واکسیناسیون هزاران نفر در هند با واکسن تقلبی کرونا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 14 تير 1400
بازدید : 661
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

بیش از ۱۰ مرکز خصوصی واکسیناسیون کرونا در هند، اقدام به عرضه واکسن تقلبی کرده‌اند و به جای واکسن کرونا، محلول آب و نمک یا آنتی بادی به متقاضیان تزریق کرده‌اند.

در حالی که پلیس هند اعلام کرده متصدیان این مراکز واکسیناسیون را دستگیر کرده اما چند هزار نفر که در این مراکز اقدام به دریافت واکسن کرده‌اند هم اکنون در برابر موج جدید کرونا قرار گرفته‌اند.

دولت محلی بمبئی، روز جمعه بیمارستان «شیوام» را مسدود کرده و مجوز آن را لغو کرده. دلیل این اقدام عرصه گسترده واکسن‌های تقلبی در این مرکز درمانی بوده است.

پلیس در حال تحقیق در این باره است که آیا واکسن‌های تقلبی کرونا توسط این بیمارستان تولید شده است یا خیر. مالکان این بیمارستان در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند.

اوایل سال جاری، این مرکز درمانی به عنوان مرکز خصوصی واکسیناسیون معرفی شد و مجوز دولت برای ایمن سازی مردم در برابر کرونا را دریافت کرد. این مرکز درمانی بیش از ۲۰ هزار شیشه واکسن را در دولت محلی بمبئی دریافت کرد. اگر چه پلیس معتقد است که برخی از این شیشه‌های حاوی واکسن به دست کلاهبرداران افتاده و پلیس گمان می‌کند که ممکن است بیمارستان اقدام به پر کردن مجدد شیشه‌های خالی واکسن با آب نمک کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، پلیس هند دست کم از ۱۰ مرکز واکسیناسیون به اتهام کلاهبرداری در حال بازجویی است و این مراکز متهم هستند که ده‌ها هزار دلار از طریق عرضه واکسن تقلبی درآمد کسب کرده‌اند.

واکسن‌های تقلبی که پلیس هند کشف کرده دارای لیبل‌ واکسن «آسترازنکا» هستند اما درون آنها آب نمک یا آنتی بیوتیک پر شده است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com