مرکز خرید مکمل اصل از مکمل پلاس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 3 تير 1401
بازدید : 7594
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

در هر دو تحقیق مشخص شد شرکتکنندگانی که چربی بیشتری در بدن داشتند سطح ویتامین D بدن آنها پایینتر از افرادی است که چربی کمتری داشتند. ما در مزکر دکتر سلامت، قصد داریم از طریق این مطب به شما بگوییم که کدام یک از قرص ها یا مکمل های چربی سوز موثرتر هستند. این بر روی سلولهای عضلانی و عملکرد ورزشی شما تأثیر میگذارد و باعث افزایش عضله میشود. علاوه بر این، بتا آلانین ممکن است به افزایش توده عضلانی کمک کند، اگر شما دنبال یک برنامه ورزشی منظم هستید. امکان قرار دادن بخش درباره ما در این قسمت شما می توانید به طور کامل کسب و کار و فروشگاه خود را معرفی کنید همچنین امکان قرار دادن مجوز فروش مکملهای ورزشی و بدنسازی خود از وزارت بهداشت را هم دارید. مصرف پروتئین بیشتر از آنچه که بدن تجزیه میکند. از این رو هنگام خرید گینر دقت کنید که حتما با اهداف شما همخوانی داشته باشد. بعد از اتمام تمرین که کالری زیادی نیز سوزانده اید می توانید برای جبران کالری از دست رفته از این مکمل ها استفاده نمایید. این مکمل به افزایش قدرت ، افزایش حجم توده های عضلانی ، ریکاوری سریع عضلات پس از اتمام تمرینات ، افزایش سرعت رشد عضلات و کاهش خستگی کمک شایانی می کند.

ورزشکاران در دوره کات نیز میتوانند از این مکمل استفاده کرده و نتیجهگیری بهتری داشته باشند. تحقیقات بیشتری لازم است تا نتیجهگیری شود که آیا مکمل بتا آلانین در بدنسازی از نظر علمی به عملکرد و استقامت ورزشکاران کمک میکند یا خیر. افرادی که قصد کاهش وزن دارند، می توانند با مراجعه به پزشک و تحت نظر او پروتئین بدنسازی مخصوص جهت کاهش وزن مصرف نمایند. با این حال، مصرف آن بهعنوان یک مکمل بدنسازی میتواند حجم کراتین ماهیچهای را تا ۴۰ درصد فراتر از سطح طبیعی آن افزایش دهد. معمولا مکمل های گینر حاوی ترکیبی از پروتئین ، چربی و کربوهیدرات هستند. این مقاله اطلاعاتی در مورد آمینو اسیدها و اینکه مکمل آمینو چیست و همچنین BCAAها و نحوه عملکرد، منابع غذایی و میزان دوز مصرفی و فواید آنها را در اختیارتان قرار میدهد. بتا آلانین اسید آمینهای است که خستگی را کاهش میدهد و ممکن است عملکرد ورزشی را افزایش دهد.

mokamelplus

برخی از مکمل ها آن را به عنوان L-گلوتامین ذکر می کنند، اما برخی دیگر به سادگی از اصطلاح گسترده تر گلوتامین استفاده می کنند.در حالی که L-گلوتامین برای ساخت پروتئین ها و انجام عملکردهای دیگر استفاده می شود، به نظر می رسد D-گلوتامین نسبتاً بی اهمیت باشد.ال-گلوتامین می تواند به طور طبیعی در بدن شما تولید شود که در واقع، این اسید آمینه فراوان ترین اسید آمینه در خون و سایر مایعات بدن است. ۶ مکمل ذکر شده در زیر ممکن است به شما کمک کند تا با برنامه ورزشی درست و زیر نظر یک مربی باتجربه و حرفهای، عضلات و ماهیچههای خود را بیشتر ورزیده کرده و حجم آنها را افزایش دهید. برای خرید از داروخانه آنلاین پس از وارد شدن به سایت داروخانه مورد نظر اگر نام مکمل خود را میدانید در بخش جستجو سایت میتوانید آن را وارد کرده تا به شما نمایش دهد. ✔ اطلاعات خود را با مطالعه و بازدید از سایت های معتبر افزایش دهید و همواره پس از خرید مکمل با مراجعه به وب سایت شرکت تولید کننده محصول خود را با نمونه شرکت مقایسه کنید .

دوز مصرفی روزانه مکمل کراتین 15 الی 25 گرم است که با توجه به وزن بدن هر فردی متفاوت خواهد بود. قبل از خرید مکمل ورزشی حتما اطمینان حاصل کنید که متدهای به کارگیری شرکت ها در تولید مکمل ها بر اساس استانداردهای جهانی بوده و تمام آزمایشات لازم بر روی آن محصول انجام شده است. دوره نگهداری نباید بیش از یک ماه به طول بیانجامد. یک مطالعه نشان داده است که مصرف ۴ گرم بتا آلانین در روز به مدت هشت هفته باعث افزایش توده بدنی میشود. مصرف کراتین برای افرادی که بیماری های کلیه و کبد دارند و یا افراد دیابتی پیشنهاد نمی شود و حتما این افراددرباره دوز مصرفی باید با پزشک خود مشورت کنند. مکمل پمپ را با چه مکملی مصرف کنیم؟ در حالی که تحقیقات بیشتری در بتا آلانین و افزایش عضله مورد نیاز است، این مکمل ممکن است در طول تمرین به افزایش عضلات کمک کند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com