نجات خانواده ۴ نفره از مرگ خاموش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1399
بازدید : 712
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 با اشاره به گزارش یک حادثه گاز گرفتگی در شمال شرق تهران، اظهار کرد: ساعت ۸ و ۲۸ دقیقه صبح امروز (دوشنبه سوم آذر ماه) یک مورد حادثه گاز گرفتگی در بلوار شاهد، میدان پروین خیابان ۱۹۶ غربی تهران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه بود که در هر طبقه دو واحد وجود داشت که در طبقه سوم نشت گاز مونوکسیدکربن اتفاق افتاده بود؛ در این منزل مسکونی زن و مردی مسن و دو مرد جوان حدودا ۳۴ ساله زندگی می‌کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: دو جوان بی حال و زن و مرد مسن نیز مسموم شده بودند که نیرو‌های آتش نشانی به سرعت پنجره‌ها را باز کردند و با حضور عوامل اورژانس، این افراد به اورژانس تحویل داده شدند که خوشبختانه وضعیت آن‌ها رو به بهبودی رفت.

ملکی تشریح کرد: با بررسی‌های کارشناسان مشخص شد که عواملی چون بسته بودن تمام درب‌‌ها و پنجره‌ها، روشن بودن طولانی مدت آبگرمکن دیواری، استفاده از دودکش نامناسب و عدم نصب کلاهک مناسب سبب بروز این حادثه شده است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com