بهترین گزینه در ردیاب های موجود در بازار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 22 شهريور 1401
بازدید : 72785
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

عنوان برترین ردیاب به آن اختصاص داده شده است که دارای بیشترین قدرت باتری در بین ردیابهای موجود است. بهترین گزینه در ردیاب های موجود در بازار است. قیمت ها را در سال های متمادی مشاهده فرمایید. در صورتیکه دستگاه غیر اصل و ارزان قیمت بدون گارانتی معتبر خریداری کرده اید توقع سرویس دهی مناسب نداشته باشید . همچنین تمامی محصولات نیکان جی پی اس از گارانتی 1 الی چند ساله برخوردار هستند که در صورت بروز مشکل، شرکت نیکان جی پی اس پاسخگو خواهد بود. نکته: قبل از خرید مطمئن شوید که شرکت فروشنده ردیاب، نرم افزار IOS و اندروید مخصوص گوشی موبایل شما را ارائه میدهد. نرم افزار ردیابی حرفه ای این ردیاب با امکانات و به روزرسانی های جدید از تمام قابلیت های سخت افزاری استفاده می نماید. محل نصب ردیاب خودرو در هر محلی از خودرو که امکان اتصال سیم برق به آن باشد وجود دارد. روش­های ردیابی: همواره می­توانید از طریق نرم افزار ردیابی (Android,IOS) پنل ردیابی تحت وب و پیامک برای ردیابی و گزارش­گیری از وضعیت خودرو استفاده نمایید.

نرم افزار های زیادی در بازار وجود دارند که عموما با نام های تولید ملی به فروش می رسند. بهترین مدل ردیاب برای نصب در زیر خودرو، ردیاب های مغناطیسی است که به راحتی به هر چیز فلزی میچسبند. ردیاب خودرو وسیله ای است که به صورت مخفی در خودرو نصب شده و محل دقیق خودرو را روی برنامه ردیابی نشان می دهد. زمانی که خودرو از حرکت باز می ایستد ردیاب به حالت استندبای می رود سپس حرکت خودرو با سنسور لرزش ردیاب تشخیص داده شده و دوباره دستگاه روشن می شود. زیرا هنگام ثابت مانده خودرو،ردیاب خودرو به حالت خواب رفته و برای صرفه جویی در مصرف باتری ماژول جی پی اس (GPS) را خاموش می کند. امروزه حفظ امنیت و آسایش وسایل نقلیه به دغدغه ای بزرگی تبدیل شده است، استفاده از دستگاه های ردیاب خودرو؛ یکی از مطمئن ترین و بهترین روش های جلوگیری از سرقت خودرو و ردیابی آنلاین ماشین می باشد، با استفاده از دستگاه جی پی اس خودرو می توانید از طریق اپلیکیشن موبایل یا سامانه آنلاین (سایت) بصورت زنده و لایو خودروی خود را ردیابی کنید، از راه دور ماشین را روشن و خاموش کنید و خیالتون از امنیت ماشین راحت باشه.

در صورتی که ردیاب از جای خود جدا شود هشدار جدا شدن از طریق پیامک و اپلیکیشن ردیابی به مالک ردیاب جی پی اس ارسال می شود. و ردیاب خودرو گزینه ی جدیدی برای حفاظت از خودروی شخصی است. این ردیاب خودرو دارای امکاناتی فوق العاده همچون شنود صدای داخل کابین و مکالمه دو طرف بین راننده است. جی پی اس ردیاب مغناطیسی Gp023A میکروفن داخلی با کیفیت دارا است که امکان شنود داخل خودرو و یا محیط اطراف ردیاب را فراهم می سازد. برخی از این ردیاب ها مکان خودرو را در حافظه خود ذخیره می کنند و بعداً در اختیار کاربر قرار می دهند. شخص ثالث با شنود صدای داخل کابین خودرو متوجه خطر شده و با کمک نرم افزار ردیاب خودرو مکان دقیق خودرو را پیدا کرده و به داد راننده می رسد. هوشمند نصب می شود، مکان دقیق خودرو را کشف کرده و با خاموش کردن به وسیله ردیاب خودرو را متوقف کرده و خودرو را بازپس گیرند.

با استفاده از سرورهای اختصاصی و آنلاین https://radyabeman.com نیز امکان استفاده از پنل ردیابی در اختیار شما قرار میگیرد و در صورت نیاز میتوانید اطلاعات ردیابی را بر روی گوشی هوشمند خود نیز دریافت کنید. تمامی GPS ها قدرت دریافت بسیار بالایی دارند و تقریبا میتوان گفت موقعیت مکانی که روی نقشه نمایش میدهد چیزی حدود دو متر اختلاف و گاهی نیز کمتر است. دو تکنولوژی اصلی که در ردیاب وجود دارد جی پی اس و سیمکارت میباشد.ردیاب خودرو بوسیله gps طول و عرض جغرافیایی وسیله نقلیه را بدست می آورد و بوسیله سیمکارت این مختصات را برای صاحب خودروارسال مینماید وبدین وسیله میتوان کار ردیابی را انجام داد.در برخی ردیاب ها از دکل های موبایل BTS و وای فای های محیط نیز استفاده میشود تا مکان یابی سریعتر انجام شود. این شبکه شامل طیف وسیعی از ماهواره ها می باشد که از سیگنال های مایکروویو جهت انتقال اطلاعات به دستگاه های GPS استفاده می کند و اطلاعات مربوط به موقعیت مکان، سرعت خودرو، زمان و جهت حرکت را ارائه می دهد. سرعت ناکافی در دریافت اطلاعات و رساندن پیام به صاحب جیپی اس باعث از دست رفتن زمان و یا از دست رفتن جان فردی است که ردیاب به او متصل شده است و نیاز به کمک دارد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com