شانس گرفتن جایگاه برای متون تکراری در گوکل بسیار پایین است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 24 مرداد 1400
بازدید : 2462
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

شانس گرفتن جایگاه برای متون تکراری در گوکل بسیار پایین است. بدین ترتیب که اغلب شرکتهای تبلیغاتی فرآیند قیمت گذاری رپورتاژها را به درستی و صادقانه به اطلاع مخاطبان خود نمیرسانند و یا با نادیده گرفتن حقوق رسانهها در صدد جلب مشتریان بیشتری میباشند. در پایان باید به این نکته توجه شود که تریبون تنها پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در ایران است که تلاش کرده به معنای واقعی یک پلتفرم بوده و تلاش کرده مزایای واقعی این مدل کسبوکار را در خدمت کسبوکارها قرار داده تا در اجرای کمپینهای تبلیغاتی خود، قدم موثری در جهت جلوگیری از هدر رفت هزینه رپورتاژ آگهی بردارند. به عبارت دیگر هدف از خرید رپورتاژ افزایش رتبه یک سایت در نتایج جستجوهای گوگل است که نباید به سادگی این هدف را دست خوش فریبکاریها و تبلیغات کاذب شرکتهای تبلیغاتی کرد، بنابراین اهمیت مراجعه به شرکتها و پلتفرمهای حرفهای و تخصصی از الزامات خرید رپورتاژ آگهی میباشد. چرا که رقابت بالا در دنیای دیجیتال مارکتیگ سبب شده تا در راستای کاهش هزینههای تبلیغاتی و هزینه رپورتاژ آگهی وهمچنین افزایش سود و درآمد برخی از شرکتهای فعال در این حوزه تلاش میکنند تا با ارائهی پیشنهادهای جذاب و کم هزینه، جذابیت بیشتری را برای شرکتها ایجاد کنند تا گوی این مسابقه و رقابت مارکتینگی را از آن خود کنند، لذا بررسی دقیق و تحلیل پلتفرمهای خرید رپورتاژ خبری و آگهی میتواند کمک شایانی به جلوگیری از هدر رفت هزینه خرید رپورتاژ آگهی کند.

به طور کلی رپرتاژ یا رپورتاژ آگهی برای شرکت، سازمان، فروشگاه و تمام کسانی که میخواهند محصول یا خدمات خود را ارائه دهند می باشد که به صورت مقاله در ذهن شما تبلیغ خود را تقویت می کنند. بعد از گذشت زمان و گسترش فضای مجازی و اینترنت رپرتاژ در اینترنت نیز وارد می شود. تصور کنید فردی بسیار معتبر و قدیمی در بازار، فروشگاهی دیگر را معرفی می کند و مشتریان خود را به خرید از آن فروشگاه ترقیب می کند؛ اگر این موضوع را در فضای اینترنت در نظر بگیریم میتوانیم بگوییم فرد معتبر به آن فروشگاه لینک داده است یا آن فروشگاه از فردی معتبر بک لینک دریافت کرده است. تبلیغات در اینترنت و برندینگ در اینترنت است، شاید از خود بپرسید که چگونه با انتشار یک رپورتاژ آگهی میتوانیم بر روی مخاطبین تأثیر مثبتی بگذاریم و نظر مخاطبین را جلب کنیم، رپورتاژ یک مطلب خبررسانی خواندنی است که مرتبط به یک موضوع هست، از روشهای بازاریابی اینترنتی هست و به گفته بیل گیتس (محتوا پادشاه است) است، این روش هم یک روش بازاریابی محتوایی نیز است، که با انتشار محتوا در سایتهای پر مخاطب محتوای خود را برای هزاران کاربر در روز در معرض نمایش قرار میدهید، این کار باعث میشود روزانه هزاران نفر مطلب خبری شما را مطالعه کنند و اسم برند شما بهعنوان نویسنده رپورتاژ در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند.

بک لینک و رپورتاژ آگهی دو اصل مهم برای سئوی سایت شما هستند و می توانند جایگاه سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود داده و به افزایش فروش شما و کسب درآمد بیشتر برای شما کمک کنند. رپورتاژ آگهی به انگلیسی (Advertorial) هم میتوان خریداری کرد و هم رپرتاژ آگهی رایگان نیز دریافت کرد رپرتاژ یک نوع آگهی می باشد که شخص سایت خود را در سایت دیگری به شکل گزارش یا مقاله به طور غیر مستقیم تبلیغ می کند به طوری که خواننده متوجه تبلیغی بودن آگهی نمی شوند. در اغلب مواقع و در صورتی که نویسنده یا سازنده رپورتاژ حرفه ای باشد، مخاطب تا اواسط یا حتی انتهای آن هم متوجه نمیشود که این، یک متن تبلیغاتی است. توصیه می شود مطالبی را بنویسید که کسب و کار و محصول شما را از محصولات دیگر شرکت ها و رقبا متمایز می کند و رعایت این اصل، یک ویژگی مثبت برای محصول تان تلقی می شود. اگر این گزینه به درستی به کار رود، اجازه نمی دهد که گوگل صفحات سایت شما را به عنوان محتوای تکراری در نظر بگیرد. لینک های داخلی از صفحات معتبر برای یک دامنه، تاثیر بسیار قوی نسبت به صفحاتی که پیج رنک ندارند یا پیج رنک آنها ضعیف است، دارد، به این معنی که اگر بخواهید یک صفحه در نتایج جستجو بهتر رشد کند به جای آنکه از صفحات بدون اعتبار به او لینک بدهید از صفحاتی لینک بدهید که اعتبار بیشتری دارند همانند صفحه اصلی و یا صفحاتی که برای آنها لینک سازی قبلی انجام داده اید و رتبه مناسبی در نتایج گوگل دارند همچنین به مرتبط بودن مطلب صفحه لینک دهنده نیز توجه کافی را داشته باشد.

اگر از گوگل بخواهید که چطور میشود لینک سازی های من طبیعی باشد، به شما خواهد گفت که صاحب وبسایت یا وبلاگ نویس دوست دارد و به طور طبیعی لینک محتوای شما را به سایت خود اضافه کند. رپرتاژ یا رپورتاژ آگهی در سال ۱۹۴۵ به رسانه ها اضافه شد، به دلیل اعتماد اکثر مردم به رسانه ها، رپرتاژ یا رپورتاژ آگهی بسیار تاثیر بالایی دارد و در کشورها قوانین های مختلفی وجود دارد که برخی کشورها قوانین سختگیرانه ای دارند. در این فصل از سری رپورتاژ خبری، قرار است ببینیم که ویژگیهای یک رسانه خبری خوب چیست و با چه معیارهایی باید بهترین سایت برای رپورتاژ آگهیهای خود را انتخاب کنید. مزرعه لینک زمانی ایجاد میشود که تعداد بسیار بسیار زیادی لینک به صورت کامنتی در آنجا وارد شود و یا اینکه لینک های خروجی یک صفحه بیش از حد مجاز باشد. الگوریتم های گوگل هیچ موقع از بین نمیروند بلکه فقط پیشرفته تر میشوند پس این امری عادی است که اگر شما از سایت های غیر مرتبط لینک بگیرید افت سایتتان را به همراه داشته باشد. در مجموع فراموش نکنید که طبق الگوریتم جدید گوگل، خرید بک لینک ارزان و فله ای سئو سایت شما را نابود خواهد کرد.

مشاهده سایت خرید رپورتاژ آگهی: 

https://www.tesmino.com/reportage/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com