پارتیشن های دو جداره و تک جداره


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 آبان 1400
بازدید : 76744
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

Partition در لغت به معنای تیغه، دیواره، اسباب تفکیک، حد فاصل، آپارتمان، تقسیم بندی به بخشهای جزئی، تفکیک کردن و جدا کردن میباشد درحقیقت پارتیشن به ما کمک میکند تا از فضای محدودی که در اختیار داریم بهوسیلهی تفکیک و جدا کردن بخشها از یکدیگر، فضا را بهینه سازیم و حداکثر استفاده را از فضا ببریم. به گزارش خبرگزاری مهر، در این مقاله قصد داریم به نکات کلیدی و مهم در رابطه با تعویض پنجرههای قدیمی و جایگزین کردن پنجرههای دوجداره UPVC و به طور کلی به بازسازی پنجرههای قدیمی و نقش مهم توری پنجره دوجداره بپردازیم. انواع مختلفی از این پارتیشن های اداری شیشه ای در طرح و اندازه های گوناگون در بازار موجود می باشد. پارتیشن نه تنها به محیط کار ظاهر مدرن و حرفه ای می بخشد ، بلکه هزینه ها را کاهش داده و کارایی و بهره وری محیط کار را بهبود می بخشد. ثابت شده است که نور طبیعی باعث افزایش بهره وری در انسان شده و باعث افزایش دوپامین - هورمون معروف خوشبختی می شود.

پارتیشن چیست؟

این پارتیشن ها دارای روش ایجاد فضای کار با بهره وری بیشتر هستند. حال پرسش اینجاست مزایای اصلی پارتیشن بندی شیشه ای چیست؟ پارتیشن شیشه ای دو جداره اداری، یک امکان برای طراحی اتاق های شفاف با امنیت صوتی است برای زمانی که می خواهید از انتقال صوت به محیط بیرون جلوگیری کنید و در عین حال از دیواربندی های شفاف پارتیشنی نیز جهت بهره مندی از مزایای آنها استفاده کنید. پارتیشن مدرن اداری شیشه ای علیرغم انواع مات و رنگی در مدل های مختلف، می تواند نور را به راحتی از خود عبور دهد و در عین حال جریان هوای آزاد در محیط کار را تسریع بخشد. این محصولات در انواع پارتیشن های شیشه ای (پارتیشن های ریلی، کلاسیک، فریم لس و اداری) یکسان هستند. نوع دیگری از پارتیشن شیشه ای اداری، پارتیشن های تمام شیشه ای هستند که حداقل چارچوب فلزی در آنها به کار رفته است و اصولا قطعات شیشه ای به صورت مستقل بدون چارچوب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این مساله بدان دلیل است، که صاحبان کسب و کار بتوانند براساس نیاز و شرایط کاری خود، با کمک پارتیشن فضاها را از هم تفکیک کنند.

اطلاعات بیشتر : 

https://partitionparchin.com

پارتیشن تک جداره

این نوع پارتیشن علاوه بر سازماندهی کردن محیط، دکوراسیون زیبایی هم برای دفتر کار شما ایجاد میکند. پارتیشن بندی شیشه ای اداری، سبب می شود بدون آنکه فضای داخلی تغییر یابد یک محیط کاری ایده آل ایجاد شود. این سیستم های شیشه ای، نسبت به دیوارهای سنتی خشک محبوبیت بیشتری دارند و طراحان داخلی و معماران، از این سیستم دیواره شیشه ای به دلیل مقیاس پذیری و ویژگی های ظاهری شفاف و زیبای آن، استقبال بیشتری می کنند. شاید شما نیز در رستورانها یا کافیشاپهای سنتی و مدرن، نمونه پارتیشن شیشه ای رنگی را دیده باشید. قیمت پارتیشن اداری، با گذشت زمان اغلب مقرون به صرفه تر از مصالح ساختمانی سنتی مانند دیوار خشک تمام می شود. پارتیشن شیشه ای اداری از شیشه های سکوریت ساخته می شوند، که شکستن تصادفی آن بسیار بعید است و در صورت شکسته شدن کمترین خطر جانی را دارد. پارتیشن شیشه ای نیز، مانند دیگر وسایل، ابزار آلات مخصوص خود را نیاز دارد.

اطلاعات بیشتر : 

https://partitionparchin.com/office-single-wall-parity/

پارتیشن دو جداره

پارتیشن های دو جداره و تک جداره | اینکه پارتیشن ها برای دفتر شما مناسب باشند ، به سازمان شما ، فضای موجود و نتایج دلخواه شما بستگی دارد. پارتیشن های دو جداره و تک جداره | اگر در مرحله برنامه ریزی مرمت مطب هستید ، بهتر است با متخصصان فضای کار مانند Dale Office Interiors درگیر شوید. اگر وجود پارتیشن شیشه ای در مکانی خاص، غیر ضروری باشد، می توان آن را به طور کامل برداشت یا در مکان جدید دیگری قرار داد. برای داشتن بالکنی شیشه ای میتوانید از پارتیشن شیشه یا برای بالکن استفاده کنید که برای اجرای آن از پنل های شیشه ای عمودی که زیبایی و ایمنی بالایی دارند استفاده میشود که مانند پارتیشن ریلی قابل حرکت هستند. اما تنوع بالای آنها به شما این اجازه را می دهد که بتوانید برای محیط مورد نظر خود از یراق آلاتی با ظاهر و کارایی خاص استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 

https://partitionparchin.com/double-wall-partition/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com