شرایط و مدارک لازم ثبت شرکت آنلاین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 21 اسفند 1400
بازدید : 742
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

یک سامانه ثبت شرکت می تواند شرکتهای تجاری را با هزینه ارزان و اقتصادی با ساده ترین مدارک و شرایط برای شما به ثبت برساند. قبل از این که به سراغ ثبت شرکت و مزیت های آن برویم باید خدمتتان عرض کنیم که این روز ها بیش تر از قبل شاهد کسب و کار های اینترنتی هستیم. هزاران نفر کار خود را اینا حتی کرده اند و این گونه در خیلی از موارد مثل مصرف انرژی صرفه جویی می شود و ترافیک ها کم تر می شود و دیگر قرار نیست کسی با وجود بیماری کرونا در اجتماع حاضر شود. چنان چه شما قصد دارید شرکت آنلاین خود را به ثبت برسانید با ما در این مقاله همراه باشید تا درباره شرایط و مدارک لازم ثبت شرکت آنلاین صحبت کنیم.  لازم به ذکر است که مزیت های فراوان به ثبت رساندن شرکت موجب می  شود تا افراد زیادی به سمت این کار روی بیاورند‌.

  • به رسمیت شناخته شدن کسب و کار
  • اعتبار بخشیدن به کار
  • سود بیش تر
  • اخذ نمایندگی در شهر ها و حتی کشور های دیگر
  • اخذ وام و تسهیلات از بانک
  • شرکت در مناقصه ها و مزایده ها

اگر می خواهید شما از این مزیت بهره مند شوید مدارک زیر را فراهم کنید.

مدارک را فورا تهیه کنید

برای به ثبت رساندن هر شرکتی نیاز به اطلاعات متقاضی است و این که یک نام برای شرکت انتخاب شود. شایان ذکر است که هر برند و شرکتی باید یک نام متناسب با کارش داشته باشد شما نیز می توانید تا پنج تا نام در لیست خود بنویسید تا هر کدام از آن ها رد شد دیگری مورد بررسی قرار گیرد. معمولا نامی که برای شرکت خود انتخاب می کنید باید هماهنگ با فرهنگ اسلامی باشد ، فارسی باشد و علاوه بر این ها قبلا به ثبت نرسیده باشد. بعد از این که نام شرکت را انتخاب کردید باید مشخص  کنید که چه مدتی است که کار می کنید و در چه حوزه ای فعالیت دارید‌.  بعد از این کار ها باید مدارک را آماده کنید. دو نسخه از اساس نامه،  اظهار نامه ، صورت جلسه مجمع عمومی موسسین، کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای شرکت که حق امضا دارند،  صورت جلسه اعضای هیات مدیره،  گواهی بانکی که ثابت کند که ۳۵ درصد سرمایه ی اولیه را به حساب واریز کرده اید.

کار را به کاردان بسپارید

قطعا نکات بیش تری در رابطه با شرایط و مدارک لازم ثبت شرکت آنلاین وجود دارد که ما نمی توانیم همه ی آن ها را در این مقاله جا بدهیم شما می توانید با مشاور های ما تماس بگیرید و اطلاعات کامل تری در این باره کسب کنید. بعد از این که با کارشناس ها صحبت کردید می توانید قرار داد خود را تنظیم کنید و همه ی کار را به تیم حرفه ای ما بسپارید. کارشناس های چندین سال است که در زمینه ثبت شرکت فعالیت می کنند و تمام بالا و پایین های کار را می شناسند و کار شما را سریع تر انجام می دهند. برای همکاری با ما تنها کافی است که از طریق سایت یا تلفن با کارشناس های ما صحبت کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com