آموزش حسابداری بازار کار از صفر تا صد + پشتیبانی مدیران مالی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 6 بهمن 1400
بازدید : 6712
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

گروه نرم افزاری نیاز سابقه ای چندین ساله در عرصه ساخت محصولات نرم افزاری حوزه مدیریتی و مالی دارد که یکی از شرکتهای مطرح ایران در این حیطه میباشد. پارمیس در تلاش است تا با استفاده از مهارت متخصصین و بکارگیری تجربیات ارزشمند مصرف کنندگان و بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های دنیا، محصولاتی نوآور در حوزه مالی و مدیریتی را خلق کرده و باعث شکوفایی و رشد کسب و کارها شود. این ویژگی برای پوشش دهی بخش زیادی از عملیات مالی و حسابداری ضروری است. برای انبار داری وحسابداری بخش های مختلف همچون حقوق و دستمزد و تولید از آن استفاده کرد. نرم افزارهای حسابداری محک با طراحی کاربری ساده و آسان و در چندین حوزه شرکتی، اصناف، فروشگاهی، تولیدی و شخصی مراحل بخش حسابداری را برای کسب و کارها آسان کرده است و از آنجایی که توانسته اند اعتماد و اطمینان مشتریان خود را به دا بیاورند، به موفقیت دست پیدا کرده اند. به مرور زمان امکانات و قابلیت های نرم افزاری خود را افزایش داده و با ادامه این فعالیت ها توانسته یکی از برترین و معروفترین نرم افزار های حسابداری درایران شود. اما برخی شرکتهای دیگر، بسته به فعالیت صنف شما امکاناتِ مناسبِ فعالیت کسبوکار را در اختیار شما قرار میدهند تا از این طریق بتوانند حداکثر نیازهای مالی شما را پوشش دهند.

استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب نیز در این میان بسیار پیشنهاد میشود چرا که هم بصورت آنلاین و هم به صورت حرفهای پاسخگوی نیازهای کسب و کارتان است. شرکت هلوبا ارائه نرم افزار حسابداری شرکتی کوچک/متوسط و ویژه توانسته نیازهای مالی عمده شرکتهای کوچک و متوسط را براورده سازد. بیش از دو دهه است که گروه نرم افزاری قیاس در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری در حوزه های مختلف تولید، بازرگانی و خدماتی فعالیت می کند و به خوبی توانسته است با بهره مندی از فناوری های روز در کنار طراحی و تولید نرم افزار حسابداری انبار، خزانه داری، حقوق و دستمزد و غیره و همچنین پیاده سازی در سازمان های متوسط و کوچک و شرکت ها، نرم افزارهای حسابداری رایگان را نیز برای سیستم عامل اندروید پیاده سازی کند و کاربران به راحتی می توانند به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. همچنین در نگاره 7 میزان همبستگی دو متغیر تمایل استفاده از نرمافزار و قصد رفتاری در استفاده از نرمافزارهای حسابداری سطح معناداری 659/0 است که از میزان 05/0 بیشتر است.

بهنظر میرسد مصاحبهشوندگان در مدت اشتغال در مشاغل حرفهای حسابداری، چنین مسئولیتی نداشتهاند؛ در غیر این صورت انتظار اولیۀ پژوهشگران بر اولویت و اهمیت بیشتر این عامل تحقق مییافت. نرم افزار حسابداری قیاس در سیستم عامل های ویندوز، وب و اندروید قابل استفاده است. به عنوان مثال کسبوکارهای بزرگ بهتر است نرم افزارهای یکپارچه را بررسی کنند، در حالی که برخی کسبوکارهای کوچک و فروشگاهی تنها به سیستم صدور فاکتور و پرداخت در محل نیاز دارند. همیشه دستخوش تغییر بوده؛ بنابراین بسیار اتفاق میافتد که پروژهای در سالهای اول کار دارای سود بوده و مالیات آن هم پرداخت شده است؛ ولی درنهایت به دلایل بالا به زیان منتج شده است. در صورتی که تراکنشهای پرداخت از اطلاعات بانک شما پاک شود یا آنلاین ضبط نشود، می توانید اطلاعات پرداخت را دستی وارد و ضبط کنید. سلول عصبی بیولوژیکی یا نورون، واحد سازنده سیستم عصبی در انسان است. بسته های نرمافزاری شرکت شایگان سیستم دارای سی دی نصب اتوماتیک و آموزش میباشند و قفل سخت افزاری و راه اندازی آن بسیار آسان است .

از آموزش نرم افزارهای اتوماسیون مالی و حسابداری و اداری پیوست استفاده میکنند و نرم افزار حسابداری شرکتی پیوست نیز به بسیاری از شرکتهای ایرانی راه یافته است. 2. سال مالی شرکت به 29 اسفند ختم شود و شرکت در دوره­ی مورد مطالعه، سال مالی خود را تغییر نداده باشد. با توجه به روند رو به رشد اینترنت در ایران و صنعت طراحی وب سایت و نرم افزار در دنیا گروه تاویرا تصمیم گرفت تا در حوزه های مختلف از طراحی نرم افزار تا طراحی وب سایت های استاتیک و داینامیک و همچنین بازی سازی (تحت ویندوز، وب و موبایل) فعالیت خود را ادامه بدهد. همچنین میتوانید در این نرم افزارها با امکان انتخاب کارها به صورت اتوماتیک در زمان نیز صرفه جویی کنید و امکان ذخیره اسناد و مدارک در جایی مشخص را نیز داشته باشید. بنابراین در هر زمان که بخواهید میتوانید موجودی کالاها، میزان مانده حساب خودتان و طرف مقابل، هزینهها، سود، زیان و را در کوتاهترین زمان ببینید. شما میتوانید از مهارت های کسب شده در کلاس های آموزش صفر تا صد حسابداری برای رسیدگی به امور مالی هر صنف و کسب وکاری استفاده کنید و درآمدزایی داشته باشید. 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com