مرغ در باند کاهش قیمت قرار گرفته است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 9 آذر 1399
بازدید : 730
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

چند وقتی است مرغ یکه تاز بازار قیمت‌هاست و این امر سبب گلایه‌مندی مردم شده بود آن طور که قیمت مرغ در مدت دو هفته نوسانات زیادی را به خود دید و از ۲۳ هزار تومان تا ۳۶ هزارتومان رسید و تعداد زیادی از مردم با این ماده غذایی خداحافظی کردند.

یکی از شهروندان بیرجندی که معتقد است قیمت مرغ از ابتدای سال تاکنون نوسانات زیادی را به خود دیده است گفت: قیمت این محصول در فروردین ماه به ۹ هزار تومان رسید که البته این قیمت بیشتر ناشی از مازاد عرضه و کاهش تقاضا به دلیل شیوع ویروس کرونا بود، اما از خرداد امسال قیمت مرغ رفته‌رفته افزایش پیدا کرد و در شهریور به ۱۸ هزار تومان رسید.

او افزود: تولیدکنندگان معتقد بودند که دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ نبود نهاده‌های دامی بوده و این درحالی است که مسئولان وزارت جهاد کشاورزی هرگاه در صفحه تلویزیون ظاهر می‌شدند اعلام می‌کردند در این زمینه کمبود نداریم و قیمت مرغ نباید بیشتر از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان باشد حال آنکه در خراسان جنوبی که قطب تولید مرغ است شاهد افزایش بی سابقه قیمت مرغ بودیم.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com