خرید پیچ و رولپلاک سنگ نما از اهورا طناب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 12 خرداد 1401
بازدید : 632
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

نکات مهمی در سراسر نمایش وجود دارد که در صورت عدم اجرا منجر به استفاده از پیچ و گیره و طناب ساختمانی می شود. در زیر به برخی از دلایل فروریختن ظرف سنگی و نیاز به ساخت سرویس های پیچ و رولپلاک و طناب اشاره می شود:
به سنگ نگاه نکن
یکی از رایج ترین آسیب هایی که در هنگام تخریب ساختمان رخ می دهد، خراشیدگی سنگ ها نیست. هدف از ساخت سنگ ایجاد شیارهایی است که توسط دستگاه سنگ زنی در پشت سنگ ها ایجاد می شود. این شیارها با سیم آرماتور گالوانیزه به هم متصل می شوند تا دوغاب محکم شود و از ریزش سنگ جلوگیری شود.
اتصال نامناسب در حین ساخت
یکی از مهمترین قسمت های سنگ تراشی مخلوط دوغاب و دوغاب است. زیرا در غیر این صورت یک طرف سنگ سنگین و طرف دیگر خالی می شود که به مرور زمان باعث ریزش سنگ از روی صورت می شود.
ترکیب اشتباه مجموعه
در برخی موارد، در صورت ریزش سنگ نما و نیاز به سرویس دهی با پیچ ساختمانی و سیم پیچ، مخلوط دوغاب نامناسب است. دوغاب تهیه شده باید چسبندگی لازم را داشته باشد یعنی سیمان خیلی غلیظ یا خیلی نازک نباشد. وزن و سهولت دوغاب نیز بر چسبندگی آن تاثیر زیادی دارد.
ساخت نامعتبر
ساخت نامناسب در هنگام نصب نما از دیگر مواردی است که باعث ریزش سنگ نما و نیاز به پیچ و نبشی روی ساختمان با طناب می شود. تمامی نماهای سنگی باید بدون هیچ گونه برجستگی و فرورفتگی در ردیف در کنار هم قرار گیرند. و تمام سنگ ها باید در یک ردیف و در یک زاویه در کنار یکدیگر قرار گیرند.
سنگ های مناسب بخرید
برخی از سنگ ها برای سطح ساختمان مناسب نیستند و برای جلوگیری از ریزش نمای ساختمان به مرور زمان باید سنگی را در ابتدای کار انتخاب کرد که متناسب با سطح ساختمان باشد. سنگ های تراورتن بهترین و مناسب ترین نوع سنگ برای نمای ساختمان هستند.
در صورتی که تمامی موارد فوق به درستی انجام نشود، باید طناب سازی و سرویس رولپلاک را انجام دهید. اما اگر موارد زیر به درستی انجام شود، دلیلی برای ریزش نمای ساختمان شما وجود نخواهد داشت. تمامی جزئیات سنگ نما برای جلوگیری از ریزش سنگ نما به شرح زیر است:
برای پرکردن فضای پشت سنگ از ضایعات استفاده نکنید و برای این منظور استفاده از دوغاب سیمان را فراموش نکنید.
حتماً روی ملات پشت سنگ ماسه تمیز بمالید.
هرگز از ملات سیمان خشک برای افزایش سرعت استفاده نکنید.
در هوای سرد نما به هیچ وجه ترک نمی خورد زیرا احتمال یخ زدن آب دوغاب زیاد است.
خرگوش و اسکوپ باید در محلی که مدفوع می خواهد در معرض آن قرار گیرد استفاده شود.
بهترین انتخاب ما بین سنگ های گرانیت و تراورتن، انتخاب تراورتن است.
خاک پشت سنگ را در حین آسیاب کردن با بریدن سنگ کاملاً بشویید.
اگر از سنگ های گرانیتی به اشتباه استفاده می کنید، مطمئن شوید که همه آنها یک به یک خراشیده شده اند.

امروزه مقاوم سازی نمای ساختمان ها در سراسر دنیا یکی از موارد ضروری و الزامی است. برای جلوگیری از مشکلات و خطرات احتمالی بهتر است اولین گام ها برای نصب نمای این ساختمان برداشته شود. در غیر این صورت می توان پیچ های ساختمانی و اتصالات طناب را در هنگام ریزش نمای ساختمان انجام داد. این امر باعث زیباتر شدن نمای ساختمان می شود. پیچ و یراق آلات ساختمان یکی از موثرترین روش ها برای اطمینان از پایداری و استحکام نماهای آجری و سرامیکی و سایر نماهای ساختمان است.
سنگ های نما پس از مدتی تحت تاثیر عوامل محیطی مانند باران و آفتاب از میزان و شدت چسبندگی کاسته و شروع به ریزش از نما می کنند. نوع سنگ، کیفیت ملات پشت سنگ و حفاری یا عدم حفاری سنگ نیز مرتبط است. برای جلوگیری از این گونه مشکلات و خطرات ناشی از ریزش نمای ساختمان، در صورت مشاهده چنین موردی سعی کنید از ورق های ساختمانی و پیچ های طناب استفاده کنید. ریزش شن معمولا در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان، روزهای بارانی و زلزله اتفاق می افتد.

منبع:

اهورا طناب




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com