هنوز هم خیلی از ما در برابر مهمانی رفتن و مهمانی نمی‌توانیم مقاومت کنیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 9 آذر 1399
بازدید : 786
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

«دقیقا یادم می‌آید بعد از عید بود که خاله، خانواده ما و همینطور دیگر خاله ها، دخترخاله‌ها و پسرخاله‌ها را برای تولدش دعوت کرد و اتفاقا هم همه به خاطر اینکه نتوانسته بودند ایام عید به دیدن هم بروند و در قرنطینه بودند، با خوشحالی قبول کردند و در مهمانی شرکت کردند. آن شب همه عادی بودند، اما احساس کردیم که شوهر خاله قدری سرماخوردگی دارد و البته خاله هم گفت که همسرش به خاطر کار زیاد دچار خستگی و بی خوابی است و اگرنه مشکل دیگری ندارد.

یک هفته از آن مهمانی گذشت که متوجه شدیم مادر هم دچار تب و لرز زیاد شده و البته خودش اذعان می‌کرد که سرماخورده، اما بعد از کش و قوس زیاد و تست کرونا متوجه شدیم که کرونا گرفته و، چون ماه‌های اول شیوع کرونا هم بود همه ترسیدیم و شوکه شدیم، اما خانواده خاله هم شنیدیم که دچار سرماخوردگی سخت شدند که البته مطرح نمی‌کردند که همه دسته جمعی کرونا گرفته اند و بعد از آن مهمانی و پس از گذشت ده روز دیگر خاله‌ها را هم مبتلا کردند. پس از مدتی دختر خاله و شوهرخاله به خاطر وخامت اوضاع راهی بیمارستان شدند و ...»




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com