. لازم است به اطلاعتان برسانیم که ایجاد سرمایه و خرید و فروش در بازار بورس، بسیار ریسک‌پذیر بوده است؛ بنابراین برای جلوگیری از خطر از دست دادن سرمایه و یا گرفتن سود بیشتر در معاملات، علاوه بر داشتن دانش و مهارت کافی در این زمینه، استفاده و بهره-بری از نرم‌افزارهای مناسب و مرتبط با بورس، کمک بسیاری را در جهت حفظ سرمایه در معاملات مختلف کرده و احتمال ضرر و زیان را کاهش خواهد داد. در این مقاله قصد داریم به دلایل استفاده از این نرم‌افزارها، انواع مختلف آن و رایج‌ترین آن‌ها در میان فعالان بازار بورس بپردازیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دلایل استفاده از نرم‌افزارهای بورس

فعالان باتجربه بازار بورس، با شناخت و دانش بیشتر نوسانات بازار معاملات، در زمینه سرمایه‌گذاری راحت‌تر عمل خواهند کرد و با خیالی آسوده، بودجه و سرمایه خود را در زمان مناسب ترید خواهند کرد. در مقابل، سرمایه‌گذاران تازه‌کار، به دلیل تجربه ناکافی و عدم آگاهی از ترید به موقع و درست و با راهنمایی غلط دیگران، ممکن است ضرر و زیان بسیاری را در بازار معاملات متحمل شوند. بنابراین نیاز فعالان بازار بورس، به یک راه و روش تحلیلی بهتر و مناسب مانند انواع پلتفرم‌های معاملاتی، همواره احساس خواهد شد. نرم‌افزارهای ترید مرتبط با بورس، با تکنولوژی پیشرفته و امنیت بسیار بالا امکان تجزیه و تحلیل بازار معاملات را برای سرمایه-گذاران فراهم نموده و با پی‌گیری نوسانات بازار، ریسک معاملات را به صفر خواهند رساند. به عبارتی دیگر، آن دسته از فعالان بازار بورس که از پلتفرم‌های معاملاتی استفاده می‌نمایند با خرید و فروش به موقع، ضرر کمتری را متحمل شده و در نتیجه سود بیشتری را بدست خواهند آورد.

معرفی پنج نرم‌افزار مرتبط با بورس

  1. نرم‌افزار متاتریدر، به عنوان یکی از معروف‌ترین و رایج‌ترین پلتفرم‌های بورس، در بازار معاملاتی شناخته می‌شود. این نرم‌افزار پرقدرت، با استفاده از بروکرهای بین‌المللی، در جهت پیشبرد معاملات، کمک بسیاری را به سرمایه‌گذاران بازار بورس خواهد رساند. نسخه پنجم متاتریدر با قابلیت و کارایی بیشتر و امکان استفاده از سیستم‌های تجاری خودکار و کپی تریدرها در اختیار سرمایه‌گذارن بورس داخلی، خارجی(فارکس) و معامله‌گران بازار بورس تهران قرار گرفته است.
  2. نرم‌افزار esignal یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارهای مرتبط به ترید است که عملکرد آن مبتنی بر ویندوز می‌باشد. فعلان بازار بورس از این برنامه برای ساختن شاخص‌های سفارشی بهره می‌برند. باوجود اینکه اندیکاتورهای تکنیکال این نرم‌افزار، نسبت به تریدرها محدودتر بوده است؛ با کمک زبان برنامه-نویسی می‌توان آن‌را به یک پلتفرم کاملا سفارشی،‌ اختصاصی و حرفه‌ای تبدیل نمود.
  3. نرم افزار متااستاک، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تحلیلی بازار بورس، با بیش از سیصد اندیکاتور تکنیکال و قابلیت برنامه‌نویسی می‌باشد.
  4. نرم‌افزار داینامیک تریدر با قابلیت تحلیل‌های تکنیکال، هارمونیک و فیبوناچی بازار بورس داخلی و بین‌المللی ، در اختیار فعالان این حوزه قرار گرفته است.
  5. نرم‌افزار آمی بروکر یکی از اولین برنامه‌های تجزیه و تحلیل فنی بازار معاملات بورس، با قابلیت تحلیل-های دراز مدت، کاربری ساده و آسان دراختیار فعالان این حوزه بویژه افراد تازه‌کار قرار گرفته است.

مزایای استفاده از نرم‌افزارهای بورس

  • نصب، دانلود، تنظیمات و کارکرد آسان
  • قابلیت تجاری بالا با پی‌گیری نوسانات بازار و نمودارها
  • انجام اتوماتیک معاملات و بارگزاری اسکریپت
  • دسترسی به نقدینگی بین بانکی با امنیت بسیار بالا
  • نمایش عمق بازار و سازگاری با اتوتریدنگ محیط تست مجازی
  • ایجاد فرصت‌های معاملاتی جدید
  • امکان سوددهی بیشتر و به صفر رساندن ریسک معاملات

 

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com