خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 25 مرداد 1401
بازدید : 3661
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

تشخیص نوع عملکرد ماشین آلات و تعیین هزینه های تعمیراتی مربوطه به منظور تصمیم گیری در مورد تهیه و انتخاب ماشینهای جدید. ازدیاد طول عمر ماشین آلات و صرفه جویی در خرید ماشینهای جدید. نمره 100% در OEE به این معنی می باشد که شما در سریعترین زمان ممکن و بدون توقف زمان، فقط محصولات ممتاز (محصولاتی که بدون دوباره کاری کیفیت استاندارد را دارا می باشند) را تولید میکنید. در واقع به زبان OEE، 100% کیفیت ( فقط محصولات ممتاز)، 100% کارایی (در سریعترین زمان ممکن) و 100% قابلیت دسترسی (بدون توقف زمان). • آمار توقفات فنی ماشین آلات برحسب توقفات با برنامه و بدون برنامه . این ضرر مربوط به فاکتور دسترسی می باشد.این نوع توقفات به طور معمول شامل تنظیمات دستگاه­ها و ابزارها و بازرسی های کیفیت و تمیز کردن دستگاه­ها می­باشد. این ضرر مربوط به فاکتور دسترسی می باشد. به واقع اطلاعات مربوط به کار بازرسی و نگهداری را تحقق می بخشد.

با این برنامه میتوانید به سادگی ویدئو ها و صوت های خود را تبدیل کنید. با مقایسه گزارش های عملکرد، میتوانید ببینید که کدام سایتها بهترین عملکرد را دارند و کدام یک عقبتر است. این سه فاکتور دسترسی، عملکرد و کیفیت می باشند. در تعیین مرز خرابی تجهیزات (از دسترس خارج شدن آن) و توقف کوتاه (افت عملکرد) انعطاف پذیری وجود دارد که میتوان آن را با توجه به سیسات های هر سازمان برای ردیابی هرچه بهتر دلایل مشخص نمود. از دید وسیع تر مشکلاتی از قبیل نبود اپراتور و مواد اولیه نیز شامل از دسترس خارج شدن یک تجهیز از تولید می­باشد. همچنین سیستم نگهداری و تعمیرات پگاه آفتاب این امکان را دارد تا با ماژولهای اختصاصی راهکار مدیریت دارایی های فیزیکی پگاه آفتاب (EAM) اعم از مدیریت اسناد و آرشیو الکترونیک، مدیریت انبار قطعات یدکی و مواد مصرفی، مدیریت زنجیره تامین کالا و خدمات و راهکار اندرویدی جمعآوری سیار دادهها (لاگشیت و چکلیست) نیز یکپارچه شود.

تجربه چندین ساله طراح نرم افزار نت پارسه در طراحی و پیاده سازی سیستم های مکانیزه نگهداری و تعمیرات در صنایع مختلف از جمله صنایع هواپیمایی ، نفت و گاز و پتروشیمی ، صنایع معدنی ، پالایشگاه ، تجهیزات ترابری ، تجهیزات صنایع دریایی و ماشین آلات و تجهیزات راه سازی منتج به طراحی نرم افزاری شد که مهمترین دلیل شکست پروژه های پیاده سازی CMMS را که همان پیچیدگی نرم افزار و ناکارآمد بودن آنهاست را برطرف ساخته و در عین قدرتمند بودن، مفاهیم نگهداری و تعمیرات را در ساده ترین حالت ممکن به کاربر نرم افزار منتقل نماید.نرم افزار نت پارسه حاصل سالها تجربه در پیاده سازی CMMS هاست و تمامی نیازمندی های حوزه نگهداری و تعمیرات را برطرف ساخته و مدیریت تجهیزات را قادر می سازد تا روند بهبود کیفیت تعمیرات تجهیزات و کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات را به صورت قابل لمس مشاهده نماید.

نرم افزار برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

شرکت مهندسی ایمن افزار شایگان از سال 75 با هدف طراحی و تولید نرم افزار شکل گرفت . خرابی یا از کار افتادگی تجهیزات: زمان مشخصی که برای یک تجهیز برنامه ریزی جهت تولید انجام گرفته باشد و به هر دلیلی که از قبل برنامه ریزی نشده، تولید انجام نگردد. چالش اساسی برای ایجاد و بهبود مستمر اطلاعات معنی­ دار و دقیق از این سیستم­ها با دادههایی که به سیستم می­دهیم، شروع می­شود اما سازمان­هایی هستند که نمیتوانند دادههای معنی ­دار و دقیقی برای سیستم خود ایجاد کنند؟ دادههای این ماژول به شما کمک میکند تا امنیت و اثربخشی را افزایش داده و کسب و کار خود را از مشکلات غیر قابل پیشبینی دور نگه دارید. توقفهای کوتاه: هنگامی که یک دستگاه برای زمان کوتاهی (حدود یک تا دودقیقه) متوقف می گردد و مشکل توسط اپراتور حل و فصل می گردد. برای این کار OEE دارای 3 فاکتور می باشد که هرکدام به نوعی از زیان ها می پردازند. ظهور کامپیوترهای شخصی در سالیان گذشته، باعث افزایش محبوبیت آن در میان شرکت ها شده است. OEE با زمان برنامه ریزی شده برای تولید آغاز می گردد و تمام مواردی که باعث پایین آمدن بهره وری می شود را با هدف کاهش یا حذف آ­نها بررسی می کند.

دوره آموزش نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS کلیت یک نرم افزار تعمیرات را تشریح می کند. آیا نرمافزار CMMS فعلی دارای ویژگیهایی است که ایجاد، ویرایش، ردیابی و انتقال خودکار دستورات کار را امکانپذیر میکند؟ یکی از اهداف اصلی OEE کاهش و یا حذف مشکلی است که در دنیای صنعت به آن 6 ضرر بزرگ گفته می شود و از شایعترین علل کاهش بهره وری تولید می باشد. ساختار موفقیت در استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیراتدلایل شکست؟ متخصصان این شرکت از جمله شاخص ترین افراد در رشته های مهندسی نرم افزار، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک و آگاه به سیستم های مکانیزه نگهداری و تعمیرات می باشند.نرم افزار نگهداری تعمیرات و مدیریت کارکرد ماشین آلات آلکا یکی از جامع ترین نرم افزار های تخصصی در زمینه نت می باشد که در جهت افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها، پیشبرد اهداف و … نحوه مدیریت نگهداری امروز در سال آینده متفاوت خواهد بود. در اینترنت به زبان فارسی بهترین و بیشترین مقالات و مطالب در خصوص نرم افزارهای مدیریت نگهداری و تعمیرات توسط این سایت با همکاری تیم های تحلیل گر سیستم و برنامه نویس و متخصصین مشاور سیستم های نگهداری وتعمیرات تهیه و ارائه شده است. نرم افزار نگهداری و تعمیرات را از این سایت دریافت کنید.

دانلود رایگان نرم افزار pm




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com