در ویلچر برقی پله رو یک بالابر به کاربرده شده است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 26 شهريور 1401
بازدید : 10614
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

سیم بکسل ها بر اثر ساییدگی تدریجی و عدم رعایت ظرفیت مسافر پاره میشوند که منجر به سقوط کابین میگردد. دسته بندی کرد. انواع بالابر ویلچر یا همان جک معلول، بر اساس موارد ذکر شده در این نوشته معرفی میشوند. فروشگاه ها و نمایندگی های فروش زیادی در کشور توانسته اند با انواع برندهای مختلف این محصولات عمده را با کیفیت مرغوب و مطلوب و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند. فتورهچی منبع تغذیه این دستگاه را باتری دانست که به گفته وی، با یک بار شارژ نیروی لازم را به ویلچر میدهد و در صورت تخلیه شدن نیروی باتری، باتریهای ذخیره به ویلچر متصل خواهند شد. زیرا امروزه اکثر خانهها به صورت آپارتمانی هستند بنابراین باید ویلچری تهیه کنید که بتوانید به راحتی از پلهها آن را عبور دهید. سولماز علیزادگان، نائب رئیس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در ویلچر برقی پله رو یک بالابر به کاربرده شده که می تواند فرد معلول را از پله ها به راحتی جابجا کند. به گزارش خبرگزاری دانا، سولماز علیزادگان، نائب رئیس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان در گفتگو با مهر گفت: در ویلچر برقی پله رو یک بالابر به کاربرده شده که می تواند فرد معلول را از پله ها به راحتی جابجا کند.

یک صندلی نیرو ، شیب و چرخش عقب یا استراحت پا یالکتریکینیز ممکن است یک لوازم جانبی اختیاری باشد.اگر کاربر زمان زیادی را در صندلی چرخدار بگذراند، یک بالشتک مخصوص صندلی چرخدار، به ویژه کوسن فوم یک محافظ عاقلانه برای اطمینان از راحتی و کمک به جلوگیری از زخم های فشار خواهد بود. می تواند در حرکت روی زمین نرم، کشش را از دست بدهد ، اما هنگام مسافرت با یک شیب ثابت ، پایدار است. هنگامی که نردبان و پست پشتیبانی متصل می شوند ، لازم است نوارها را با انتهای اول زیر صندلی و با انتهای دیگر بین پایه های نگهدارنده ثابت کنید. وی با بیان اینکه با استفاده از این ویلچر به کمر فرد همراه معلول فشار وارد نمی شود، اظهار داشت: با ویلچر برقی دیگر نیازی به بلند کردن فرد معلول با ویلچر برای جابجایی از پله ها نیست. نیاز به چاهک نمی باشد. وی به مکانیزم ویلچر پلهرو اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مکانیزم حرکت در این ویلچر “جک” است، گفت: مکانیزم پله رو در ۳ نوع “شنی”، “ستارهای” و “جکی” است.

مکانیزم شنی از گرانترین نوع حرکت است، ولی مکانیزم جکی حداقل نیرو را به فرد پشت ویلچر وارد میکند، ضمن آنکه اندازه و حجم کمی دارد. سیستم چرخ دنده عقب دارای ثبات جهتی است، به این معنی که به طور طبیعی مستقیماً مسیر را دنبال می کند بنابراین نسبت به سبقت گرفتن حساسیت کمتری دارد. وی به مکانیزم ویلچر پلهرو اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مکانیزم حرکت در این ویلچر "جک" است، گفت: مکانیزم پله رو در 3 نوع "شنی"، "ستارهای" و "جکی" است. از بهترین و برترین ویژگی این ویلچر بالا رفتن از پله ها و تعادلش بر روی دو چرخ در زمان حرکت کردن است. در حالت عادی صندلی بیمار بر بوده و در حالت مواجه شدن با سطح شیبدار و یا پله ، به حرکت دادن یک اهرم به حالت پله رو برقی تبدیل می گردد. صندلی چرخدار صندوق عقب یا وسط چرخ محبوب ترین و ایده آل برای استفاده در فضای باز و همچنین در داخل خانه است.اگر قرار است از صندلی چرخدار در منزل و همچنین خارج از منزل استفاده شود، حتما اطمینان حاصل شود که صندلی مناسب، راحت بوده و از سطح مناسب پشتیبانی برخوردار باشد. در صورتی که استفاده از آن در داخل خانه باشد، یک صندلی کوچک جمع و جور مناسب تر است و دیگر نیازی به داشتن صندلی بزرگ با عملکرد بالا نیست.

برای تأمین استقلال و رفتن به سفرهای طولانی، عملکرد صندلی ممکن است یک عامل مهم باشد.بیماران مختلف به انواع مختلفی از صندلی،استراحت ساق و بازو نیاز دارند زیرا راحتی و پایداری را در اختیار کاربر قرار میدهد. برای این مهم شرکت فامکو برای اولین بار در ایران بالابر خانگی کوشا به عنوان بالابر ریل پنهان را به مرحله ساخت و عرضه رسانده است که در آن تمامی ریل ها واتصلات بالابر مخفی بوده و علاوه بر زیبایی محیط، ایمنی و آرامش خاطر بیشتری به شخص استفاده کننده می بخشد. بر این اساس نمره ایران در شاخص توسعه انسانی از 0.787 در سال 2018 به 0.783 در سال 2019، 0.777 در سال 2020 و 0.774 در سال 2021 کاهش یافته است. صندلی های قدرت سیستم درایو چرخ میانی معمولاً فقط برای ظرفیت های وزن تا ۶۰۰ پوند در دسترس هستند. سیستم درایو به سمت عقب ویلچر قدرت با کاستور در قسمت جلو قرار دارد. در سیستم رانندگی این صندلی چرخدار قدرت، در مرکز صندلی چرخدار و در زیر صندلی قرار دارد. همچنین ممکن است یک کاربر صندلی قدرت دارای شرایط مخصوص صندلی یا استراحت در بازو و پا باشد که بهتر است از یک اسکوتر تحریری که توسط یک صندلی چرخدار ارائه می شود استفاده کند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com