عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403
بازدید : 1183
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر



وقتی به کارواش می روید، احتمالاً تعجب می کنید که چگونه این آب با وجود این فشار بالا می تواند عامل صرفه جویی باشد. کارواش صنعتی که با نام واتر جت نیز شناخته می شود، ابزاری است که به شما امکان می دهد فشار آب را هنگام شستشو افزایش دهید.

این وسیله کاربردی به شما این امکان را می دهد که خودروها را در کارواش با فشار بالا و در عین حال با مقدار کمی آب بشویید تا فرآیند شستشو آسانتر شود و در مصرف آب صرفه جویی کنید. از این رو در این مقاله الکتنو سعی داریم تا شما را با کارواش صنعتی، کاربردها و اجزای آن آشنا کنیم و سپس پمپ کارواش صنعتی را که نقش بسیار مهمی در این دستگاه دارد، به شما معرفی کنیم.

کارواش چیست؟

پمپ کارواش صنعتی (واترجت) ماشین بسیار قدرتمندی برای نظافت سطوح، تجهیزات و قطعات مختلف است. در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی کاربرد دارد. بر اساس فشار آب خروجی، این دستگاه برای عملیات شستشو و شستشو بهترین است و به طور کلی با توجه به دسته های مختلف جریان آب فشار قوی برای رفع نیاز مشتریان مختلف تولید می شود.

در واقع هدف اصلی از توسعه این ابزار پرکاربرد رفع نیازهای مختلف نظافتی در صنایع مختلف است که با این روش عالی و کم هزینه یعنی جت آب با فشار بالا انجام می شود. با یک توضیح ساده می توان گفت که پمپ کارواش زمانی استفاده می شود که قصد مصرف آب کمتری داشته باشیم، به عبارتی قصد صرفه جویی در مصرف آب را داریم، بنابراین بدون شک این دستگاه مکانیکی مورد استفاده حذف می شود. با فشار زیاد آب، به مقدار کم آلاینده را می پردازد، مقرون به صرفه تر از روش های قدیمی و سنتی است. لازم به ذکر است تجهیزات به کار رفته در طراحی و ساخت این دستگاه کاملاً ساخت ایتالیا بوده و کیفیت آن بسیار بالا و بادوام می باشد.

نرم افزار کارواش

انواع کارواش های صنعتی کاربردهای متفاوتی دارند اما کاربرد اصلی این محصول شستشوی خودرو و قطعات صنعتی می باشد. به عنوان کاربردهای کارواش صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. راه اندازی کارواش

یکی از رایج ترین کاربردهای کارواش صنعتی ایجاد کارواش در سطح شهر برای شستشوی خودروهای شهروندان است. با توجه به محدودیت هایی که افراد در شست و شوی خودروهای خود به خصوص در شهر بزرگی مانند تهران دارند، ایجاد یک کارواش می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد.

2. شستشوی ماشین آلات سنگین و حمل و نقل عمومی

با استفاده از این تجهیزات صنعتی سرعت و کیفیت شستشوی کامیون ها، اتوبوس ها و ... بهبود می یابد. بنابراین رانندگان وسایل نقلیه سنگین با خرید پمپ می توانند نیازهای خود را برطرف کنند.

3. نظافت نمای بیرونی ساختمان های بزرگ و پارکینگ ها

تمیز کردن و ضدعفونی کردن مناطق بزرگ همیشه یک کار دشوار و زمان بر است. بنابراین استفاده از پمپ کارواش می تواند سختی و مدت این کار را تا حد زیادی کاهش دهد.

این محصول علاوه بر سه مورد فوق که در خودروهای تولیدی متداول است در پروژه های دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت نمای ساختمان، شستشوی قطعات و تجهیزات صنعتی، حذف و حذف لجن از شبکه های فاضلاب و پاکسازی، نظافت ساختمان ها، زیرساخت های شهری و شبکه های آبیاری از دیگر کاربردهای این پمپ ها می باشد.

مواد تشکیل دهنده کارواش صنعتی

به طور کلی این دستگاه از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است:  محصولات شركت اندرس هاوزر



1. پمپ کارواش

2. موتور الکتریکی

3. شاسی و کلاچ (چرخ و دسته)

4. شیر تسکین دهنده

پمپ ها و موتورهای الکتریکی دو جزء مهم ترین قطعات در صنعت کارواش هستند. این واقعیت که بسیاری از این نوع محصولات با آب در تماس هستند نیاز به یک پمپ فشار دارد. بنابراین در مقاله بعدی سعی خواهیم کرد این بخش مهم و مفید را معرفی کنیم.

پمپ کارواش چیست؟

در این مقاله با کارواش های صنعتی و کاربرد آنها آشنا شدیم. حال شما را با یکی از مهم ترین اجزای این محصولات آشنا می کنیم: پمپ کارواش. وظیفه پمپ آب جت انتقال انرژی مکانیکی از موتور الکتریکی به آب داخل دستگاه است تا آلودگی ها را با شدت و فشار زیاد از سطح خارج کند.

از آنجایی که میزان مقاومت مکانیکی این دستگاه بسیار زیاد است، معمولاً آب با بدنه پمپ دارای حداقل سایش بوده و مستقیماً به محیط مورد نظر منتقل می شود. لازم به ذکر است که این قطعات انواع و مدل های مختلفی دارند و هر کدام عملکرد خود را دارند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com