مشخصات شیرآلات ساختمانی با کیفیت را بدانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 28 تير 1400
بازدید : 698
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

در حالت معمول شيرهای روشويی و ظرفشويی با استفاده از يک اورينگ، 2 عدد پيچ زيربند، دو عدد واشر و 2 مهره زيربند با کمک آچار و پيچ گوشتی بر روی سينک بسته می شوند. هر کدام از شیرآلات را بسته به ویژگیهایی که دارند به موارد زیر تقسیم کردیم. درواقع فقط کافی است دست خود را جلوی سنسور بگیرید تا آب بازشده و با برداشتن دست از جلوی چشمی سنسور، آب بسته میشود. درواقع این راهکار در راستای جلوگیری از خوردگی میتواند اعمال شود.۳. رابطه کاربردی این شیرآلات نسبت به مدلهای چرخشی بسیار راحت بوده و کاربر میتواند به آسانی مقدار دمای آب را تنظیم کند. کارتریجهای سرامیکی شیرآلات قهرمان در مقابل دما و فشار بالای آب مقاومت بسیار خوبی دارد و به خوبی از پس کنترل جریان و دمای آب بر می آید. از آنجا که شیر آشپزخانه در معرض دید است؛ تمیزی و براق بودن آن برای کاربران اهمیت زیادی دارد . از آنجا که این دستگاه نسبت به مدل های غیر اتوماتیک قیمت بالاتری دارد ، باید آن را از شرکت های معتبر خریداری کنید تا هم جنس با کیفیت خریداری کرده و هم قیمت آن نسبت به بازار مناسب باشد.

شیرآلات ساختمانی با کیفیت با توجه به اینکه انواع گوناگونی دارند هر کدام دارای مشخصات متنوعی هستند ولی پیش از این که این محصول را خریداری نمایید از فروشنده درخواست کنید که شرکت سازنده آن را با شما آشنا کند و در رابطه با مواد به کار رفته و جنس آن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد. همانطور که اشاره کردیم شیرآلات ساختمانی با کیفیت در انواع بسیار متنوعی ساخته می شوند و روز به روز به طرح و مدل ها افزوده می شود ولی پرفروش ترین مدل شیرآلات ساختمانی از نوع اهرمی می باشد و محبوبیت زیادی در بازار دارد زیرا تمامی مسائل بهداشتی در این نوع شیر رعایت شده است و ماندگاری بالایی دارد، شیرهایی که از نوع ترک اهرمی هستند یکی از ویژگی های مثبت آن ها متمایز شدن سر شیر برای استفاده در آشپزخانه می باشد و شیرهای از این نوع به صورت عمودی جهت سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند، اگر برای سرویس بهداشتی شیرآلات تهیه کنید بهتر است نوع اهرمی دیواری را انتخاب نمایید.

در این راهنمای خرید شیر توالت، شیرآلات دستشویی متفاوت معرفی و مقایسه شده اند تا کاربران بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین شیر دستشویی را انتخاب کنند. امکان خرید پستی دستگاه صابون ریز اتوماتیک با قیمت مناسب. فروشگاه نوین روز با 18 سال سابقه ی خدمت گذاری در زمینه ی فروش عمده شیرآلات ساختمانی بسیار معتبر بوده و به راحتی می تواند رضایت مشتریان را جلب نماید. بنابراین به اعتقاد بسیاری از فروشندگان بهترین راه برای متقاضیان این لوازم این است که قبل از خرید بخوبی از سابقه شرکت واردکننده یا تولیدکننده شیر اطلاع کسب کنند و از خدمات پس از فروش آن شرکت آگاهی به دست آورند و پس از آن اقدام به خرید کنند. نصب شیر روشویی یکی از مراحل حساس در راه اندازی انواع روشویی در محیط حمام و سرویس بهداشتی است. نصب شیرالات و اندازه ها: فاصله آکس تو آکس بین آب سردوگرم دیواری 153 میلی متر , فاصله استاندارد شیرهای پبیسوال سردوگرم زیر سینک ظرفشویی و روشویی 280 میلی متر فاصله بین شیر رفت و برگشت رادیاتور 500 میلیمتر است. این شیرآلات دارای دو مغزی جدا (کارتریج) هستند و برای نصب نیاز به ایجاد سه حفره در سینک یا روشویی است.

این نوع از شیرآلات دو اهرمی آب سرد و گرم را جدا میکنند و معمولاً باید برای بستن یا باز کردن آن فشار بیشتری نسبت به سایر شیرهای آب وارد کرد. در قسمت خارجی یا بدنه شیرهای ساختمانی که نظر بیشتر افراد را به خود جلب میکند از فلزهایی مانند: مس، استیل، برنج یا برنز به کار میبرند که رایجترین آن ها استیل می باشد و سایر فلزات به صورت سفارش های ویژه ساخته می شوند ولی به طور کلی شیرآلات استیل ماندگاری زیادی دارند و در برابر ضربه دارای مقاومت زیادی هستند. بنا بر آنچه مطرح شد، طبیعتاً شیرآلات سربی از سایر شیرآلات ارزانتر هستند، اما دوام آنها کمتر است و بهسرعت دچار پوسیدگی و خوردگی میشود. با استفاده از نصب آسان می توان با لوازم کمتر و با دست شیر را در جای خود محکم نمود و مراحل را آسان تر انجام داد. میتوان شیرآلات استیل حمام و توالت را با انواع مدلهای طلایی تعویض کرد و از شمعها و وسایل تزیینی برنز و طلایی استفاده کرد و محیط حمام را کاملاً تغییر داد و شبیه به یک اسپای بسیار شیک کرد. اگر به فکر داشتن آشپزخانه بسیار منحصر به فرد و جذاب هستید، شیرآلات با روکش برنز بهترین انتخاب هستند.

اطلاعات بیشتر:

https://behfarfaucets.com/fa/خانه/ 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com